groningen is in de eerste helft misschien 10 minuten gevaarlijk geweest, met 2 kansen. Feyenoord is slordig en te traag. Misschien wel iets van 10 schoten maar ook maar 2 op doel ofzo. Ook mssn 2 kansen mee gekregen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk pas vanaf nu, hoe was de eerste helft?
Niet best.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk pas vanaf nu, hoe was de eerste helft?
Het zag er wel expres uit. Grensrechter staat er ook bovenopquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was echt geen tweede geel
Oke, duidelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
groningen is in de eerste helft misschien 10 minuten gevaarlijk geweest, met 2 kansen. Feyenoord is slordig en te traag. Misschien wel iets van 10 schoten maar ook maar 2 op doel ofzo. Ook mssn 2 kansen mee gekregen.
Totaal nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zag er wel expres uit. Grensrechter staat er ook bovenop
Nee hoor. Ook een hype.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij mag daar niet over oordelen elke Ajacied van zestien die leuk tegen een bal trapt moet gelijk oranje in volgens jullie.
Was duidelijk een bewussie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
tuurlijk wel. er is in mijn ogen geen verschil in eerste en tweede geel geven. Dit is gewoon geel... jammer dat de eerste zo dom gepakt is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was echt heel overduidelijk bewust hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon het balgevoel van een druif.
Dit had Pedersen ook kunnen gebeuren zeg maar
Litmanen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |