SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het was nog voor het stemmen en Erik was eerst in gesprek met haarquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb datum, tijd en stream nodig hiervoor ....
Heb opnames 24/7 van de laatste 48 uur, dus het heeft kans ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee 12 was t niet. T liep heel erg uit. Maar wel voor drie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Zei je net dat de stemming rond 3en was? ik dacht rond 12 ..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:04 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nee 12 was t niet. T liep heel erg uit. Maar wel voor drie.
Iemand anders zei ongeveer 5 voor 3. Maar ik denk tussen 12 en 13
Sorry! Ik weet t nu ook niet meer zeker.
Ik ga wel ff terug zoeken in de reacties. Hoe laat het was
En met al zijn commentaar wordt het tijd ook om voor manager te gaan...quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:04 schreef pingu66 het volgende:
Als Erik zo graag Isaac eruit wil hebben moet hij zelf op de stip gaan staan net als GJ.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:08 schreef Silves het volgende:
[..]
En met al zijn commentaar wordt het tijd ook om voor manager te gaan...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:14 schreef woxxel het volgende:
Ik vraag me ook af of ze vrijwilligers elke dag buiten gaan om te lopen of praten, of dat t verplicht is
Ja dat is bijna dan. Jw komt ertussen. Maar heel kort.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op 1225 uur heb ik Erik en Babette buiten ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |