Arend Martijn moet even een donderspeech geven in de rust.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
De druk wordt wel opgevoerd, jammer dat het bijna rust is
Tweede helft zo doorgaan en je wint 3-0. Gewoon wat meer energie erin. Het was echt tam en slap.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
De druk wordt wel opgevoerd, jammer dat het bijna rust is
Is ook wat snel op het schild gehesen, komt af en toe wel wat handelingssnelheid te kort.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer vind ik wederom niet goed. Tegen Heerenveen viel het mij ook niet mee.
Het is toch rustquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef fetX het volgende:
Als je blijft spelen zoals de laatste 10 min moet het goed komen.
Ik vind hem niet slecht, maar het valt wel op dat ie niet heel goed met die kleine ruimtes om kan gaanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer vind ik wederom niet goed. Tegen Heerenveen viel het mij ook niet mee.
Wiefer is een stofzuigerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet slecht, maar het valt wel op dat ie niet heel goed met die kleine ruimtes om kan gaan
Hij heeft dan ook de naam van een stofzuigermerk. Verder is ie gruwelijk overgewaardeerd. Hype zeg maar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wiefer is een stofzuiger
dat is zijn taak
Idd, passing is heel onzuiver en vaak ook te lastig (hoge crossbal). Het zou fijn zijn als er ook wat diepte kwam van de buitenspelers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:56 schreef Qarrad het volgende:
Hele slechte passing vooral. Plus dat er een grote groene bus geparkeerd staat.
Jij mag daar niet over oordelen elke Ajacied van zestien die leuk tegen een bal trapt moet gelijk oranje in volgens jullie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook de naam van een stofzuigermerk. Verder is ie gruwelijk overgewaardeerd. Hype zeg maar.
maar dat zijn al die ajaxcieden ook...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook de naam van een stofzuigermerk. Verder is ie gruwelijk overgewaardeerd. Hype zeg maar.
Ja inderdaad veel onnodig hoge en dus te trage ballen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Idd, passing is heel onzuiver en vaak ook te lastig (hoge crossbal). Het zou fijn zijn als er ook wat diepte kwam van de buitenspelers.
geen last vanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
Hapert het beeld bij jullie ook af en toe?
Ja hier ook. Ik kijk via internet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
Hapert het beeld bij jullie ook af en toe?
beide denk ik. Eerste helft legde Pedersen prima terug maar stond dilrosun op verkeerde been ofzo...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Dat terugleggen gaat iedere keer net fout, is dat nou pech of onkunde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |