Als je t niet op zondag doet, is t toch prima?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aletha in de kleedkamer bij Spakenburg.
Als dat geen gangbang wordt.
ze vraagt net: 'Wat gaat er allemaal nog meer over je heen vanavond?'quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aletha in de kleedkamer bij Spakenburg.
Als dat geen gangbang wordt.
Die mongool zal toch wel weer zijn keutel intrekkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd met het toekomstige anoniem gaan van Paul.
Wat een zege.
(80e minuut ofzo)quote:De vreugde is groot bij de spelers en de achterban van Spakenburg. De eerste FC Utrecht-aanhangers verlaten ondertussen het stadion.
Is er al een Poll inzake de verwachte terugkomst?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mongool zal toch wel weer zijn keutel intrekken
Deed ie dat maar eens, dat zou waarschijnlijk een geperforeerde darm opleverenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mongool zal toch wel weer zijn keutel intrekken
De Meernbrug, de Gele Brug of de Demkabrugquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen bruggen in Utrecht.
Jammer
kaartje was 10 of 15 euro en we hadden nog maar 1 wedstrijdje verloren dit jaar, dus we dachten een 5-0tjequote:
nee was heel boosquote:
quote:
doen ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht![]()
![]()
![]()
@:Paul Ik zou mezelf schamen als ik supporter van dit zooitje was.
JONGE ZORG JIJ NOU MAAR DAT VITESSE NIET DEGRADEERTquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:55 schreef yats het volgende:
Goh, het Utrecht publiek gooit weer rotzooi op het veld. Je verwacht het niet...
quote:
Ik zie eerder PSV weer eens uitglijden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwachten jullie nog meer stunts? Ik denk dat Ajax het niet gaat redden
quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwachten jullie nog meer stunts? Ik denk dat Ajax het niet gaat redden
Mijn gevoel zegt dat er uit deze twee confrontaties ook nog wel een verassing gaat komen. We shall seequote:Op woensdag 1 maart 2023 08:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie eerder PSV weer eens uitglijden.
Ik had miljonair kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik ga al mijn geld op Spakenburg zetten
Zo verslag van vriend van e lezen op TOP-amateurs.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Als je t niet op zondag doet, is t toch prima?(ik heb de wedstrijd niet gezien, maar lees net 't NU.nl wedstrijdverslag
)
Je was toch tegen samen pestenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deed ie dat maar eens, dat zou waarschijnlijk een geperforeerde darm opleveren
Had je plannen ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen bruggen in Utrecht.
Jammer
Vallen er doden denk je ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Mijn gevoel zegt dat er uit deze twee confrontaties ook nog wel een verassing gaat komen. We shall see
2-2 na 90 minutenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
20:00 Heerenveen - Feyenoord
@:fetX
@:Scrummie
@:onlogisch
@:DombohetOlifantje1
@:Caland
2-2quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
1-3quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
We rollen ze op met 1-9quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Bedankt voor de mention makker. Waardeloze supporter als ik ben dacht ik dat de wedstrijd om 21:00 zou beginnenquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
kan Feyenoord ook eens een prijsje pakkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:01 schreef VacaLoca het volgende:
Haalt Spakenburg de finale, komen ze niet opdagen want zondag.
1-1quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Reglementaire 3-0 dus voor De Graafschap dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:01 schreef VacaLoca het volgende:
"knvb zit met een mogelijk probleem" wtf welk probleem als ze niet willen voetballen op zondag houdt het toch gewoon op voor zequote:Op woensdag 1 maart 2023 11:01 schreef VacaLoca het volgende:
Gemeente en KNVB gaan er ook nooit mee akkoord dat die wedstrijd op een andere dag gespeeld gaat worden. Maargoed, die verliezen toch wel in de halve finale. Je moet wel een gigantische kneuzenclub zijn als je wordt uitgeschakeld door een club waar Vince Gino Dekker de absolute sterspeler isquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als God wil dat Spakenburg de finale haalt wil God ook dat deze dus op de geplande zondag afgewerkt wordt.
Zo werkt God nu eenmaal.
Ik denk dat God wel betere dingen te doen heeft dan Spakenburg aan overwinningen helpen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als God wil dat Spakenburg de finale haalt wil God ook dat deze dus op de geplande zondag afgewerkt wordt.
Zo werkt God nu eenmaal.
Misschien is God wel fan van de Ijsselmeervogels ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat God wel betere dingen te doen heeft dan Spakenburg aan overwinningen helpen.
Ik las dat ze op trainingskampen ook gewoon op zondag spelen maar dan niet aan het thuisfront laten weten (lol)quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:01 schreef TLC het volgende:
Spakenburg moet wel bij hun principes blijven als ze zo gelovig zijn om niet te spelen op n Zondag.
Die spelers en trainer boeit het waarschijnlijk niks inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dat ze op trainingskampen ook gewoon op zondag spelen maar dan niet aan het thuisfront laten weten (lol)
Ze zijn in dat soort dorpen vooral heel godslievend als het ze zo uitkomt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die spelers en trainer boeit het waarschijnlijk niks inderdaad
In seizoen 08/09 wonnen ze de bekert.quote:
Snap ik ook niet zo goed. Voor een club als Heerenveen is de beker de enige prijs die ze ooit zouden kunnen winnen. En via de competitie halen ze ook nooit Europees voetbal.quote:
Kaartverkoop was nogal gelimiteerd omdat ze bang waren voor Feyenoordersquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed. Voor een club als Heerenveen is de beker de enige prijs die ze ooit zouden kunnen winnen. En via de competitie halen ze ook nooit Europees voetbal.
Neem aan dat Feyenoordfans nou ook niet staan te springen om op een koude woensdagavond naar Friesland te reizen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kaartverkoop was nogal gelimiteerd omdat ze bang waren voor Feyenoorders
Tuurlijk wel. Dan had het gewoon volgezeten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neem aan dat Feyenoordfans nou ook niet staan te springen om op een koude woensdagavond naar Friesland te reizen.
Er zijn genoeg Feyenoorders in het noorden die graag waren gekomen. Zo was het 3 jaar geleden tenminste.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neem aan dat Feyenoordfans nou ook niet staan te springen om op een koude woensdagavond naar Friesland te reizen.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan had het gewoon volgezeten.
Dat was beter geweest dan deze trieste bedoening.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Feyenoorders in het noorden die graag waren gekomen. Zo was het 3 jaar geleden tenminste.
Tenue aangepast aan het clublied, best een leuk idee.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:05 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat Feyenoord natuurlijk gewoon winnen.
Waarom? Dit is een misdaad tegen de menselijkheid.quote:
Beetje respect voor de trotse koploper!quote:
Tegen Fortuna leek het toch ook nergens opquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord speelt godsgruwelijk slecht. Had al verwacht dat ze er met de pet naar gingen gooien, gezien het zware programma.
Wel gunstig voor PSV, bekertje lijkt mij de snelste weg naar in ieder geval niet de Conference League.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord speelt godsgruwelijk slecht. Had al verwacht dat ze er met de pet naar gingen gooien, gezien het zware programma.
Mwah dat was toch gewoon prima op een paar matige defensieve momentjes na. Maar de 90e minuut is nog niet geweest dus dan is Feyenoord nog gewoon de favoriet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen Fortuna leek het toch ook nergens op
Als Heerenveen dit wint krijgt ajax thuis Spakenburg en mag PSV uit naar Heerenveen. En dat is de laatste jaren niet echt een garantie voor succes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel gunstig voor PSV, bekertje lijkt mij de snelste weg naar in ieder geval niet de Conference League.
Gewoon blunders van Fortuna.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat was toch gewoon prima op een paar matige defensieve momentjes na. Maar de 90e minuut is nog niet geweest dus dan is Feyenoord nog gewoon de favoriet.
Helaas.quote:
Waarom zou je slapen in een Feyenoord pyjama?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Zorro het volgende:
Waarom fluit de man die in een Feyenoord pyjama slaapt eigenlijk deze wedstrijd?
Dat vraag ik me sowieso af, maar ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je slapen in een Feyenoord pyjama?
Ik had het idee dat de keeper gewoon een doeltrap nam.quote:
Benieuwd of @GGMM en @onlogisch dit ook vindenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:29 schreef Keyos het volgende:
Als je hem geeft wordt je iig niet teruggedraaid.
Spakenburg gaat ADO slopenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Spakenburg hoeft niet bang te zijn voor deze 2
Iets eerderquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:23 schreef Drass het volgende:
Ach minuut 83 geeft Heerenveen het weg, 0-1.
Ze missen Noppertquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Voor de winterstop was Heerenveen nog wel aardig, maar erna
Die spits ook wel, was wel leuk spelertje die Sar ofzoquote:
Zeefuik?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Die donkere speler die van Groningen kwam kan er helemaal niets van
Kloptquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
ik heb nog een anekdote over sven, zoals beloofd zou ik ze delen als ze te binnen schotenquote:
Afgedwongenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Tjacka het volgende:
Penalty ontnomen en Heerenveen was over hele wedstrijd beter
wat een jodengeluk
Denk dat ze dat liever hebben dan dat ze verplicht de finale op zondag spelenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:51 schreef RAVW het volgende:
Volgende wedstrijd Feyenoord - Spakenburg![]()
Kunnen ze bij Spakenburg ook zeggen dat ze in de Kuip hebben gespeeld
Mooi ja ... ik stond gisteren ook even te kijken van wat zegt die nou......quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat ze dat liever hebben dan dat ze verplicht de finale op zondag spelen
Een halve finale wordt sowieso de Klassieker.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa..met zowel Ajax als PSV bij de laatste 4 is dat best voorbarig.
Wel op een dag doen dat het streekvervoer niet staaktquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Drass het volgende:
Zou die Kasanwirjo meteen op de trein terug gooien naar Groningen
Bij Jan Joost in de studio.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
Zaterdag Feyenoord om 20u en loting om 22u30
Loting in de Kuip?
Ja dat was altijd mooi ja, met van die bezopen businessmongolen op de achtergrondquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij Jan Joost in de studio.
Ik vond het oude concept in het stadion van de laatste pot toch wel beter.
waaromquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel op een dag doen dat het streekvervoer niet staakt
Onzin dat dat zou moeten voor een stel religekkiesquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
Mooi ja ... ik stond gisteren ook even te kijken van wat zegt die nou......
bestaan dat soort mensen nog
Maar die zal wel verzet worden als het echt zo ver komt , dan word die wel op een zaterdag gespeeld
Deze post is ook voorbarigquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Anders wordt de finale niet gespeeld, Spakenburg gaat niet op zondag spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onzin dat dat zou moeten voor een stel religekkies
Ik neem aan dat het team die ze hebben uitgeschakeld dan toch nog mag spelenquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Anders wordt de finale niet gespeeld, Spakenburg gaat niet op zondag spelen.
Ik hoop op weer een dubbele finalequote:Op woensdag 1 maart 2023 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een halve finale wordt sowieso de Klassieker.
Is wel te hopen, De Graafschap of ADO Europa in lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee dan word gewoon de andere team winnaar die inde finale staat ...quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het team die ze hebben uitgeschakeld dan toch nog mag spelen
Uitverkocht neem ik aan? Ajax heeft het vrijwel altijd lastig in Doetinchem.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:37 schreef _UserName_ het volgende:
Begint toch wel te kriebelen, vanavond op de Vijverberg, zin in! Al zullen we er wel keihard uit vliegen.
Yep, kats uutverkocht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uitverkocht neem ik aan? Ajax heeft het vrijwel altijd lastig in Doetinchem.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uitverkocht neem ik aan? Ajax heeft het vrijwel altijd lastig in Doetinchem.
Lastig hoor.quote:Ajax speelde in haar historie maar liefst 45 duels tegen De Graafschap. Daarvan won Ajax er 33 (73,3%) en gingen er 2 (4,4%) verloren.
De zaterdag- en zondagcompetities is iets typisch Nederlands ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dat eigenlijk alleen in Nederland nog steeds zo, dat niet op zondag willen spelen ivm geloof. Heb de indruk dat het in andere landen eigenlijk helemaal geen rol meer speelt.
23x uit bij de Graafschap: 13x winst, 8x gelijk, 2x verlies.quote:
dmlaatste x 1-4 en daarvoor vooral 0-5 en dergelijke alleen die 1-1 springt daar echt uit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
23x uit bij de Graafschap: 13x winst, 8x gelijk, 2x verlies.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
23x uit bij de Graafschap: 13x winst, 8x gelijk, 2x verlies.
Achja, dit Ajax krijgt het denk ik gewoon lastig vermoed ik. We gaan het zien.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]1 keer gelijk gespeeld de laatste 10 jaar, altijd lastig hoor, wat een onzin.
Wel een belangrijke wedstrijd dat gelijkspel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]1 keer gelijk gespeeld de laatste 10 jaar, altijd lastig hoor, wat een onzin.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een belangrijke wedstrijd dat gelijkspel.
Natuurlijk en dat blijft ook hangen maar dat is toch wat anders dan het altijd moeilijk hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een belangrijke wedstrijd dat gelijkspel.
Ja, ik vind het ook jammer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit maar een rare actie van Dickie.
Wedstrijd om de periodetitel maandag. Hoe jammer dan ook maar dan ga je geen risico nemen met licht geblesseerde spelers dankzij ene Dirk Kuijt.quote:
Kuijt doet nu zeker helemaal niks meer?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wedstrijd om de periodetitel maandag. Hoe jammer dan ook maar dan ga je geen risico nemen met licht geblesseerde spelers dankzij ene Dirk Kuijt.
Ja, je weet het nooit. Zie Utrecht - Spakenburgquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik blijf kijken tot de 2-0.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Bulykin seizoen met een haast goed lijkende Verhoek ernaast
[ afbeelding ]
Rawr
Je ziet de afbeelding letterlijk in je gequote post? Ben je dom of zoquote:
Wow doe eens liefquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ziet de afbeelding letterlijk in je gequote post? Ben je dom of zo
[ afbeelding ]
Maar omdat je dus dom bent.
Die gaan nooit vervelen hé.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi, nog een keer die beelden van Frank de Boer.
Ik moet dit even laten bezinken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry @:coco ik liet mij even gaan in alle emotie.
Dat lijkt me niet.quote:
3-1quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hallo mod Coco!
Wat denk jij wat de uitslag gaat worden van PSV - ADO?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vink vindt Drommel een prima doelman.
Eet ze maat!quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn bestelde varkenssate is er. Ik ga dus even eten.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn bestelde varkenssate is er. Ik ga dus even eten.
Eigen doelpuntquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is gespeeld en dit keer daadwerkelijk
Dit zijn wel echt bekerpotjes met de entertainmentwaarde van een oefenpotje.quote:
Laat gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:01 schreef KingRoland het volgende:
juichen alsof je de CL hebt gewonnen
tegen ado lol
Hoop op nog iets van spanning bij Ajax want dit soort potjes gaan echt nergens over.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, we kunnen weer wat anders gaan doen.
Die gaan ook makkelijk winnen. Je kunt alvast wat anders gaan doen. Graag gedaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoop op nog iets van spanning bij Ajax want dit soort potjes gaan echt nergens over.
Zodat ik wegga uit dit topic?quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaan ook makkelijk winnen. Je kunt alvast wat anders gaan doen. Graag gedaan.
Zo zijn we hier nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zodat ik wegga uit dit topic?
Nou ja zeg, wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 2 maart 2023 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zodat ik wegga uit dit topic?
@KingRoland is rijk. Die zet elke wedstrijd in op BTTS PSVquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja, de tegengoal van de wedstrijd.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit. Zie Utrecht - Spakenburg
@:paul
Ik kijk het 15 minuten aan en dan ga ik wat anders doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze wedstrijd wel gaat leveren.
Is wel een goede opstellingquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hallo mod Coco!
Wat denk jij wat de uitslag gaat worden van PSV - ADO?
quote:
Utrecht haalde tegen Spakenburg al met al best een acceptabel niveau in vergelijking tot jouw ellendequote:
Geen idee, dat mag een ajax user zeggen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gaat de uitslag worden van De Graafschap - Ajax @:Coco ?
@Jojoortjequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen idee, dat mag een ajax user zeggen.
Oh jammer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen idee, dat mag een ajax user zeggen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utrecht haalde tegen Spakenburg al met al best een acceptabel niveau in vergelijking tot jouw ellende
Leugenaar.
Ik ben geen @Coco maar 1-4, Neghli maakt verrassend de 1-0 daarentegen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gaat de uitslag worden van De Graafschap - Ajax @:Coco ?
Die komen wel weer als ze voor staan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh jammer.
Die lijken nogal afwezig vanavond.
Gelukkig is hij daar wel altijd heel eerlijk over.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Toch doet mij dat ook aan @:onlogisch denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |