Lekker beschermd door K5quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
dan gooien ze er maar een omroep max stream in
nou jaquote:
Er werd aan Marciano gevraagd of hij iets met KimW heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
we weten wat Wanda er allemaal uit kan gooien
en misschien is Sas nog wel erger dan Kim K
en toen switchten ze naar de keukenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Er werd aan Marciano gevraagd of hij iets met KimW heeft gedaan.
Hij heeft wel eens aan haar gezeten zei hijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:21 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Er werd aan Marciano gevraagd of hij iets met KimW heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Worden Wanda en Sasha nu beschermd door de FEBO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er was degelijk iets aan de hand, er was niets voor niets een korte SL ....![]()
Goed luisteren, Kim had ook bonje met Wanda, aanrader ...![]()
[ afbeelding ]
Laat Jeff maar even uitrazen - 28 februari 2023.wat ik zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij had even tijd nodig voor zichzelf
anderen bemoeiden zich ermee
kim had gedoe met Wanda
dat was voor ze de kamer in liepThinking is difficult, that’s why most people judge
Je weet genoeg als je kaartende mensen ziet (of wandelende streamlock Erik...)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Worden Wanda en Sasha nu beschermd door de FEBO?
OMroep Maxquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, hier ging het in eerste instantie om, Jasper vergrijpt zich aan Kim ...![]()
[ afbeelding ]
Kim vraagt zich af waarom Wanda droog staat - 28 februari 2023.Sasha stond gewoon keihard te lachen na die opmerking van KimD maar ondertussen wel Bern toespreken als kwade geniusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Echt hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef Silves het volgende:
Serieus de 3 muppets hetzelfde liggend op de bank..geef de andere 2 ook een tandenstoker en het is compleet..maar doe maar, maak mij niks uit...
doen ze voor @Flow3r die is diehard fan van Erikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef Silves het volgende:
Serieus de 3 muppets hetzelfde liggend op de bank..geef de andere 2 ook een tandenstoker en het is compleet..maar doe maar, maak mij niks uit...
Hmmm tja..zondequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze voor @:Flow3r die is diehard fan van Erik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha stond gewoon keihard te lachen na die opmerking van KimD
Heb al vanaf het begin helemaal niks met die wijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Ambrine het volgende:
Sasha haar ware aard komt ook steeds meer naar boven.
De manier ook hoe ze tegen Bern sprak in K3 over Kim en Wanda. Ik snap nu wel dat Wanda en Sasha het goed met elkaar kunnen vinden.
Die blik van Bern ook toen Sasha tegen Wanda zei dat ze net aan het flippen was tegen Bern over bepaalde dingen. Kan aan mij liggen, maar dat normale gesprek was geen flippenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Ambrine het volgende:
Sasha haar ware aard komt ook steeds meer naar boven.
De manier ook hoe ze tegen Bern sprak in K3 over Kim en Wanda. Ik snap nu wel dat Wanda en Sasha het goed met elkaar kunnen vinden.
het moment dat ze Bern vroeg of hij wel in het juiste spel zatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die blik van Bern ook toen Sasha tegen Wanda zei dat ze net aan het flippen was tegen Bern over bepaalde dingen. Kan aan mij liggen, maar dat normale gesprek was geen flippen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er was degelijk iets aan de hand, er was niets voor niets een korte SL ....![]()
Goed luisteren, Kim had ook bonje met Wanda, aanrader ...![]()
[ afbeelding ]
Laat Jeff maar even uitrazen - 28 februari 2023.Jeff mokkend als een klein kind in het bed van Kim: Trek hem een keer goed door, ga godverdomme feesten, ik ken programma's daar knallen ze het dak uit na een half jaar, wat zit ik hier te doen. Loop ik de zaal in zitten ze al te kaarten, dit treurige beeld zit ik al 6 maanden naar te kijken. Flikker op man, dit is mijn leven, dit is niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je toch lekker naar huis
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Sasha is al geen zonnestraaltje, maar alcohol haalt al helemaal niet het beste in haar naar boven.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die blik van Bern ook toen Sasha tegen Wanda zei dat ze net aan het flippen was tegen Bern over bepaalde dingen. Kan aan mij liggen, maar dat normale gesprek was geen flippen
Als er niet ¤ 900.000 op het spel stond, was hij allang naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff mokkend als een klein kind in het bed van Kim: Trek hem een keer goed door, ga godverdomme feesten, ik ken programma's daar knallen ze het dak uit na een half jaar, wat zit ik hier te doen. Loop ik de zaal in zitten ze al te kaarten, dit treurige beeld zit ik al 6 maanden naar te kijken. Flikker op man, dit is mijn leven, dit is niks.
Eunice gaat al bij 899quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als er niet ¤ 900.000 op het spel stond, was hij allang naar huis gegaan.
Als er geen ¤900.000 op het spel had gestaan had hij niet mee gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als er niet ¤ 900.000 op het spel stond, was hij allang naar huis gegaan.
Niet te filmen, wat een taal. Die verdiend echt een gele kaart en dan ook nog met K scheldenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luister zelf even terug, wat een taal van die ETOS trut .....
En dan zeggen, in de echte wereld zou ik haar zoveel pijn doen. Denk dat als het er op aankomt, Wanda kruipend naar de SEH gaatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda praat alleen maar in achterkamertjes terwijl ze ook op KimD kan afstappen om te zeggen dat ZIJ vreemdgaat
Dan lag het aan mij, denk dat ik daarna inschakelde. Vond het 'ik flipte tegen Bern' al vreemd, zijn gezichtsuitdrukking kwam overeen met mijn verbazingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het moment dat ze Bern vroeg of hij wel in het juiste spel zat
daar was ze echt niet ok
Die belt al 112 voordat ze door iemand geslagen wordtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan zeggen, in de echte wereld zou ik haar zoveel pijn doen. Denk dat als het er op aankomt, Wanda kruipend naar de SEH gaat
Wat een droeftoeter hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff mokkend als een klein kind in het bed van Kim: Trek hem een keer goed door, ga godverdomme feesten, ik ken programma's daar knallen ze het dak uit na een half jaar, wat zit ik hier te doen. Loop ik de zaal in zitten ze al te kaarten, dit treurige beeld zit ik al 6 maanden naar te kijken. Flikker op man, dit is mijn leven, dit is niks.
Zeker weten!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar als ik de FEBO was zou ik Wanda toch mooi een gele kaart aansmeren ....
Nee heb er geen medelijden mee, slappe veter is het.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je krijgt een bepaalde vorm van sympathie voor Bern zodra ie ook maar in de buurt komt van Sasha
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je krijgt een bepaalde vorm van sympathie voor Bern zodra ie ook maar in de buurt komt van Sasha
Een droplulquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee heb er geen medelijden mee, slappe veter is het.
Ze krijgt zoveel over zich heen, wat ze in mijn ogen totaal niet verdiend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Ach Kim heeft gehuild
nu over wat Erik tegen haar heeft gezegd
Jeff is het slachtoffer ja, weet je dat nu nog nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt mede door haar aardige vriendjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze krijgt zoveel over zich heen, wat ze in mijn ogen totaal niet verdiend.
Zou ze daar nu ook zijn? Ze is al een tijd niet meer in beeldquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef Silves het volgende:
Kim..Laat mij nu maar opmerkingen schieten want ze is toch al continu bij kamer 5...Sl
zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou ze daar nu ook zijn? Ze is al een tijd niet meer in beeld
Jeff weet z'n vriendinnetje wel goed af te richten zegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef Silves het volgende:
Kim..Laat mij nu maar opmerkingen schieten want ze is toch al continu bij kamer 5...Sl
jasper knuffelt met Kim, Wanda gaat compleet uit haar plaat en scheld met alles wat mooi en lelijk is, inclusief Kanker en dat is de schuld van Jeff?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Komt mede door haar aardige vriendje
Wanda is echt een kindvrouwtje dat gewend is om haar zin te krijgen..... lukt dat niet, dan laat ze haar ware aard zien met een taalgebruik waar de honden geen brood van lusten (en anderen maar tokkies noemen)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zegt toch bijna elke dag dat ze van achter komt, ook dat ze weer nadenkt over jap en Ivor..24 u aan vraagt en dan weer na gaat denken, en bla bla, net als die blubberreet toen ook elke dag op bezoek ging..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft een humeur en dat heeft indirect invloed op Kim.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jasper knuffelt met Kim, Wanda gaat compleet uit haar plaat en scheld met alles wat mooi en lelijk is, inclusief Kanker en dat is de schuld van Jeff?
Toen dit gebeurde was er echt nog niets met Jef aan de hand.... het was Jasper die knuffelde, Sasha die stookte en Wanda die onbeschoft uit haar plaat ging (al dan niet veroorzaakt door drank)....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft een humeur en dat heeft indirect invloed op Kim.
Toen dit gebeurde had Jeff geen humeurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft een humeur en dat heeft indirect invloed op Kim.
Over het feit dat er geen drank en muziek meer was.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen dit gebeurde was er echt nog niets met Jef aan de hand.... het was Jasper die knuffelde, Sasha die stookte en Wanda die onbeschoft uit haar plaat ging (al dan niet veroorzaakt door drank)....
Later kwam Jef pas in beeld met iedereen in k2 en lag hij te foeteren...
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toen dit gebeurde was er echt nog niets met Jef aan de hand.... het was Jasper die knuffelde, Sasha die stookte en Wanda die onbeschoft uit haar plaat ging (al dan niet veroorzaakt door drank)....
Vervolgens zowat de hele zaal leegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:08 schreef Judiwi het volgende:
Wanneer komt die droompresentatie van die Wanda. Was toch vanavond. Of krijgt ze geel.
Psssst...wat heeft Eric dan gezegd?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
Kim zit er ook ff doorheen
door wat erik heeft gezegd
het gedoe met Wanda
Iets wat ze tegen niemand mocht doorvertellen en vervolgens doorvertelde om daarna nog eens door te vertellenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Psssst...wat heeft Eric dan gezegd?
Jeff kan zich ook afzijdig houden en zich er niet mee bemoeien, maar dat doet onzen aardige Jeff niet. Keur trouwens het gedrag van Wanda niet goed, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisterenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow, dattequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iets wat ze tegen niemand mocht doorvertellen en vervolgens doorvertelde
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff zegt net dat de Etostrut naar achteren is geroepen, dus toch! Hoop op een
Dat ze eigenlijk Kim op de stip hadden willen zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jeff is een lieverdjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen dit gebeurde had Jeff geen humeur
Hij weet niet eens wat er voorgevallen is, was er niet bij, bezig met zijn eigen ellende, zoals Kim zeiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff kan zich ook afzijdig houden en zich er niet mee bemoeien, maar dat doet onzen aardige Jeff niet. Keur trouwens het gedrag van Wanda niet goed, laat daar geen misverstand over bestaan.
FEBO draait alles weg vandaagquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
hallo febo ik zat te luisteren naar jeff en kim..
En een grote steun voor zijn vriendin als zij afgebekt wordt door de Etos-trutquote:
ik haak net aan maar het afgelopen half uur is nier te volgen.. elk boeiend gesprek eindigt in Erik of JWquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO draait alles weg vandaag
en we krijgen alleen omroep max
Als je het K woord naar voren haalt, vindt ik dat je idd te ver bent gegaan en mag daar ook een straf van 10k op mag staan en een gele kaart.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik haak net aan maar het afgelopen half uur is nier te volgen.. elk boeiend gesprek eindigt in Erik of JW
stom
Dat zeg ik niet.quote:
Dat heb ik niet gezegd, maar in het Wanda en Kim geval, staat Jeff compleet buiten, was er niet bij en heeft zich er niet mee bemoeid en is niet met hem over gepraat. Kim heeft alleen tegen hem gezegd dat ze bonje met Wanda had en liep toen wegquote:
Maar niet doorvertellen anders krijg ik de volle laag over me..aldus Erik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk Kim op de stip hadden willen zetten.
ik wil zelfs de poort wel open zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
kan ze niet gelijk richting uitgang gaan??????
Tot ziens, je spullen worden na gestuurdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
kan ze niet gelijk richting uitgang gaan??????
Dan moeten er een heleboel met terugwerkende kracht gegeven worden en dus ook voor Jeffquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het K woord naar voren haalt, vindt ik dat je idd te ver bent gegaan en mag daar ook een straf van 10k op mag staan en een gele kaart.
om Jeffquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
zielig voor Kim,die leek buiten met Zoë en Babs echt oprecht van slag...
waarom Wanda nou zo weer de pik op haar heeft, beats me.
Babs die geregeld en vaak afgeeft op KimD die even opzichtig zegt dat ze haar moet vertrouwen zoals ook Wendyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
zielig voor Kim,die leek buiten met Zoë en Babs echt oprecht van slag...
waarom Wanda nou zo weer de pik op haar heeft, beats me.
Dat ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar niet doorvertellen anders krijg ik de volle laag over me..aldus Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Moest Wanda die presentatie in K5 doen ofzo?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ja en iets met Jappie toch ook net, die doken op elkaar om Jappies geurtje te luisteren, daar was Wanda pissig over en sascha gooide olie op t vuur. Maar dat is raar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
om Jeff
en omdat Kim 1 x heeft gewaagd te vragen of Ivor het niet erg vond als zij close met mannen is
aangezien Kim zelf erg jaloers is
niet meer te volgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs die geregeld en vaak afgeeft op KimD die even opzichtig zegt dat ze haar moet vertrouwen zoals ook Wendy
Kim zei dat je het droog houd als jappie zo lekker ruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja en iets met Jappie toch ook net, die doken op elkaar om Jappies geurtje te luisteren, daar was Wanda pissig over en sascha gooide olie op t vuur. Maar dat is raar.
Geurtje luisterenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja en iets met Jappie toch ook net, die doken op elkaar om Jappies geurtje te luisteren, daar was Wanda pissig over en sascha gooide olie op t vuur. Maar dat is raar.
Andersom ook..ziekelijk jaloers op Beb en Wendy, iets met lol samen en goeie gesprekken en iets met het begin van flirten bep en jef..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs die geregeld en vaak afgeeft op KimD die even opzichtig zegt dat ze haar moet vertrouwen zoals ook Wendy
i know maar we kennen Kim en haar lompe manier van verwoordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim zei dat je het droog houd als jappie zo lekker ruikt
daar maakte Sas vervolgens een sneer van
zoals Kim het had gezegd
en toen was Wanda woest
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know maar we kennen Kim en haar lompe manier van verwoorden
Wanda en sascha zoeken naar iets om lullig tegen Kim te doen
Babs bespeelt haar gewoonquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet meer te volgen
ik vind het zielig voor KIm
Het gaat niet om Wanda waarom Kim verdrietig is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet meer te volgen
ohja ruiken uiteraardquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geurtje luisteren![]()
Het was trouwens Jappie die op Kim dook.
mwahhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs bespeelt haar gewoon
Maar gelukkig heeft ze Jeff daar
nou... hoera... ze wil er duideijk over praten en vond hem nou niet echt heel erg geinteresseerd doen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs bespeelt haar gewoon
Maar gelukkig heeft ze Jeff daar
Maar wat dus wel het geval wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Het gaat niet om Wanda waarom Kim verdrietig is.
Ze is verdrietig omdat ze van Erik heeft gehoord dat ze allemaal op haar wilden stemmen. Zoë en Babette zaten haar net buiten weer te bewerken dat ze nooit op haar zouden stemmen.
Zo goed is de febo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef D. het volgende:
Huh?
Ik lees fittie en gele kaarten, en ik zie een droompresentatie
wie zou dat nu hebben bedachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie heeft ook eens op KimD gestemd
Japser gunt Jeff de liefde niet, want die vindt hij ook niet bij Wanda, maar mag alleen haar sloofje zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie heeft ook eens op KimD gestemd
Het gaat niet om Wanda waarom Kim verdrietig is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet meer te volgen
Tuurlijk.quote:
Kim is voor Wanda veel makkelijker om boos op te worden, jaloerse bitch is ze.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja ruiken uiteraard![]()
Ja Jappie dook op Kim, maar ipv dat Wanda pissig is op hem, richt ze haar pijlen op KIm
zielig
ze mag geen 24 uur meer aanvragenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Kansloos Wanda, je ligt ER UIT! Je bent AF....
Die is verkort tot een uurtje?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mag geen 24 uur meer aanvragen
Febo mag haar er wel uit zetten, en dat ze geen 24 uur aan mag vragen begrijp ik niet de reden van als dat zo is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
rode kaart is ook prima, uur om haar koffer te pakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
RAPSquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Japser gunt Jeff de liefde niet, want die vindt hij ook niet bij Wanda, maar mag alleen haar sloofje zijn
dat was wat ze vanmorgen zelf zeiquote:
ze is hiervoor naar achter geroepen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Beetje vreemde 'droompresentatie' na het voorval van net.
Zij als enige, of niemand meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was wat ze vanmorgen zelf zei
dgk heeft er een filmpje van
Dus moet ze zelf wat doen om naar huis gestuurd te worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee Sasha zit quasi interessant vragen te stellen...... (ze wil tenslotte manager worden he, dan moet je geïnteresseerd overkomen)
Beter gezegd 12 banen 13 ongelukken zoals ze dat noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda heeft allerlei banen gehad, sales, in een kapsalon, winkel, bij de etos..
als ze zoveel dingen zo leuk vindt, is dat een baan bij de etos het allerleukste wat je kunt doen?
Wanda vindt feesten organiseren leuk, weddingplanner lijkt haar leuk
iets waar mensen blij van worden
Droom maar verderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik neem ook genoegen met een vraag waarom ze vanavond haar corvee niet heeft gedaan ....
Wanda mag deze maand niet haar 24 uurs indienen - 27 februari 2023.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
dat was wat ze vanmorgen zelf zei
dgk heeft er een filmpje van
nee laten gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef Silves het volgende:
kom op Jef of Kim, nu hebben jullie de kans!!!!
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wanda mag deze maand niet haar 24 uurs indienen - 27 februari 2023.owww, deze maand, dus vanaf morgen mag het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het tyfusniveauquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee laten gaan
je nooit verlagen tot het niveau van Wanda
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
owww, deze maand, dus vanaf morgen mag het weer
er zijn weer wat prachtige woorden gebruikt vanavondquote:
Hij zal vast goed kanten, jammer dat hij alleen zijn slechte kanten vooral laat zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Zoals iemand opmerkte: Kim is 'gevaarlijker, die zou bijten of meppen (mijn woorden)
Jeff heeft een grote bek, maar is verbaal bezig en steekt geen hand uit.
Voor de rest: vanmiddag dat liedje van hem, ja, dat raakte mij ook.
Zoals hij grif toegaf zo zenuwachtig te zijn .
Net een echt mens.
en ik denk niet dat er nu een gele kaart inzit voor Wanda, want die smiecht gooit er alleen maar shit uit als ze met haar 'vrienden' is, niet echt hardop, niet schreeuwend of zo.... ze vernielt geen spullen en valt iemand niet lichamelijk aan...... (helaas)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee laten gaan
Het lijken wel figuranten in een film die een vraag moeten stellen tijdens een persco die wordt nagebootstquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef Ambrine het volgende:
Wat een saaie en nietszeggende presentatie en vragen zeg.
Wanda durft dit niet face to face..hoop de andere wel gewoon eerlijk een vraagje stellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee laten gaan
sinds 3 minuten geleden sinds ze bij de febo was?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Wanda heeft leren nadenken voordat ze reageert in een situatie
Welke situatie dan? En waarom meestal niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
ik denk dat ze er niet ver vanaf zat vanavondquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en ik denk niet dat er nu een gele kaart inzit voor Wanda, want die smiecht gooit er alleen maar shit uit als ze met haar 'vrienden' is, niet echt hardop, niet schreeuwend of zo.... ze vernielt geen spullen en valt iemand niet lichamelijk aan...... (helaas)
Dan zat hij al thuisquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moeten er een heleboel met terugwerkende kracht gegeven worden en dus ook voor Jeff
was het maar een wolf, ik vind haar eerder een slang, glibberig, moeilijk te pakken te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Dat wijf is zo eng, wolf in schaapskleren.
Levend gekookt is ze het lekkerstquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
aah ze is een kreeft
dat verklaard een boel
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
aah ze is een kreeft
dat verklaard een boel
Verkiezing morgen, kennelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Ik ben ook kreeft, dus ik herken dat.
Wat een onzin weer
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanda is gewoon een gemeen sneaky mens, of ze nou kreeft of maagd wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
aah ze is een kreeft
dat verklaard een boel
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
aah ze is een kreeft
dat verklaard een boel
Ik hoop dat Sasha keihard gaat falen als ze inderdaad manager wordt.quote:
Doe maar op m'n bord danquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
aah ze is een kreeft
dat verklaard een boel
aah kreeftje spottedquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]HOEZO!!
* KinKiJan verbergt scharen
Ik ook, daarom heeft zij mijn voorkeurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sasha keihard gaat falen als ze inderdaad manager wordt.
Dat hopen er meer, waaronder ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor een scorpioen??quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]HOEZO!!
* KinKiJan verbergt scharen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat filmpje van DGK
stukje omhoog
Jaaa, doorpakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Ik heb 2 opmerkingen gemaakt en ze zit al achter, eigenlijk moet ik doorpakken.
Krijgt ze geen kans voor want ze wordt dat niet....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, that's the spirit .... alle ballen op die ETOS trut ....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Ik heb 2 opmerkingen gemaakt en ze zit al achter, eigenlijk moet ik doorpakken.
Kim vraagt zich af waarom Wanda droog staat - 28 februari 2023.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef marky326 het volgende:
Iemand beelden waar Wanda het k-woord gebruikt?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kim vraagt zich af waarom Wanda droog staat - 28 februari 2023.Wat een Etos-trut. En Jasper is de grootste hond van Wanda geworden. Zielig mannetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen hekel aan Erik hoor, meer aan de regie die hem gebruikt om te kunnen stoppen met bewoners volgen die nog wakker zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze voor @:Flow3r die is diehard fan van Erik![]()
![]()
Janetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:16 schreef D. het volgende:
Wie heeft er trouwens uiteindelijk de liedjeswedstrijd van vanmiddag gewonnen?
Hij gaat over tot actie nuquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
"nul actie" zegt opa, die de hele dag op de bank zit.
Nog even kletsen op de slaapkamer zegt ie, oftewel hij had geen zin meer in het gezelschap van Esther.quote:
Vreselijke gast. Kan alleen maar klagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
"nul actie" zegt opa, die de hele dag op de bank zit.
Esther hobbelt mee, hij is droomsap-providerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even kletsen op de slaapkamer zegt ie, oftewel hij had geen zin meer in het gezelschap van Esther.
En zelf 0,0 inbreng.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijke gast. Kan alleen maar klagen.
Behalve de dealer zijn van Droomsapquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Esther hobbelt mee, hij is droomsap-provider
Eens! Eerst lacht Sas om de grap van Kim, maar als Wanda komt, vind ze het een domme grap....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:21 schreef Seattle het volgende:
Dat Wanda verschrikkelijk is, weten we zo onderhand wel, maar wat een vreselijke meelullers zijn Sas en Jappie. Iedereen wordt groen van het gif van Wanda. Niemand heeft nog door dat iedereen die met haar in aanraking is gekomen 1 voor 1 verdwijnt. Zoals Jerrold, Ruben Djedi, Kim W, GJ, Madeleine. Gewoon heel kamer 3 sowieso. Op zich een slimme tactiek natuurlijk, dat wel
En hij zorgt voor een intermezzo op zijn drumstelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelf 0,0 inbreng.
[..]
Behalve de dealer zijn van Droomsap
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelf 0,0 inbreng.
[..]
Behalve de dealer zijn van Droomsap
Ik had eigenlijk gedacht dat ze dat sowieso wel ging doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Manipulatie op kenzi
Stream 2.
Ze willen dat ze op rupi stemt
Ze heeft Rupi haar stem beloofd maar nu wil ze ineens op Sas stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Manipulatie op kenzi
Stream 2.
Volgens mij zei ze dat ze daar geen zin in had weer zo'n maand als jeffquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat ze dat sowieso wel ging doen
Zijn dat de verwachtingen daar, dat ie het als Jeff gaat doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze daar geen zin in had weer zo'n maand als jeff
Ze vroeg er zelf naar bij Isaac omdat ze eigenlijk niet op Rupert wil stemmen maar wel haar woord gegeven heeft. Isaac zei dat ze zich aan d'r woord zou moeten houden. Lijkt me in dit geval niet echt manipulatie, al komt het Isaac nu wel goed uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Manipulatie op kenzi
Stream 2.
Of naar Sas die tongzoende met Zoe terwijl ze met Bern wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda praat alleen maar in achterkamertjes terwijl ze ook op KimD kan afstappen om te zeggen dat ZIJ vreemdgaat
Ze blijven wel doorhameren over aan d'r woord houden en wat ze wel niet voor haar hebben gedaan om haar manager te laten worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze vroeg er zelf naar bij Isaac omdat ze eigenlijk niet op Rupert wil stemmen maar wel haar woord gegeven heeft. Isaac zei dat ze zich aan d'r woord zou moeten houden. Lijkt me in dit geval niet echt manipulatie, al komt het Isaac nu wel goed uit natuurlijk.
Ja, ik verwacht morgen nog wel een kaart, vond zojuist nog een bedreiging van die ETOS kut ...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en haar clubje worden na vanavond angstvallig uit beeld gehouden, bang dat ze weer gaat flippen
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Heb een beetje een JVJL dip, na de pech van Gertjan zitten we wéer naar Isaac's gebral te luisteren![]()
Of Eunice en Erik
Hij zegt eigenlijk ook nooit ietsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:55 schreef woxxel het volgende:
Marciano vond ik eerst leuk. Maar hij speelt nu een beetje te overdreven de good guy
Ik wacht op je filmpjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht morgen nog wel een kaart, vond zojuist nog een bedreiging van die ETOS kut ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |