SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zegt me ham and eggsquote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips heb je grimcutty al gezien? Zo ja is het wat?
Ik ga vandaag de 775 halen, ik haat streaks, ze zijn ongezondquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen heb ik een 7 day streak in Hongaarse lesjes
INB4 iemand zegt: "Ik las steaks"quote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de 775 halen, ik haat streaks, ze zijn ongezond.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spaans nog altijd. Niet dat ik er ondertussen veel van kanquote:
over anderhalve week nar dominicaanse rep8bliekquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook via Duolingo?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spaans nog altijd. Niet dat ik er ondertussen veel van kan.
dat zou ik ook beu zijn na 775 dagenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
INB4 iemand zegt: "Ik las steaks"
Gaafquote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over anderhalve week nar dominicaanse rep8bliek
Yupquote:
programam van 5 dagen.. voor de rest zie ik daar welquote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaaf! Al een beetje een idee van wat je gaat doen? Of alleen in Punta Cana naar die bruiloft?
Jeetje. Ik ben komende woensdag vrijquote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spaans nog altijd. Niet dat ik er ondertussen veel van kan.
Oke oke.quote:
Checkquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
INB4 iemand zegt: "Ik las steaks"
ik heb altijd trekquote:Op maandag 27 februari 2023 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie al trek?
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef Haags het volgende:
Hoi vriendjes, vriendinnetjes.
Ohja en @:dud0r
Vreemde vraag in dit topicquote:
ah copainquote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef Haags het volgende:
Hoi vriendjes, vriendinnetjes.
Ohja en @:dud0r
netjes amicequote:Op maandag 27 februari 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren voor het eerst iemand copain zeggen.
Het was een belg..
Haha zoet man, zoet.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
ja
[..]
prima aan het acclimatiseren
hoe eet jij je popcorn het liefst?
Het is dat ik zo al andere activiteiten gepland heb want andersquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zit mijn woonbegeleiding en of werkbegeleiding hier of zo kijkend naar de TT
Belg.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren voor het eerst iemand copain zeggen.
Het was een belg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik las dat FOK! ook sensitivity readers krijgt en dat topics met terugwerkende kracht worden aangepast.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)tische-passages.html
goed planquote:Op maandag 27 februari 2023 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat FOK! ook sensitivity readers krijgt en dat topics met terugwerkende kracht worden aangepast.
April valt vroeg dit jaarquote:Op maandag 27 februari 2023 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat FOK! ook sensitivity readers krijgt en dat topics met terugwerkende kracht worden aangepast.
de watquote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jou eens door de ergonomisch gevormde abri heen tuberculoseren!
is dit een synoniem voor neukfout?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Vaginaal-odeur verspreidend organisme een mogelijkheid?
Nee, hier staat "Vis een optie?"quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit een synoniem voor neukfout?
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit een synoniem voor neukfout?
Hier welquote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeukfoutIntimiteit met wederzijdse instemming onvolkomendheid.
dat leerde google mij ookquote:Op maandag 27 februari 2023 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n zuil met een reclameposter erin.
quote:Het woord abri is ontleend aan het Frans en komt van het werkwoord abriter hetgeen beschutten betekent. In het Latijn betekende aprīcārī warm houden.
Daar moet men n00bs door heen tyfenquote:
#VandaagLeerdeIkquote:De afkorting 'mupi' komt uit het Frans en staat voor: 'mobilier urbain pour l'information' (vertaald: straatmeubilair voor informatie), maar wordt ook weleens uitgelegd als 'mobilier urbain ā publicité illuminé' (vertaald: straatmeubilair voor verlichte reclame).
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar moet men n00bs door heen tyfen
Het leven is gewoon een groot raadsel, Mysterie en misseriequote:Op maandag 27 februari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo eindigt de avond voor sommigen onder ons in raadsels en mysteries
Is het alweer kerstmis ja?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
Er schoot mij ineens een liedje te binnen @:dud0r
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIMEEEEEEE OF THE YEAAARRRRRRRRR
Mooi nummer is datquote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
Er schoot mij ineens een liedje te binnen @:dud0r
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIMEEEEEEE OF THE YEAAARRRRRRRRR
Jij hebt al 3 keer de laatste post. Met je saaie genuil. Moet je niet een keer voor je kind er zijn?quote:
Wanneer eindigt de huurovereenkomst? Je moet best vaak verhuizen heb ik het idee?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen krijgen we dus te horen, waar we heen gaan als de huurovereenkomst hier eindigt. Er wordt al volop gespeculeerd natuurlijk.. 2 plaatsen worden nadrukkelijk genoemd, waarvan 1 buiten Eindhoven (Veldhoven) zou ik op zich niet heel erg vinden. Ik mag daar regelmatig bezorgen dus voor mij geen onbekend terrein. Al blijf ik liever in EHV wonen..
Wel laat voor jouw doenquote:
Volgend jaar april pas waarschijnlijk, maar de GGz geeft liever nu al wat duidelijkheid omdat er een groot deel al erg onzeker er over is.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer eindigt de huurovereenkomst? Je moet best vaak verhuizen heb ik het idee?
Maar sluiten die panden dan steeds of is het een soort van roulatie patroon waardoor het moet?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar april pas waarschijnlijk, maar de GGz geeft liever nu al wat duidelijkheid omdat er een groot deel al erg onzeker er over is.
Ik ben hier in november 21 komen wonen, maar toen wist ik al dat dit maar voor een paar jaar zou zijn. Waar ik hiervoor woonde heb ik bijna 8 jaar gewoond. Dus dat valt dan wel weer mee.
Ah ok in ieder geval wist je het al. Kan me voorstellen dat het voor een deel van de mensen in de groep niet zo makkelijk is om te verhuizen. Blijven jullie dan als groep wel bij elkaar?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar april pas waarschijnlijk, maar de GGz geeft liever nu al wat duidelijkheid omdat er een groot deel al erg onzeker er over is.
Ik ben hier in november 21 komen wonen, maar toen wist ik al dat dit maar voor een paar jaar zou zijn. Waar ik hiervoor woonde heb ik bijna 8 jaar gewoond. Dus dat valt dan wel weer mee.
Kinderen slapen allang jonguhquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt al 3 keer de laatste post. Met je saaie genuil. Moet je niet een keer voor je kind er zijn?
Ja was nog even druk vanavond. Het is hier best rustig trouwens.quote:
Oh kijk aan, onze ranzige dokter is ook weer in het dorp gesignaleerdquote:
was acclimatiserenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was nog even druk vanavond. Het is hier best rustig trouwens.
Ja stomquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is gewoon een huurovereenkomst met de verhuurder. In dit geval de DELA, die zijn dus de eigenaar van dit pand en hebben andere plannen met de appartementen..quote:Op maandag 27 februari 2023 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar sluiten die panden dan steeds of is het een soort van roulatie patroon waardoor het moet?
Dat weet ik gewoon niet. Zou wel het fijnste zijn, ook voor het personeel natuurlijk..quote:Op maandag 27 februari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok in ieder geval wist je het al. Kan me voorstellen dat het voor een deel van de mensen in de groep niet zo makkelijk is om te verhuizen. Blijven jullie dan als groep wel bij elkaar?
Komt omdat we allemaal series enzo aan het aan kijken zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah oke. Dan snap ik hetquote:Op maandag 27 februari 2023 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is gewoon een huurovereenkomst met de verhuurder. In dit geval de DELA, die zijn dus de eigenaar van dit pand en hebben andere plannen met de appartementen..
[..]
Dat weet ik gewoon niet. Zou wel het fijnste zijn, ook voor het personeel natuurlijk..
Doctor Strangelove in tha housequote:Op maandag 27 februari 2023 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh kijk aan, onze ranzige dokter is ook weer in het dorp gesignaleerd![]()
In je bed?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fokken tijdens het fucken, lijkt me topquote:
Liveblog topic openenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Fokken tijdens het fucken, lijkt me top
Reels heet dat toch tegenwoordig?quote:
Zit te studerenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |