Engelse voor en na beschouwing op F1TV zijn ook beter dan Nederlandse.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:35 schreef Drekkoning het volgende:
Nu ook over nar F1TV. Prima alternatief, zeker als je de Nederlandse beschouwingen toch niet volgt.
Plus dat ik nu eindelijk met multiviewer kan kijken natuurlijk![]()
Hier ook. Echter de volgende dag gelijk op zwart. Op geen enkele manier te bereiken(ze reageren niet terug).quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaanHeb het inmiddels terug.
Dit kun je via laptop of pc gebruiken. Multiviewer.appquote:Op maandag 20 maart 2023 10:15 schreef DjVero het volgende:
Wat is dat Multiviewer? Kijk het nu via Chromecast + TV, ik heb die optie niet terug kunnen vinden.
Thanks. Als ik het goed begrijp dus niet via de F1TV-app zelf?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit kun je via laptop of pc gebruiken. Multiviewer.app
Kloptquote:Op maandag 20 maart 2023 10:26 schreef DjVero het volgende:
[..]
Thanks. Als ik het goed begrijp dus niet via de F1TV-app zelf?
Inderdaad, ik vind het het persoonlijk niet waard om te rommelen met allerlei vage streams om 52 euro te besparen, terwijl ik er nu van op aan kan dat ik alles van de raceweekenden live en achteraf kan kijken waar ik wil, en de Apple TV app werkt gewoon goed. Prima deal dat F1TV.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon bewijs dat men best bereid is te betalen als je gewoon een makkelijk en goed product aanbiedt. In de filmwereld begint piraterij alweer op te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |