Geniet maar extra van dit seizoenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:55 schreef hhh38 het volgende:
Dat antwoord van Slot net op de vraag of ie na deze zomer weg is beviel me niet
"Ik waag het te betwijfelen of hij gelijk heeft." Op de vraag dat of ie weggaat bevalt het mij wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:55 schreef hhh38 het volgende:
Dat antwoord van Slot net op de vraag of ie na deze zomer weg is beviel me niet
Hij wil het niet te stellig zeggen zodat het hem niet verweten wordt als ie alsnog weggaat. Maar goed, laten we niet teveel met die vraag bezig zijn zoals @Gurley zegtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Ik waag het te betwijfelen of hij gelijk heeft." Op de vraag dat of ie weggaat bevalt het mij wel.
Het drukzetten loopt voor geen meter meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Het dwingende spel is er wel af de laatste tijd he
Heb ook wel het idee dat het een beetje bewust is dat ze (in dit soort potjes) meer inzakken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Het drukzetten loopt voor geen meter meer.
Nah, als ik Slot zo voor de wedstrijd hoorde denk ik dat niet. Die was daar ook erg ontevreden over tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat het een beetje bewust is dat ze (in dit soort potjes) meer inzakken.
Nog geen echt grote kans gehad tegen de nummer 17. Erg matig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:25 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste twintig minuten half op de telefoon bekeken. Ziet er moeizaam uit he?
Ik zat net toevallig ook te denken dat Hancko de beste man tot nu toe is. En dat is een verdediger...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
Hancko is weer top, maar de voorhoede onzichtbaar
Ik verlang soms een beetje terug naar de tijd van mondjes snoerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist een type speler die doet wat ie wilt
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Dilrosun op 10. Wat is hij daar ontzettend kut zeg.
Arend Martijn moet even een donderspeech geven in de rust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
De druk wordt wel opgevoerd, jammer dat het bijna rust is
Tweede helft zo doorgaan en je wint 3-0. Gewoon wat meer energie erin. Het was echt tam en slap.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
De druk wordt wel opgevoerd, jammer dat het bijna rust is
Is ook wat snel op het schild gehesen, komt af en toe wel wat handelingssnelheid te kort.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer vind ik wederom niet goed. Tegen Heerenveen viel het mij ook niet mee.
Het is toch rustquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef fetX het volgende:
Als je blijft spelen zoals de laatste 10 min moet het goed komen.
Ik vind hem niet slecht, maar het valt wel op dat ie niet heel goed met die kleine ruimtes om kan gaanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer vind ik wederom niet goed. Tegen Heerenveen viel het mij ook niet mee.
Wiefer is een stofzuigerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet slecht, maar het valt wel op dat ie niet heel goed met die kleine ruimtes om kan gaan
Hij heeft dan ook de naam van een stofzuigermerk. Verder is ie gruwelijk overgewaardeerd. Hype zeg maar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wiefer is een stofzuiger
dat is zijn taak
Idd, passing is heel onzuiver en vaak ook te lastig (hoge crossbal). Het zou fijn zijn als er ook wat diepte kwam van de buitenspelers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:56 schreef Qarrad het volgende:
Hele slechte passing vooral. Plus dat er een grote groene bus geparkeerd staat.
Jij mag daar niet over oordelen elke Ajacied van zestien die leuk tegen een bal trapt moet gelijk oranje in volgens jullie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook de naam van een stofzuigermerk. Verder is ie gruwelijk overgewaardeerd. Hype zeg maar.
maar dat zijn al die ajaxcieden ook...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook de naam van een stofzuigermerk. Verder is ie gruwelijk overgewaardeerd. Hype zeg maar.
Ja inderdaad veel onnodig hoge en dus te trage ballen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Idd, passing is heel onzuiver en vaak ook te lastig (hoge crossbal). Het zou fijn zijn als er ook wat diepte kwam van de buitenspelers.
geen last vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
Hapert het beeld bij jullie ook af en toe?
Ja hier ook. Ik kijk via internet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
Hapert het beeld bij jullie ook af en toe?
beide denk ik. Eerste helft legde Pedersen prima terug maar stond dilrosun op verkeerde been ofzo...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Dat terugleggen gaat iedere keer net fout, is dat nou pech of onkunde?
groningen is in de eerste helft misschien 10 minuten gevaarlijk geweest, met 2 kansen. Feyenoord is slordig en te traag. Misschien wel iets van 10 schoten maar ook maar 2 op doel ofzo. Ook mssn 2 kansen mee gekregen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk pas vanaf nu, hoe was de eerste helft?
Niet best.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk pas vanaf nu, hoe was de eerste helft?
Het zag er wel expres uit. Grensrechter staat er ook bovenopquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was echt geen tweede geel
Oke, duidelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
groningen is in de eerste helft misschien 10 minuten gevaarlijk geweest, met 2 kansen. Feyenoord is slordig en te traag. Misschien wel iets van 10 schoten maar ook maar 2 op doel ofzo. Ook mssn 2 kansen mee gekregen.
Totaal nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zag er wel expres uit. Grensrechter staat er ook bovenop
Nee hoor. Ook een hype.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij mag daar niet over oordelen elke Ajacied van zestien die leuk tegen een bal trapt moet gelijk oranje in volgens jullie.
Was duidelijk een bewussie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
tuurlijk wel. er is in mijn ogen geen verschil in eerste en tweede geel geven. Dit is gewoon geel... jammer dat de eerste zo dom gepakt is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was echt heel overduidelijk bewust hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon het balgevoel van een druif.
Dit had Pedersen ook kunnen gebeuren zeg maar
Litmanen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |