Gelukkig is er Isaac om alles in goede banen te leidenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]...Ik gok op een heftig avondje met al die sterke drank.. dat kunnen ze echt niet aan.
Ik log net in op Videoland, en deze klopt ook wel voor Isaacquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig is er Isaac om alles in goede banen te leiden![]()
Erg fijn dat iemand iedereen onder controle houdt
Ik heb het idee dat hij het gewoon laat escaleren want weer een mannetje minder hé...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig is er Isaac om alles in goede banen te leiden![]()
Erg fijn dat iemand iedereen onder controle houdt
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik log net in op Videoland, en deze klopt ook wel voor Isaac
[ afbeelding ]
Dat hoop ik voor jullie danquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij het gewoon laat escaleren want weer een mannetje minder hé...![]()
Nou hij greep niet gelijk in hoor... hij stond toen bij gevalletje Leila, boven op de trap te genieten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Schurk
[..]
Dat hoop ik voor jullie dan![]()
Maar in het verleden was hij er vaak als het kippen bij.
leugenaar die babelquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Ik dacht dat we een afspraak hadden met z'n allen....
Babette ziet dat anders : 'Ik heb nooit mijn woord gegeven.'
schurkquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik log net in op Videoland, en deze klopt ook wel voor Isaac
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
Zou GJ een lijstje bijhouden met alles wat Babs doet dat hem niet bevalt?
Kan ze daar verantwoording voor afleggen als ze eruit komt.
ze heeft moeite met de groep die niks doet , wat doe babeltrut zelf , nada , niks , noppesquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette legt redelijk duidelijk haar keus uit. Voor haarzelf klopt de redenatie in ieder geval. Ze is ook goed met de 'jongens'. Ze waren er voor haar toen ze het moeilijk had, en ze zorgen voor wat reuring. Ze heeft moeite met de groep die eigenlijk niks doet, en gewoon afwacht wat hun vertelt wordt, maar ondertussen wel een beetje stoken, door bv Gert-Jan te bewerken om zichzelf te laten nomineren en Isaac eruit te werken.
Babette complimenteert Janet dat ze anders is, wel altijd bezig, niet afwachten.
Denk dat ze probeert Janet in haar kamp te krijgen.
Het lult maar, en het lult maar en het lult maar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft moeite met de groep die niks doet , wat doe babeltrut zelf , nada , niks , noppes
Dat was toch Zoe... of ben ik nou abuis?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
Kenzi weer beledigd dat haar zoveelste evenement (techno) niet door kan gaan want dan staat er al de bruiloft en wijn proeverij.avdere zaterdag Isaacs verjaardag club avond.
Blijft er alleen de 18e over anders niet. ...
Kenzi loopt met booshoodd weg en zegt ik denk er over na.
tot in de treure toe en dan dat gehinik erbijquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lult maar, en het lult maar en het lult maar.
Het is maar een spel, het is naar een spel, het is maar een spel... sorry ik vind um zo leuk...quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lult maar, en het lult maar en het lult maar.
En normaal ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette gaat op een feestdag GEEN corvee doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |