Misschien in Zandvoort al.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:26 schreef vipergts het volgende:
Wanneer is max kampioen als hij alles wint. Zoiets zegt Russel.
Alsof ik wolff hoorde ouwehoeren.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:26 schreef vipergts het volgende:
Typisch Russell sinds het moment dat hij wist dat hij bij Mercedes ging rijdenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof ik wolff hoorde ouwehoeren.
We hebben pas 1 race gehad, het kan ook aan het circuit liggen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Potverdorie wat een overmacht van Red Bull..
Gaat dit het hele seizoen?
Max heeft al gezegd dat Jeddah een heel ander circuit is, en de Ferrari heel sterk is daar. Dus daar kan het nog wel spannend worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Potverdorie wat een overmacht van Red Bull..
Gaat dit het hele seizoen?
Beasted.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
nutteloos feitje: Max is nu de eerste Nederlander die een openingsrace van een F1 seizoen wint
Niet om het een of ander, maar vorig jaar met die dramatische opening van Red Bull won-ie Jeddah ookquote:Op maandag 6 maart 2023 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max heeft al gezegd dat Jeddah een heel ander circuit is, en de Ferrari heel sterk is daar. Dus daar kan het nog wel spannend worden.
Ik wou het spannend houdenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar vorig jaar met die dramatische opening van Red Bull won-ie Jeddah ook
THIS IS UNACCEPTABLE!quote:Op maandag 6 maart 2023 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Typisch Russell sinds het moment dat hij wist dat hij bij Mercedes ging rijden
Max vreet alles op wat er op zijn pad komt.quote:
Leuk zo’n record maar vind het redelijk gezocht en specifiek. Maar goed dat zijn veel van die “statistieken”.quote:
Aston Martin nu welquote:Op zondag 5 maart 2023 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen stonden AlphaTauri en Alpine niet in de top 3 van de constructeurs.
Moeten we even wat aannames maken.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:26 schreef vipergts het volgende:
Dat werkte de laatste keer ook zo goed voor ze.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:52 schreef Black-Death het volgende:
Wolf zal binnenkort wel weer reglementswijzigingen eisen
Hoe moeilijker Mercedes, Aston Martin en Ferrari het Pérez maken, hoe eerder Max wereldkampioen isquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Moeten we even wat aannames maken.
Stel de RB is inderdaad de snelste dus Perez altijd tweede wordt.
En Perez ook de snelste race ronde pakt.
Dan is Max na US GP niet meer in te halen.
Want als Perez dan alles zou winnen kan hij max op 511 punten komen.
En heeft Max er 515.
Als mijn berekeningen kloppen.
Sprintweekends meegeteld?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
En heeft Max er 515.
Dank je van zo'n scenario ging ik wel uitquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
En heeft Max er 515.
Yesquote:
Er is pas 1 race gereden, lijkt me niet dat een team dan nu al meteen denkt dat het dit seizoen niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:07 schreef Newone82 het volgende:
Geruchten dat Mercedes dit seizoen als verloren beschouwd en volledig gaat focussen op 2024
https://twitter.com/formu(...)kMboGqp6PrvFGrzDDj-g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |