abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208206118
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zal ze binnenkort weer eens sponseren. Wat een frituurbazen! _O_
Ja. En op meerdere gebieden. Gewoon sympathiek tegenover in Oekraine bevolking. Maar ook qua banden zijn dit soort initiatieven niet te onderschatten. Ze zullen dit onthouden: 'wij kregen in moeilijke tijden frituur van Nederlanders'.
pi_208206228
twitter

:r
pi_208206529
https://www.geenstijl.nl/(...)is-terreurdaad/#more separatisten zijn bezig met een speciale operatie in Rusland!
pi_208206735
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 14:58 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Hier is een langere versie van de drone die bovenop de Awacs landt:

twitter
  donderdag 2 maart 2023 @ 17:00:12 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_208207041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:32 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

[ twitter ]
Gezien de hoeveelheid sneeuwval was dit ongeveer vijf dagen voor de aanval. Ze konden die drone daar dus bovenop de schotel landen en niemand had ook maar het idee het vliegtuig te verzetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208207176
China is ook klaar met de oorlog
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208207184
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208207253
Iemand z'n cavia nog opgegeten?
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208207309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 16:32 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

[ twitter ]
Dus ze laten alleen als een soort Alberto Stegeman zien dat de beveiliging ergens niet deugt, en men kan dat vervolgens op orde maken :7
pi_208207339
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef Slayage het volgende:
China is ook klaar met de oorlog [ twitter ]
Eerder een bedrijf dat bang is voor sancties uit het Westen denk ik.
pi_208207374
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zal ze binnenkort weer eens sponseren. Wat een frituurbazen! _O_
Heb ik net gedaan,vanwege dit filmpje. Respect voor deze jongens, er is nog goeds op deze wereld. Dat geeft de burger weer moed!
  donderdag 2 maart 2023 @ 18:01:55 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_208207731
quote:
7s.gif Op donderdag 2 maart 2023 17:14 schreef Aether het volgende:
Iemand z'n cavia nog opgegeten?
[ twitter ]
Ondertussen is de gasprijs bijna gezakt tot 46 euro. nog goedkoper dan net voor de oorlog zelfs.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_208207838
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ondertussen is de gasprijs bijna gezakt tot 46 euro. nog goedkoper dan net voor de oorlog zelfs.
No worries , de economie in China trekt, de prijzen zullen binnenkort weer stijgen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208207852
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 17:23 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Eerder een bedrijf dat bang is voor sancties uit het Westen denk ik.
Die sancties halen niet veel uit zoals we gezien hebben.
pi_208207915
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ik weet niet welke bronnen je gebruikt maar de sancties beginnen nu juist flink te werken. Beetje dom om er dan mee te stoppen bovendien moet je ze continu fine-tunen zodat sanctie-ontwijking steeds lastiger wordt.

quote:
RUSSIA is Cutting Oil Exports from its Western Ports by 650,000 Barrels Per Day due to a COLLAPSE in sales of Refined Products. This cut is in addition to the Production CUT of 500,000 Barrels Per Day from March announced in February 10th. The European Union introduced a Total Ban on the purchase of Russian Seaborn Crude Oil on 5th December and the purchase of Refined Products on 5th February. In addition to these Bans Price Caps were also introduced for each product on the same dates. Total direct income losses from the Bans and Caps will be over $90 Billion however the biggest issue that Russia now faces is PRODUCTION problems if it can't finds new markets for the lost sales to Europe.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  donderdag 2 maart 2023 @ 18:20:59 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208207929
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 17:09 schreef Slayage het volgende:
China is ook klaar met de oorlog [ twitter ]
De APK's zijn gewoon te downloaden op de website van DJI :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 maart 2023 @ 18:22:06 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208207949

[ Bericht 81% gewijzigd door Starhopper op 02-03-2023 18:32:44 ]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208208069
Jongens reageer nou gewoon niet, anders komt straks ome @Straatcommando. de boel weer op slot draaien tot morgenmiddag.
  donderdag 2 maart 2023 @ 18:33:05 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208208094
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Jongens reageer nou gewoon niet, anders komt straks ome @:straatcommando. de boel weer op slot draaien tot morgenmiddag.
Je hebt gelijk. Aangepast :Y
pi_208208101
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:15 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Kan jij je vorige opmerking nog met feiten onderbouwen? Of blijft het bij dat ene joeptoep meninkje?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208208152
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er nou precies nog tegenover elkaar staat. Na alle verliezen en donaties van het Westen. Wat staat er aan elke kan tegenover elkaar. Er is echt zo weinig zicht op.

Blijf het gek vinden dat het Westen niet gewoon meer stuurt, we willen toch dat Oekraine wint en niet dat dit conflict nog 5 jaar gaat duren... en Amerika zal Oekraine toch ook niet laten verliezen.

Met andere woorden, Rusland zet druk in Bakhmut, maar zou Oekraine als het warmer wordt op andere plekken met het nieuwe spul dat komt land terugwinnen op andere plekken?
pi_208208179
Klopt het dat Bachmoet nu grotendeels ontvallen is aan de Oekraïners
Vakman pur sang
pi_208208232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er nou precies nog tegenover elkaar staat. Na alle verliezen en donaties van het Westen. Wat staat er aan elke kan tegenover elkaar. Er is echt zo weinig zicht op.

Blijf het gek vinden dat het Westen niet gewoon meer stuurt, we willen toch dat Oekraine wint en niet dat dit conflict nog 5 jaar gaat duren... en Amerika zal Oekraine toch ook niet laten verliezen.

Met andere woorden, Rusland zet druk in Bakhmut, maar zou Oekraine als het warmer wordt op andere plekken met het nieuwe spul dat komt land terugwinnen op andere plekken?
De belangen van de VS, Europa en UA zijn niet gelijk. Dat moet je je goed realiseren en dan is er al een stuk meer verklaarbaar.
Voor de VS is dit de kans om voor goed (of althans voor lange tijd) af te rekenen met Rusland als strategische dreiging. Alleen dan moet je ze dus maximale schade toebrengen, tot de laatste rus dood is bij wijze van spreken. Een plotselinge overmacht van UA helpt daar niet bij, dan is het te snel klaar.
UA aan de andere kant wil zn grondgebied terug en als het even kan permanent. Dan moet Rusland dus verzwakt worden, moeten er westerse garanties komen, moet het UA leger zo sterk zijn dat RU het nooit weer doet of moet er een bufferzone komen.
De Europese bondgenoten hebben een beetje een middenpositie. We steunen UA, zien Rusland als een bedreiging. Maar zijn ook niet gebaat bij een totale overwinning van UA als dat tot gevolg heeft dar er grote onrust uitbreekt in RU, dat is ook een bedreiging voor onze veiligheid.
zie email 27 oktober
  donderdag 2 maart 2023 @ 18:44:10 #124
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208208244
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:19 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik weet niet welke bronnen je gebruikt maar de sancties beginnen nu juist flink te werken. Beetje dom om er dan mee te stoppen bovendien moet je ze continu fine-tunen zodat sanctie-ontwijking steeds lastiger wordt.

[..]

Dit is een beter artikel wat het wat preciezer uitlegt met data:
https://oilprice.com/Ener(...)on-Is-Weakening.html
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208208253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 18:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De belangen van de VS, Europa en UA zijn niet gelijk. Dat moet je je goed realiseren en dan is er al een stuk meer verklaarbaar.
Voor de VS is dit de kans om voor goed (of althans voor lange tijd) af te rekenen met Rusland als strategische dreiging. Alleen dan moet je ze dus maximale schade toebrengen, tot de laatste rus dood is bij wijze van spreken. Een plotselinge overmacht van UA helpt daar niet bij, dan is het te snel klaar.
UA aan de andere kant wil zn grondgebied terug en als het even kan permanent. Dan moet Rusland dus verzwakt worden, moeten er westerse garanties komen, moet het UA leger zo sterk zijn dat RU het nooit weer doet of moet er een bufferzone komen.
De Europese bondgenoten hebben een beetje een middenpositie. We steunen UA, zien Rusland als een bedreiging. Maar zijn ook niet gebaat bij een totale overwinning van UA als dat tot gevolg heeft dar er grote onrust uitbreekt in RU, dat is ook een bedreiging voor onze veiligheid.
Maar dan hebben de wappies wel een punt dat Amerika en NATO slecht zijn en mensen onnodig laten lijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')