Geniet maar extra van dit seizoenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:55 schreef hhh38 het volgende:
Dat antwoord van Slot net op de vraag of ie na deze zomer weg is beviel me niet
"Ik waag het te betwijfelen of hij gelijk heeft." Op de vraag dat of ie weggaat bevalt het mij wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:55 schreef hhh38 het volgende:
Dat antwoord van Slot net op de vraag of ie na deze zomer weg is beviel me niet
Hij wil het niet te stellig zeggen zodat het hem niet verweten wordt als ie alsnog weggaat. Maar goed, laten we niet teveel met die vraag bezig zijn zoals @Gurley zegtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Ik waag het te betwijfelen of hij gelijk heeft." Op de vraag dat of ie weggaat bevalt het mij wel.
Het drukzetten loopt voor geen meter meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Het dwingende spel is er wel af de laatste tijd he
Heb ook wel het idee dat het een beetje bewust is dat ze (in dit soort potjes) meer inzakken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Het drukzetten loopt voor geen meter meer.
Nah, als ik Slot zo voor de wedstrijd hoorde denk ik dat niet. Die was daar ook erg ontevreden over tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ook wel het idee dat het een beetje bewust is dat ze (in dit soort potjes) meer inzakken.
Nog geen echt grote kans gehad tegen de nummer 17. Erg matig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:25 schreef bbuddybb het volgende:
Eerste twintig minuten half op de telefoon bekeken. Ziet er moeizaam uit he?
Ik zat net toevallig ook te denken dat Hancko de beste man tot nu toe is. En dat is een verdediger...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
Hancko is weer top, maar de voorhoede onzichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |