Haha zoet man, zoet.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
ja
[..]
prima aan het acclimatiseren
hoe eet jij je popcorn het liefst?
Het is dat ik zo al andere activiteiten gepland heb want andersquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zit mijn woonbegeleiding en of werkbegeleiding hier of zo kijkend naar de TT
Belg.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren voor het eerst iemand copain zeggen.
Het was een belg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik las dat FOK! ook sensitivity readers krijgt en dat topics met terugwerkende kracht worden aangepast.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)tische-passages.html
goed planquote:Op maandag 27 februari 2023 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat FOK! ook sensitivity readers krijgt en dat topics met terugwerkende kracht worden aangepast.
April valt vroeg dit jaarquote:Op maandag 27 februari 2023 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat FOK! ook sensitivity readers krijgt en dat topics met terugwerkende kracht worden aangepast.
de watquote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal jou eens door de ergonomisch gevormde abri heen tuberculoseren!
is dit een synoniem voor neukfout?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Vaginaal-odeur verspreidend organisme een mogelijkheid?
Nee, hier staat "Vis een optie?"quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit een synoniem voor neukfout?
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit een synoniem voor neukfout?
Hier welquote:Op maandag 27 februari 2023 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeukfoutIntimiteit met wederzijdse instemming onvolkomendheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |