Ja vaag...quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb ik ook gelezen maar niks meer over gelezen
en op zijn manier, zonder douchegel of zoquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Erik staat zichzelf weer fris en fruitig te maken op zijn manier onder het gemalen water...
Welke? Er zijn er meerderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
De hele enge nare slang is ook wakker.... hoeft geen man bij.
Jep.... dat doet ie... dat is de Erik way hé.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
en op zijn manier, zonder douchegel of zo
Weer klaar voor een dagje bank hangen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Had ook Wanda kunnen zijn..![]()
Maar ik ga deze keer voor Esther.
Dat was wat Rupie zeiquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Bijna 08.00 en dan gaan de lampen aan....
De manager ligt nog lekker te snurken.. ik had snel iets gelezen over dat er geld weg was oid..
Verschrikkelijk, dat die lui niet gek worden van zichzelf... behalve Esther...quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer klaar voor een dagje bank hangen.
echt wel , maar snap dan ook de regie niet ze konden haar laten gaan met eliminatie effe plannen veranderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren een stukje gezien hoe Esther haar kant van het verhaal staat te vertellen tegen Bern, die bewegingen die ze maakt aan haar lichaamstaal kan je zien dat ze de boel staat de belazeren.. kortom, eigenijk heeft ze niets gedaan..
Deze vrouw heeft zoveel hulp nodig..
Oké.. dat is toch maf.. ik wil weten wat Kenzy uitgevreten heeft...quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was wat Rupie zei
Geen idee verder
Esther is al gek, maar dat niets doen van sommigenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat die lui niet gek worden van zichzelf... behalve Esther...
Misschien dat Kenzy nog wat extra dingetjes besteld heeft.. voor persoonlijke doelen of zo.. ze zat veel boven na de 1000¤ verdienopdracht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was wat Rupie zei
Geen idee verder
was dat niet voor feest voor morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat Kenzy nog wat extra dingetjes besteld heeft.. voor persoonlijke doelen of zo.. ze zat veel boven na de 1000¤ verdienopdracht.
JW deed nog wel eens iets aan sport maar dat is ook verleden tijd het beweegt zich af en toe naar de tafel om te klaverjassen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is al gek, maar dat niets doen van sommigen
sport van jw is bankhangen , en overal commentaar opgevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW deed nog wel eens iets aan sport maar dat is ook verleden tijd het beweegt zich af en toe naar de tafel om te klaverjassen.
Hoofd schuin en naar boven kijken (want bernis een meter lan ger) als een puppie hem aankijken ( ik heb niets gedaan en ik ben zielig). De hele tijd ....uuuuuhhhhmm en zeggen : maar da is nie zo. En bij geen reactie beginnen over haar verleden en de podcast.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren een stukje gezien hoe Esther haar kant van het verhaal staat te vertellen tegen Bern, die bewegingen die ze maakt, aan haar lichaamstaal kan je zien dat ze de boel staat de belazeren.. kortom, eigenijk heeft ze niets gedaan..
Deze vrouw heeft zoveel hulp nodig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |