Zijn meestal al ex-KKD spelersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat worden wel een paar contractjes in de KKD als ze daar trek in hebben
ah ja, ook logischquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn meestal al ex-KKD spelers
En de kool
Ze hebben in elk geval nog wel een stadion na 30 september.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef yats het volgende:
Wat een baggerpubliek heeft Utrecht zeg. Gewoon 15 minuten voor tijd massaal vertrekken...
Morgen weer werken enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef yats het volgende:
Wat een baggerpubliek heeft Utrecht zeg. Gewoon 15 minuten voor tijd massaal vertrekken...
ze komen ten minste wel eerst naar het stadionquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:39 schreef yats het volgende:
Kwartfinale beker zat het bij ons vorig jaar ook gewoon vol.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze komen ten minste wel eerst naar het stadion
Na Groningen en Utrecht kunnen we die ook wel uit hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat Feyenoord de volgende ronde dan wel weer thuis tegen Spakenburg zal loten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Kwartfinale beker zat het bij ons vorig jaar ook gewoon vol.
Is ook wel makkelijker als je überhaupt een stadion hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze komen ten minste wel eerst naar het stadion
Toch is het zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf ik zie net de tussenstand dit kan niet?
Klopt, het scorebord van ESPN is stuk, moet andersom zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Halve finale wordt Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax als ze beiden doorgaan, dat wordt vast wel geregeldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat Feyenoord de volgende ronde dan wel weer thuis tegen Spakenburg zal loten.
Het is niet eens onverdiend. Spakenburg is gewoon de betere ploeg vandaag.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Het feit dat je precies kan herinneren welke wedstrijd vol zat zegt ook al veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Kwartfinale beker zat het bij ons vorig jaar ook gewoon vol.
Ik zie een oplossing. Vitesse koopt gewoon het Utrecht stadion. Die eigenaar wil het immers kwijt en Utrecht heeft blijkbaar het geld niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel makkelijker als je überhaupt een stadion hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |