Het klinkt inderdaad ontzettend smerig. Ik ben niet echt fan van Mol maar het komt enorm over alsof ze hem een loer wilden draaien. Wat ze ermee opschieten is me totaal niet duidelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens als ik zojuist dat nieuws lees dat ViaPlee de radiorechten hebben opgekocht als een soort mafia bedrijf van een hobbyist vanuit zn zolderkamertje Mol, puur en alleen uit jaloezie omdat ze het gewoon niet kunnen hebben dat het grote geld niet altijd wint, dan wil je als fatsoenlijk mens toch helemaal niets meer met zo’n bedrijf te maken hebben? Niemand is ooit in die rechten geinteresseerd geweest alleen nu Mol er met simpele middelen een succes van heeft gemaakt moet het meteen opgekocht worden. Echt een hele zieke smerige streek.
Teringstreek inderdaad. Lees het net.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
Eerste paar maand met die welkomstactie vorig jaar ViaPlee geprobeerd, maar toen overgestapt op F1 TV en echt zo ontzettend blij mee. Kwaliteit beeld is stuk beter en soepeler maar ik vind die grid walks in de voorbeschouwing met die drukke gast ook geniaal haha, alleen daarom zou je al F1 TV moeten nemen.
Overigens als ik zojuist dat nieuws lees dat ViaPlee de radiorechten hebben opgekocht als een soort mafia bedrijf van een hobbyist vanuit zn zolderkamertje Mol, puur en alleen uit jaloezie omdat ze het gewoon niet kunnen hebben dat het grote geld niet altijd wint, dan wil je als fatsoenlijk mens toch helemaal niets meer met zo’n bedrijf te maken hebben? Niemand is ooit in die rechten geinteresseerd geweest alleen nu Mol er met simpele middelen een succes van heeft gemaakt moet het meteen opgekocht worden. Echt een hele zieke smerige streek.
Dat standaard commentaar van via is echt om te huilen. ultra mega turbotaaltje. Slecht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:37 schreef beantherio het volgende:
Al sinds 2019 via F1TV Pro. De eerste jaren viel dat niet mee (Chromecast en Android TV ondersteuning liet lang op zich wachten) maar inmiddels ben ik er super tevreden over.
Ik ben alleen wel bang dat deze optie op termijn afgesloten gaat worden zoals dat bijv. in Groot Brittannië en Duitsland nu ook al zo is.
[..]
Het klinkt inderdaad ontzettend smerig. Ik ben niet echt fan van Mol maar het komt enorm over alsof ze hem een loer wilden draaien. Wat ze ermee opschieten is me totaal niet duidelijk.
Ik ook hoop ik. Maar ik lees ook al iets over geoblocking en dan wordt het al weer lastiger, heb geen zin om er ook nog een VPN voor te moeten aanschaffen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:37 schreef Jane het volgende:
F1TV, net als voorheen. En blijkbaar straks dan met commentaar via grandprixradio.be (als ik het goed begreep).
Volgens Olav zelf zit er in de app geen geoblock, wel op de website.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:35 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ook hoop ik. Maar ik lees ook al iets over geoblocking en dan wordt het al weer lastiger, heb geen zin om er ook nog een VPN voor te moeten aanschaffen.
Via de app hoor ik nu ook gewoon geluid.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens Olav zelf zit er in de app geen geoblock, wel op de website.
Ik zie het wel. Eventueel hebben we hier thuis ook een VPN.
Oh, die merken dat gelijk. Waarom denk je dat ze die rechten gekocht hebben?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:37 schreef Red_85 het volgende:
Of gewoon niet geoblocken en zien wanneer die flikkers van viaplee wakker worden.
Omdat Viaplay niet wil dat mensen via Viaplay F1 kijken? Of ze moeten blokkeren dat mensen het geluid op hun tv of app kunnen muten, misschien is dat de volgende stapquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, die merken dat gelijk. Waarom denk je dat ze die rechten gekocht hebben?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat Viaplay niet wil dat mensen via Viaplay F1 kijken?
Ja precies. Waarom zou viaplay het vervelend vinden dat mensen wel naar viaplay kijken maar met commentaar van een ander medium?quote:
Uh, mensen kijken niet naar Viaplay. Ze kijken naar F1TV. Zie ook de poll.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom zou viaplay het vervelend vinden dat mensen wel naar viaplay kijken maar met commentaar van een ander medium?
Ik zie het niet. Dus die radio rechten hebben ze niet gekocht om Olav Mol buitenspel te zetten
Ze weten bij Viaplay best dat er veel geklaagd wordt over hun commentatoren, dus de kans dat hun radiostream van datzelfde commentaar massaal beluisterd gaat worden is m.i. 0. De mensen die live zitten te kijken hebben het toch al tot hun beschikking, via Viaplay zelf of via het NLse commentaarkanaal op F1TV. De enigen die naar die stream luisteren zijn dus die drie-man-en-een-paardenkop die én fan zijn van Viaplay-commentaar én niet live kunnen kijken, maar wel tijd & mogelijkheid hebben de audiostream te luisteren. Ik denk dat 3 man nog optimistisch geschat is, eerlijk gezegd. Maar misschien de paardenkop...quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom zou viaplay het vervelend vinden dat mensen wel naar viaplay kijken maar met commentaar van een ander medium?
Ik zie het niet. Dus die radio rechten hebben ze niet gekocht om Olav Mol buitenspel te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |