nee niet altijd. Laatste keer kon Ali gaan door een gun van ias in een spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
De kijker stuurt iemand naar de SR toch?
Soms, af en toe kunnen ze het ook winnen door een spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat wisselt soms is het de kijker, soms een time gamequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
hij wil die schorten ook hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
Bart stelt voor om van algemeen wasgeldpot kruiden uit the wall te halen als het erin ligt, want ze eten er allemaal van.
ahaaaaaaa daar zit het hem inquote:
Na 1e keer werd winnaar talentenjachtbekend gemaakt en toen had lindsey vrijstelling gewonnen en charlotte was haar nominatie kwijt door winst, toen kon jason weer terug naar DBK om opnieuw te nominerenquote:
lekkere slimme planning ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Na 1e keer werd winnaar talentenjachtbekend gemaakt en toen had lindsey vrijstelling gewonnen en charlotte was haar nominatie kwijt door winst, toen kon jason weer terug naar DBK om opnieuw te nomineren
sowieso belachelijk dat charlotte vrijstelling heeft ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja beetje omslachtig maar er ontstond wel een hoop verwarring
Neutraal is ze. Dus kan genomineerd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
sowieso belachelijk dat charlotte vrijstelling heeft ook
Geen vrijstelling, alleen nominatie weggespeeld (zelfde als rob toen met de veiling), dus jason kon haar opnieuw nomineren de 2e keer, we weten alleen niet of hij dat ook heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
sowieso belachelijk dat charlotte vrijstelling heeft ook
Richting wie???quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie ik denk dat Jason heeft genomineerd: Ali, Michelangelo, Jolien
Mich weet ik wel 100% zeker, want als die weg is kan hij veel meer richting Chiara trekken
Dan moet hij eerst de poort uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
Mich weet ik wel 100% zeker, want als die weg is kan hij veel meer richting Chiara trekken
chiara is eruit hequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:49 schreef ben34567 het volgende:
Febo heeft dus eerst Jason laten nomineren om te zien wie hij nomineerde. Aan de hand daarvan konden ze de vrijstelling geven aan het "juiste duo" (wellicht zat Lindsey in zijn eerste keuze). Als er geen manipulatie was konden ze gewoon eerst de vrijstelling geven en dan pas Jason voor de eerste keer laten nomineren.
Dit programma is![]()
uhm....chiara is naar huis.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
Voor de gevoelige babyhuid...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
febo lijkt het ook grappig te vinden kartkleuter + zwitsal
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of zijn hoofd sterker is dan zijn hart, zie hem anders ook nog de poort uitlopen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:48 schreef Joyce-43 het volgende:
echt zwaar verliefd is die MA hij denkt alleen aan Chiara en zucht de hele tijd heeft het continue over haar als het kan echt niet normaal
Dealquote:
Ja en hij zegt steeds dat alleen lyndsey heeft gewonnen terwijl ze samen die act deden. En ook dat ze eruit gaat. En daarvoor steeds jij bent zo favoriet maar toch verloor van ali en lyndsey.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Charlot in de moppermodus over Ias. Kwetsende grapjes en constant zeiken over haar chocolade en het pakken
Daar zou ik ook pissig van worden. Je blijft met je poten van mijn spullen
dat was sowieso toch al niet meer?quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef suzi1 het volgende:
dus 2nl 2be is helemaal van de baan, dat jullie denken dat hij lins erop heeft gezet?
We weten niet eens of dat een regel is. Geloof dat zelf nog niet zo.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef suzi1 het volgende:
dus 2nl 2be is helemaal van de baan, dat jullie denken dat hij lins erop heeft gezet?
was gisteren wel weer door een bewoner gezegd die het regelboek helemaal gelezen hadquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
We weten niet eens of dat een regel is. Geloof dat zelf nog niet zo.
Maar we gaan het zo zien
Okay heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was gisteren wel weer door een bewoner gezegd die het regelboek helemaal gelezen had
ja dat werd wel beaamtquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Okay heb ik niet gehoord![]()
Ook de aantallen... dus twee Belgen en twee Nederlanders?
Ja was niet alleen chiara die slecht sprak ook jolien doet het achter de rug van charlotte en ze versterkte elkaar daarin.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Joyce-43 het volgende:
en gisteravond waren Ias en Jolien aan het ouwehoeren over dat van Charlotte en die chocolade en toen had jolien alle begrip voor Ias omdat hij zei dat Lot in ene heel raar deed tegen hem en veranderd was ja jolien zag dat ook en ja je weet mensen he bla bla zaten goed te roddelen over Lot over dit enzo
leuke vriendin ook die Jolien
Maar dan staan Jason en Lindsey al in de finale?quote:
ja kan zijn dat nu met Rob en chiara het wel aangepast is maar regelboek stond 2 om 2 dus ja wie weet aangepastquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan staan Jason en Lindsey al in de finale?
voige week om 11. kon t toen niet volhouden. dus nu graag weer zoals de weken ervoor om 10quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
nominaties worden meestal om 10 uur bekend gemaakt toch?
Ook al drie seizoenen hetzelfdequote:Op donderdag 2 maart 2023 10:03 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen Ik snap die mensen niet die een elektrische tandenborstel hebben en dan nog gewoon poetsen a;lsof ze er geen hebben Dat is hartstikke slecht voor je tanden.
Aan de andere kant, de mensen kunnen nog maar weinig hebben en vinden het al gauw kwetsend. Humor kan mij (bijna) niet hard genoeg zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en hij zegt steeds dat alleen lyndsey heeft gewonnen terwijl ze samen die act deden. En ook dat ze eruit gaat. En daarvoor steeds jij bent zo favoriet maar toch verloor van ali en lyndsey.
Ja dat is een pluspunt van Lot kunnen andere nog wat van lerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doet charlotte wel ook tegen de persoon zelf zeggen wat haar ergert
doet hij al wekenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heel goed Bart een inductie plaat schoonmaken met een schuurspons……..pfffff
Maar is toch helemaal niet voor Bart? Hij kookt nooit. Vind het juist netjes dat die denkt aan de mensen die koken en hun kleren. Aangezien wassen ook coins kost.quote:
Laatste stand van zaken is dat er 1NL en 1 BE in finale moet staan. Maar we moeten het doen met de info van de bewonersquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
Klopt het, dat met het vertrek van Chiara, Jason en Lindsey de Nederlandse halve finalisten zijn?
Ik volg BB 2023 voornamelijk via de uitzendingen op tv. Die vind ik, als die hard BB-fan, fantastisch eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:46 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Nominaties afwachten kan hij weer uit tot zaterdag slechtste BB ever zal ook wel de laatste zijn. Die Ali loopt ook de hele dag te schreeuwen en herhalen.
Graag, dan zijn we ook af van een zeurende Jolienquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laat die nominaties maar doorkomen
Die wordt alleen maar nog zuurder.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Graag, dan zijn we ook af van een zeurende Jolien
Daarop zegt iemand, dat Charlotte een gevoel uitgesproken heeft. "Dat is wat anders dan het al weten....."quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ali: We weten het al, ik denk dat jullie het al weten, ik weet het niet, vorige week wisten jullie het al, maakt niet uit maat, er waren mensen die het al wisten,
Michelangelo: Dat kon iemand van de productie zijn,
Ali: Nee, jullie wisten het.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hoorde ik het net goed?
Jolien: Hij moest zijn keuze weer aanpassen.
Was volgens mij speculatiequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hoorde ik het net goed?
Jolien: Hij moest zijn keuze weer aanpassen.
Hij mag toch even verdrietig zijn dat kan toch later nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
dat vind ik zo jammer he Jaso zegt ik heb uitleg en Ali zegt meteen nee maatje, maar zo wel achter zijn rug klagen wedden???
Ik denk, dat ik dat ook ga doen.quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil ook gokken![]()
Ias, Jolien en Ali
Die achterbakse is gisteren zelf opgestaptquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef JosSmos37 het volgende:
wanneer gaan ze die achterbakse charlotte wegsturen verdomme
dat word de hele week en heb het over uitleg wat Jason wilt geven en hij niet wilt maar wel gaat klagen, we kennen ali al een beetje dit duurt echt de hele weekquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij mag toch even verdrietig zijn dat kan toch later nog
begrijpend lezen niet uw sterkste vak?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die achterbakse is gisteren zelf opgestapt
Ow ik kan prima begrijpend lezen, no worriesquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
begrijpend lezen niet uw sterkste vak?
Ja dat was voor de uitslag van talentenshowquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:12 schreef Harry het volgende:
Jason zegt tegen Ias, dat hij eerst twee personen moest kiezen.
Vorige live show zeiden ze idd de regel is bij een vrijwillig vertrek krijgt de afvaller een nominatie voor volgende week ipv vertrekquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er weer niemand vertrekt. Of ze komen met de secret room op de proppen voor de deelnemer die moet vertrekken.
Eens kijken hoe serieus BB zijn eigen regels neemtquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vorige live show zeiden ze idd de regel is bij een vrijwillig vertrek krijgt de afvaller een nominatie voor volgende week ipv vertrek
Of een regel over de maximale tijd die er tussen mag zittenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe serieus BB zijn eigen regels neemt
Dit zullen ze wel niet als 'vrijwillig vertrek' zien. Ook geen 24 uur aangevraagd. Op BB account werd gemeld dat er zaterdag 'gewoon iemand uit gaat'.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe serieus BB zijn eigen regels neemt
Ja ja, zo lust ik er ook wel een paar. Regels zijn regels BB.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of een regel over de maximale tijd die er tussen mag zitten
🤮quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte tegen Jason over de steken onderwater van ias
Als het niet meer leuk is, is het niet meer leuk
Jason herhaalt nog maar eens dat hij het niet Charlotte nog een keer kon aandoen.
Dat is lief aldus Charlotte
Charlotte ik weet dat ik je kan vertrouwen
Jij bent jezelf
Bedankt voor uw filmpjes !quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Voor mij had het alleen nog 'geklopt' wanneer Charlotte genomineerd was gebleven.
Dat zij nu mag blijven na ene vage online stemming gisteravond in 45 minuten die niemand door had en wel 2 vrijstellingen oplevert en Lotje mag laten blijven doet het niet meer voor mij.![]()
Zal hier af en toe nog eens gluren en reageren, maar stop met opnemen.
Dit was dus de laatste (Best wat abonnees inmiddels op YT dus even tekstje erachter geplakt waarom ik er ineens mee stop)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
Bart tandenstokers voor lins om het maken?
Spijtigquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Voor mij had het alleen nog 'geklopt' wanneer Charlotte genomineerd was gebleven.
Dat zij nu mag blijven na ene vage online stemming gisteravond in 45 minuten die niemand door had en wel 2 vrijstellingen oplevert en Lotje mag laten blijven doet het niet meer voor mij.![]()
Dit was dus de laatste (Best wat abonnees inmiddels op YT dus even tekstje erachter geplakt waarom ik er ineens mee stop)
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
Bart tandenstokers voor lins aan het maken?
Lang leven social mediaquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:42 schreef ben34567 het volgende:
Chiara ondertussen al 17k IG volgers lol. Ze gaat nog Charlotte en Danny inhalen.
Erg jammer dat je stopt met opnemen, bedankt voor de tijd die je er ingestoken hebt en voor je hulp aan mij om caps te makenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
totaal nutteloos dit geklaagquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey even zeuren over dat er op had kunnen staan
spijtig dat je ermee stopt, ben geen lezer dus was altijd blij met filmpjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Er van uitgaande dat hij dat zelf niet bedacht had.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ali doet nu wat hij vorige week charlotte verweet
Zeuren over zijn nominatie.
Jason geeft wel de reden op voor Ali zijn nominatie die Bart een paar tegen hem heeft gezegd over de secretroom.Dat Ali voorstaat daarop. Dus beetje beļnvloed door Bart
ja hoe komt Bart op dat idee is toch speculatie allemaal?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jason geeft wel de reden op voor Ali zijn nominatie die Bart een paar tegen hem heeft gezegd over de secretroom.Dat Ali voorstaat daarop. Dus beetje beļnvloed door Bart
erg jammer hoor, maar bedankt !quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
je filmpjes werden/worden wel veel bekekenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Hier ben ik ook bang voor. Nu is donderdag en vrijdag altijd al weg rustig, maar merk het zelf nu ook. Weinig aandacht meer voor door wat de afgelopen week allemaal is gebeurd. Jammer!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:04 schreef ben34567 het volgende:
Er gaat amper nog iets van kijkwaarde zijn komende maand dus ik snap dat hij de energie niet meer wil steken in het posten van clips. Bedankt voor de filmpjes van voorbije maanden
Mocht Charlotte, Lindsey en/of Ali in de finale geraken dan is dit geen experiment maar eerder Russische toestanden. Temeer dat de "zenderchecks' mij mateloos irriteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef b_engeltje het volgende:
Hoor net van me partner dat ali ias en jolien genomineerd zijn
Toch vals spel van BB door met een vrijstelling de nominatie bij charlotte weg te halen
BELACHELIJK gewoon!!
Maja je kan er helaas niks aan doen... maar ik ben voor nu wel klaar met kijken
Corrupt zooitje!!
quote:
trek de pfciat inquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:10 schreef engine het volgende:
Jolien mag er niet uit. Ali is te populair.
Doeg Ias
Ali, leraar in opleiding, serieus? Ali is niet van de slimste maar waant zich de koning van BB en kan geen mening/initiatief van anderen verdragen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]pfciat!
edit zie nu dit:
[..]
trek de pfciat in
Je kondigde het laatst al aan wellicht te stoppen, begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]pfciat!
edit zie nu dit:
[..]
trek de pfciat in
Hoeft ook niet wel netjes dat charlotte het heeft gezegd. En jammer dat ias het vannacht achter haar rug zei tegen jolien. Maar allebei gelijk wat mij betreft wat een gezemel allemaal.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind wel mooi dat hijniks maar ook niks van sorry zegt
Ahhhh zit net weer in de cos, zorrie he , dan uh net als bij de FEBO maak ik de pficiat weer wel geldig voor jouquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat is niet wat ik wil maar wat ik verwacht
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:30 schreef Kayro het volgende:
Maandag papa drama bij charlotte d'r verjaardag
De eerste verjaardag dat d'r papier niet bij is🙄😮💨
🥳🥳🥳kijk er alweer naar uit!!🤓
Wtf is er mis gegaan met de screening dit jaar??
Het begint er steeds meer op te lijken dat de o zo lieve Lotteke wordt voorgetrokken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef Kayro het volgende:
Ik zweer op papa😖😤😤😤
Charlotteke ias heeft gelijk
Je bent geļrriteerd je bent minder populair..
Minder dan Lindsey
Ik snap 't🤣🤣
Was het niet MichelA die Charlotte dit verweet?quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Top showquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahhhh zit net weer in de cos, zorrie he , dan uh net als bij de FEBO maak ik de pficiat weer wel geldig voor jou![]()
Was het niet Lindsey die Charlotte overhaalde in hun theaterspel een slang uit te beelden. Wie is hier nu de bitch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:14 schreef Kayro het volgende:
Het enige wat charlotte kwetst en pijn doet is iedere keer de woorden van ias:
Lindsey is populairder 💥
Als hij dat de hele week nog ff volhoudt.. 👊👌
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:30 schreef Kayro het volgende:
Maandag papa drama bij charlotte d'r verjaardag
De eerste verjaardag dat d'r papa niet bij is🙄😮💨
🥳🥳🥳kijk er alweer naar uit!!🤓
Wtf is er mis gegaan met de screening dit jaar??
Vanaf dag 1 al net een langspeelplaat die gozer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:18 schreef Donna1000 het volgende:
Ali hou toch op met je gezeur, ik ben echt klaar met hem, hij blijft altijd zo door zeuren
Als je er zo instaat moet je niet meedoen! Al deze dingen wist ze voor aanvang...quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
maandag = dramadag
we like![]()
[spoiler]vind het wel zielig voor haar[/spoiler]
Het is toch duidelijk hoe de hazen lopen bij de Febo. Vriendjespolitiek anders worden er aantal familieleden van Lotje boos. Ze wordt constant voorgetrokken zo ook bij die laatste freeze opdracht. Moeder die van heinde en verre kwam om 1 minuut achter een spiegel te staan...quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:11 schreef b_engeltje het volgende:
Hoor net van me partner dat ali ias en jolien genomineerd zijn
Toch vals spel van BB door met een vrijstelling de nominatie bij charlotte weg te halen
BELACHELIJK gewoon!!
Maja je kan er helaas niks aan doen... maar ik ben voor nu wel klaar met kijken
Corrupt zooitje!!
Helemaal eens!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Ali, leraar in opleiding, serieus? Ali is niet van de slimste maar waant zich de koning van BB en kan geen mening/initiatief van anderen verdragen.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:38 schreef suzi1 het volgende:
ze zal in de finale komen, maar niet winnen. die cha
Verdrietig mag 100% maar ben wel benieuwd hoe dit zich maandag gaat uiten!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
is heftig..
je eerste verjaar zonder een ouder
alle reden om verdrietig te mogen zijn imo
Dan nog.. vind ik het oprecht zielig als een ouder of hele dierbare sterft en je alles het eerste jaar 'moet' mee maken zonder die persoon.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:36 schreef Kayro het volgende:
[..]
Als je er zo instaat moet je niet meedoen! Al deze dingen wist ze voor aanvang...
Ik kan dat geen obsessie noemen. Hij voelde wat, heeft haar gevraagd hoe het zat, uiteindelijk duidelijkheid gekregen en daarna was het klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:35 schreef -river- het volgende:
Jason snapt niet dat hij door zijn Chiara obsessie heel veel stemmen verliest dus hij moest nu juist sterke erop zetten.
Hij bleef haar vragen terwijl ze met een ander in bed lag en ze hem duidelijk had gemaakt dat er niets in zat, ook dat ruiken aan het bed en handkusjes geven naar kaarten. Hij blijft mijn favoriet puur omdat hij zuiver tot op het bot is maar hij heeft serieus stemmen verloren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik kan dat geen obsessie noemen. Hij voelde wat, heeft haar gevraagd hoe het zat, uiteindelijk duidelijkheid gekregen en daarna was het klaar.
MA heeft meer een obsessie.
Ik zie niet in waarom hij ' heel veel stemmen verliest'.
Besef, dat zonder water is voor onze veiligheid hequote:Op donderdag 2 maart 2023 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
na het vroten gaan de hemsters Spadag doen
.. lkkr heur
dat wrd genieten Linds
![]()
jij mag zonder watorr
En het voortdurend misbruiken?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
is heftig..
Zou hij serieus dįįrom stemmen hebben verloren. Hij heeft het toch netjes laten liggen nadat zij aangaf dat het niet wederzijds is?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij bleef haar vragen terwijl ze met een ander in bed lag en ze hem duidelijk had gemaakt dat er niets in zat, ook dat ruiken aan het bed en handkusjes geven naar kaarten. Hij blijft mijn favoriet puur omdat hij zuiver tot op het bot is maar hij heeft serieus stemmen verloren.
Ik denk van wel, merk het ook wel een beetje op feesboek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou hij serieus dįįrom stemmen hebben verloren. Hij heeft het toch netjes laten liggen nadat zij aangaf dat het niet wederzijds is?
Ik hield dat ook liever voor mijzelf maar misschien is dat daar, in een beperkte ruimte met een zeer kleine groep mensen, wat moeilijker?quote:
Alle eerste dagen NA.. zijn heftig!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
is heftig..
Ik ben überhaupt mega verbaasd wat er op die koppen gesmeerd wordt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:45 schreef Joyce-43 het volgende:
jolien heeft 3 potten creme hoezo 3?? en heb idee dat het ook niet van die goedkope potten waren
Dat moet een ieder voor zich weten lijkt mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef suzi1 het volgende:
mensen moeten verjaardagen en feestdagen niet zo belangrijk maken.
Mijn dochter verloor haar vader aan de vreselijke ziekte toen ze zes was en inderdaad bij iedere bijzonder dag mist ze hem nog steeds en ze is nu negentien.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef Kayro het volgende:
[..]
Alle eerste dagen NA.. zijn heftig!
Trouwen,
diploma's
een Kind krijgen
Kerst en andere feestdagen
Dus gelukkig zit ze niet bij #eenjaarvanjeleven🤐
Dagcreme, nachtcreme en dan nog eens de troep die ze er overheen smeren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt mega verbaasd wat er op die koppen gesmeerd wordt.
Nou, hier op Fok geeft de nieuwe poll (zonder Chiara) 60,9% voor Jasonquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk van wel, merk het ook wel een beetje op feesboek.
Geloof me.. ik ken ze✋️🙄quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is onmogelijk het verlies van een ouder te misbruiken, het is een hele pijnlijke verlies.
Zij hadden ook en sterke band met elkaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn dochter verloor haar vader aan de vreselijke ziekte toen ze zes was en inderdaad bij iedere bijzonder dag mist ze hem nog steeds en ze is nu negentien.
En het is ook nog zo kort geleden, ze gaat er stoer mee om.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij hadden ook en sterke band met elkaar.
Het is juist goed om dat soort emoties te delen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:52 schreef -river- het volgende:
[..]
En het is ook nog zo kort geleden, ze gaat er stoer mee om.
Ik ga er ook nog steeds vanuit dat hij wint.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, hier op Fok geeft de nieuwe poll (zonder Chiara) 60,9% voor Jason
jouw meningquote:
Ik ben vóór!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga er ook nog steeds vanuit dat hij wint.
Bij mij ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:53 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, jason verloor zeker punten bij mij toen hij ineens hobbelpraardje werd op chi
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:53 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, jason verloor zeker punten bij mij toen hij ineens hobbelpraardje werd op chi
Scoorde hij bonuspunten bij mij dus weegt tegen elkaar opquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:53 schreef suzi1 het volgende:
Gezien de laatste valse woorden geloof ik echt niet dat er iets mis is met haar familie.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Charlotte net bevestigd dat er iets met de mama van Chiara aan de hand was ? Volg de stream niet meer
1 team 1 taakquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Scoorde hij bonuspunten bij mij dus weegt tegen elkaar op
Eens!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:48 schreef suzi1 het volgende:
mensen moeten verjaardagen en feestdagen niet zo belangrijk maken.
ik heb er niets over gehoord hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:54 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Charlotte net bevestigd dat er iets met de mama van Chiara aan de hand was ? Volg de stream niet meer
🤣🤣quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
menu vandaag
Spagettie toestand
lkkt man
linds ook geland bij de vlecht sessie badkamert
meiden over de spa dag..doe je mee
Linds; ik ga /moet koken
Ja zonde he.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:58 schreef Hznootje het volgende:
Genomineerden jolien, ias en ali zie ik net op FB
hebben ze ook niet volgens mijn, hebben het steeds over het vlechten en voor hun zelf beginnen als grapquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb niet eens gehoord dat ze het over haar hadden.
Ja precies.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze ook niet volgens mijn, hebben het steeds over het vlechten en voor hun zelf beginnen als grap
gewoon proberenquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:57 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga even naar BB huis, wil ook die vlechten hebben![]()
Ik las slang.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gewoon proberen
kapot makkelijk ff de slag vinden
ja.. RaaaaaaaRRquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:58 schreef Hznootje het volgende:
Genomineerden jolien, ias en ali zie ik net op FB
Jason was daar toch vrij duidelijk over vlak voor hij weggeroepen werd voor zijn 1e nominatie..quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Gezien de laatste valse woorden geloof ik echt niet dat er iets mis is met haar familie.
Dat zou dom van hem zijn. Wat hij nu doet is het wisselgeld Jolien en Ias eruit spelen. Die belgen moeten straks in eigen vlees gaan snijden en de sterke belgen eruit spelen. Bart en MA staan hoe dan ook het dichtst bij hem. Die winnen ook nog wel eens een spel. Als die gaan nomineren hoopt hij denk ik dat ze dit in gedachte houden. Er is met het hoofd en het hart genomineerd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
wat een achterlijke nominatie's
jason .![]()
sterke spelers dr uit kans had
Bart, Angelo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |