WAAROM? Dit had ik niet willen wetenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:57 schreef Barreltje het volgende:
oh! ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben om m'n chocolade op te eten![]()
het was een nieuwe smaak van ritter geloof ik.. witte chocolade met passievrucht.. ik was geintrigeerd..
quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
ik moet geloof ik ook zo'n sticker ding.. ik heb nu een vriezer waar vanalles in zit, maar geen idee wat en wanneer ik het er in gegooid heb
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:01 schreef Troel het volgende:
[..]is nu bezig met een nieuwe batch hotsauce en volgens mij is de helft al vergeven. Dus hij wilde al stickertjes gaan halen voor erop. Hallo, ik heb gewoon een Dymo staan. Wil je er een eigen logo bij op, alles kan in zwart wit
![]()
![]()
Dus jullie snappen al wel dat ik aan het schetsen ben voor een logootje(@:lonaa he doesn't know yet! )
Ik heb er twee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*noteert dymo* hebbie nog een voorbeeldje hoe dat er uit ziet? ( en welk model? )
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimtequote:Op woensdag 1 maart 2023 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maakt het wat uit of je voor- of achterin een vliegtuig zit? Ik kan stoelen reserveren maar heb al jaren niet gevlogen. Zo te zien is er voorin en achterin een uitgang.
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij voorkeur bij een nooduitgang, daar heb je meer beenruimte
Geen idee of dat altijd zo is. Maar ik zou het ervoor over hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.
Is mij die twee tientjes wel waard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar daar moet je dan weer voor betalen natuurlijk.
In dat geval laagjes dragenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mij die twee tientjes wel waard.
Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft?![]()
Zullen ze dat echt actief gaan wegen?
De pijp uit, de hoek om en dan ga je zo de kist in.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... hier heeft iemand enorme vliegangst, mij krijg je zo'n kist niet meer in
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar in mijn geval zit je niet met je knieën in je nek.
Waar vlieg je heen? Qua stoelen/beenruimte vind ik de A320 fijner dan 737, ondanks dat de steek gelijk is.
Het is voor mij ook al heel wat jaren geleden. 2010 Volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb serieus al jaren niet meer gevlogen.
Vorig jaar drie keerquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
Ik heb serieus al jaren niet meer gevlogen.
veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.
Ik heb stoelen op rij 29 van 32. Gangpad voor mij, midden voor J.
Transavia? 737-800 dan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amsterdam-Zakynthos. Ik heb geen idee wat voor vliegtuig.
Ik heb stoelen op rij 29 van 32. Gangpad voor mij, midden voor J.
Goed gekozen dusquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
veiligheid technisch is achterin het beste.. statistisch zijn daar de meeste overlevenden gezeten na een crash..
achterin is OOK fijn omdat je vaak op vakantie vluchten ook achter uit mag stappen en dan ben je dus OOK snel het vliegtuig uit.
en met een beetje mazzel is de vlucht niet vol en heb je vaak achterin meer ruimte om wat breder te gaan zitten
jup!quote:
Achter mag je er niet altijd uit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Bij nooduitgang is duurder, je bent er bij een normale landing het laatst uit en dan kijk je naar de vleugel. Achterin het vliegtuig ben je er snel uit en is het goedkoop. Voorin heeft een prijs er tussenin.
Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is mij die twee tientjes wel waard.
Ik zag dat Transavia nu een maximaal totaal gewicht van 10kg handbagage+accessoire heeft?![]()
Zullen ze dat echt actief gaan wegen?
Nog een bespaar tip trouwens:quote:
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog een bespaar tip trouwens:
Niet vooraf je stoel boeken, gewoon op tijd online inchecken dan kan je al die normale stoelen gewoon gratis kiezen.
Maar dat is denk ik te laat voor nu
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog nooit gehad dat ze mijn tas gewogen hebben. Als het maar enigszins het juiste formaat is kijken ze nergens naar bij transavia.
Alleen heb je bij die koffertjes grote kans dat hij het ruim in moet omdat het vliegtuig dan al vol is.
Oh ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik extra betaald dat dat niet gebeurd.
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kon alleen nog maar boeken voor de heenreis dus voor de terugreis kan dat nog wel. Maar ik wil toch wel zeker weten dat we naast elkaar zitten.
Als we er niet achterin uit mogen, is dat met 32*6 stoelen ook niet zo'n probleem. Dan wachten we toch gewoon even. Prima hoor. We moeten toch op de bagage wachten dus waar je wacht maakt niet zo veel uit lijkt me.
Haha ja dit is wel echt drama, altijd als ik naar mijn zusje ga is dat zonder bagage en dus ook mijn tactiek.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.
Ik heb geen bagage waarop ik moet wachten.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk altijd wel, ik heb nog nooit alleen hoeven zitten.
wel gek dat je terug nog niet kon kiezen trouwens![]()
Ik boekte voorheen altijd die nooduitgang stoelen, zo lekker die beenruimte. Maar vind het gewoon niet meer waard, het is zo duur geworden.
edit:
iedereen weet dat je eerder op je bestemming bent als je eerder het vliegtuig in of uit kan
https://speld.nl/2017/09/(...)t-ze-eerder-aankomt/
Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik naar Spanje vlieg wil ik in Spanje zo snel mogelijk eruit. Want de huurauto-afhaal heeft ongeveer 20minuten per auto nodig, dus 3 wachtenden die eerder dan ik in die rij staan kosten mij een uur.
Ik heb geen bagage waarop ik moet wachten.
Afhankelijk van de vlucht wordt alleen de vooringang gebruikt. Ik heb altijd een voorkeur voor voorin zitten, dan ben je er meestal sneller uit....quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee voorheen was het 15 euro per enkele reis dat vond ik nog wel acceptabel.quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 100 euro meer betalen voor wat beenruimte. Zo lang zijn we niet en zo lang is de vlucht niet.
Met mijn ex ging ik naar Isla Margarita en toen zaten we dus apart voor 9 uur. Was niet heel fijn.
Je kunt 6 weken van te voren je stoelen regelen. De terugreis is nog verder weg, daarom kan ik nu de stoelen nog niet kiezen.
Zo, je hebt duidelijk ramen aan de zonkantquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is hier gewoon al 19,5 graden zonder dat de verwarming aan staat![]()
Note to self, voor de zomer zonwering regelen
Wanneer gaan jullie?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben een huurauto. Ach ja.
Dit is toch niet te geloven?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef AnneX het volgende:
Oops. Voorheen in de lange benen rij annex nooduitgang.
Is onbetaalbaar geworden, begrijp ik.
De soap van bloemenpost: 3e keer mislukt.![]()
Site zegt “afgeleverd” Ontvanger zegt: “niks in de brievenbus”.
Leverancier zoekt het uit.
#wordt vervolgd.
22,5°C en verwarming staat op 18°Cquote:Op woensdag 1 maart 2023 10:52 schreef Tele6 het volgende:
Het is hier gewoon al 19,5 graden zonder dat de verwarming aan staat![]()
Note to self, voor de zomer zonwering regelen
Precies. Geen zin om te haasten hoor. We gaan 12 april geloof ik. Dat is alweer snel ineensquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie?
Vakantie begint met je koffer inpakken... relax en neem lekker overal de tijd voor. Kompgoe
* Isabeau trekt nog een dekentje over zich heenquote:
Hier ook een koud huis, in mijn werkkamer gelukkig een elektrisch kacheltje aan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau trekt nog een dekentje over zich heen
Het mens gaat voor het eerst in 100 jaar op vakantie en verheugt zich op een warm en zonnig Grieks eiland. Daar kom je moeilijk met de treinquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De pijp uit, de hoek om en dan ga je zo de kist in.
Ik vind het vooral saai en gedoe. Ik zit liever in een trein.
Schijnt daar de zon niet? Het wordt hier echt heel snel warm als de zon schijnt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau trekt nog een dekentje over zich heen
Dat klinkt ook wel lekker. Ik heb wel een elektrisch dekentje, maar dat vind ik weer wat overdreven, Ik zit nu in de schaduw in de woonkamer, achter de pc. Ik kan ook op de bank in het zonnetje gaan zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook een koud huis, in mijn werkkamer gelukkig een elektrisch kacheltje aan.
Het is inmiddels ook 16 gradenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Schijnt daar de zon niet? Het wordt hier echt heel snel warm als de zon schijnt.
Slimme keusquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel lekker. Ik heb wel een elektrisch dekentje, maar dat vind ik weer wat overdreven, Ik zit nu in de schaduw in de woonkamer, achter de pc. Ik kan ook op de bank in het zonnetje gaan zittenDenk dat ik daar maar met een boek ga zitten.
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het mens gaat voor het eerst in 100 jaar op vakantie en verheugt zich op een warm en zonnig Grieks eiland. Daar kom je moeilijk met de trein
Of je ziet de vliegreis als een kortdurend noodzakelijk kwaad om te komen waar je wezen wilt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.
Er zijn nu juist veel meer vrije dagen, wel 40. Voorheen was het tussen kerst en nieuwjaar een paar dagen, met mazzel. En dan in de zomer nog 2 weken, met mazzel. In de praktijk moest er tussendoor altijd wel gewerkt worden. Nu is vrij ook echt vrij, heerlijk. Laatst kon hij gewoon een dag vrij nemen om voor te bereiden op de verbouwing, werkelijk ongehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Soms gaat een trein op de boot. Maar dan nog, dan ben je even onderweg. En nu J loonslaaf is, is het aantal vrije dagen ook beperkt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Treinen in Zwitserland is zo mooiquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn nu juist veel meer vrije dagen, wel 40. Voorheen was het tussen kerst en nieuwjaar een paar dagen, met mazzel. En dan in de zomer nog 2 weken, met mazzel. In de praktijk moest er tussendoor altijd wel gewerkt worden. Nu is vrij ook echt vrij, heerlijk. Laatst kon hij gewoon een dag vrij nemen om voor te bereiden op de verbouwing, werkelijk ongehoord.
Ik heb een paar jaar geleden een prachtige reis door winters Zwitserland met de trein gezien in het tijdschrift van de ANWB. Meestal boeien reisverslagen van onbekenden me niet zo maar deze greep me echt. Ik heb het uitgescheurd en bewaard. Ooit gaan we dat doen. Een treinvakantie lijkt me ook echt heel leuk namelijk. Maar eerst dat eiland met zwemmen in de blote kont.
Mijn beste herinneringen aan mijn kindertijd was op skivakantie in Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk. Verse broodjes aan de deur, fluffy dekbedden van een halve meter dikte, sneeuw, bergenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Treinen in Zwitserland is zo mooiSowieso is Zwitserland prachtig, zomer en winter. Wel bizar duur, helaas.
Euh ja. Ook vast heel leuk. Toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn de komende jaren weer veroordeeld tot wat minder spannende reizen dichterbij huis. Deze zomer voor de hoofdprijs in een CenterParcs in Duitsland
Sneeuw zonder skiën kan heel prima. Ben ik as we speak van aan het genietenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn beste herinneringen aan mijn kindertijd was op skivakantie in Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk. Verse broodjes aan de deur, fluffy dekbedden van een halve meter dikte, sneeuw, bergen![]()
Een skivakantie zit er niet meer in denk ik maar die sneeuw moet ik toch nog een keer mee kunnen maken.
Het is voor een goed doel. En vooral stressvrij. Maar ik ben niet zo heel ingewikkeld, als er een beetje natuur of andere mooie dingen om me heen zijnen mijn favoriete mensen, dan ben ik wel tevreden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh ja. Ook vast heel leuk. Toch?
Ik ben echt heel jaloersquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sneeuw zonder skiën kan heel prima. Ben ik as we speak van aan het genieten
Ik hoop dat je daar in de zomer nog zo van genietquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:02 schreef Tele6 het volgende:
Hier inmiddels 20,5 graden. Ik overweeg de trui uit te trekken.
In de zomer heb ik zonwering en vloerkoelingquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar in de zomer nog zo van geniet![]()
Hier is het 18,2. Warm zat. Vooral omdat ik onder mijn dure fancy deken zit.
Die deken kregen we eens als relatiegeschenk. Een paar maanden geleden kwam ik hem weer tegen in de schuur. Blijkt het een deken van 80 euro te zijn
Woops, dat is een dure schuurdekenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daar in de zomer nog zo van geniet![]()
Hier is het 18,2. Warm zat. Vooral omdat ik onder mijn dure fancy deken zit.
Die deken kregen we eens als relatiegeschenk. Een paar maanden geleden kwam ik hem weer tegen in de schuur. Blijkt het een deken van 80 euro te zijn
Vloerkoelingquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In de zomer heb ik zonwering en vloerkoeling
Goed dat je die deken teruggevonden hebt dan!
Vier dagen wandelen is een heel slecht idee inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee?
@Lonaa heeft hier verstand van.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Zeg eens, is het een heel erg slecht idee om 2 dagen Zwarte Cross te gaan doen direct na 4 dagen 50 km wandelen op de Vierdaagse? Of een heeeeel erg slecht idee?
Een heeeeeeeel slecht idee, maar wel een leuk idee. Je leeft maar 1x.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijdben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?
maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij bent de cliënt. Vragen kan altijd.
Er is een goede reden voor.
En dan zeg je: “ opgelost…slotje”
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.quote:
Het is nooit een slecht idee om de ZC te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Ja, gewoon aangeven. Je hebt een goede reden, dus dat kan je ook gewoon vertellen. Kan zijn dat de begeleider niet in de ochtend kan, maar dan hoor je dat vanzelf. Het is geen rare vraag.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga mijn begeleider echt vragen of hij de volgende keer in de ochtend wil komen. 15.15 is geen gesprekkentijdben elke moe als hij zo laat komt... Kan ik maken om dat te vragen?
maar daarna lekker series kijken en ik ehb al twee tekeningen geschilderd (lelijk, maar leuk om te doen). En daarna zien we wel weer
Oh ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hallo. Zeg eens tegen Tele dat dat weliswaar een slecht idee is maar dat ze nog lekker jong en fit is dus dat dit hét moment is om het gewoon lekker wel te doen.
Omg! ik wil in je koffer mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij gaan in juni een week naar Zwitserland, ben benieuwd
Deze studio geboekt
https://abnb.me/rTHyd6VzOxb
Uitzichtjequote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Ohquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Yodelahiti…galmtquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze studio geboekt
Heb je hierover al eens gesproken met de huisarts?quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Wandelen was fijn en gezellig. En heerlijk weer. Inmiddels in trein terug naar huis van werk, compleet afgedraaid. Ik hoop echt dat ik op korte termijn weer eens tot later dan 3 a 4u ga doorslapen want dit is echt geen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |