Wat ik niet veel lees, maar wat ook meespeelt is het asfalt in Bahrein, dat heeft ook invloed op hoe de vloer werkt, aangezien het asfalt in Bahrein heel ruw is. Zou me niets verbazen als we de volgende race wel weer wat meer porpoising zien, en dat sommige teams behoorlijk anders presteren. Ik denk niet dat het veel invloed op RB zal hebben, hooguit iets meer of minder erbovenuit steken, maar de verhoudingen daarachter kunnen denk ik wel redelijk anders komen te liggen. Ik hoop dat volgende races iets spannender worden iig (maar dat de uitslag niet wezenlijk anders is).quote:Op maandag 6 maart 2023 18:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hebben pas 1 race gehad, het kan ook aan het circuit liggen.
Op bijvoorbeeld Spa en Hungaroring (incl. spin) reed Max vorig jaar ook in z'n eigen klasse maar op veel andere circuits heeft hij er flink voor moeten knokken.
Evengoed ziet het er wel goed uit.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:47 schreef Dauthi het volgende:
En de aap komt uit de mouw.
"Er wordt niet geluisterd"
https://www.planetf1.com/(...)-did-not-listen-w14/
Dit is het jaar dat Mercedes zichzelf tegenkomt en we eindelijk te zien krijgen wat voor manager Toto Wolff is.
Hier heb je ook niet zoveel aanquote:I don’t know when or how we’re going to do it in terms of turning it around, but it’s going to have to happen.”
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je ook niet zoveel aanik denk echt wel dat ze geluisterd hebben maar dat is wat anders dan het ook kunnen uitvoeren.
Het zit zeker niet goed en in principe zijn Toto en Lewis aan het lijntje gehouden sinds mid 21 zo'n beetje, ook dat gezeur over illegaliteit van de anderen vorig jaar liet al zien dat ze de boel niet op orde hadden, maar ondanks dat mochten ze toch doorgaan met hun faalconcept en ik vermoed zelfs dat als Aston Martin niet gedaan had wat ze hebben de engineerkant Toto nog langer aan het lijntje had gehouden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat er veel academische arrogantie rond loopt bij Mercedes.
Het feit dat zowel Toto als Lewis het ontwerpteam na 1 race zo hard onder de bus duwen, toont wel aan dat er grote fundamentale problemen zijn binnen Mercedes.
ik vrees een Rossi Ducati scenario. het ontwerpteam dat vriendelijk lacht knikt bij de feedback van de coureurs maar toch ijzerenheinig doorgaan met hun eigen planquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat er veel academische arrogantie rond loopt bij Mercedes.
Het feit dat zowel Toto als Lewis het ontwerpteam na 1 race zo hard onder de bus duwen, toont wel aan dat er grote fundamentale problemen zijn binnen Mercedes.
Ik denk toch dat het ze eenvoudigweg aan de know how ontbreekt om de vloer zo efficient te maken als Red Bull doet en Aston nu ook laat zien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik vrees een Rossi Ducati scenario. het ontwerpteam dat vriendelijk lacht knikt bij de feedback van de coureurs maar toch ijzerenheinig doorgaan met hun eigen plan
Echte manager taalquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je ook niet zoveel aanik denk echt wel dat ze geluisterd hebben maar dat is wat anders dan het ook kunnen uitvoeren.
Maar hoeveel feedback kun je geven tijdens het ontwerp-proces als je wekenlang gaat skien en de wereld rondreizen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Hier heb je ook niet zoveel aanik denk echt wel dat ze geluisterd hebben maar dat is wat anders dan het ook kunnen uitvoeren.
Toto Wolff zei het zelf in de preshow voor de camera's van F1 TV Pro... Dat de auto (ook) dit seizoen niet daar bleek te zijn waar ze hadden gehoopt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er is pas 1 race gereden, lijkt me niet dat een team dan nu al meteen denkt dat het dit seizoen niet gaat lukken.
Of er moeten echt grote fouten in het zero-pod design zitten, er is te weinig budget om dit jaar nog echt structureel dingen te veranderen.
Je komt niet binnen in een prestigieus team als je ego groter is dan het vermogen om in teamverband te werken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat er veel academische arrogantie rond loopt bij Mercedes.
Het feit dat zowel Toto als Lewis het ontwerpteam na 1 race zo hard onder de bus duwen, toont wel aan dat er grote fundamentale problemen zijn binnen Mercedes.
Groetjes, Totoquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt niet binnen in een prestigieus team als je ego groter is dan het vermogen om in teamverband te werken.
Wat hebben ze te winnen als ze weten dat wanneer ze met maximale doorontwikkeling alles uit dit seizoen persen ze nog niet goed genoeg zullen zijn om RBR te verslaan? Dat ze weer 1 of 2 races winnen? En dan alle budget erdoorheen hebben gejaagd? Ik snap het dilemma wel. Het is een beetje zoals Ferrari in 2021. Die stonden er een jaar later wel. Soms moet je dan maar iets opofferen. RBR heeft zelf ook jarenlang keihard ontwikkeld om Verstappen tevreden te houden en vaak wonnen ze aan het eind van het jaar wel wat races. Intussen had MERC dan al lang de ontwikkeling stopgezet om een jaar later weer een flinke voorsprong te hebben. Per saldo schiet je dan dus niks op.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er is pas 1 race gereden, lijkt me niet dat een team dan nu al meteen denkt dat het dit seizoen niet gaat lukken.
Of er moeten echt grote fouten in het zero-pod design zitten, er is te weinig budget om dit jaar nog echt structureel dingen te veranderen.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt niet binnen in een prestigieus team als je ego groter is dan het vermogen om in teamverband te werken.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toto heeft ook niet meer de positie die hij een aantal jaar heeft gehad, en dat merk je ook aan hem.
Alleen al de scene tussen Toto en Horner over het stuiteren van de wagen.
Horner: Then change the ff car!
Toto als een klein kind: you change the car!
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was een ontluisterende scene in DtS, Wolff zette zichzelf daar ontiegelijk te kijk bij zijn collega's die allemaal naar hem keken alsof hij niet goed bij zijn hoofd was.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als hij [Toto Wolff, Sal] nu in deze positie al die arrogantie heeft, dan vraag ik mij af hoe hij in zijn hoogtijdagen met de FIA sprak.
De man moet even een reality check krijgen.
Herr Wolff is eating Humble Pie... in plaats van Kaiserschmarren - hihiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich is dat al redelijk aan het gebeuren
Jij denkt dat men vers van de universiteit meteen bij een F1 team wordt ingehuurd? Ja, met dat ego kan je jezelf naar binnen lullen in de industrie, maar dat brengt je niet richting de meest elite teams.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ieder prestigieus team of het nu master of phd team op een universiteit is, een brigade van worlds 50 best 3 sterren michelin restaurant, of multinational zit er vol mee.
Het is eerste dat je leert bij philosophy of science op een universiteit is, niets menselijks is iemand vreemd.
Het verschil tussen het schoolplein van een basisschool en een prestigieus team van hoogopgeleide volwassenen is veel kleiner dan jij schetst.
Vaak zijn de volwassenen kinderachtiger, want zij gebruiken politiek iets dat kinderen op het schoolplein nog ontbeert.
Probleem is denk ik ook wel een beetje dat ze nooit echt uitgedaagd zijn sinds 2014.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt niet binnen in een prestigieus team als je ego groter is dan het vermogen om in teamverband te werken.
Muah, ik denk dat ze best wel een goede auto hadden richting het einde van de 2017 aero regelementen. Dat ze nog steeds een raketmotor hadden aan het eind van 2021 mag overduidelijk zijn, maar ze waren wel minimaal het tweede team zonder dat voordeel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem is denk ik ook wel een beetje dat ze nooit echt uitgedaagd zijn sinds 2014.
Hun motor was zo belachelijk goed, dat aero altijd maar een bijzaak was. Red Bull en Ferrari hadden dat vaker veel beter op orde. Je zag ook dat Red Bull bijvoorbeeld grote stappen kon zetten tijdens een seizoen en Mercedes een beetje bleef steken of het gewoon simpelweg wist op te lossen door de motor nog een standje harder te zetten.
Mercedes heeft het qua aerodynamica nooit echt top gedaan. Nu de motor weer "normaal" is en niet ver ver ver boven alles en iedereen uitsteekt komt het veel meer op je ontwerp neer en daar gaan ze nu keihard op hun bek.
Ik denk dat dat reuze meevalt, die auto was ook gewoon top. Misschien niet altijd de beste van het veld, maar Williams en McLaren (tot 2012 een topteam) hadden ook een Mercedes-motor en reden toch een straatlengte achter MERC zelf. Dat de rest gedurende het seizoen inliep kwam voornamelijk omdat Mercedes toen al zo ver voor stond dat ze de aandacht konden verleggen naar het jaar erna.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Probleem is denk ik ook wel een beetje dat ze nooit echt uitgedaagd zijn sinds 2014.
Hun motor was zo belachelijk goed, dat aero altijd maar een bijzaak was. Red Bull en Ferrari hadden dat vaker veel beter op orde. Je zag ook dat Red Bull bijvoorbeeld grote stappen kon zetten tijdens een seizoen en Mercedes een beetje bleef steken of het gewoon simpelweg wist op te lossen door de motor nog een standje harder te zetten.
Mercedes heeft het qua aerodynamica nooit echt top gedaan. Nu de motor weer "normaal" is en niet ver ver ver boven alles en iedereen uitsteekt komt het veel meer op je ontwerp neer en daar gaan ze nu keihard op hun bek.
Dat heeft ze dan wel 3 jaar gekost, terwijl ze nauwelijks tegenstand hadden, geen budget cap was etc.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, ik denk dat ze best wel een goede auto hadden richting het einde van de 2017 aero regelementen. Dat ze nog steeds een raketmotor hadden aan het eind van 2021 mag overduidelijk zijn, maar ze waren wel minimaal het tweede team zonder dat voordeel.
Ik bracht het denk ik iets te stellig. Wat ik bedoel te zeggen is dat aerodynamica een bijzaak was. Ze konden af en toe de plank flink misslaan en niemand had het door, want hun "package" was gewoon belachelijk sterk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat reuze meevalt, die auto was ook gewoon top. Misschien niet altijd de beste van het veld, maar Williams en McLaren (tot 2012 een topteam) hadden ook een Mercedes-motor en reden toch een straatlengte achter MERC zelf. Dat de rest gedurende het seizoen inliep kwam voornamelijk omdat Mercedes toen al zo ver voor stond dat ze de aandacht konden verleggen naar het jaar erna.
Gaandeweg het hybride tijdperk kon met name Ferrari redelijk meekomen, zeker na de regelwijzigingen in 2017. Maar stellen dat MERC puur domineerde door de motor is mij te kort door de bocht.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef Evenstar het volgende:
Ik zou echt respect krijgen voor Mercedes als ze dit voor 2026, zonder gehuil bij FIA en grote wijzigingen in het reglement voor elkaar krijgen.
Je kon het met name zien op banen waar motorvermogen niet key is, zoals Singapore en Monaco. Daar waren ze inderdaad iets minder dominant, maar wonnen ze toch regelmatig. Monaco 4 keer (zelfs de eerste 3 in het hybride tijdperk) en Singapore ook 4 van de eerste 5 jaar in het hybride tijdperk..quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik bracht het denk ik iets te stellig. Wat ik bedoel te zeggen is dat aerodynamica een bijzaak was. Ze konden af en toe de plank flink misslaan en niemand had het door, want hun "package" was gewoon belachelijk sterk.
Tuurlijk was het geen zeepkist, want daar red je het niet mee
Had je die motor in de Ferrari of Red Bull gezet dan was Mercedes opeens derde team .... ben ik van overtuigd.
Zelfs in Monaco kan motorvermogen het verschil maken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je kon het met name zien op banen waar motorvermogen niet key is, zoals Singapore en Monaco. Daar waren ze inderdaad iets minder dominant, maar wonnen ze toch regelmatig. Monaco 4 keer (zelfs de eerste 3 in het hybride tijdperk) en Singapore ook 4 van de eerste 5 jaar in het hybride tijdperk..
Volgens Michael Schmidt van Auto Motor und Sport zou Mercedes twee alternatieve concepten overwegen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef Sally het volgende:
Betreft deze tweet: [ twitter ]
[..]
Toto Wolff zei het zelf in de preshow voor de camera's van F1 TV Pro... Dat de auto (ook) dit seizoen niet daar bleek te zijn waar ze hadden gehoopt.
Dus een 'gerucht' als dit komt voor mij niet als grote verrassing.
Dat klinkt heel leuk totdat je bedenkt hoeveel CFD en windtunnel tijd Mercedes heeft en hoe ze het ontwikkelen van 2 prototypes in het budget gaan krijgen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Michael Schmidt van Auto Motor und Sport zou Mercedes twee alternatieve concepten overwegen.
[ twitter ]
Dit ja, wel een gunstige bijkomstigheid van het budgetcap.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klinkt heel leuk totdat je bedenkt hoeveel CFD en windtunnel tijd Mercedes heeft en hoe ze het ontwikkelen van 2 prototypes in het budget gaan krijgen.
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Nu heeft Toto vorig jaar al aangegeven dat hij de budgetcap overschrijden niet als probleem ziet "omdat je toch niet gestraft wordt".quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klinkt heel leuk totdat je bedenkt hoeveel CFD en windtunnel tijd Mercedes heeft en hoe ze het ontwikkelen van 2 prototypes in het budget gaan krijgen.
Als ze het vorig jaar niet al overschreden hebben, boekhouden zijn ze nog wel heel goed in.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Nu heeft Toto vorig jaar al aangegeven dat hij de budgetcap overschrijden niet als probleem ziet "omdat je toch niet gestraft wordt".
Er wordt nu ook een hoop gemaakt van het gerucht dat James Allison terug zou zijn bij Mercedes (voorlopig alleen gerucht) maar dan is mijn vraag ook meteen "Wie wordt er ontslagen om plaats te maken ïn de budget cap voor zijn salaris?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, wel een gunstige bijkomstigheid van het budgetcap.
Dat en alsof hij alle plan B files al klaar heeft, hij zit nog steeds bij Mercedes en ik kan me niet voorstellen dat hij niet al regelmatig geconsulteerd is sinds hij zogenaamd aan de zeilbootjes werkt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er wordt nu ook een hoop gemaakt van het gerucht dat James Allison terug zou zijn bij Mercedes (voorlopig alleen gerucht) maar dan is mijn vraag ook meteen "Wie wordt er ontslagen om plaats te maken ïn de budget cap voor zijn salaris?
Het lijkt me toch dat er op directie niveau besloten is om door te gaan met het zero side pod concept?quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:47 schreef Dauthi het volgende:
En de aap komt uit de mouw.
"Er wordt niet geluisterd"
https://www.planetf1.com/(...)-did-not-listen-w14/
Dit is het jaar dat Mercedes zichzelf tegenkomt en we eindelijk te zien krijgen wat voor manager Toto Wolff is.
Ja, ik denk persoonlijk dat je daar gelijk in hebt, ik denk ook dat de jacht divisie vooral een boekhoud truc is maar goed, dat terzijde.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat en alsof hij alle plan B files al klaar heeft, hij zit nog steeds bij Mercedes en ik kan me niet voorstellen dat hij niet al regelmatig geconsulteerd is sinds hij zogenaamd aan de zeilbootjes werkt.
Verder niks mee en de andere grote teams hebben ook dergelijke constructies maar een frisse kijk op zaken is het gewoon niet omdat hij hoogstwaarschijnlijk mede ontwikkelaar is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik denk persoonlijk dat je daar gelijk in hebt, ik denk ook dat de jacht divisie vooral een boekhoud truc is maar goed, dat terzijde.
Om de een of andere reden dacht men bij Mercedes dat het dit jaar wel goed zou zitten met hun ontwerp en dat ze gelijkwaardig of beter dan RBR zouden zijn, de uitlatingen van Wolff en Russell wezen daarop in de afgelopen maanden. Nu blijkt dat in de praktijk wat anders te liggen, ze liggen verder van RB en hebben terrein verloren op de concurrentie. Dat doet pijn en de reacties vanuit Mercedes zijn nu wat paniekerig.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat er op directie niveau besloten is om door te gaan met het zero side pod concept?
Als eerste vorig jaar om ermee te beginnen, vervolgens halverwege vorig jaar om ermee door te gaan, vervolgens dit jaar om er alsnog nog een keer door mee te gaan.
En dan ligt het nu weer op tafel om halverwege het seizoen weer terug te gaan naar een traditioneel design?
Uiteindelijk is de keuze dus 3x gevallen op dit concept, en daar staat toch Toto ook achter.
En dit jaar ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
Met daarbij de kanttekening dat AMR veel meer windtunnel en CFD tijd had vorig jaar dan Mercedes nu.
Ik zou wel denken dat je officieel je windtunnel/budget alleen kan uitgegeven aan de auto voor dat jaar, en niet bij wijze van spreken je 2023 windtunnel tijd inzetten voor de auto van 2024.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
Om de een of andere reden dacht men bij Mercedes dat het dit jaar wel goed zou zitten met hun ontwerp en dat ze gelijkwaardig of beter dan RBR zouden zijn, de uitlatingen van Wolff en Russell wezen daarop in de afgelopen maanden. Nu blijkt dat in de praktijk wat anders te liggen, ze liggen verder van RB en hebben terrein verloren op de concurrentie. Dat doet pijn en de reacties vanuit Mercedes zijn nu wat paniekerig.
Ik denk persoonlijk dat met de budget cap en de limieten op windtunnel en CFD tijd er nu een keuze ligt voor teams, je kan OF de auto waarmee je het seizoen ingaat verbeteren en optimaliseren OF je geeft die auto op (zie AMR 2022) en je gaat je focussen op de auto voor het volgende seizoen maar ik denk niet dat je allebei nog kan doen.
2 ??? hebben ze geen budgetcap ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Michael Schmidt van Auto Motor und Sport zou Mercedes twee alternatieve concepten overwegen.
[ twitter ]
De windtunnel en CFD regels zeggen, voor zover ik weet, niet waaraan je die tijd mag besteden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zou wel denken dat je officieel je windtunnel/budget alleen kan uitgegeven aan de auto voor dat jaar, en niet bij wijze van spreken je 2023 windtunnel tijd inzetten voor de auto van 2024.
Maar het vingerwijzen binnen mercedes is niet chique naar mijn ogen, uiteindelijk maak je als directie een afweging om voor een concept te gaan maar als dat tegenvalt moet je als directie je verantwoordelijkheid pakken (in dit geval dus Toto) en niet wijzen naar 1 afdeling onder je.
Het hele idee van nog een 2e concept achter de hand hebben lijkt me ook maar een vreemde keuze gezien de gelimiteerde tijd/resources/geld je hebt.
De keuze van Ferrari was dan wel een moedige keuze om een keer een seizoen over te slaan.
Bij mercedes klinkt het allemaal weivelend, geen keuze durven maken, 2 concepten op de plank, wijzen naar elkaar, zaken bespreken in/via de media.
Kan ook gewoon niet, Mclaren heeft al een probleem door die regelwijziging voor de vloer die vrij laat kwam.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De windtunnel en CFD regels zeggen, voor zover ik weet, niet waaraan je die tijd mag besteden.
Denk je dat ze meteen het hele budget vast hebben staan voor het hele jaar?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er wordt nu ook een hoop gemaakt van het gerucht dat James Allison terug zou zijn bij Mercedes (voorlopig alleen gerucht) maar dan is mijn vraag ook meteen "Wie wordt er ontslagen om plaats te maken ïn de budget cap voor zijn salaris?
De allocatie van de FIA staat vast per half jaar (bij de zomerstop telt de nieuwe stand, positie van een team bepaalt de tijd die ze krijgen), hoe een team dat gebruikt is hun zaak.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Denk je dat ze meteen het hele budget vast hebben staan voor het hele jaar?
Er moet altijd ruimte zijn om door te ontwikkelen en onverwachte problemen te tackelen. Of het in mensen of materiaal gaat zitten maakt niet uit.
Je had het over salaris. Nu over tijd?quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De allocatie van de FIA staat vast per half jaar (bij de zomerstop telt de nieuwe stand, positie van een team bepaalt de tijd die ze krijgen), hoe een team dat gebruikt is hun zaak.
Volgens mij ben jij een beetje in de war? Er zijn meerdere zaken besproken, zowel salaris als windtunnel tijd speelt een rol en die hebben andere condities en restricties.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je had het over salaris. Nu over tijd?
Denk dat het wel grotendeels al gebudgetteerd is hoor, de doorontwikkelingen zijn in principe ook al gepland tot aan de zomerstop zo'n beetje, daar kan je uiteraard wel van afwijken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Denk je dat ze meteen het hele budget vast hebben staan voor het hele jaar?
Er moet altijd ruimte zijn om door te ontwikkelen en onverwachte problemen te tackelen. Of het in mensen of materiaal gaat zitten maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |