Niet dus ze de tekst kwijtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet nr1
Ze mag nóg een keer
Ditkeer gaat het zéker lukken... Aldus Eunie
Hier blijven jij.quote:
Ze vind haar steun daarin ze heeft veel met hem geoefend en hij heeft haar hierin wel geholpen.quote:
Klopt, daarom ook wel jammer dat Janet hem zelf niet benoemdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vind haar steun daarin ze heeft veel met hem geoefend en hij heeft haar hierin wel geholpen.
Daar dacht JW nog aan, da's wel netjes van hemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook wel jammer dat Janet hem zelf niet benoemd
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook wel jammer dat Janet hem zelf niet benoemd
Zelfs daarna nog geen bedankje richting Jeff, valt me weer tegen van haarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar dacht JW nog aan, da's wel netjes van hem
Ja zijn vreemde dingetjes van haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs daarna nog geen bedankje richting Jeff, valt me weer tegen van haar
Gewoon aan de groep denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:25 schreef Silves het volgende:
als Erik had gewonnen, aan wie zou hij de fles wijn schenken?...
Hoor daar wel vaker zeggen dat ze een egoïst is. Ze vindt dat zij het alleen heeft gedaan denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zijn vreemde dingetjes van haar.
Denk wel dat het zo is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor daar wel vaker zeggen dat ze een egoïst is. Ze vindt dat zij het alleen heeft gedaan denk ik
Ze leeft alleen in haar campertje en hoeft met niemand rekening te houden, dat zie je hier soms terug. Vind haar steeds minder leuk, vergeleken met het begin.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk wel dat het zo is.
Eunice probeerde haar vandaag aan te spreken over samenwerken.
Maar daar ging ze ook niet op in.
Ze had wat ja maar'en en vervolgens reageerde ze alleen nog door de vaatdoek te pakken en door te gaan in de keuken.
Ik heb meer moeite met geloven dat hij 47 isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:25 schreef Ebinas het volgende:
Krijg de gedachte van Buschauffeur Erik niet uit mijn hoofd als ik hem zie in die bloes
Weet niet meer wie het hier tikte.
Maar ik schiet steeds weer in de lach
Meer 97 bedoel jequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met geloven dat hij 47 is
Zoe is meestal niet de handigstequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef Silves het volgende:
De gene die zich nu opwerpen om op de stip te staan, trekken zich terug zegt zooi..en dat tegen Bern, die dit heeft geopperd met jap..![]()
IK vind hem er een stuk ouder uitzien dan mijn leeftijdsgenoten en die zijn ouder dan hij is. Ziet er eerder uit als begin 60quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ik schat hem rond de 65, echt serieus in het begin toen hij een keer zei ben in de 40 heb ik mijn broek geplast van het lachen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is in dit half jaar toch wel duidelijk geworden hoe de hazen lopen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Raar ook wel dat Ice dus bezig is met achter over vrijdag.
Ja, eik wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is in dit half jaar toch wel duidelijk geworden hoe de hazen lopen...
Ongelofelijk en dan vindt hij zichzelf jonger lijken dan tianoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik schat hem rond de 65, echt serieus in het begin toen hij een keer zei ben in de 40 heb ik mijn broek geplast van het lachen..
Hij is mede met Bep en kensi de organisator van dit evenement.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Mede organisator met Babs en kenziquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Ebinas het volgende:
Tiano had ik wel jonger geschatquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ongelofelijk en dan vindt hij zichzelf jonger lijken dan tiano![]()
Lang dun en lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als 3 inwoners zeggen je bent kaal, ook nog pissed worden, omdat dit niet waar is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij is mede met Bep en kensi de organisator van dit evenement.
Owkee, das dan weer logischquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mede organisator met Babs en kenzi
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En als 3 inwoners zeggen je bent kaal, ook nog pissed worden, omdat dit niet waar is.
nee klopt je heb mooi kaal en onverzorgd kaal, zo,n plukje haar erover heen proberen te plakken en net doen of je een bos haar heb..Ice versus Erik..zoiets,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar kaal hoeft niet altijd ouder te lijken
Dat is zijn makke,hij kan niet verbinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Ice over het doorpakken van die anderen.
Gaat niet gebeuren
Ze vallen nu al uit elkaar.
Eens!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
nee klopt je heb mooi kaal en onverzorgd kaal, zo,n plukje haar erover heen proberen te plakken en net doen of je een bos haar heb..Ice versus Erik..zoiets,
Dat valt toch wel mee ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
nee klopt je heb mooi kaal en onverzorgd kaal, zo,n plukje haar erover heen proberen te plakken en net doen of je een bos haar heb..Ice versus Erik..zoiets,
ikvinnieleukquote:
Maakt niet uit.Jij blijft.quote:
Ja dat ging snel. Maar wel naar Jappie met die meidquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac begon over Jasper, dat hij achter een meid aanloopt, die hij nooit kan krijgen en SW
Anders wordt Fokko natuurlijk weer agressief richting de febo en gaat ie dreigen....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac begon over Jasper, dat hij achter een meid aanloopt, die hij nooit kan krijgen en SW
Fokkoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Anders wordt Fokko natuurlijk weer agressief richting de febo en gaat ie dreigen....
en ik moet nog kokenquote:
En dit 24/7 elke keer hetzelfde verhaaltje afsteken, zogenaamd meedoen met de stemming van bv Gj en dan op Moira stemmen, bang voor een conflikt..op rood staan elke keer, maar ondertussen elke morgen als hij wakker is vragen om zijn pooltafel, en lekker een drumstel vragen en bier en borrelnootjes..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:41 schreef Clasientje het volgende:
Jan-Willem lult ook maar met iedereen mee hij geeft iedereen gelijk maar hij meent er niks van en later steekt hij gewoon een mes in je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Mag niet gebeuren!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:47 schreef Silves het volgende:
Als morgen Sas wint, dan is Wanda weer in controle over de voedselclub...
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:48 schreef Charmian het volgende:
sas heeft zeker weer een borreltje op?
Team Rupi.quote:
Babs Wendy ZOe denk ik wel voor Rupi nu??quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ligt eraan of Kenzy haar belofte een Ruppie nakomt
die verbreekt zequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ligt eraan of Kenzy haar belofte een Ruppie nakomt
Het is dom dat ze aangeven op wíe ze gaan stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
B gaf buiten aan bij Ice alweer bezig te zijn met de volgende eliminatie.
Das de kracht van de herhaling van de postduif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hoort Mattin niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
wat heeft de muziek voor een nut nu ?
Dat wij de gesprekken minder goed kunnen volgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan @:greysbones, was een paar keer om gevraagd vandaag ...![]()
[ afbeelding ]
Wanda mag deze maand niet haar 24 uurs indienen - 27 februari 2023.heeeel apart wat ze zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Misschien stiekem te vaak aangevraagd?quote:
achtergrond muziekje toch? fissa je weetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:50 schreef greysbones het volgende:
Punt is wel dat Febo alles hoort en zietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is dom dat ze aangeven op wíe ze gaan stemmen
geloof niet dat Jeff toen had gezegd dat hij Jerrold er uit zou gaan stemmen
Als de Febo Isaac er in wil houden zal er steeds een opdracht komen met 5 minuten oefentijd en 3 minuten speeltijd
Ze zouden beter van tevoren zeggen dat ze op Esther gaan en als dan de proef lukt, keihard Isaac er uit gooien
quote:
Bijwerking van Droomsap.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:53 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit Esther nou weer dom mee te knikken en te gillen " in deze gekke familie"
Ja, dat zei ze, was slecht te verstaan ....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
Aangezien ik terecht niet meer mijn 24 uur mag indienen ooit
nouja ooit niet in deze maand in ieder geval
wat is dat nu voor een raars???
Ivor is nog niet klaar met verhuizen en een andere identiteit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
Aangezien ik terecht niet meer mijn 24 uur mag indienen ooit
nouja ooit niet in deze maand in ieder geval
wat is dat nu voor een raars???
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ivor is nog niet klaar met verhuizen en een andere identiteit.
hij had Jeff een laag cijfer moeten gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef Charmian het volgende:
jasper heeft ook iets verkeerd gedaan volgens wanda
ja daarom zeg je niet wie je er uit wilquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Punt is wel dat Febo alles hoort en ziet
Dat denkt ze, ze weet het niet eens. Vals kreng is hetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Charmian het volgende:
ow puntenfraude gepleegd door kim omdat ze kenzy niet mag
tis wel kleuterschool niveau hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef Silves het volgende:
Wanda pissed omdat hij een goed punt heeft gegeven aan Jef..nu staat hij in de fucking top 3...belachelijk wat een zuur wijf.
waarschijnlijk in haar decolletéquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef Clasientje het volgende:
Waarom krijgt Wanda geen oproep dat ze haar zender niet om heeft
wanda vroeg al of de kaartjes er nog waren...hertelling incomingquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat denkt ze, ze weet het niet eens. Vals kreng is het![]()
Deze maand is ook niet heul lang meer natuurlijk.quote:
Nou Wanda ook. Altijd ruzie maken met Jasper en boos worden op hem als hij een keer zijn eigen mening heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel kleuterschool niveau hoor
en jappie heeft hem al weer hangen
ik heb meer het idee dat ze maart bedoeldequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deze maand is ook niet heul lang meer natuurlijk.
Dat in combi met haar daden nooit zelf bij woord voegen,
Maakt dat ik denk dat ze haar dreigen met vertrek zo recht heeft getrokken
Je gaat lekker vanaafquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ivor is nog niet klaar met verhuizen en een andere identiteit.
Ach ja dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk in haar decolleté
Of ze willen haar er tot het einde in houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
balletjes zijn niet goed ingedaald denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Charmian het volgende:
echt nooit verwacht dat jappie zo'n zacht ei zonder ruggegraat zou zijn
Maar hoe weten de andere het dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja daarom zeg je niet wie je er uit wil
Ik vind die Jasper sowieso een rare saaie gast. Komt niks uit die gastquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Charmian het volgende:
echt nooit verwacht dat jappie zo'n zacht ei zonder ruggegraat zou zijn
zielig en toch ook niet zielig, wat iemand zichzelf kan aandoenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
balletjes zijn niet goed ingedaald denk ik
Het kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer het idee dat ze maart bedoelde
en wij hebben Wanda nog nooit een 24 uur horen aanvragen
Net als Gj, die dreigt ook altijd via kamer 5...maar gelukkig hebben ze hem ff een lesje geleerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wanda voelt zich daar met name te goed voor en Jappie wordt hierin mee gezogen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Jappie zonderen zich ook altijd af, zelden zitten ze gewoon bij de groep
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
zielig en toch ook niet zielig, wat iemand zichzelf kan aandoen
Vast wel iemand die hem daar op wijst.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
misschien als hij het zelf terug ziet
als hij weer helemaal alleen thuis is
zonder wanda
ziet hij wat wij zien
Kan ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of ze willen haar er tot het einde in houden
tis te hopenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast wel iemand die hem daar op wijst.
Eensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
zielig en toch ook niet zielig, wat iemand zichzelf kan aandoen
Dat zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis te hopen
ik zie hem een roemloos vertrek krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wat zou k5 tegen hem zeggen? 'joh misschien maak je toch een kans, ff volhouden' ik zie ze er voor aanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
misschien als hij het zelf terug ziet
als hij weer helemaal alleen thuis is
zonder wanda
ziet hij wat wij zien
Een raadsel hoe iemand zichzelf zo kwijt kan raken voor een onbereikbare meid.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie zit onder de plak bij een loeder die z'n loeder niet eens is
Of het levert mooie kijkcijfers en zwijgt of stimuleert men juistquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast wel iemand die hem daar op wijst.
precies de babs hebben we gemistquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Silves het volgende:
Hehe Bep komt tot leven zonder haar broer met dat vies wijsvingertje..
Ivor zegt : " Goed bezig,ga zo door Jappie."quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat zou k5 tegen hem zeggen? 'joh misschien maak je toch een kans, ff volhouden' ik zie ze er voor aan
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat zou k5 tegen hem zeggen? 'joh misschien maak je toch een kans, ff volhouden' ik zie ze er voor aan
Doe maar even een SL waarna KimD Kenzy vol op d'r bek mag slaan om daarna te doen alsof er niets gebeurd isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Suggereert Kenzy nu dat Kim verkeerd geteld heeft, omdat Kim haar niet mag? Wat is dat ook een vals loeder.![]()
Een voordeel, eerst volgde ik haar nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Die darm van een Esther is er te goed mee weg gekomen bah![]()
![]()
kijk haar weer lekker gaan
Ja je klikt er gelijk weer bij weg hè? ook bij die JW, genieppige griezel en niet te vergeten die Eric..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Een voordeel, eerst volgde ik haar nog wel.
Nu scheelt ze me streamtijd als ze in beeld verschijnt
Als blikken konden doden toen Wanda aankwamquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kim wordt aangerand door Jappie. mag dat wel van Wanda?
nee want wanda is nu pissedquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kim wordt aangerand door Jappie. mag dat wel van Wanda?
Mssn vind Jappie in zijn hart de vrolijke Kim wel leuker dan de chagrijnige Wandaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden toen Wanda aankwam
Wat een naar mens is het, bah!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Kim is een lelijke kutsnol aldus Wanda
ik dacht kutsnolquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef Aggie46 het volgende:
Sas: Wanda, als je boos bent en scheldt, ben je mooi.
*ze had net gescholden op Kim : fokking pitbull
Zei ze dat net?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Laat Janet die fles wijn aan Wanda en Jappie geven. Jappie mag nu niet knuffelen met Sasha. Dat wijf is echt knettergekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Gooi even wat meer drank in Wanda
dan
#teamkimquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Wat een kutwijven zijn het en Jasper ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want wanda is nu pissed
omdat Kim zei hoe Wanda het droog kon houden terwijl Jappie zo lekker rook
Sas hielp ook even mee opstoken
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Silves het volgende:
Kim een fittie met wanda zegt ze net..
Ik dacht dat Jasper en Sasha het eerlijk wilden spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:16 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Wat een kutwijven zijn het en Jasper ook.
Wanda had helemaal niks meegekregen want die kwam net weer aanlopen. Maar Sasha moest de boel even opstoken.
En Jasper tegen Wanda zeggen dat ze het moet laten omdat ze toch over een maand weg is (over Kim).
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jasper en Sasha het eerlijk wilden spelen
Geen idee zat weer eens op de verkeerde stream te luisterenquote:
Wanda zou KimD buiten helemaal de tyfus slaan aldus zijzelf terwijl andersom 100x realistischer isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef pingu66 het volgende:
Echt die Wanda kan niets anders dan schelden en tieren achter iemands rug om het is gelijk ik haat,tyfus....,schelden hoe lelijk iemand is,dat ze iemand de tanden uit de bek wil slaan,
Ah vandaar dat ze de tekst niet kon onthoudenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat gaat niet goed
Janet is al zat![]()
ze spreekt Wanda aan dat Kenzi alleen staat af te wassenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim tafel dekken, dit kan nog wel eens fout gaan ....
Heeft daar geen mes voor nodig hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim tafel dekken, dit kan nog wel eens fout gaan ....
En Wanda roept altijd Martin, want Ice en Marcia die durft ze niet te commanderen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze spreekt Wanda aan dat Kenzi alleen staat af te wassen
terwijl K3 corvee heeft
Wanda ontploft zo
goed zo Kim
En dan roept zij Martin of hij Kenzy wil gaan helpen.. Die is bezig, dus roept ze Bern ... In plaats van dat ze zelf van d'r droge reet af komt. Veel te druk met kwakenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze spreekt Wanda aan dat Kenzi alleen staat af te wassen
terwijl K3 corvee heeft
Wanda ontploft zo
goed zo Kim
geen ruzie met Jeffquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
Zielig voor Kim: ruzie met Jeff.
Klasse van Kim: zij helpt afdrogen, terwijl het niet haar beurt is.
Ja de Kim die volgens Kenzy een hekel aan haar heeft, gaat haar helpen omdat kenz t anders alleen moet doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Kim gaat Kenzy helpen afwassen omdat Wanda verzaakt .....
en Kenzy lult straks alles weer door naar Wandaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja de Kim die volgens Kenzy een hekel aan haar heeft, gaat haar helpen omdat kenz t anders alleen moet doen.
Hoe stom kun je denken kenzy.
Doe mij maar types zoals KimD en Wendy en dat al de rest maar lekker de vinkentering krijgtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LBS deel 2 - 28 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jeffrey is boos omdat er niet meer drank is en anderen al weer aan het kaarten zijn. Geen ruzie met Kim.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
Ik las het. Mijn fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:33 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Jeffrey is boos omdat er niet meer drank is en anderen al weer aan het kaarten zijn.
Wat een verslaafde is het tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:33 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Jeffrey is boos omdat er niet meer drank is en anderen al weer aan het kaarten zijn. Geen ruzie met Kim.
zit net te kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is een drankorgel dat niet tegen drank kan
Als Jeffrey zijn stem verheft, naar haar schreeuwt om niet te schelden, en Kim vD vervolgens boos K1 uit loopt, is er wel sprake van ruzie volgens mij. Of wil je het niet zien?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:33 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Jeffrey is boos omdat er niet meer drank is en anderen al weer aan het kaarten zijn. Geen ruzie met Kim.
Ditmaal kan ze de schuld afschuiven op GJquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit net te kijken
die is net zo ver heen als Jappie![]()
Ze gaat alleen maar meer en harder schreeuwenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is een drankorgel dat niet tegen drank kan
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
Jap en Wen hebben geen sex
alsdus jap en wen
ehhhhmmmm
roll the clips bitchus
Wandaaaaaaaaaaaa luister ff meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
Jap en Wen hebben geen sex
alsdus jap en wen
ehhhhmmmm
roll the clips bitchus
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:38 schreef HopScotch het volgende:
Janet is ook stomdronken 'IK WIL SJU' en flikkert bevroren jus in de pan om er vervolgens bij weg te lopen. Eunice 'HET IS TE LAAT VOOR SJOEEE DE KIEP WORDT KOUD' en gaat met een vleesmes staan hakken in die pan.
Chaos.
Jeffrey was wel degelijk boos op Kim vD.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
Zielig voor Kim: ruzie met Jeff.(Edit: geen ruzie met Jeff)
🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:38 schreef HopScotch het volgende:
Janet is ook stomdronken 'IK WIL SJU' en flikkert bevroren jus in de pan om er vervolgens bij weg te lopen. Eunice 'HET IS TE LAAT VOOR SJOEEE DE KIEP WORDT KOUD' en gaat met een vleesmes staan hakken in die pan.
Chaos.
Was een leuk momentjequote:
Het was meer dat Kim zei , laat hem gewoon even gaan, hij gaat expres even naar bed omdat hij pissed is .quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Jeffrey was wel degelijk boos op Kim vD.
Je zag en hoorde het goed.
En weet Wanda dit al?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
Jappie geeft toe dat Wendy en hij voelen
Dat gebeurd zeker wekelijks tussen die twee, dat ze ruzie hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het was meer dat Kim zei , laat hem gewoon even gaan, hij gaat expres even naar bed omdat hij pissed is .
Daarna zei Jef nog weer iets en daar zei Kim weer wat op tegen Jef.
Dit gebeurt vaker tussen hun 2 .
Mirte keek een paar keer om en Wanda heeft het in de gaten.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mirte keek een paar keer om en Wanda heeft het in de gaten.
allemaal ietwat hitsigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:49 schreef spapaars het volgende:
Van je ramtampam
https://streamable.com/dguoyd
[ afbeelding ]
Zin inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:51 schreef pingu66 het volgende:
Als dienpaar drankjes dit al teweeg brengt dan beloofd dat wat vrijdag......
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:48 schreef Was-beer het volgende:
Wendy tegen Zoe: als jij het met Erik doet doe ik het met Jasper
En wat was haar antwoord? Viel er een opening te bespeuren?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:48 schreef Was-beer het volgende:
Wendy tegen Zoe: als jij het met Erik doet doe ik het met Jasper
Volgens mij moest ze alleen lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En wat was haar antwoord? Viel er een opening te bespeuren?
Was toch ook triest en dan noemen ze dit een spelprogramma, RLS met spannende spellen. Iedereen baalt er van, zowel de bewoners als de streamers.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
Jeff vond de verdien opdracht triest
3 kwartier
En die 3 x met K heeft gescholdenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef Aggie46 het volgende:
Op 1: Sas over wanda. Die wil kim op haar bek slaan.
oh ik hoop dat ze er 1 krijgtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda heeft 3 x met k.... gescholden.
Kijk uit voor een gele kaart.
Sas probeert haar rustig te houden.
Hij kreeg al op zijn kop want Sas zit hoog in haar emotie vanwege Wandaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef Dotteke het volgende:
O jee nu moet Bern opletten dat men niet tegen Wanda te keer gaan
En SW, we mogen het weer niet horenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
aah dus Wanda mag wel dingen hardop zeggen
maar als Kim dat doet is ze een facking irritant wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |