Die is er nog niet. 1.5 kilometer aan 4.7 % klinkt niet heel speciaal, maar met Jumbo weet je het nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar is het Parijs tegen Nice topic? Ik imagineer een coup van Jumbo op zes kilometer van het eind morgen.
Ze zullen normaal gesproken wel gewoon voor Kooij gaan morgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is er nog niet. 1.5 kilometer aan 4.7 % klinkt niet heel speciaal, maar met Jumbo weet je het nooit.
https://climbfinder.com/en/climbs/cote-des-17-tournantsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is er nog niet. 1.5 kilometer aan 4.7 % klinkt niet heel speciaal, maar met Jumbo weet je het nooit.
En een scherpere bocht dan 90 graden vlak ervoor om het alvast op het cruciale lint te trekken. Hier liggen mogelijkheden inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://climbfinder.com/en/climbs/cote-des-17-tournants
Dat is navenant aan de plek waar ze vorig jaar die stunt uithaalde.
Ze kunnen het ook in de Tirenno proberen (etappe 2):quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Met deze ploeg acht ik de kans wel een stuk kleiner
Er liggen daar boven zes seconden, daar zal Pogacar ook wel mogelijkheden zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder dat Lotto hem aan de praat heeft gekregen.quote:Op zondag 5 maart 2023 01:27 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Een hevig stuurkloppende Menten. Waarom, waarom, waarom?
(Dat geldt overigens ook voor het feit dat deze koers 1.1 is geworden)
Pogacar is juist een van de meest attractieve renners in het pelotonquote:Op zondag 5 maart 2023 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Pogi en Vine zijn wel extreem magere figuren hè? Die armpjes breek je met 2 vingers zo doormidden
Ik vind het wielrennen er niet leuker op met dat soort wandelende graatkasten.
Gelukkig hebben we de klassiekers met meer krachtige figuren, die ook echt strijd laten zien.
Die extreem lichte renners met gespierde bovenbenen koersen extreem saai, als ze aanzetten dan gebeurd er niks, nog steeds stil op het zadel maar gewoon met meer rpm.
https://www.nu.nl/wielren(...)-dit-wordt-leuk.html
Meh het gaat te makkelijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pogacar is juist een van de meest attractieve renners in het pelotonEn met Vingegaard is ook niet veel mis.
Eens! Dankzij deze twee kemphanen hebben we vorig jaar een prachtige Tour gezien.quote:Op zondag 5 maart 2023 09:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pogacar is juist een van de meest attractieve renners in het pelotonEn met Vingegaard is ook niet veel mis.
Sympathiek toch?quote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog maar 15 km.GPJPM finisht vroeg vanwege Parijs tegen Nice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |