SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het was nog voor het stemmen en Erik was eerst in gesprek met haarquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb datum, tijd en stream nodig hiervoor ....
Heb opnames 24/7 van de laatste 48 uur, dus het heeft kans ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee 12 was t niet. T liep heel erg uit. Maar wel voor drie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Zei je net dat de stemming rond 3en was? ik dacht rond 12 ..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:04 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nee 12 was t niet. T liep heel erg uit. Maar wel voor drie.
Iemand anders zei ongeveer 5 voor 3. Maar ik denk tussen 12 en 13
Sorry! Ik weet t nu ook niet meer zeker.
Ik ga wel ff terug zoeken in de reacties. Hoe laat het was
En met al zijn commentaar wordt het tijd ook om voor manager te gaan...quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:04 schreef pingu66 het volgende:
Als Erik zo graag Isaac eruit wil hebben moet hij zelf op de stip gaan staan net als GJ.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:08 schreef Silves het volgende:
[..]
En met al zijn commentaar wordt het tijd ook om voor manager te gaan...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:14 schreef woxxel het volgende:
Ik vraag me ook af of ze vrijwilligers elke dag buiten gaan om te lopen of praten, of dat t verplicht is
Ja dat is bijna dan. Jw komt ertussen. Maar heel kort.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op 1225 uur heb ik Erik en Babette buiten ....
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is het bewuste fragment .....![]()
JW noemt Babette een kutwijf - 1 maart 2023.Haha dat ie dat maar tegen Esther zegt, eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan toch beter dat haar er af halenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:51 schreef pingu66 het volgende:
Ja dat snap ik dat moira jeuk heeft op haar hoofd als ze de hele dag een pruik op heeft
Misschien draagt ze buiten geen pruikenquote:Op woensdag 1 maart 2023 23:58 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ze kan toch beter dat haar er af halen
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kenzy is boos - 1 maart 2023.Nu was Martin lacherig, maar eerder op de avond waren Jeffrey en Marciano aan het drummen in kamer 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martin kwam kwaad zeggen dat ze moesten stoppen omdat hij wilde slapen. Hij trok de stekkers overal uit en tilde het drumstel op.
Ze moesten lachen, maar hij was echt kwaad. (volgens mij rond 21.30-22.00 uur)
zijn stappentellers , kunnen ze ook de tijd mee zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:42 schreef SpringStok het volgende:
Even benieuwd, kan het zo snel niet vinden!
Waarvoor dragen zoveel mensen die gele horloges?
Ah, viel mij van de week ineens op dat bijna iedereen deze draagt,quote:Op donderdag 2 maart 2023 06:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn stappentellers , kunnen ze ook de tijd mee zien
isaac heeft die gekocht en uitgedeeld na looprun , mochten ze houdenquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:51 schreef SpringStok het volgende:
[..]
Ah, viel mij van de week ineens op dat bijna iedereen deze draagt,
Kortom gewoon voor zichzelf om bij te houden ga ik van uit.
Ah! heb ik gemist in de tv uitzending denk ik zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
isaac heeft die gekocht en uitgedeeld na looprun , mochten ze houden
was al effe geleden ik zag het op de streamquote:Op donderdag 2 maart 2023 06:53 schreef SpringStok het volgende:
[..]
Ah! heb ik gemist in de tv uitzending denk ik zo
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is het bewuste fragment .....![]()
JW noemt Babette een kutwijf - 1 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor JW hij doorziet haar. Vind haar ook een smerig mens ( ik zeg het wat netter dan JW
)
Maar terug naar de streams, daar is het nog vertoeven in dromenlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
heb ik ook gelezen maar niks meer over gelezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Bijna 08.00 en dan gaan de lampen aan....
De manager ligt nog lekker te snurken.. ik had snel iets gelezen over dat er geld weg was oid..
Het is maar een spel, het is maar een spel, het is maar een spel, het is maar een spel... gisteren heel de dag dat liedje van Erik in m'n hoofd gehad...quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]voor JW hij doorziet haar. Vind haar ook een smerig mens ( ik zeg het wat netter dan JW
)
Maar terug naar de streams, daar is het nog vertoeven in dromenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |