Misschien heeft hij wel een bore outquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW deed nog wel eens iets aan sport maar dat is ook verleden tijd het beweegt zich af en toe naar de tafel om te klaverjassen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een bore out
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is het bewuste fragment .....![]()
JW noemt Babette een kutwijf - 1 maart 2023.Het is ook wel een knap staaltje manipulatie hoor, door Erik en door JW en dan Babette die vindt dat ze niet over GJ mogen beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het domste is gewoon om iets te beloven, want mensen pinnen je daarop vast, terwijl mensen altijd van mening kunnen veranderen om welke reden dan ook.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
En Wendy en Zoe want die hebben precies hetzelfde gedaan dan Babette.quote:
Die gaat morgenavond nog een zware avond krijgen als er alcohol aan te pas komtquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:06 schreef Frummelie het volgende:
GJ zit zich op te vreten thuis...Babette wil jij je microfoon controleren...x3..
Ik denk niet eens dat hij nog kijkt. Meer het type van na mij de zondvloed.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:06 schreef Frummelie het volgende:
GJ zit zich op te vreten thuis...Babette wil jij je microfoon controleren...x3..
Dat is er ook één ja, die stond al bij Isaac uit te huilen toen GJ zijn koffer nog aan het pakken was. Farizeeër.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaat morgenavond nog een zware avond krijgen als er alcohol aan te pas komt
Zou ook nog kunnen...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij nog kijkt. Meer het type van na mij de zondvloed.
dat zijn meelopersquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En Wendy en Zoe want die hebben precies hetzelfde gedaan dan Babette.
Ik denk het ook, je zag het afgelopen week al na een paar wijntjes. Dat belooft een mooie streamavond te wordenquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]...Ik gok op een heftig avondje met al die sterke drank.. dat kunnen ze echt niet aan.
Ene grote slangenkuilquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En Wendy en Zoe want die hebben precies hetzelfde gedaan dan Babette.
Moet ze niet een stuk tyfus taart door d'r moeder de strot douwen?quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder jarig denk ik , op haar trui staat mamsie
nou nou, was uitspraak van de kont niet van wandaquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet ze niet een stuk tyfus taart door d'r moeder de strot douwen?
Ja heerlijk, ik hou ervan..quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het ook, je zag het afgelopen week al na een paar wijntjes. Dat belooft een mooie streamavond te worden
Mogge Pingu...quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet ze niet een stuk tyfus taart door d'r moeder de strot douwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |