Het klinkt inderdaad ontzettend smerig. Ik ben niet echt fan van Mol maar het komt enorm over alsof ze hem een loer wilden draaien. Wat ze ermee opschieten is me totaal niet duidelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens als ik zojuist dat nieuws lees dat ViaPlee de radiorechten hebben opgekocht als een soort mafia bedrijf van een hobbyist vanuit zn zolderkamertje Mol, puur en alleen uit jaloezie omdat ze het gewoon niet kunnen hebben dat het grote geld niet altijd wint, dan wil je als fatsoenlijk mens toch helemaal niets meer met zo’n bedrijf te maken hebben? Niemand is ooit in die rechten geinteresseerd geweest alleen nu Mol er met simpele middelen een succes van heeft gemaakt moet het meteen opgekocht worden. Echt een hele zieke smerige streek.
Teringstreek inderdaad. Lees het net.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
Eerste paar maand met die welkomstactie vorig jaar ViaPlee geprobeerd, maar toen overgestapt op F1 TV en echt zo ontzettend blij mee. Kwaliteit beeld is stuk beter en soepeler maar ik vind die grid walks in de voorbeschouwing met die drukke gast ook geniaal haha, alleen daarom zou je al F1 TV moeten nemen.
Overigens als ik zojuist dat nieuws lees dat ViaPlee de radiorechten hebben opgekocht als een soort mafia bedrijf van een hobbyist vanuit zn zolderkamertje Mol, puur en alleen uit jaloezie omdat ze het gewoon niet kunnen hebben dat het grote geld niet altijd wint, dan wil je als fatsoenlijk mens toch helemaal niets meer met zo’n bedrijf te maken hebben? Niemand is ooit in die rechten geinteresseerd geweest alleen nu Mol er met simpele middelen een succes van heeft gemaakt moet het meteen opgekocht worden. Echt een hele zieke smerige streek.
Dat standaard commentaar van via is echt om te huilen. ultra mega turbotaaltje. Slecht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:37 schreef beantherio het volgende:
Al sinds 2019 via F1TV Pro. De eerste jaren viel dat niet mee (Chromecast en Android TV ondersteuning liet lang op zich wachten) maar inmiddels ben ik er super tevreden over.
Ik ben alleen wel bang dat deze optie op termijn afgesloten gaat worden zoals dat bijv. in Groot Brittannië en Duitsland nu ook al zo is.
[..]
Het klinkt inderdaad ontzettend smerig. Ik ben niet echt fan van Mol maar het komt enorm over alsof ze hem een loer wilden draaien. Wat ze ermee opschieten is me totaal niet duidelijk.
Ik ook hoop ik. Maar ik lees ook al iets over geoblocking en dan wordt het al weer lastiger, heb geen zin om er ook nog een VPN voor te moeten aanschaffen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:37 schreef Jane het volgende:
F1TV, net als voorheen. En blijkbaar straks dan met commentaar via grandprixradio.be (als ik het goed begreep).
Volgens Olav zelf zit er in de app geen geoblock, wel op de website.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:35 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ook hoop ik. Maar ik lees ook al iets over geoblocking en dan wordt het al weer lastiger, heb geen zin om er ook nog een VPN voor te moeten aanschaffen.
Via de app hoor ik nu ook gewoon geluid.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens Olav zelf zit er in de app geen geoblock, wel op de website.
Ik zie het wel. Eventueel hebben we hier thuis ook een VPN.
Oh, die merken dat gelijk. Waarom denk je dat ze die rechten gekocht hebben?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:37 schreef Red_85 het volgende:
Of gewoon niet geoblocken en zien wanneer die flikkers van viaplee wakker worden.
Omdat Viaplay niet wil dat mensen via Viaplay F1 kijken? Of ze moeten blokkeren dat mensen het geluid op hun tv of app kunnen muten, misschien is dat de volgende stapquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, die merken dat gelijk. Waarom denk je dat ze die rechten gekocht hebben?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat Viaplay niet wil dat mensen via Viaplay F1 kijken?
Ja precies. Waarom zou viaplay het vervelend vinden dat mensen wel naar viaplay kijken maar met commentaar van een ander medium?quote:
Uh, mensen kijken niet naar Viaplay. Ze kijken naar F1TV. Zie ook de poll.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom zou viaplay het vervelend vinden dat mensen wel naar viaplay kijken maar met commentaar van een ander medium?
Ik zie het niet. Dus die radio rechten hebben ze niet gekocht om Olav Mol buitenspel te zetten
Ze weten bij Viaplay best dat er veel geklaagd wordt over hun commentatoren, dus de kans dat hun radiostream van datzelfde commentaar massaal beluisterd gaat worden is m.i. 0. De mensen die live zitten te kijken hebben het toch al tot hun beschikking, via Viaplay zelf of via het NLse commentaarkanaal op F1TV. De enigen die naar die stream luisteren zijn dus die drie-man-en-een-paardenkop die én fan zijn van Viaplay-commentaar én niet live kunnen kijken, maar wel tijd & mogelijkheid hebben de audiostream te luisteren. Ik denk dat 3 man nog optimistisch geschat is, eerlijk gezegd. Maar misschien de paardenkop...quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom zou viaplay het vervelend vinden dat mensen wel naar viaplay kijken maar met commentaar van een ander medium?
Ik zie het niet. Dus die radio rechten hebben ze niet gekocht om Olav Mol buitenspel te zetten
Teringtrieste actie. Tot 5 minute geleden twijfelde ik over Viaplay, nu weet ik zeker dat het er nooit in komt. Maffioso.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze weten bij Viaplay best dat er veel geklaagd wordt over hun commentatoren, dus de kans dat hun radiostream van datzelfde commentaar massaal beluisterd gaat worden is m.i. 0. De mensen die live zitten te kijken hebben het toch al tot hun beschikking, via Viaplay zelf of via het NLse commentaarkanaal op F1TV. De enigen die naar die stream luisteren zijn dus die drie-man-en-een-paardenkop die én fan zijn van Viaplay-commentaar, niet live kunnen kijken, maar wel tijd & mogelijkheid hebben de audiostream te luisteren. Ik denk dat 3 man nog optimistisch geschat is, eerlijk gezegd. Maar misschien de paardenkop...
GrandPrixRadio had voorheen natuurlijk ook véél minder luisteraars, toen iedereen Mol ook gewoon op tv kon horen.
Kortom, ze doen dit om Mol te zieken. Er is volgens mij geen andere conclusie mogelijk. Bij Viaplay zit een aantal oud-RTL-medewerkers die een schijthekel hebben aan Mol en kennelijk hebben zij het Zweedse hoofdkantoor weten te overtuigen dat de aankoop van die radiorechten cruciaal was. Maar ik denk niet dat de directie zich echt in de zaak verdiept heeft, want dan hadden ze dat geld nooit uitgegeven.
Beetje als Elon Musk. Teveel geld hebben en dat dan gebruiken om mensen het leven zuur te maken, ipv dat je het inzet om je dienst te verbeteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Teringtrieste actie. Tot 5 minute geleden twijfelde ik over Viaplay, nu weet ik zeker dat het er nooit in komt. Maffioso.
Ik zal 't samenvatten want ik kan je niet volgen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze weten bij Viaplay best dat er veel geklaagd wordt over hun commentatoren, dus de kans dat hun radiostream van datzelfde commentaar massaal beluisterd gaat worden is m.i. 0. De mensen die live zitten te kijken hebben het toch al tot hun beschikking, via Viaplay zelf of via het NLse commentaarkanaal op F1TV. De enigen die naar die stream luisteren zijn dus die drie-man-en-een-paardenkop die én fan zijn van Viaplay-commentaar én niet live kunnen kijken, maar wel tijd & mogelijkheid hebben de audiostream te luisteren. Ik denk dat 3 man nog optimistisch geschat is, eerlijk gezegd. Maar misschien de paardenkop...
GrandPrixRadio had voorheen natuurlijk ook véél minder luisteraars, toen iedereen Mol ook gewoon op tv kon horen.
Kortom, ze doen dit om Mol te zieken. Er is volgens mij geen andere conclusie mogelijk. Bij Viaplay zit een aantal oud-RTL-medewerkers die een schijthekel hebben aan Mol en kennelijk hebben zij het Zweedse hoofdkantoor weten te overtuigen dat de aankoop van die radiorechten cruciaal was. Maar ik denk niet dat de directie zich echt in de zaak verdiept heeft, want dan hadden ze dat geld nooit uitgegeven.
-aanvulling-
Misschien hebben ze naar het succes van GPRadio afgelopen seizoen gewezen en denken de Zweden daarom dat het hebben van de NLse radiorechten an sich een lucratieve business is."Kennelijk luisteren Nederlanders graag naar de Grand Prix op de radio. Raar volk. Nou ja, dan kopen we ze maar".
Klopt. Zolang het abonnement betaald wordt, zou het de tv-aanbieder niets moeten kunnen schelen of er iemand kijkt, laat staan of iemand wel naar het commentaar luistert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal 't samenvatten want ik kan je niet volgen.
Er zijn 2 aanbieders van beeld met geluid. Viaplay en F1TV. Nu is er hiernaast een app waarbij de app alleen het commentaar bij de 2 beeldstreams overbodig maakt en overneemt. De beelden worden nog steeds aangeboden door de 2 aanbieder, het geluid doet in dat geval die derde partij/app
Dit kost de aanbieders niks. Hooguit een app die meelift op het aanbod van de 2 aanbieders. De aanbieders houden nog steeds evenveel abonnees want iedereen wil kijken, alleen de kijker heeft het geluid uitstaan.
'Uitgesloten' is jouw woord, maar ik denk dat de kans groter is dat ze die samenwerking zijn aangegaan, omdát ze het nu op een of andere manier live moeten uitzenden als 'radio'programma. Ik denk dat de FOM dat wel als eis stelt bij de verkoop van de rechten, ja. Maar verder denk ik niet dat er veel eisen zijn bij radiorechten. Die zijn doorgaans ook helemaal niet zo gewild. Volgens Wikipedia zijn er überhaupt maar aan 10 landen radiorechten verkocht, waar België dan nu bij komt.quote:1 van de 2 aanbieder heeft de radiorechten gekocht. Hierdoor zou de app in Nederland niet meer mogen werken.
En nu zeg jij dat viaplay de radio rechten koopt puur vanuit rancune, omdat ze Olav Mol haten? Waarom is uitgesloten dat Viaplay vanuit commerciële overwegingen deze stap zet? Ze claimen dat er een samenwerking aangegaan wordt met DPG media (VK, AD, nu.nl, Q-Music etc), dat klinkt eigenlijk best wel logisch (niet iets wat we moeten willen hoor).
Het zou raar zijn dat de FOM, die altijd regie wil houden en het businessplan wil hebben bij verkoop van de rechten, nu met deze radiorechten alleen maar euro's kijkt
Weet je, ik ben helemaal niet zo'n Olav Mol-fan. Zeker niet als talkshowgast ofzo. Hij is idd enorm met zichzelf in z'n nopjes. Maar als commentator kan ik hem goed hebben, met foutjes en al.quote:Ik begrijp wel dat Olav niet blij is, groot gelijk. Hij heeft iets moois gemaakt. Maar het is dezelfde Mol die vorig jaar ook al boos op Viaplay was dat ze hem niet eens uitgenodigd haddem om te praten over zijn rol als commentator. Olav is enthousiast van zichzelf en trekt graag grote conclusies (naar zich toe), zoals dat iedereen op 'the grid' met hem wil praten.
Volgens mij hebben ze deze zet gedaan, zodat ze geen abonnee's verliezen aan F1tv. Niet iedere F1 kijker heeft om welke reden dan ook zin om het Engelse commentaar te luisteren. Door de F1tv te nemen en daaronder gpradio te zetten, heb je commentaar van Mol. Dat steekt bij Viaplay.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Klopt. Zolang het abonnement betaald wordt, zou het de tv-aanbieder niets moeten kunnen schelen of er iemand kijkt, laat staan of iemand wel naar het commentaar luistert.
[..]
'Uitgesloten' is jouw woord, maar ik denk dat de kans groter is dat ze die samenwerking zijn aangegaan, omdát ze het nu op een of andere manier live moeten uitzenden als 'radio'programma. Ik denk dat de FOM dat wel als eis stelt bij de verkoop van de rechten, ja. Maar verder denk ik niet dat er veel eisen zijn bij radiorechten. Die zijn doorgaans ook helemaal niet zo gewild. Volgens Wikipedia zijn er überhaupt maar aan 10 landen radiorechten verkocht, waar België dan nu bij komt.
Ik denk dat het zo is dat het live uitzenden van F1 op de radio normaal gesproken voor geen enkel radiostation lucratief is. Je trekt er simpelweg te weinig luisteraars mee en dus staan de adverteerders ook niet in de rij. De F1-liefhebbers zitten liever voor de tv. Je moet het hebben van een handjevol mensen die niet kunnen kijken omdat ze onderweg zijn ofzo. Kortom, je haalt de kosten van de rechten er niet uit, terwijl je wel een paar uur in je programmering kwijt bent waarin je iets (muziek, whatever) had kunnen uitzenden wat populairder is bij je publiek.
Olav Mol is misschien wel de enige waarvoor bovenstaande niet geldt. Omdat 'ie 30 jaar de F1 op tv heeft becommentarieerd, aan de kant gezet is maar veel fans heeft (dat is nu eenmaal zo) en hij als oud-radioman al jaren z'n eigen radiostation heeft. En omdat veel kijkers niet te spreken zijn over het Viaplay-commentaar en Mol als alternatief commentaar aanzetten, natuurlijk. Daardoor trekt GPRadio wel genoeg luisteraars om het lucratief te maken. Althans, als hij de rechten voor een normale prijs kan (had kunnen) kopen.
Vraag me niet hoe Viaplay/DPG denkt geld te kunnen verdienen met het live mogen uitzenden van het racegeluid (+ Viaplaycommentaar) als radiostream, want ik heb er geen antwoord op. Ik denk niet eens dat ze het kostendekkend kunnen krijgen. Hoeveel mensen denk jij dat er naar gaan luisteren? Hoe kun je er aan verdienen als je vrijwel geen luisteraars trekt?
[..]
Weet je, ik ben helemaal niet zo'n Olav Mol-fan. Zeker niet als talkshowgast ofzo. Hij is idd enorm met zichzelf in z'n nopjes. Maar als commentator kan ik hem goed hebben, met foutjes en al.
En in deze zie ik gewoon niet welk ander doel Viaplay kan hebben, behalve Mol dwarszitten. Hopen dat Nederland collectief Mol vergeet en alsnog Melroy en Nelson in hun armen sluit. Ofzo.
Deze logica is zo krom dat ik niet eens kan verzinnen wat je nou eigenlijk echt bedoeld. F1TV heeft al Viaplay commentaar hè.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze deze zet gedaan, zodat ze geen abonnee's verliezen aan F1tv. Niet iedere F1 kijker heeft om welke reden dan ook zin om het Engelse commentaar te luisteren. Door de F1tv te nemen en daaronder gpradio te zetten, heb je commentaar van Mol. Dat steekt bij Viaplay.
F1TV had al Viaplay commentaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze deze zet gedaan, zodat ze geen abonnee's verliezen aan F1tv. Niet iedere F1 kijker heeft om welke reden dan ook zin om het Engelse commentaar te luisteren. Door de F1tv te nemen en daaronder gpradio te zetten, heb je commentaar van Mol. Dat steekt bij Viaplay.
Je kan het geluid uitzetten van F1tv en GPRadio aanzetten.quote:
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
Sinds gisteren overgestapt van Viaplay naar F1TV, ben benieuwd
Ja dat klopt, maar je had dus ook al Nederlands commentaar bij F1TV. Je zegt dat niet iedere F1 kijker naar Engels commentaar wil luisteren. Dat hoefde dus al niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan het geluid uitzetten van F1tv en GPRadio aanzetten.
Elke F1tv abonnee is 1 minder voor Viaplay, dus minder inkomsten voor Viaplay.
Dat kan dus ook bij Viaplay. Dit is geen reden om over te stappen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan het geluid uitzetten van F1tv en GPRadio aanzetten.
Elke F1tv abonnee is 1 minder voor Viaplay, dus minder inkomsten voor Viaplay.
Dit is echt onzin, ze hebben niets aan die radio rechten en de FOM heeft eerder zn eigen dochter onderneming genaaid (Ziggo, waardoor ze die zender praktisch lieten zinken) voor een paar miljoen meer van ViaPlee dus dat is ook onzin. Als de FOM ergens een euro meer voor die radio rechten krijgt doen ze dat en interesseert t ze verder niets.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zal 't samenvatten want ik kan je niet volgen.
Er zijn 2 aanbieders van beeld met geluid. Viaplay en F1TV. Nu is er hiernaast een app waarbij de app alleen het commentaar bij de 2 beeldstreams overbodig maakt en overneemt. De beelden worden nog steeds aangeboden door de 2 aanbieder, het geluid doet in dat geval die derde partij/app
Dit kost de aanbieders niks. Hooguit een app die meelift op het aanbod van de 2 aanbieders. De aanbieders houden nog steeds evenveel abonnees want iedereen wil kijken, alleen de kijker heeft het geluid uitstaan.
1 van de 2 aanbieder heeft de radiorechten gekocht. Hierdoor zou de app in Nederland niet meer mogen werken.
En nu zeg jij dat viaplay de radio rechten koopt puur vanuit rancune, omdat ze Olav Mol haten? Waarom is uitgesloten dat Viaplay vanuit commerciële overwegingen deze stap zet? Ze claimen dat er een samenwerking aangegaan wordt met DPG media (VK, AD, nu.nl, Q-Music etc), dat klinkt eigenlijk best wel logisch (niet iets wat we moeten willen hoor).
Het zou raar zijn dat de FOM, die altijd regie wil houden en het businessplan wil hebben bij verkoop van de rechten, nu met deze radiorechten alleen maar euro's kijkt
Ik begrijp wel dat Olav niet blij is, groot gelijk. Hij heeft iets moois gemaakt. Maar het is dezelfde Mol die vorig jaar ook al boos op Viaplay was dat ze hem niet eens uitgenodigd haddem om te praten over zijn rol als commentator. Olav is enthousiast van zichzelf en trekt graag grote conclusies (naar zich toe), zoals dat iedereen op 'the grid' met hem wil praten.
Prijs.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat kan dus ook bij Viaplay. Dit is geen reden om over te stappen.
Dat wel, ja. Maar commentaar van Olav niet.quote:
Geen GPradio kunnen luisteren, niet met de android app en niet via de laptop.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:35 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ook hoop ik. Maar ik lees ook al iets over geoblocking en dan wordt het al weer lastiger, heb geen zin om er ook nog een VPN voor te moeten aanschaffen.
Vpn op een willekeurig land zetten behalve dus NL en de GPR app openen, dat is alles.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Geen GPradio kunnen luisteren, niet met de android app en niet via de laptop.
Commmentaar bij F1TV vond ik niet slecht eerlijk gezegd, maar toch luister ik liever naar Mol. Dus toch maar nord vpn aangeschaft. Morgen zie ik wel hoe dat werkt.
Juist.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
Sinds dit jaar F1 TV Pro. Had ik eigenlijk meteen moeten doen.
Ik heb hier ook Viaplay, maar dat perfect strak beeld laat hier te wensen over.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Viaplay. Gewoon rechtstreeks op de tv. Geen gezeik met apps en streamen.
Hup op de bank, kanaal 225 aan en meteen perfect strak beeld 50 inch.
Hebben ze bij mij ook geflikt. Smerige oplichters zijn het.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook Viaplay, maar dat perfect strak beeld laat hier te wensen over.
Verder loopt mijn contract tot 26 maart omdat ik vorig jaar een contract voor 13 maanden heb afgesloten. Echter denkt Viaplay daar anders over zodat ze gelijk 1 maart 16 euro hebben geïncasseerd.
Corrupt zooitje daar bij Viaplay
Ik heb het vandaag terug gevorderd.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij ook geflikt. Smerige oplichters zijn het.
Laat vooral even weten of je het ook terug hebt gekregen, en hoe lang het duurde!quote:Op zondag 5 maart 2023 20:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag terug gevorderd.
De kwaliteit die ik vandaag voorgeschoteld kreeg, was zeer slecht. Daarvoor ga ik niet betalen.
Je kunt f1 tv met meerderen delen, ik deel het met anderen en betaal een eurotje per maand en vandaag naar fantastisch scherp vloeiend beeld gekeken en kan nog jaren alles terugkijken:) kan er met mn hoofd echt niet bij dat er nog steeds mensen vrijwillig viaplay kijken, echt te bizar, 3 tot 6x zoveel betalen voor veel mindere beeldkwaliteit en waardeloze analisten.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook Viaplay, maar dat perfect strak beeld laat hier te wensen over.
Verder loopt mijn contract tot 26 maart omdat ik vorig jaar een contract voor 13 maanden heb afgesloten. Echter denkt Viaplay daar anders over zodat ze gelijk 1 maart 16 euro hebben geïncasseerd.
Corrupt zooitje daar bij Viaplay
Dat ik het terug krijg is 100%. Ik vorder namelijk een automatische incasso terug.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat vooral even weten of je het ook terug hebt gekregen, en hoe lang het duurde!
(niet per se voor mij, maar voor de andere FOK!kers die in hetzelfde schuitje zitten/zaten....)
Tja Olav is gewenning. Het Engels commentaar is prima. Beter dan die Nederlandse droeftoeters. Die zijn de zendtijd niet waard.quote:Op maandag 6 maart 2023 07:33 schreef marky het volgende:
F1 TV Pro werkt prima. Alleen lukt het mij niet om het commentaar van Olav te syngroniseren dus gebruik ik het britse commentaar Dat gaat wel heel erg over de britse coureurs maar is wel te doen.
Ging uitstekend. VPN op Belgie gezet en GP radio en F1TV in de browser geopend en via hdmi naar de tv. Probleemloos en de hele tijd in-sync gebleven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Geen GPradio kunnen luisteren, niet met de android app en niet via de laptop.
Commmentaar bij F1TV vond ik niet slecht eerlijk gezegd, maar toch luister ik liever naar Mol. Dus toch maar nord vpn aangeschaft. Morgen zie ik wel hoe dat werkt.
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 6 maart 2023 11:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat ik het terug krijg is 100%. Ik vorder namelijk een automatische incasso terug.
Dit is gewoon bewijs dat men best bereid is te betalen als je gewoon een makkelijk en goed product aanbiedt. In de filmwereld begint piraterij alweer op te komen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:49 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het percentage "Ik kijk de races op een andere manier" hoger zou zijn. Blijkbaar is de gemiddelde FOK!ker toch nog wel redelijk braaf.
Ik heb er 0 problemen mee om te betalen voor F1. Maar niet meer dan een tientje per maand. En ik vind het ook belangrijk dat je later races terug kan kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:49 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het percentage "Ik kijk de races op een andere manier" hoger zou zijn. Blijkbaar is de gemiddelde FOK!ker toch nog wel redelijk braaf.
Komt inderdaad door zoveel verschillende diensten. Alles bij Netflix was fijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon bewijs dat men best bereid is te betalen als je gewoon een makkelijk en goed product aanbiedt. In de filmwereld begint piraterij alweer op te komen.
Dat snap ik nou ook niet. Zend gewoon dat commentaar via YouTube / Twitch / whatever uit, zonder F1-geluid eronder. Dat is een stuk toegankelijker dan met een VPN naar een Belgisch radiostation te moeten luisteren.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik snap niet dat Mol en Plooi via YouTube een livestream hebben.
Al proberende leert men, maar ik hoop wel dat ze snel een oplossing vinden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 01:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook niet. Zend gewoon dat commentaar via YouTube / Twitch / whatever uit, zonder F1-geluid eronder. Dat is een stuk toegankelijker dan met een VPN naar een Belgisch radiostation te moeten luisteren.
ViaPlay heeft bij het afsluiten van je 13 maanden abo duidelijk vermeld dat zonder opzegging die aanbieding stilzwijgend omgezet zou worden naar een maandabonnement welke geïnd zou worden op de eerste dag van de maand waarin het abonnement eindigt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanHeb het inmiddels terug.
Olav en Jack zouden nog het excuus hebben dat ze ouder worden, dat hebben de nieuwe commentatoren (bijna) nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon ViaPlay. Ja het is jammer dat je de vertrouwde stem van Olav en Jack niet meer hoort. Maar ze zaten de laatste jaren net zo te slapen als de nieuwe commentatoren. Dus de mensen die zich daar aan storen, dat gebeurde bij Olav en jack ook al vaak genoeg.
vind het wel leuk dat Coulthard en Hakkinen er bij zijn.
Wat ik wel jammer vind is de Ziggo Cafe enzo. Maar goed, tegenwoordig kijk ik sowieso niet meer heel uitgebreid naar voor- en nabeschouwingen.
Engelse voor en na beschouwing op F1TV zijn ook beter dan Nederlandse.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:35 schreef Drekkoning het volgende:
Nu ook over nar F1TV. Prima alternatief, zeker als je de Nederlandse beschouwingen toch niet volgt.
Plus dat ik nu eindelijk met multiviewer kan kijken natuurlijk![]()
Hier ook. Echter de volgende dag gelijk op zwart. Op geen enkele manier te bereiken(ze reageren niet terug).quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanHeb het inmiddels terug.
Dit kun je via laptop of pc gebruiken. Multiviewer.appquote:Op maandag 20 maart 2023 10:15 schreef DjVero het volgende:
Wat is dat Multiviewer? Kijk het nu via Chromecast + TV, ik heb die optie niet terug kunnen vinden.
Thanks. Als ik het goed begrijp dus niet via de F1TV-app zelf?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit kun je via laptop of pc gebruiken. Multiviewer.app
Kloptquote:Op maandag 20 maart 2023 10:26 schreef DjVero het volgende:
[..]
Thanks. Als ik het goed begrijp dus niet via de F1TV-app zelf?
Inderdaad, ik vind het het persoonlijk niet waard om te rommelen met allerlei vage streams om 52 euro te besparen, terwijl ik er nu van op aan kan dat ik alles van de raceweekenden live en achteraf kan kijken waar ik wil, en de Apple TV app werkt gewoon goed. Prima deal dat F1TV.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon bewijs dat men best bereid is te betalen als je gewoon een makkelijk en goed product aanbiedt. In de filmwereld begint piraterij alweer op te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |