SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zegt me ham and eggsquote:Op maandag 27 februari 2023 19:46 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips heb je grimcutty al gezien? Zo ja is het wat?
Ik ga vandaag de 775 halen, ik haat streaks, ze zijn ongezondquote:Op maandag 27 februari 2023 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen heb ik een 7 day streak in Hongaarse lesjes
INB4 iemand zegt: "Ik las steaks"quote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de 775 halen, ik haat streaks, ze zijn ongezond.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spaans nog altijd. Niet dat ik er ondertussen veel van kanquote:
over anderhalve week nar dominicaanse rep8bliekquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook via Duolingo?quote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spaans nog altijd. Niet dat ik er ondertussen veel van kan.
dat zou ik ook beu zijn na 775 dagenquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
INB4 iemand zegt: "Ik las steaks"
Gaafquote:Op maandag 27 februari 2023 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over anderhalve week nar dominicaanse rep8bliek
Yupquote:
programam van 5 dagen.. voor de rest zie ik daar welquote:Op maandag 27 februari 2023 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaaf! Al een beetje een idee van wat je gaat doen? Of alleen in Punta Cana naar die bruiloft?
Jeetje. Ik ben komende woensdag vrijquote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spaans nog altijd. Niet dat ik er ondertussen veel van kan.
Oke oke.quote:
Checkquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
INB4 iemand zegt: "Ik las steaks"
ik heb altijd trekquote:Op maandag 27 februari 2023 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie al trek?
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef Haags het volgende:
Hoi vriendjes, vriendinnetjes.
Ohja en @:dud0r
Vreemde vraag in dit topicquote:
ah copainquote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef Haags het volgende:
Hoi vriendjes, vriendinnetjes.
Ohja en @:dud0r
netjes amicequote:Op maandag 27 februari 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren voor het eerst iemand copain zeggen.
Het was een belg..
Haha zoet man, zoet.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
ja
[..]
prima aan het acclimatiseren
hoe eet jij je popcorn het liefst?
Het is dat ik zo al andere activiteiten gepland heb want andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |