dat leerde google mij ookquote:Op maandag 27 februari 2023 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n zuil met een reclameposter erin.
quote:Het woord abri is ontleend aan het Frans en komt van het werkwoord abriter hetgeen beschutten betekent. In het Latijn betekende aprīcārī warm houden.
Daar moet men n00bs door heen tyfenquote:
#VandaagLeerdeIkquote:De afkorting 'mupi' komt uit het Frans en staat voor: 'mobilier urbain pour l'information' (vertaald: straatmeubilair voor informatie), maar wordt ook weleens uitgelegd als 'mobilier urbain ā publicité illuminé' (vertaald: straatmeubilair voor verlichte reclame).
quote:Op maandag 27 februari 2023 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar moet men n00bs door heen tyfen
Het leven is gewoon een groot raadsel, Mysterie en misseriequote:Op maandag 27 februari 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo eindigt de avond voor sommigen onder ons in raadsels en mysteries
Is het alweer kerstmis ja?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
Er schoot mij ineens een liedje te binnen @:dud0r
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIMEEEEEEE OF THE YEAAARRRRRRRRR
Mooi nummer is datquote:Op maandag 27 februari 2023 21:22 schreef Haags het volgende:
Er schoot mij ineens een liedje te binnen @:dud0r
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIMEEEEEEE OF THE YEAAARRRRRRRRR
Jij hebt al 3 keer de laatste post. Met je saaie genuil. Moet je niet een keer voor je kind er zijn?quote:
Wanneer eindigt de huurovereenkomst? Je moet best vaak verhuizen heb ik het idee?quote:Op maandag 27 februari 2023 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen krijgen we dus te horen, waar we heen gaan als de huurovereenkomst hier eindigt. Er wordt al volop gespeculeerd natuurlijk.. 2 plaatsen worden nadrukkelijk genoemd, waarvan 1 buiten Eindhoven (Veldhoven) zou ik op zich niet heel erg vinden. Ik mag daar regelmatig bezorgen dus voor mij geen onbekend terrein. Al blijf ik liever in EHV wonen..
Wel laat voor jouw doenquote:
Volgend jaar april pas waarschijnlijk, maar de GGz geeft liever nu al wat duidelijkheid omdat er een groot deel al erg onzeker er over is.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wanneer eindigt de huurovereenkomst? Je moet best vaak verhuizen heb ik het idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |