Het drukzetten loopt voor geen meter meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Het dwingende spel is er wel af de laatste tijd he
Heb ook wel het idee dat het een beetje bewust is dat ze (in dit soort potjes) meer inzakken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Het drukzetten loopt voor geen meter meer.
Nah, als ik Slot zo voor de wedstrijd hoorde denk ik dat niet. Die was daar ook erg ontevreden over tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat het een beetje bewust is dat ze (in dit soort potjes) meer inzakken.
Nog geen echt grote kans gehad tegen de nummer 17. Erg matig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:25 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste twintig minuten half op de telefoon bekeken. Ziet er moeizaam uit he?
Ik zat net toevallig ook te denken dat Hancko de beste man tot nu toe is. En dat is een verdediger...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
Hancko is weer top, maar de voorhoede onzichtbaar
Ik verlang soms een beetje terug naar de tijd van mondjes snoerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist een type speler die doet wat ie wilt
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef fetX het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met Dilrosun op 10. Wat is hij daar ontzettend kut zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |