Maar sluiten die panden dan steeds of is het een soort van roulatie patroon waardoor het moet?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar april pas waarschijnlijk, maar de GGz geeft liever nu al wat duidelijkheid omdat er een groot deel al erg onzeker er over is.
Ik ben hier in november 21 komen wonen, maar toen wist ik al dat dit maar voor een paar jaar zou zijn. Waar ik hiervoor woonde heb ik bijna 8 jaar gewoond. Dus dat valt dan wel weer mee.
Ah ok in ieder geval wist je het al. Kan me voorstellen dat het voor een deel van de mensen in de groep niet zo makkelijk is om te verhuizen. Blijven jullie dan als groep wel bij elkaar?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar april pas waarschijnlijk, maar de GGz geeft liever nu al wat duidelijkheid omdat er een groot deel al erg onzeker er over is.
Ik ben hier in november 21 komen wonen, maar toen wist ik al dat dit maar voor een paar jaar zou zijn. Waar ik hiervoor woonde heb ik bijna 8 jaar gewoond. Dus dat valt dan wel weer mee.
Kinderen slapen allang jonguhquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt al 3 keer de laatste post. Met je saaie genuil. Moet je niet een keer voor je kind er zijn?
Ja was nog even druk vanavond. Het is hier best rustig trouwens.quote:
Oh kijk aan, onze ranzige dokter is ook weer in het dorp gesignaleerdquote:
was acclimatiserenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was nog even druk vanavond. Het is hier best rustig trouwens.
Ja stomquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is gewoon een huurovereenkomst met de verhuurder. In dit geval de DELA, die zijn dus de eigenaar van dit pand en hebben andere plannen met de appartementen..quote:Op maandag 27 februari 2023 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar sluiten die panden dan steeds of is het een soort van roulatie patroon waardoor het moet?
Dat weet ik gewoon niet. Zou wel het fijnste zijn, ook voor het personeel natuurlijk..quote:Op maandag 27 februari 2023 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok in ieder geval wist je het al. Kan me voorstellen dat het voor een deel van de mensen in de groep niet zo makkelijk is om te verhuizen. Blijven jullie dan als groep wel bij elkaar?
Komt omdat we allemaal series enzo aan het aan kijken zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah oke. Dan snap ik hetquote:Op maandag 27 februari 2023 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is gewoon een huurovereenkomst met de verhuurder. In dit geval de DELA, die zijn dus de eigenaar van dit pand en hebben andere plannen met de appartementen..
[..]
Dat weet ik gewoon niet. Zou wel het fijnste zijn, ook voor het personeel natuurlijk..
Doctor Strangelove in tha housequote:Op maandag 27 februari 2023 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh kijk aan, onze ranzige dokter is ook weer in het dorp gesignaleerd![]()
In je bed?quote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fokken tijdens het fucken, lijkt me topquote:
Liveblog topic openenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Fokken tijdens het fucken, lijkt me top
Reels heet dat toch tegenwoordig?quote:
Zit te studerenquote:Op maandag 27 februari 2023 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |