whaha en op gewone dagen doet ze ook geen corveequote:Op donderdag 2 maart 2023 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette gaat op een feestdag GEEN corvee doen!
Op die manier praat ze haar keuzes natuurlijk goedquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is maar een spel, het is naar een spel, het is maar een spel... sorry ik vind um zo leuk...
DIe maakt het voor zichzelf onmogelijk op deze manier. Ze is ook te veel op de stream momenteelquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Ik dacht dat we een afspraak hadden met z'n allen....
Babette ziet dat anders : 'Ik heb nooit mijn woord gegeven.'
Dom lullenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft moeite met de groep die niks doet , wat doe babeltrut zelf , nada , niks , noppes
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
Doet ze de Damage Control Tour 2023 ofzo?
Ze is heel erg aanwezig en lult aan een stuk door...quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe maakt het voor zichzelf onmogelijk op deze manier. Ze is ook te veel op de stream momenteel
Hou d'r in de gaten... Laat die maar schuiven..quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch lult ze bijna iedereen omver ... Babette gaat nog ver komen...
TEaanwezig ze denkt dat zij de baas is van de loodsquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze is heel erg aanwezig en lult aan een stuk door...
Neej dat is Isaac...quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
TEaanwezig ze denkt dat zij de baas is van de loods
Denk ik ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch lult ze bijna iedereen omver ... Babette gaat nog ver komen...
En dat gaat straks tegen haar werken want dat pikken de haantjes niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
TEaanwezig ze denkt dat zij de baas is van de loods
Ze heeft er talent voor en is met haar charmante loopstijl een voorbeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |