Zou het wel komisch vinden eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:20 schreef b_engeltje het volgende: Ik zou het niet fair vinden tegen ma zijn nominatie van vorige week als charlotte vrijstelling kan krijgen Dan is zijn hele nominatie voor jan met de korte achternaam geweest
Dit begint te stinken. Charlotte die plots gaat sporten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jason /lott yoga .. buiten in de tuin .. lkkr man ..keiharde grond
Ias gaat de vaat doen en ali drogen
chia /bart toverlessen act oefenen
Dat vond ik ook al vreemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit begint te stinken. Charlotte die plots gaat sporten!
Ze had het Jason gisteren beloofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
[..]
ze zeeequote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Begonnen rond acht, beide gemistquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe laat waren die acts gisteren?
lkkr tochquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:52 schreef -river- het volgende:
Een aantal weken terug hadden Chiara en Jolien het over het huishouden en bekende hen aan elkaar dat ze beide een poets hebben, en dat voor zulke jonge meiden.
Ze heeft een karaktermoord geprobeerd maar het desbetreffende karakter is zo hard als beton.quote:
Niet laat genoeg helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
-knip-quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft een karaktermoord geprobeerd maar het desbetreffende karakter is zo hard als beton.
Op die leeftijd studeerde ik en werkte fulltime en deed mijn eigen huishouden. Nu ben ik een oud wijf en heb een hulp 2 uur in de week, dat heb ik verdiend.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr toch
werken , uit eten gaan, verkazie
life is good
.
als je het kan ophoesten waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan
99% van wat er nu zit/deelneemt .. smijt met geld
kan gewoon
andere tijd skeet, i knowquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Op die leeftijd studeerde ik en werkte fulltime en deed mijn eigen huishouden. Nu ben ik een oud wijf en heb een hulp 2 uur in de week, dat heb ik verdiend.
Gisteren begon het bij 8equote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het mooiste van geld is dat vrije tijd kan kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Op die leeftijd studeerde ik en werkte fulltime en deed mijn eigen huishouden. Nu ben ik een oud wijf en heb een hulp 2 uur in de week, dat heb ik verdiend.
De streams waren sws leuk gisterenavond maar baalde wel dat ik pas om kwart over acht wakker schrok van mijn corona middag dutje.quote:
Mee eens, maar ik heb het verdiend vind ik zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het mooiste van geld is dat vrije tijd kan kopen.
Dan kijk je mee de live streams, alle reacties hier slaan op wat er op dat moment gebeurt op de streams, we kunnen het niet mooier maken toch?quote:
😒😒dat is idd minder ,beterschapquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:58 schreef -river- het volgende:
[..]
De streams waren sws leuk gisterenavond maar baalde wel dat ik pas om kwart over acht wakker schrok van mijn corona middag dutje.
Dank je wel maaaaar gelukkig hebben mijn mede COS gebruikers mooie filmpjes geplaatstquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
😒😒dat is idd minder ,beterschap
Zonnetje is idd lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef Jockari het volgende:
Ik weet niet dadelijk hoeveel graden het in Amsterdam is. Maar hier is het nog geen 6 graden, en om dan met je blote bovenbast wuiten te gaan sporten ???
die kijk ik ook,alleen hou ik er een hele andere mening op na over de inwonersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan kijk je mee de live streams, alle reacties hier slaan op wat er op dat moment gebeurt op de streams, we kunnen het niet mooier maken toch?
Die ruimte is er natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef patrick37 het volgende:
[..]
die kijk ik ook,alleen hou ik er een hele andere mening op na over de inwoners
okequote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef patrick37 het volgende:
[..]
die kijk ik ook,alleen hou ik er een hele andere mening op na over de inwoners
Slechte move, want er blijven 2 NL'ers overquote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:38 schreef basicsaint het volgende:
Uit speloogpunt Chiara en Lindsey. Met een beetje mazzel weer een Nederlander eruit.
Sjongejonge toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
Lol, Ias met volle tegenzin aan de afwas
Er blijft minimaal 1 Nederlander over.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Slechte move, want er blijven 2 NL'ers over
Al diegenen die Chiara nomineren verkleinen hun eigen kansen. Iedereen in dat huis weet dat Chiara niet positief staat bij de kijkers. Dus pak die dan gerust mee naar de halve finale om je eigen kansen hoog te houden.
Je moet de sterken tegen elkaar zetten is het enige wat hij in gedachte zou moeten hebben. Linds kan hij er eventueel terug opzetten als NL'er en als sterke speler (gezien vorige stemming; gemanipuleerd of niet; het gaat 'm over zijn perceptie).
Eens, mag hem wel. Zeker in combi met ali, leuk duo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Donna1000 het volgende:
en toch vind ik Ias een grappig ventje
Zit me dat ook te bekijken.. hier gaat alles de vaatwasser in.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:12 schreef Jockari het volgende:
De zeep wordt niet afgespoeld van de afgewassen borden en glazen.
Grappig irritant met een kwade dronk en vrouwonvriendelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:10 schreef Donna1000 het volgende:
en toch vind ik Ias een grappig ventje
Als het water goed heet is hoeft dat niet loopt het zeepwater er zo af. Daarom ook altijd eerst je glaswerk. Water is dan nog heet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit me dat ook te bekijken.. hier gaat alles de vaatwasser in.
maar zo'n glas spoel je toch na als je het met de hand doet?
en toch heb ik het gevoel dat hij het niet bewust doet, hij kan soms zo verbaasd reageren, als iemand hem daar op aanspreekt en lijkt het dat hij niet begrijpt wat hij fout doetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Grappig irritant met een kwade dronk en vrouwonvriendelijk.
Dat weet ik dus snap ik je opmerking hierover niet...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Er blijft minimaal 1 Nederlander over.
In Jasons beleving is hij pas veilig als hij de enige nederlander is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:21 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus snap ik je opmerking hierover niet...
Volgens mij is Jason daar helemaal niet mee bezigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
In Jasons beleving is hij pas veilig als hij de enige nederlander is.
Er vliegt er maar één uit... dus blijft ie dan over met een sterke Lindsey in zijn eigen gedachte waar ie dan een veel zwaardere halve finale moet tegenspelen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
In Jasons beleving is hij pas veilig als hij de enige nederlander is.
Er hoeven geen twee Nederlanders over te blijven mag ook 1 dan is hij echt zeker. Hij kan dus Chiara en Lindsey erop zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:21 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus snap ik je opmerking hierover niet...
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik lig in een scheur om dat afwassen.
Alles door elkaar. Vieze borden, glazen
minimaal 1 NL en 1 BE in de finale....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:28 schreef marky het volgende:
[..]
Er hoeven geen twee Nederlanders over te blijven mag ook 1 dan is hij echt zeker. Hij kan dus Chiara en Lindsey erop zetten.
Een opmerking in die richting maakte hij wel. Daarna moeten de belgen elkaar wegwerken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:26 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Volgens mij is Jason daar helemaal niet mee bezig
Die mogen er dus uitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
minimaal 1 NL en 1 BE in de finale....
Wat snap je hier niet aan... Linds & Chia zijn beiden NL net als Jason... maar laat maar
aha oke, ben blij dat hij niet helemaal over zich heen laat lopen en een eigen mening heeft over hoe het spel te spelen, tja het blijft tenslotte een gamerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Een opmerking in die richting maakte hij wel. Daarna moeten de belgen elkaar wegwerken.
Word toch echt tijd tactisch te spelen. Hoop dat hij het doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
minimaal 1 NL en 1 BE in de finale....
Wat snap je hier niet aan... Linds & Chia zijn beiden NL net als Jason... maar laat maar
wie ontkende!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:46 schreef b_engeltje het volgende:
Voila...hierbij bevestigd charlotte dat ze vanalles heeft laten doen
O.a fillers!!!
omg gaan we die kant weer opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:46 schreef b_engeltje het volgende:
O.a fillers!!!
restylane gespoten (filler)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou jij Linds![]()
chia tegen lot; maar je kan nog wel huilen ??
gaat over de traangoot
Flapper?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omg gaan we die kant weer op
dr neus plastisch
en wat fillers her en der
Linds heeft dr flapper laten knippen
skrak planquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:51 schreef suzi1 het volgende:
mimi wil zn benen door laten zagen. beenverlening
Snap ik!! Je herkent straks je eigen kind niet meer..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lott dr mama vnd het niet oke om meer te doen
Kan hij eindelijk zijn kinderskelter omruilen voor een volwassen skelter.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
skrak plan
skelter kan ook verlengt worden
of een bierfiets zonder blokjes op de pedaalquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk zijn kinderskelter omruilen voor een volwassen skelter.
Ik heb een zaag. Hij moet maar bellenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:51 schreef suzi1 het volgende:
mimi wil zn benen door laten zagen. beenverlening
🤣🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een zaag. Hij moet maar bellen![]()
en nu?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:46 schreef b_engeltje het volgende:
O.a fillers!!!
3 coins!quote:
ok oké.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nu kan men niet zeggen dat ik onzin zat te verkopen
Ik denk denk ik hetzelfde als kiara...why???quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ok oké.
Dacht dat het algemeen bekend was dat ze fillers had, lekker boeiend ook. Normaalste zaak van de wereld tegenwoordig.
Paprika'squote:
wat is er met chiara? Heeft ze ook fillers?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk denk ik hetzelfde als kiara...why???
Maar goed ieder zijn ding
Ik eer hem door languit op de bank te liggen en te zeiken over de bewoners.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
had de cos al gezongen voor Opa zeikstraal ?
67 he tis niet niks heur
neequote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Echt wel
Selectief geheugen hierzo
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik eer hem door languit op de bank te liggen en te zeiken over de bewoners.
Drankje bij
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. wil weten van chiara of hij knap was op tv. Ze geeft hem een 4
Werkadres charlotte was bijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Linds zag laats ergens kliniek
dat je een pakket kan kopen
. ..
k jenner, o.i.d.
Lott verteld over L.A ..dr bazin
ze kwam thuis had ff een andere neus
kids vonden het gewoon
haar gezicht is plastic ..ze ziet er uit als 30 is 50
kequote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:06 schreef Kayro het volgende:
[..]
Werkadres charlotte was bij
knip ..![]()
Ik was dat mijn excuses hiervoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Echt wel
Selectief geheugen hierzo
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Lesley regelt nieuw kauwhout
[ afbeelding ]
Nou dat is ook duidelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
Gewoon een steek van haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:47 schreef suzi1 het volgende:
haha chi die vraagt aan cha of ze nog wel kan huilen na die traangootsteen filler
nou dat..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon een steek van haar.
akward de tuinkabuter en het visserslatijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. verteld dat chiara plannen maakt voor na bb. Hij maakt het allemaal spannender dan het is. Alles om een verhaallijn te maken om maar te blijven.
Daarom passen ze zo goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hij gaat er buiten geen tijd in steken dat weet hij, hij geeft dus toe dar hij haar alleen gebruikt om te kunnen blijven.
ze verdienen elkaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hij gaat er buiten geen tijd in steken dat weet hij, hij geeft dus toe dar hij haar alleen gebruikt om te kunnen blijven.
Ja zal haar vader leuk vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Eigenlijk zet hij chiara nu te kijk op de camera dat zodra hij bij haar komt liggen ze haar benen wijd over hem heen doet.
ik hoorde dat zij dan de been over de zijne wreefquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelo ; ik weet als ik een meisje was
en zou denken mn beste vriend
zou ik niet zo reageren zoals mij
Jolien ; zoals spelen en flirten
ANgelo ; als ik zeg ik kom bij je in bed , vnd ze fijn he
dan trek ik mn benen over haar
jolien ; je moet doen wat gij wil he
volg je hart
ja die is wel geinigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Eigenlijk zet hij chiara nu te kijk op de camera dat zodra hij bij haar komt liggen ze haar benen wijd over hem heen doet.
1 stream op de tuin nuquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat geschud met die reet heeft hij vaker gedaan.
En waarom weer op 2 streams
Ja, switch me de zenuwen.geen tijd om te zuipenquote:
Oh, ben jij die schreeuwer(ster)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
* Schakeltopia ook altijd schelden op de meeuwen
tip ga kibbeling eten op scheveningenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
meeuw geluid on stream!
zwaaien naar de meeuw
hij laat nou echt overkomen dat hij haar niet moet, en dat zij achter hem aanloopt wie wilt hij dat in godsnaam wijs maken. ik ben geen chiara fan maar hij zet haar hier wel voorschut en geeft haar problemen waar meneer niet eens bij stil staat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
angelo ; ik weet als ik een meisje was
en zou denken mn beste vriend
zou ik niet zo reageren zoals mij
Jolien ; zoals spelen en flirten
ANgelo ; als ik zeg ik kom bij je in bed , vnd ze fijn he
dan trek ik mn benen over haar
jolien ; je moet doen wat gij wil he
volg je hart
ja dat hoorde ik ook iddquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoorde dat zij dan de been over de zijne wreef
en dat als hij meisje was niet zou doen als je verder gwn als vriend ziet
man man man wat een ongelooflijke Lulllquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:52 schreef Ireth het volgende:
De Confessions met Rob staat online...
Ali liet hem niet uitpraten![]()
https://www.rtl.nl/progra(...)f0-8c27-30f4f1512cf9
How zeg ! Jij kent Kunta Kinte nog ! Zegt al iets meer over je leeftijd Mario !quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
kunnt jolien haar kunta kinte legen??
Hebben gisteravond dingen afgesproken in bed. Na dat Jason drama.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. verteld dat chiara plannen maakt voor na bb. Hij maakt het allemaal spannender dan het is. Alles om een verhaallijn te maken om maar te blijven.
vies..,..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij laat nou echt overkomen dat hij haar niet moet, en dat zij achter hem aanloopt wie wilt hij dat in godsnaam wijs maken. ik ben geen chiara fan maar hij zet haar hier wel voorschut en geeft haar problemen waar meneer niet eens bij stil staat.
Denk niet dat haar vader dit erg kan waarderen!
Alsof zij echt een relatie met pubertje zou willen laat me niet lachen![]()
ik wweet niet wat het is maar dat heb inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
How zeg ! Jij kent Kunta Kinte nog ! Zegt al iets meer over je leeftijd Mario !
Nee krijgt een broek en schoenen van Ali en overhemd heeft die zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
3 attributen mochten ze vragen....
Ik zag Bart met nieuwe kaarten. Zij een kostuum.
Heeft Bart een pak?
Tnx.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee krijgt een broek en schoenen van Ali en overhemd heeft die zelf
met dr benen wijd ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben gisteravond dingen afgesproken in bed. Na dat Jason drama.
Nee, die tafel had iemand van de bewoners bijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx.
Die zwarte tafel is van het huis?
#durftevragen
Dat nepcoureurke is echt wel verliefd op Chiara hoor. Hoe hij soms kijkt naar haar en constant achter haar loopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij laat nou echt overkomen dat hij haar niet moet, en dat zij achter hem aanloopt wie wilt hij dat in godsnaam wijs maken. ik ben geen chiara fan maar hij zet haar hier wel voorschut en geeft haar problemen waar meneer niet eens bij stil staat.
Denk niet dat haar vader dit erg kan waarderen!
Alsof zij echt een relatie met pubertje zou willen laat me niet lachen![]()
Gay. Maar weet het nog niet goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat nepcoureurke is echt wel verliefd op Chiara hoor. Hoe hij soms kijkt naar haar en constant achter haar loopt.
(Of zal hij toch gay zijn?)
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, die tafel had iemand van de bewoners bij
logischquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, die tafel had iemand van de bewoners bij
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
logisch
ga nooit van huis zonder
knipquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen heeft sjiara een pakkie an
Nope! Maar wel ZILLION SPELKAARTEN🤗🥰quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
3 attributen mochten ze vragen....
Ik zag Bart met nieuwe kaarten. Zij een kostuum.
Heeft Bart een pak?
zillion de movie al gezien?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:16 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nope! Maar wel ZILLION SPELKAARTEN🤗🥰
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:16 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nope! Maar wel ZILLION SPELKAARTEN🤗🥰
Interesseert me ook niet. Ooit 2 keer geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zillion de movie al gezien?
ik niet)
Nee hier ook nog niet. Misschien maar eens doen tijdens een streamlockje😏quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zillion de movie al gezien?
ik niet)
Aaahh.. en Bart zegt dan reëel gaat nie om de act maar om de favorieten 🫣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien tegen Chiara en Bart doe niet te hard uw best jullie hebben die vrijstelling niet nodig deze week
🤣🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik was gewoon benieuwd of die valse vruchten daar eerlijk over waren
heeft zij al haar drol al gelegt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:24 schreef Jockari het volgende:
¨Poes weer kaal geschoren. Bernd gaat tevreden zijn.
[ afbeelding ]
Kreeg niet de indruk dat Chiara erg invested is in Mimiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:32 schreef suzi1 het volgende:
ja haha jok jij zei dit en dat haha
haha ik moet ff lache haha sry
wrm praat niet met haar
ja de vipe veranderd dan he
jaja
ik moet erover lache
ik voel me tussen[persoon
mss niet tussenwringen??
hihihihihihihi hahahahahahquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft zij al haar drol al gelegt?
middag zei zij 5 keer zij moet
kaka doen
Ik hoop van niet. Kan geen das knopen, kan geen broeksriem gebruiken, kan niet koken, kan niet afwassen. Wat kan hij wel? Niets helemaal niets! Alleen onzin vertellen en eindeloos herhalen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoop alleen dat Ali er nog is volgende week
daar heb je vrouwen voor hequote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Kan geen das knopen, kan geen broeksriem gebruiken, kan niet koken, kan niet afwassen. Wat kan hij wel? Niets helemaal niets! Alleen onzin vertellen en eindeloos herhalen.
Ja en ik kan wel over hemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Kan geen das knopen, kan geen broeksriem gebruiken, kan niet koken, kan niet afwassen. Wat kan hij wel? Niets helemaal niets! Alleen onzin vertellen en eindeloos herhalen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoop alleen dat Ali er nog is volgende week
Bart kan dat allemaal welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:57 schreef czvt het volgende:
[..]
Thuis heeft hij zijn meesters vrouw dus heeft hij niets te vertellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart hou ff je dwingende smoel
lkkr thuis doen , achter de gebreide broek
Ik mag dan best wel wat grijze haren hebben maar ik ben pas 48 hoorquote:
Ohw, dan ben je nog een jong meisjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag dan best wel wat grijze haren hebben maar ik ben pas 48 hoor
Je bent me voor ga bijna over mn nekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:04 schreef Ireth het volgende:
Gatverdamme wat een smurrie in die pan... lijkt wel playdoh
Is kabouter toch een beetje bang voor de reus.....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef -river- het volgende:
Wow de skelterkabouter is van zijn heks afgestapt om buiten lief naast Jason te komen zitten.....
Ja .ff uitvogelen en in zijn reet kruipenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef -river- het volgende:
Wow de skelterkabouter is van zijn heks afgestapt om buiten lief naast Jason te komen zitten.....
Denk dat vrouw thuis de broek aan heeft. Moet wel met een man die voor beroep weinig thuis is.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Thuis heeft hij zijn meesters vrouw dus heeft hij niets te vertellen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is kabouter toch een beetje bang voor de reus.....
rond 8 denken zequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de theater show rond half 9 cossies ?
gister eerste rond achtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de theater show rond half 9 cossies ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |