quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen op kantoor, dus dan niet zoveel online.
We hadden op je gerekend in de verlening. Maar je red de blessuretijd niet eensquote:
We bedonderen de boel en er wordt onderzoek naar ons gedaan?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Elke opstelling binnen de SC is toch eigenlijk zo sterk als het eerste team? Niet voor niets dat wij het Man City van FOK! worden genoemd.
Tijd om een screening aan te vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
Maar ja, zolang de onderzoekers geen toegang hebben tot mijn DM's aan Em31 vinden ze tenminste ook niks strafbaars.
Ach. Net zoals hen komen we overal mee weg. Daarom zijn we ook nog wel het Barcelona van FOK!.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
We bedonderen de boel en er wordt onderzoek naar ons gedaan?daar ga je al
Ik ben morgen vrij. Alleen even bij een vriendin iets illegaals op haar Firestick installeren (dit is geen eufemisme) maar daarna kan ik gewoon weer alles geven aan deze SC.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef Arizona het volgende:
Ik moet morgen ook naar kantoor maar ik denk dan wél veel hier te zijn, omdat ik me dan toch niet kan concentreren
Sure.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Alleen even bij een vriendin iets illegaals op haar Firestick installeren (dit is geen eufemisme) maar daarna kan ik gewoon weer alles geven aan deze SC.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Net zoals hen komen we overal mee weg. Daarom zijn we ook nog wel het Barcelona van FOK!.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Alleen even bij een vriendin iets illegaals op haar Firestick installeren (dit is geen eufemisme) maar daarna kan ik gewoon weer alles geven aan deze SC.
Die van mij hoeven niet verwijderd te worden hoor…quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
@:Em31 als we de DM's aan beide kanten verwijderen zijn ze misschien ook van de server af?
Wie is de pinchhitter dan eigenlijk?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hadden op je gerekend in de verlening. Maar je red de blessuretijd niet eens
Als je het over de stad hebt wel ja. De clubquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]Barcelona
Ja, deze SC heeft ook zeker veel moois.
@Cyan9quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie is de pinchhitter dan eigenlijk?
Arizona, de Haaland van de SC, altijd aanwezig om te scoren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:32 schreef Arizona het volgende:
Ik moet morgen ook naar kantoor maar ik denk dan wél veel hier te zijn, omdat ik me dan toch niet kan concentreren
Ja Redefine nou weten we het welquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het over de stad hebt wel ja. De club
Nee, dat jij de mijne ook verwijdert aan jouw kant.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die van mij hoeven niet verwijderd te worden hoor…
Kom je een beetje laat mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
@:Em31 als we de DM's aan beide kanten verwijderen zijn ze misschien ook van de server af?
@Koen66 die om een uur of 1 's nachts komt melden dat het hier stil is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie is de pinchhitter dan eigenlijk?
In deze kunnen we niet zeker genoeg zijn jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja Redefine nou weten we het welik had het over de stad!
Dan zitten wij allang en breed in de bus terug naar huis.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Koen66 die om een uur of 1 's nachts komt melden dat het hier stil is.
Het is dan ook niet zo'n hele effectieve pinch-hitter maar hij doet z'n best.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zitten wij allang en breed in de bus terug naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |