Zou het wel komisch vinden eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:20 schreef b_engeltje het volgende: Ik zou het niet fair vinden tegen ma zijn nominatie van vorige week als charlotte vrijstelling kan krijgen Dan is zijn hele nominatie voor jan met de korte achternaam geweest
Dit begint te stinken. Charlotte die plots gaat sporten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jason /lott yoga .. buiten in de tuin .. lkkr man ..keiharde grond
Ias gaat de vaat doen en ali drogen
chia /bart toverlessen act oefenen
Dat vond ik ook al vreemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit begint te stinken. Charlotte die plots gaat sporten!
Ze had het Jason gisteren beloofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
[..]
ze zeeequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Begonnen rond acht, beide gemistquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe laat waren die acts gisteren?
lkkr tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:52 schreef -river- het volgende:
Een aantal weken terug hadden Chiara en Jolien het over het huishouden en bekende hen aan elkaar dat ze beide een poets hebben, en dat voor zulke jonge meiden.
Ze heeft een karaktermoord geprobeerd maar het desbetreffende karakter is zo hard als beton.quote:
Niet laat genoeg helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
-knip-quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft een karaktermoord geprobeerd maar het desbetreffende karakter is zo hard als beton.
Op die leeftijd studeerde ik en werkte fulltime en deed mijn eigen huishouden. Nu ben ik een oud wijf en heb een hulp 2 uur in de week, dat heb ik verdiend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr toch
werken , uit eten gaan, verkazie
life is good
.
als je het kan ophoesten waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan
99% van wat er nu zit/deelneemt .. smijt met geld
kan gewoon
andere tijd skeet, i knowquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Op die leeftijd studeerde ik en werkte fulltime en deed mijn eigen huishouden. Nu ben ik een oud wijf en heb een hulp 2 uur in de week, dat heb ik verdiend.
Gisteren begon het bij 8equote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het mooiste van geld is dat vrije tijd kan kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Op die leeftijd studeerde ik en werkte fulltime en deed mijn eigen huishouden. Nu ben ik een oud wijf en heb een hulp 2 uur in de week, dat heb ik verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |