Ja vaag...quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb ik ook gelezen maar niks meer over gelezen
en op zijn manier, zonder douchegel of zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Erik staat zichzelf weer fris en fruitig te maken op zijn manier onder het gemalen water...
Welke? Er zijn er meerderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
De hele enge nare slang is ook wakker.... hoeft geen man bij.
Jep.... dat doet ie... dat is de Erik way hé.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
en op zijn manier, zonder douchegel of zo
Weer klaar voor een dagje bank hangen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Had ook Wanda kunnen zijn..![]()
Maar ik ga deze keer voor Esther.
Dat was wat Rupie zeiquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Bijna 08.00 en dan gaan de lampen aan....
De manager ligt nog lekker te snurken.. ik had snel iets gelezen over dat er geld weg was oid..
Verschrikkelijk, dat die lui niet gek worden van zichzelf... behalve Esther...quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer klaar voor een dagje bank hangen.
echt wel , maar snap dan ook de regie niet ze konden haar laten gaan met eliminatie effe plannen veranderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren een stukje gezien hoe Esther haar kant van het verhaal staat te vertellen tegen Bern, die bewegingen die ze maakt aan haar lichaamstaal kan je zien dat ze de boel staat de belazeren.. kortom, eigenijk heeft ze niets gedaan..
Deze vrouw heeft zoveel hulp nodig..
Oké.. dat is toch maf.. ik wil weten wat Kenzy uitgevreten heeft...quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was wat Rupie zei
Geen idee verder
Esther is al gek, maar dat niets doen van sommigenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat die lui niet gek worden van zichzelf... behalve Esther...
Misschien dat Kenzy nog wat extra dingetjes besteld heeft.. voor persoonlijke doelen of zo.. ze zat veel boven na de 1000¤ verdienopdracht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was wat Rupie zei
Geen idee verder
was dat niet voor feest voor morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat Kenzy nog wat extra dingetjes besteld heeft.. voor persoonlijke doelen of zo.. ze zat veel boven na de 1000¤ verdienopdracht.
JW deed nog wel eens iets aan sport maar dat is ook verleden tijd het beweegt zich af en toe naar de tafel om te klaverjassen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is al gek, maar dat niets doen van sommigen
sport van jw is bankhangen , en overal commentaar opgevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW deed nog wel eens iets aan sport maar dat is ook verleden tijd het beweegt zich af en toe naar de tafel om te klaverjassen.
Hoofd schuin en naar boven kijken (want bernis een meter lan ger) als een puppie hem aankijken ( ik heb niets gedaan en ik ben zielig). De hele tijd ....uuuuuhhhhmm en zeggen : maar da is nie zo. En bij geen reactie beginnen over haar verleden en de podcast.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren een stukje gezien hoe Esther haar kant van het verhaal staat te vertellen tegen Bern, die bewegingen die ze maakt, aan haar lichaamstaal kan je zien dat ze de boel staat de belazeren.. kortom, eigenijk heeft ze niets gedaan..
Deze vrouw heeft zoveel hulp nodig..
en toch vind ik het beetje zielig dat deze vrouw die duidelijk hulp nodig heeft , erin word gelaten door de regiequote:Op donderdag 2 maart 2023 08:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoofd schuin en naar boven kijken (want bernis een meter lan ger) als een puppie hem aankijken ( ik heb niets gedaan en ik ben zielig). De hele tijd ....uuuuuhhhhmm en zeggen : maar da is nie zo. En bij geen reactie beginnen over haar verleden en de podcast.
Ja vreselijk walgelijk figuur..quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoofd schuin en naar boven kijken (want bernis een meter lan ger) als een puppie hem aankijken ( ik heb niets gedaan en ik ben zielig). De hele tijd ....uuuuuhhhhmm en zeggen : maar da is nie zo. En bij geen reactie beginnen over haar verleden en de podcast.
mss nog kans op gele kaart als de drank in hun kop zitquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar het feest morgen... er is aardig wat drank besteld.. de dames helemaal in het nieuw...
Als ze er niet uit wil dan kan dat niet lijkt me. Ze wil al jaren geen hulp.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
en toch vind ik het beetje zielig dat deze vrouw die duidelijk hulp nodig heeft , erin word gelaten door de regie
Het valt me wel op dat sommige na 1 biertje al de weg kwijt zijn. Dus kan inderdaad alle kanten op...quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss nog kans op gele kaart als de drank in hun kop zit
ze ziet dus zelf niet in dat ze hulp nodig heeftquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als ze er niet uit wil dan kan dat niet lijkt me. Ze wil al jaren geen hulp.
en ook nog sterke drank besteld ............quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat sommige na 1 biertje al de weg kwijt zijn. Dus kan inderdaad alle kanten op...
Jaaaaaaa..quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
en ook nog sterke drank besteld ............
af en toe zo dicht bij zijn gezicht met haar gezicht dat het leek of ze hem wilde kussenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
moeder jarig denk ik , op haar trui staat mamsiequote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er met Wanda? Hoezo wordt ze gefeliciteerd..
Happy birthday mamsie Wanda!quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder jarig denk ik , op haar trui staat mamsie
Misschien is ze wel heel tevreden met hoe ze zelf is en niet iedereen met ander gedrag dan de norm moet bij een psycholoog op het bankje. Voor het programma is ze een aanwinst want ze maakt tv.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als ze er niet uit wil dan kan dat niet lijkt me. Ze wil al jaren geen hulp.
Ja, daar zou ik ook kriegel van worden. Ze staat steeds in je aura.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
af en toe zo dicht bij zijn gezicht met haar gezicht dat het leek of ze hem wilde kussen
Die mag nog niet, had gisteren 1 van de hoofdrollen op TV.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt wel , maar snap dan ook de regie niet ze konden haar laten gaan met eliminatie effe plannen veranderen
Ooh oké...👍quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeder jarig denk ik , op haar trui staat mamsie
Babettequote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
De hele enge nare slang is ook wakker.... hoeft geen naam bij.
🤢quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
af en toe zo dicht bij zijn gezicht met haar gezicht dat het leek of ze hem wilde kussen
Gaan sporten volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:51 schreef spapaars het volgende:
Zenuwpees Martin maakt in een andere slaapkamer iedereen wakker, ze moeten eruit volgens hem.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |