Misschien heeft hij wel een bore outquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW deed nog wel eens iets aan sport maar dat is ook verleden tijd het beweegt zich af en toe naar de tafel om te klaverjassen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een bore out
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is het bewuste fragment .....![]()
JW noemt Babette een kutwijf - 1 maart 2023.Het is ook wel een knap staaltje manipulatie hoor, door Erik en door JW en dan Babette die vindt dat ze niet over GJ mogen beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het domste is gewoon om iets te beloven, want mensen pinnen je daarop vast, terwijl mensen altijd van mening kunnen veranderen om welke reden dan ook.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
En Wendy en Zoe want die hebben precies hetzelfde gedaan dan Babette.quote:
Die gaat morgenavond nog een zware avond krijgen als er alcohol aan te pas komtquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:06 schreef Frummelie het volgende:
GJ zit zich op te vreten thuis...Babette wil jij je microfoon controleren...x3..
Ik denk niet eens dat hij nog kijkt. Meer het type van na mij de zondvloed.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:06 schreef Frummelie het volgende:
GJ zit zich op te vreten thuis...Babette wil jij je microfoon controleren...x3..
Dat is er ook één ja, die stond al bij Isaac uit te huilen toen GJ zijn koffer nog aan het pakken was. Farizeeër.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaat morgenavond nog een zware avond krijgen als er alcohol aan te pas komt
Zou ook nog kunnen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij nog kijkt. Meer het type van na mij de zondvloed.
dat zijn meelopersquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En Wendy en Zoe want die hebben precies hetzelfde gedaan dan Babette.
Ik denk het ook, je zag het afgelopen week al na een paar wijntjes. Dat belooft een mooie streamavond te wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]...Ik gok op een heftig avondje met al die sterke drank.. dat kunnen ze echt niet aan.
Ene grote slangenkuilquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En Wendy en Zoe want die hebben precies hetzelfde gedaan dan Babette.
Moet ze niet een stuk tyfus taart door d'r moeder de strot douwen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder jarig denk ik , op haar trui staat mamsie
nou nou, was uitspraak van de kont niet van wandaquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet ze niet een stuk tyfus taart door d'r moeder de strot douwen?
Ja heerlijk, ik hou ervan..quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het ook, je zag het afgelopen week al na een paar wijntjes. Dat belooft een mooie streamavond te worden
Mogge Pingu...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet ze niet een stuk tyfus taart door d'r moeder de strot douwen?
Gelukkig is er Isaac om alles in goede banen te leidenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]...Ik gok op een heftig avondje met al die sterke drank.. dat kunnen ze echt niet aan.
Ik log net in op Videoland, en deze klopt ook wel voor Isaacquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig is er Isaac om alles in goede banen te leiden![]()
Erg fijn dat iemand iedereen onder controle houdt
Ik heb het idee dat hij het gewoon laat escaleren want weer een mannetje minder hé...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig is er Isaac om alles in goede banen te leiden![]()
Erg fijn dat iemand iedereen onder controle houdt
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik log net in op Videoland, en deze klopt ook wel voor Isaac
[ afbeelding ]
Dat hoop ik voor jullie danquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij het gewoon laat escaleren want weer een mannetje minder hé...![]()
Nou hij greep niet gelijk in hoor... hij stond toen bij gevalletje Leila, boven op de trap te genieten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Schurk
[..]
Dat hoop ik voor jullie dan![]()
Maar in het verleden was hij er vaak als het kippen bij.
leugenaar die babelquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Ik dacht dat we een afspraak hadden met z'n allen....
Babette ziet dat anders : 'Ik heb nooit mijn woord gegeven.'
schurkquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik log net in op Videoland, en deze klopt ook wel voor Isaac
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zou GJ een lijstje bijhouden met alles wat Babs doet dat hem niet bevalt?
Kan ze daar verantwoording voor afleggen als ze eruit komt.
ze heeft moeite met de groep die niks doet , wat doe babeltrut zelf , nada , niks , noppesquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette legt redelijk duidelijk haar keus uit. Voor haarzelf klopt de redenatie in ieder geval. Ze is ook goed met de 'jongens'. Ze waren er voor haar toen ze het moeilijk had, en ze zorgen voor wat reuring. Ze heeft moeite met de groep die eigenlijk niks doet, en gewoon afwacht wat hun vertelt wordt, maar ondertussen wel een beetje stoken, door bv Gert-Jan te bewerken om zichzelf te laten nomineren en Isaac eruit te werken.
Babette complimenteert Janet dat ze anders is, wel altijd bezig, niet afwachten.
Denk dat ze probeert Janet in haar kamp te krijgen.
Het lult maar, en het lult maar en het lult maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft moeite met de groep die niks doet , wat doe babeltrut zelf , nada , niks , noppes
Dat was toch Zoe... of ben ik nou abuis?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
Kenzi weer beledigd dat haar zoveelste evenement (techno) niet door kan gaan want dan staat er al de bruiloft en wijn proeverij.avdere zaterdag Isaacs verjaardag club avond.
Blijft er alleen de 18e over anders niet. ...
Kenzi loopt met booshoodd weg en zegt ik denk er over na.
tot in de treure toe en dan dat gehinik erbijquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lult maar, en het lult maar en het lult maar.
Het is maar een spel, het is naar een spel, het is maar een spel... sorry ik vind um zo leuk...quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lult maar, en het lult maar en het lult maar.
En normaal ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette gaat op een feestdag GEEN corvee doen!
whaha en op gewone dagen doet ze ook geen corveequote:Op donderdag 2 maart 2023 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette gaat op een feestdag GEEN corvee doen!
Op die manier praat ze haar keuzes natuurlijk goedquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is maar een spel, het is naar een spel, het is maar een spel... sorry ik vind um zo leuk...
DIe maakt het voor zichzelf onmogelijk op deze manier. Ze is ook te veel op de stream momenteelquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Ik dacht dat we een afspraak hadden met z'n allen....
Babette ziet dat anders : 'Ik heb nooit mijn woord gegeven.'
Dom lullenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft moeite met de groep die niks doet , wat doe babeltrut zelf , nada , niks , noppes
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
Doet ze de Damage Control Tour 2023 ofzo?
Ze is heel erg aanwezig en lult aan een stuk door...quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe maakt het voor zichzelf onmogelijk op deze manier. Ze is ook te veel op de stream momenteel
Hou d'r in de gaten... Laat die maar schuiven..quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch lult ze bijna iedereen omver ... Babette gaat nog ver komen...
TEaanwezig ze denkt dat zij de baas is van de loodsquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is heel erg aanwezig en lult aan een stuk door...
Neej dat is Isaac...quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
TEaanwezig ze denkt dat zij de baas is van de loods
Denk ik ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch lult ze bijna iedereen omver ... Babette gaat nog ver komen...
En dat gaat straks tegen haar werken want dat pikken de haantjes niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
TEaanwezig ze denkt dat zij de baas is van de loods
Ze heeft er talent voor en is met haar charmante loopstijl een voorbeeldquote:
Tequila heel verstandigquote:
morgenavondquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is dat feestje nu, morgenavond of zaterdagavond?
Wanda en Jappie in 1 bed incomingquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gaten in geheugen zuipen incoming
tequila met appelsap is favoriete drankje van kenzyquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft Kenzy voor zichzelf besteld..
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda en Jappie in 1 bed incoming
Als Jappie die kans krijgt doet hij het, die wacht al maanden op een bericht dat Wanda's spulletjes nu bij haar ouders zijn gestald door Ivor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda en Jappie in 1 bed incoming
Met de afwezigheid van Kim en Mexx is die kans nu een stuk kleiner.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Als je bedenkt hoe dronken ze worden van dat goedkope bier........ kun je een beetje inschatten hoe het zal gaan met de voorraad drank die nu binnengekomen is (en wat toevallig zeg, het favoriete drankje van de ex-manager)
Leg de gele kaarten maar vast klaar!
Maar ze gaan hier heel netjes mee omquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
Als je bedenkt hoe dronken ze worden van dat goedkope bier........ kun je een beetje inschatten hoe het zal gaan met de voorraad drank die nu binnengekomen is (en wat toevallig zeg, het favoriete drankje van de ex-manager)
nou vergeet kim niet , met drank in hare kop en iemand nog maar iets verkeerd zeggen , flipt ze ook uit de panquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de afwezigheid van Kim en Mexx is die kans nu een stuk kleiner.
Zal later op de avond wel een SL(suip lekker)-Feesje wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:23 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze gaan hier heel netjes mee om
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze gaan hier heel netjes mee om
nou het is wachten op de gele kaart voor praten onder het roken. Met drank op heeft Babette er helemaal lak aan. Buiten dat gun ik het haar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de afwezigheid van Kim en Mexx is die kans nu een stuk kleiner.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Morreima heeft meegedaan 15 jaar geleden aan een afval programma verteld ze aan sacha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik gok fity.. Wanda & Kimquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou vergeet kim niet , met drank in hare kop en iemand nog maar iets verkeerd zeggen , flipt ze ook uit de pan
quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Was een TV Programma De Afvallers
en heeft ze ooit ergens iets mee gewonnen of lag ze er al snel uit????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar kon ook nog wel eens een gele kaart zitten.quote:
Laat die gok maar achterwege.quote:
Er moeten gele kaarten zijn, met die ene miljoen wordt alles betaald.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
nou het is wachten op de gele kaart voor praten onder het roken. Met drank op heeft Babette er helemaal lak aan. Buiten dat gun ik het haar.
JW met losse handjesquote:
Het voordeel van manager zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft Kenzy voor zichzelf besteld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |