Als Roglic besluit om te starten, zal hij wel goed genoeg zijn ja. Anders kan hij net zo goed wat langer op de berg blijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jumbo zegt wel dat hij niet per se voor resultaten gaat rijden, maar je kan je afvragen in hoeverre dat zo is.
Heb je straks Primoz en Wout die knechten voor Wilco
Die start toch al in Parijs tegen Nice?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Affini zou ik dan toevoegen aan Monsere. Normaal Tirreno naar niets is wel veel.
Ohh ik las op wielerflits dat affini hier vervangen werd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die start toch al in Parijs tegen Nice?
Die rijdt Parijs-Nice waar Laporte dan blijkbaar weer niet start..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Affini zou ik dan toevoegen aan Monsere. Normaal Tirreno naar niets is wel veel.
Doet me denken aan een Belg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:22 schreef Marcoss het volgende:
De snor is er ook nog steeds
[ afbeelding ]
Matig team voor de ploegentijdrit, zo zonder Roglic, Laporte, Van Aert en Kelderman.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die rijdt Parijs-Nice waar Laporte dan blijkbaar weer niet start..
Volgens de voorlopige startlijst dan, maar die zal zo kort voor de start wel up to date zijn. Jumbo rijdt daar met Vingegaard, Dennis, Affini, van Hooydonck, Kooij, Foss en Tratnik
Tratnik, Dennis en Vingegaard kunnen ook wel wat doorjassen hoor ...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Matig team voor de ploegentijdrit, zo zonder Roglic, Laporte, Van Aert en Kelderman.
Het schijnt dat de wereldkampioen ook nog meedoet en Affini en Van Hooydonck niet heel slecht tijdrijden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tratnik, Dennis en Vingegaard kunnen ook wel wat doorjassen hoor ...
Gelijk rijden ze tegen een auto opquote:
Koersen in Nederlandquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelijk rijden ze tegen een auto op
Shirts vind ik, vergeleken en in combinatie met hun fietsen, erg saai.quote:
Die is er nog niet. 1.5 kilometer aan 4.7 % klinkt niet heel speciaal, maar met Jumbo weet je het nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar is het Parijs tegen Nice topic? Ik imagineer een coup van Jumbo op zes kilometer van het eind morgen.
Ze zullen normaal gesproken wel gewoon voor Kooij gaan morgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is er nog niet. 1.5 kilometer aan 4.7 % klinkt niet heel speciaal, maar met Jumbo weet je het nooit.
https://climbfinder.com/en/climbs/cote-des-17-tournantsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is er nog niet. 1.5 kilometer aan 4.7 % klinkt niet heel speciaal, maar met Jumbo weet je het nooit.
En een scherpere bocht dan 90 graden vlak ervoor om het alvast op het cruciale lint te trekken. Hier liggen mogelijkheden inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://climbfinder.com/en/climbs/cote-des-17-tournants
Dat is navenant aan de plek waar ze vorig jaar die stunt uithaalde.
Ze kunnen het ook in de Tirenno proberen (etappe 2):quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Met deze ploeg acht ik de kans wel een stuk kleiner
Er liggen daar boven zes seconden, daar zal Pogacar ook wel mogelijkheden zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder dat Lotto hem aan de praat heeft gekregen.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:27 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Een hevig stuurkloppende Menten. Waarom, waarom, waarom?
(Dat geldt overigens ook voor het feit dat deze koers 1.1 is geworden)
Pogacar is juist een van de meest attractieve renners in het pelotonquote:Op zondag 5 maart 2023 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Pogi en Vine zijn wel extreem magere figuren hè? Die armpjes breek je met 2 vingers zo doormidden
Ik vind het wielrennen er niet leuker op met dat soort wandelende graatkasten.
Gelukkig hebben we de klassiekers met meer krachtige figuren, die ook echt strijd laten zien.
Die extreem lichte renners met gespierde bovenbenen koersen extreem saai, als ze aanzetten dan gebeurd er niks, nog steeds stil op het zadel maar gewoon met meer rpm.
https://www.nu.nl/wielren(...)-dit-wordt-leuk.html
Meh het gaat te makkelijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pogacar is juist een van de meest attractieve renners in het pelotonEn met Vingegaard is ook niet veel mis.
Eens! Dankzij deze twee kemphanen hebben we vorig jaar een prachtige Tour gezien.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pogacar is juist een van de meest attractieve renners in het pelotonEn met Vingegaard is ook niet veel mis.
Sympathiek toch?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog maar 15 km.GPJPM finisht vroeg vanwege Parijs tegen Nice?
Ze zijn redelijk zekerquote:
Met een foto van Ewanquote:Op zondag 5 maart 2023 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Steef heeft Thijssen als winnaar staan.
Dan is er in ieder geval iets goed.quote:
Beetje lullig voor Klep ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef Marcoss het volgende:
Waarom dat interview met Ewan doen als je het niet zeker weet dan?
Sowieso in de eerste rit in lijn in de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MATHIEU VAN DER POEL VERSTANDIG: “IK GA MEER GECALCULEERD RIJDEN IN DE TIRRENO”
U kunt NU inzetten wanneer hij zijn eerste aanval plaatst.
We noteren vrijwel elke dag op padvinderstocht met Woutquote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MATHIEU VAN DER POEL VERSTANDIG: “IK GA MEER GECALCULEERD RIJDEN IN DE TIRRENO”
U kunt NU inzetten wanneer hij zijn eerste aanval plaatst.
Kan ie lekker 4 uur op de hot seat zittenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert start morgen zo'n beetje als allereerste.
Lekker een verkoudheid oplopen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kan ie lekker 4 uur op de hot seat zitten
Start voor de live-uitzending?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert start morgen zo'n beetje als allereerste.
Hij start om 12:56, Eurosport begint er om 13:15 aan (ik weet niet of ze dan direct al beelden hebben of eerst nog gaan voorbeschouwen).quote:
En dat lijkt me behoorlijk terecht.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze zijn bij de Lotto lichtelijk ziedend.
Het is wel bijzonder dat ze bij een koers die altijd in een sprint eindigt niet hebben bedacht dat het misschien wel handig zou kunnen zijn om te zorgen voor een goede fotofinish.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dat lijkt me behoorlijk terecht.
Deze foto's zeggen uiteindelijk evenveel als de beelden (lees: niets), maar het is ronduit schandalig dat anno domini '23 de wielersport niet in staat is om volledige uitsluitsel te geven wie wel of niet gewonnen heeft. Het maakt geen reet uit om welke koers gaat het verder. Het is nu vier keer in korte tijd gebeurd en morgen wordt er misschien iemand een wereldtitel door de neus geboord door incompetentie van de bureaustoel. Maar hey, gelukkig hebben we supertuck in de ban gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |