Ze zijn redelijk zekerquote:
Met een foto van Ewanquote:Op zondag 5 maart 2023 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Steef heeft Thijssen als winnaar staan.
Dan is er in ieder geval iets goed.quote:
Beetje lullig voor Klep ja.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:03 schreef Marcoss het volgende:
Waarom dat interview met Ewan doen als je het niet zeker weet dan?
Sowieso in de eerste rit in lijn in de finale.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MATHIEU VAN DER POEL VERSTANDIG: “IK GA MEER GECALCULEERD RIJDEN IN DE TIRRENO”
U kunt NU inzetten wanneer hij zijn eerste aanval plaatst.
We noteren vrijwel elke dag op padvinderstocht met Woutquote:Op zondag 5 maart 2023 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MATHIEU VAN DER POEL VERSTANDIG: “IK GA MEER GECALCULEERD RIJDEN IN DE TIRRENO”
U kunt NU inzetten wanneer hij zijn eerste aanval plaatst.
Kan ie lekker 4 uur op de hot seat zittenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert start morgen zo'n beetje als allereerste.
Lekker een verkoudheid oplopen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kan ie lekker 4 uur op de hot seat zitten
Start voor de live-uitzending?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert start morgen zo'n beetje als allereerste.
Hij start om 12:56, Eurosport begint er om 13:15 aan (ik weet niet of ze dan direct al beelden hebben of eerst nog gaan voorbeschouwen).quote:
En dat lijkt me behoorlijk terecht.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze zijn bij de Lotto lichtelijk ziedend.
Het is wel bijzonder dat ze bij een koers die altijd in een sprint eindigt niet hebben bedacht dat het misschien wel handig zou kunnen zijn om te zorgen voor een goede fotofinish.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dat lijkt me behoorlijk terecht.
Deze foto's zeggen uiteindelijk evenveel als de beelden (lees: niets), maar het is ronduit schandalig dat anno domini '23 de wielersport niet in staat is om volledige uitsluitsel te geven wie wel of niet gewonnen heeft. Het maakt geen reet uit om welke koers gaat het verder. Het is nu vier keer in korte tijd gebeurd en morgen wordt er misschien iemand een wereldtitel door de neus geboord door incompetentie van de bureaustoel. Maar hey, gelukkig hebben we supertuck in de ban gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |