nee niet altijd. Laatste keer kon Ali gaan door een gun van ias in een spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
De kijker stuurt iemand naar de SR toch?
Soms, af en toe kunnen ze het ook winnen door een spel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat wisselt soms is het de kijker, soms een time gamequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
hij wil die schorten ook hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
Bart stelt voor om van algemeen wasgeldpot kruiden uit the wall te halen als het erin ligt, want ze eten er allemaal van.
ahaaaaaaa daar zit het hem inquote:
Na 1e keer werd winnaar talentenjachtbekend gemaakt en toen had lindsey vrijstelling gewonnen en charlotte was haar nominatie kwijt door winst, toen kon jason weer terug naar DBK om opnieuw te nominerenquote:
lekkere slimme planning ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Na 1e keer werd winnaar talentenjachtbekend gemaakt en toen had lindsey vrijstelling gewonnen en charlotte was haar nominatie kwijt door winst, toen kon jason weer terug naar DBK om opnieuw te nomineren
sowieso belachelijk dat charlotte vrijstelling heeft ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja beetje omslachtig maar er ontstond wel een hoop verwarring
Neutraal is ze. Dus kan genomineerd wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
sowieso belachelijk dat charlotte vrijstelling heeft ook
Geen vrijstelling, alleen nominatie weggespeeld (zelfde als rob toen met de veiling), dus jason kon haar opnieuw nomineren de 2e keer, we weten alleen niet of hij dat ook heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
sowieso belachelijk dat charlotte vrijstelling heeft ook
Richting wie???quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie ik denk dat Jason heeft genomineerd: Ali, Michelangelo, Jolien
Mich weet ik wel 100% zeker, want als die weg is kan hij veel meer richting Chiara trekken
Dan moet hij eerst de poort uitquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
Mich weet ik wel 100% zeker, want als die weg is kan hij veel meer richting Chiara trekken
chiara is eruit hequote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:49 schreef ben34567 het volgende:
Febo heeft dus eerst Jason laten nomineren om te zien wie hij nomineerde. Aan de hand daarvan konden ze de vrijstelling geven aan het "juiste duo" (wellicht zat Lindsey in zijn eerste keuze). Als er geen manipulatie was konden ze gewoon eerst de vrijstelling geven en dan pas Jason voor de eerste keer laten nomineren.
Dit programma is![]()
uhm....chiara is naar huis.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
Voor de gevoelige babyhuid...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
febo lijkt het ook grappig te vinden kartkleuter + zwitsal
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of zijn hoofd sterker is dan zijn hart, zie hem anders ook nog de poort uitlopen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:48 schreef Joyce-43 het volgende:
echt zwaar verliefd is die MA hij denkt alleen aan Chiara en zucht de hele tijd heeft het continue over haar als het kan echt niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |