Oh ja, omdat anders finale lastig en alles.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Halve finale wordt Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax als ze beiden doorgaan, dat wordt vast wel geregeld
Ajax thuis afgelopen zondag nog. En niet eens met Ajacieden aan het gejuich bij de goal van Vitesse te zienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het feit dat je precies kan herinneren welke wedstrijd vol zat zegt ook al veel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie een oplossing. Vitesse koopt gewoon het Utrecht stadion. Die eigenaar wil het immers kwijt en Utrecht heeft blijkbaar het geld niet.
PSV zal wel van ADO verliezen. Je ziet het nog gebeuren ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja, omdat anders finale lastig en alles.
PSV - Spakenburg dan. Hup Spakenburg!
Of die waren alweer naar huis. Dat doen ze.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax thuis afgelopen zondag nog. En niet eens met Ajacieden aan het gejuich bij de goal van Vitesse te zien
Ik ga daar donderdag niet voor Jan met de korte lul zitten hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PSV zal wel van ADO verliezen. Je ziet het nog gebeuren ook.
Dickie pakt die beker gewoon hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef Caland het volgende:
Halve finales
Spakenburg - De Graafschap
ADO - Heerenveen
Die verliest morgen niet, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dickie pakt die beker gewoon hoor.
Tenzij hij morgen met 5-0 verliest dan niet.
Die man is niets veranderd. Ik sprak hem een paar weken terug bij een begrafenis nog na hem iets van 10 jaar niet gezien te hebben. Hij wist nog precies wie ik was. Super aardige man ook.quote:
ADO - Spakenburg finale zou oprecht wel leuk zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dickie pakt die beker gewoon hoor.
Tenzij hij morgen met 5-0 verliest dan niet.
Ik heb ze bij de Ajax goals in het thuisvak in ieder geval bijna niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of die waren alweer naar huis. Dat doen ze.
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef Isane het volgende:
Ook gewoon 2e divisie, de 1e divisie, hoofdklasse en de kkd zitten er nog gewoon tussen
Nee, is het hoogste amateurniveauquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef Isane het volgende:
Ook gewoon 2e divisie, de 1e divisie, hoofdklasse en de kkd zitten er nog gewoon tussen
Denk dat ze liever een uitwedstrijd hebben gezien het feit dat de inkomsten gedeeld worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Spakenburg zou nu automatisch gewoon een thuiswedstrijd moeten krijgen wmb.
Oh, haha. Foutjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ere
Eerste
Tweede
Derde
Vierde (was Hoofdklasse tot dit seizoen)
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:45 schreef Paul het volgende:
Ik hoop FC Utrecht - Spakenburg anders thuis tegen Ajax/Ado
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks daarvan doe dan Utrecht thuis tegen Ajax, dan heb je nog spanning![]()
Nog maar de vraag of Chelsea überhaupt Europees voetbal haalt.quote:
De Graafschap krijgt al een ton door tv gelden voor hun thuiswedstrijd tegen Ajax.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk dat ze liever een uitwedstrijd hebben gezien het feit dat de inkomsten gedeeld worden.
Ik weet nog wel een stadion dat leeg staat dat ze kunnen huren...quote:
Die zuipt zichzelf in slaap.quote:
Straks even op twitter kijken.quote:
Verbazingwekkend dat hij niet voor Feyenoord is dan. Daar is dat toch heel normaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zuipt zichzelf in slaap.
Maar dat doet hij iedere dag dus maak je geen zorgen.
Ja ik ben ook een beetje in de war hiervan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf ik zie net de tussenstand dit kan niet?
Een volle Arena zal een paar ton betekenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Graafschap krijgt al een ton door tv gelden voor hun thuiswedstrijd tegen Ajax.
Derhalve gun ik ze gewoon een topteam.
Waar is hun parodie topic?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Utrecht het team wat eerder al Europees werd uitgeschakeld tegen een Luxemburgse team.
Stop er gewoon mee.
@Paulquote:
Er mogen maar 3 parodietopics zijn en ze hebben nog wel een stadion.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |