abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2023 @ 11:17:00 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208176062
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 10:54 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208176070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Een body double is helemaal niet zo gek als je de vijand op het verkeerde been wil zetten. Net als dat er altijd een tig zwarte auto's uit het Witte Huis rijden waarvan je niet weet in welke auto de president zit.
Klopt, maar de persoon hier is de persoonlijke body guard. Het werd gebracht alsof er een grote fout was gemaakt waarbij Zelenskys body double was gefotografeerd. En als je ze op de foto vergelijkt lijken ze niet eens veel op elkaar.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208176098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik hoor dit vaker maar zet er toch mijn vraagtekens bij. Het wordt altijd aangenomen en nooit onderbouwd. Waarom zou zijn grip en macht niet zo sterk kunnen zijn dat hij een terugtrekking gewoon overleeft? Met de juiste mensen aan zijn kant en het juiste narratief in de media zie ik het niet als onmogelijk. Iedereen met een grote bek of die wat probeert kan gewoon in de cel of het raam uit.
Het idee dat een militaire nederlaag tot de val van een regering zou leiden is dan ook typisch westers. In een samenleving zoals de Russische - met horigen en lijfeigenen - komt de aan de macht zijnde despoot waarschijnlijk zelfs probleemloos weg met een miljoen gesneuvelde militairen of meer. Het gros van de bevolking interesseert het niet of is gewoonweg te dronken of achterlijk (of allebei) om te begrijpen wat er gaande is en morrende onderdanen gooi je uit het raam of deporteer je naar de Goelag.
pi_208176123
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:21 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het idee dat een militaire nederlaag tot de val van een regering zou leiden is dan ook typisch westers. In een samenleving zoals de Russische - met horigen en lijfeigenen - komt de aan de macht zijnde despoot waarschijnlijk zelfs probleemloos weg met een miljoen gesneuvelde militairen of meer. Het gros van de bevolking interesseert het niet of is gewoonweg te achterlijk om te begrijpen wat er gaande is en morrende onderdanen gooi je uit het raam of deporteer je naar de Goelag.
Precies, het is niet alsof hij zich zorgen hoeft te maken over de volgende verkiezingen. De mensen om hem heen en de mensen die hij in bedwang moet houden moeten er warmpjes bij zitten en financieel niks te makken hebben n zij moeten weten wat de negatieve consequenties zijn als ze niet meewerken. Het wel of niet winnen van de oorlog staat hier mijn inziens los van.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_208176208
pi_208176264
quote:

[..]
Het idee dat een militaire nederlaag tot de val van een regering zou leiden is dan ook typisch westers. In een samenleving zoals de Russische - met horigen en lijfeigenen - komt de aan de macht zijnde despoot waarschijnlijk zelfs probleemloos weg met een miljoen gesneuvelde militairen of meer. Het gros van de bevolking interesseert het niet of is gewoonweg te dronken of achterlijk (of allebei) om te begrijpen wat er gaande is en morrende onderdanen gooi je uit het raam of deporteer je naar de Goelag.
Mmmm. In de Russische samenleving is een sterke leider de basis van de macht. Als Putin moet toegeven dat hij zijn doelen niet heeft gehaald, en dat hij Ukraine moet opgeven (ondanks dat het bij het Russische Rijk hoort) dan is dat een verzwakking van zijn positie die hij niet overleeft, of in ieder geval koste wat het kost (tot aan zelfvernietiging) gaat voorkomen.
pi_208176285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Precies, het is niet alsof hij zich zorgen hoeft te maken over de volgende verkiezingen. De mensen om hem heen en de mensen die hij in bedwang moet houden moeten er warmpjes bij zitten en financieel niks te makken hebben n zij moeten weten wat de negatieve consequenties zijn als ze niet meewerken. Het wel of niet winnen van de oorlog staat hier mijn inziens los van.
Het is natuurlijk mogelijk dat men in Rusland bij het verliezen van de oorlog, Poetin zo zat is, dat hij gewipt wordt. Vooral het verliezen van de Krim zal hard aankomen in Rusland.

De directe figuren om Poetin heen zullen dan een belangrijke rol spelen, oppositie en normale burgers zijn op zo'n manier behandeld en gevormd dat die niet de macht en structuren hebben om Poetin serieus te bedreigen.
pi_208176364
quote:

[..]
Het verliezen van zowel de Russisch-Japanse oorlog als de eerste wereldoorlog, leidde in Rusland tot een revolutie.
Цой жив
pi_208176387
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208176408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:52 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Het zet zijn beste beentje voor _O_
pi_208176441
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:42 schreef zoost het volgende:

[..]
Mmmm. In de Russische samenleving is een sterke leider de basis van de macht. Als Putin moet toegeven dat hij zijn doelen niet heeft gehaald, en dat hij Ukraine moet opgeven (ondanks dat het bij het Russische Rijk hoort) dan is dat een verzwakking van zijn positie die hij niet overleeft, of in ieder geval koste wat het kost (tot aan zelfvernietiging) gaat voorkomen.
Hij zal natuurlijk nooit zeggen dat hij zijn doelen niet heeft gehaald of dat hij Oekrane moet opgeven. Hij kan wel zeggen dat de speciale militaire operatie succesvol is afgerond, x aantal nazi's gedood zijn, US bio-labs onschadelijk zijn gemaakt en de Donbas weer veilig is voor de pro-Russen aldaar. De doelen die niet zijn gehaald worden gewoon niet meer benoemd alsof ze nooit hebben bestaan.

Iedereen met ook maar een beetje macht en verstand in Rusland weet dat het onzin is, maar leugens en onzin van de machthebbers worden slaafs geaccepteerd in de Russische maatschappij.
pi_208176462
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat men in Rusland bij het verliezen van de oorlog, Poetin zo zat is, dat hij gewipt wordt. Vooral het verliezen van de Krim zal hard aankomen in Rusland.

De directe figuren om Poetin heen zullen dan een belangrijke rol spelen, oppositie en normale burgers zijn op zo'n manier behandeld en gevormd dat die niet de macht en structuren hebben om Poetin serieus te bedreigen.
Uiteraard, het kan zeker. Het wordt alleen klakkeloos aangenomen als feit door velen en daar zet ik m'n vraagtekens bij. Misschien dat Poetin het zelf ook niet zeker weet en gewoonweg dat risico niet wil nemen.
pi_208176467
https://twitter.com/nexta(...)ItwSw-jfRsOPDiF1Pw2g

Komen we toch nog op bijna 88 leopards.
pi_208176488
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:42 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik denk dat Poetin dit op lange termijn niet meer kan 'winnen'. Zelfs als het hem lukt grote delen van Oekrane in te nemen, ontstaat er een partizanenstrijd dit er toe leidt dat er Russen blijven sterven. Hij heeft zo veel kapot gemaakt in Oekrane dat ze de Russen tot het einde zullen blijven weerstaan.

En de economie van Rusland heeft een groot probleem. Hij kan nog een tijdje teren op fossiele inkomsten maar op langere termijn loopt die ballon leeg en alle kennis en kunde weet niet hoe snel ze Rusland moeten verlaten. Bovendien gaan de sancties steeds meer pijn doen. Als de economie verder stagneert, zal zijn omgeving ook steeds meer problemen met hem krijgen en aansturen op verandering.

Dus het kan een paar jaar duren maar voor Poetin in de laatste rechte lijn naar de uitgang onvermijdelijk in mijn ogen.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 12:03:29 #115
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_208176526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik hoor dit vaker maar zet er toch mijn vraagtekens bij. Het wordt altijd aangenomen en nooit onderbouwd. Waarom zou zijn grip en macht niet zo sterk kunnen zijn dat hij een terugtrekking gewoon overleeft? Met de juiste mensen aan zijn kant en het juiste narratief in de media zie ik het niet als onmogelijk. Iedereen met een grote bek of die wat probeert kan gewoon in de cel of het raam uit.
Dan had ie zich al teruggetrokken. Hij MOET door, hij heeft al lang verloren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208176580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 12:00 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik denk dat Poetin dit op lange termijn niet meer kan 'winnen'. Zelfs als het hem lukt grote delen van Oekrane in te nemen, ontstaat er een partizanenstrijd dit er toe leidt dat er Russen blijven sterven. Hij heeft zo veel kapot gemaakt in Oekrane dat ze de Russen tot het einde zullen blijven weerstaan.

En de economie van Rusland heeft een groot probleem. Hij kan nog een tijdje teren op fossiele inkomsten maar op langere termijn loopt die ballon leeg en alle kennis en kunde weet niet hoe snel ze Rusland moeten verlaten. Bovendien gaan de sancties steeds meer pijn doen. Als de economie verder stagneert, zal zijn omgeving ook steeds meer problemen met hem krijgen en aansturen op verandering.

Dus het kan een paar jaar duren maar voor Poetin in de laatste rechte lijn naar de uitgang onvermijdelijk in mijn ogen.
Dat denk ik ook. Alleen zijn er twee moeilijkheden, ook als Poetin de oorlog verliest, of in het drijfzand blijft zitten waarin hij nu zit, kan het nog wel een lange tijd duren voordat Poetin definitief vertrekt (dan heb ik het zo over 10 jaar). En het tweede is dat Poetin dan waarschijnlijk opgevolgd wordt door iemand met soortgelijke ideen, echte oppositie kan namelijk geen vuist maken in Rusland.
pi_208176613
twitter
  dinsdag 28 februari 2023 @ 12:14:37 #118
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208176631
https://www.jpost.com/international/article-732932
Putin paying Palestinians in Lebanon refugee camps to fight in Ukraine
The majority of the Palestinians being deployed to the frontlines in Ukraine hail from Ain al-Hilweh, the largest Palestine refugee camp in Lebanon.
pi_208176645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 12:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Alleen zijn er twee moeilijkheden, ook als Poetin de oorlog verliest, of in het drijfzand blijft zitten waarin hij nu zit, kan het nog wel een lange tijd duren voordat Poetin definitief vertrekt (dan heb ik het zo over 10 jaar). En het tweede is dat Poetin dan waarschijnlijk opgevolgd wordt door iemand met soortgelijke ideen, echte oppositie kan namelijk geen vuist maken in Rusland.
Mee eens, als er een opvolger komt kan die zo maar nog gekker zijn dan Poetin.

Wat er nog bij komt is dat Rusland's bevolkingsopbouw al een relatief smalle basis laat zien en daar vallen nu ook nog een hoop slachtoffers. Als je de verhalen moet geloven zijn ook nog honderdduizenden jonge mannen het land ontvlucht. Dus demografisch kan er op termijn ook nog een probleem bij komen.
pi_208176729
twitter

Nice.
pi_208176843
twitter

De AN-225 staat online voor flight simulator ^O^
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 12:39:23 #123
236264 crew  capricia
pi_208176876
quote:
Geniaal. _O-
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_208177079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:50 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Het verliezen van zowel de Russisch-Japanse oorlog als de eerste wereldoorlog, leidde in Rusland tot een revolutie.
Waarna de volgende despoot of totalitair regime op de troon gehesen werd en het spelletje weer van voren af aan begon. Zoals de Russen zelf zeggen: er kan in een dag iets veranderen in Rusland, maar in honderd jaar verandert er niets in het land.
pi_208177119
twitter
pi_208177395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 12:35 schreef Frank1893 het volgende:
[ twitter ]

De AN-225 staat online voor flight simulator ^O^
Awesome.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_208177532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
twitter
  dinsdag 28 februari 2023 @ 13:53:03 #128
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208177584
Ze moeten een deal met Nepal maken. Daar staan ze te trappelen om 22 jaar bij het UK leger te dienen als Gurkha soldaat waarna ze een verblijfsvergunning, paspoort voor de hele familie en een pensioen op UK niveau krijgen. Praktisch iedereen gaat voor de volle 22 jaar.

twitter
pi_208177628
quote:
German-made Leopard tanks have been spotted near Bakhmut, according to an advisor to the head of the self-declared pro-Russian Donetsk People’s Republic.

“There have been claims that Leopards have appeared near Artemovsk (the Russian name for Bakhmut),” Yan Gagin told state broadcaster Russia 1 on Tuesday.

Gagin went on to downplay the presence of the tanks near the frontline.

“There is no need to sensationalize this. Given the muddy weather now, it will make it difficult for heavy vehicles like the Leopard to move,” he said. “[It] is the same armored target as all the others.”
CNN
pi_208177867
twitter

:')
pi_208178034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
"Impact site of Ukrainian kamikaze UAV attack on the oil depot in Tuapse, Russia."
Kamikaze UAV?

Dat heet toch gewoon 'geleid projectiel', dwz. vliegende bom? Had Duitsland al in 1944 uitgevonden, toch?
pi_208178127
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vreemd, ik heb in 2003 met heeul veel mensen tegen de oorlog in Irak geprostesteerd.
Er was toen heel veel kritiek op de inval in Irak. Zowel in de media, bevolking en de politiek er is later zelfs nog een kabinet over gevallen. Vind het apart dat sommige mensen zo kort van geheugen zijn of eerdere gezegd selectief van geheugen.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 14:32:27 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208178184
quote:
Bespaar je de moeite, dat soort figuren ziet alleen wat ze willen zien.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208178264
quote:

[..]

Vreemd, ik heb in 2003 met heeul veel mensen tegen de oorlog in Irak geprostesteerd.
Ik kan me niet herinneren er iets van op TV of op Fok! terug hebben gezien. Een paar kleine demonstraties heb ik volgens mij gezien.

Toen bleek dat Colin Powell schaamteloos de VN aan het voorliegen was, had ik wereldwijde verontwaardiging en veroordeling van de VS verwacht. Maar ook dat is zo goed als uitgebleven. Alleen Frankrijk en Rusland hebben de VS er voor veroordeeld.

Ah, en ook Kofi Anan zelf, de baas van de VN in die tijd. De VN heeft in 2004 al gezegd dat de tweede golfoorlog een illegale oorlog was. Maar de VS trok zich sowieso niets aan van de Internationale gemeenschap. Net zoals nu, 19 jaar later, Rusland zich ook niets aantrekt van de Internationale gemeenschap.

Wat George W. Bush de VN aangedaan heeft, zal nog jarenlang door blijven echoen in oorlogen over de hele wereld. Wat ik hier zeg kan elk land zeggen, en ze hebben gelijk.

De VS heeft er een precedent mee gezet waar zelfs nu Rusland gebruik van maakt. Hoe moet de wereld op deze manier ooit beter worden?
pi_208178289
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het verschil hier is, dat we vrij ongestraft kunnen zeggen wat we er van vinden. Dat houdt in dat het iedereen vrij staat onderzoek te verrichten naar zaken waar een luchtje aan zit en er een mening over te ventileren. In Rusland is het meer “my way of door het raam ermee”.
Ja, ik begrijp het wel. Maar onder de streep is de uitkomst van de verschillende 'berekeningen' eigenlijk exact hetzelfde: onze overheden kunnen net zo goed als Rusland dingen doen die oneerlijk en illegaal zijn, en niemand kan ze er van tegenhouden.
pi_208178320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp het wel. Maar onder de streep is de uitkomst van de verschillende 'berekeningen' eigenlijk exact hetzelfde: onze overheden kunnen net zo goed als Rusland dingen doen die oneerlijk en illegaal zijn, en niemand kan ze er van tegenhouden.
Je kunt iemand hier gewoon wegstemmen
pi_208178329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:41 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je kunt iemand hier gewoon wegstemmen
Ik probeer het al jaren met Rutte, maar toch lukt het niet. :D

De Russen proberen het al jaren met Poetin, en ook hen lukt het niet. :D
pi_208178348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:36 schreef RetepV het volgende:
Ik kan me niet herinneren er iets van op TV of op Fok! terug hebben gezien. Een paar kleine demonstraties heb ik volgens mij gezien.
Van de fok-frontpage:

Wereldwijde demonstraties tegen oorlog

En van nu.nl:
quote:
Massaal protest tegen oorlog in Irak

AMSTERDAM - Bijna 70.000 mensen hebben zaterdag in Amsterdam gedemonstreerd tegen de oorlog in Irak. Vanuit het hele land kwamen betogers naar de hoofdstad om hun stem te laten horen. De demonstratie verliep ondanks de grote opkomst zonder problemen. Het was de grootste betoging in Amsterdam sinds het protest tegen kernwapens begin jaren tachtig.
https://www.nu.nl/algemee(...)-oorlog-in-irak.html

Met bijna 70.000 mensen het een kleine demonstratie noemen...
pi_208178365
quote:
Je hebt gezond verstand gebruikt. Da's gemeen.
pi_208178373
Ik had toentertijd een vriendinnetje met een Amerikaanse vader. Ik als 14 jarig broekie hele discussies gehad aan tafel over die oorlog. De discussie speelde echt wel hoor, zelfs onder de jongeren. Alleen doordat het internet zoals we dat nu kennen nog echt in de kinderschoenen stond speelde het minder online dan misschien nu het geval zou zijn.
pi_208178429
quote:

[..]
Nog vreemder, als ik er zo aan terug denk waren er nogal wat lui in mijn sociale omgevingen (werk, sport, familieleden) die stonden te juichen toen want hurdur kutmoslims dit dat en die zich afvroegen waarom ik in godsnaam tegen de inval was.
Diezelfde lui grijpen nu het "ja maar Amerika in Irak toen" argument aan. Bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door RegularOrange op 28-02-2023 14:58:48 ]
  Moderator dinsdag 28 februari 2023 @ 14:53:39 #142
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208178458
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:50 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Nog vreemder, als ik er zo aan terug denk waren er nogal wat lui in mijn sociale omgevingen (werk, sport, familieleden) die stonden te juichen toen want hurdur kutmoslims dit dat en die zich afvroegen waarom ik in godsnaam tegen de inval was.
Diezelfde lui grijpen nu het "ja maar Amerika in Irak toen" aan. Bijzonder.
Anno 2023 zou ik juist van staan te kijken als dat niet zo was ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208178468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef RetepV het volgende:

[..]
Onderaan de streep is het helemaal niet hetzelfde. Onderaan de streeep staat wat mij betreft de invloed en de vrijheid van de burger. Die is in Rusland in beide gevallen bijna 0. Er is daar een reele kans dat je opgepakt wordt als je daar anders denkt en dat ook daadwerkelijk uit. Dat maakt je invloed als burger nihil.

Hier in Nederland mag je met je pannetje onderaan het torentje gaan staan rammelen maar je zult er niet voor naar een werkkamp gestuurd worden.

Maar als jij onze democratie, die echt ook zijn mindere kanten heeft, gelijk wil stellen aan de Russische totalitaire staat dan ben je wat mij betreft toch iets te ver afgedreven richting het wappie-kamp.
pi_208178471
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 13:55 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
CNN
ik vraag me bijna af of UA een truuk van Erwin Rommel kopieert en dat handjevol Poolse tanks ergens in de buurt parkeert terwijl de "tanks" bij Bakmut houten carrosserie zijn op een vrachtwagen onderstel zijn ( wat ze met die Himars ook een paar weken deden)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208178565
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:16 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik zit zo de discussie een beetje te volgen. Maar leugens en onzin worden ook slaafs geaccepteerd in onze maatschappij, hoor... Ik zal niet weer de lijst van leugens en misleidingen herhalen, maar ik noem er toch maar twee: Iran Contra, en WMD. Slaafs geaccepteerd. Ik heb geen enkele public outrage gezien.
Wat jij toen wel geboren? Want ik herinner mij nog de massademonstraties tegen die oorlogen overal in het Westen. Sterker nog Frankrijk heeft de betreffende VN resolutie om binnen te vallen nog gevetoed.
Ook had in ieder geval vrijwel elke Europeaan wel door dat die WMD's onzin waren. velen waren overigens toen alsnog voor de oorlog om Saddam af te kunnen zetten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_208178608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:36 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dat ligt dan toch echt aan jouw geheugen. Daar is het prime time wel zeker een half jaar overgegaan.
quote:
Toen bleek dat Colin Powell schaamteloos de VN aan het voorliegen was, had ik wereldwijde verontwaardiging en veroordeling van de VS verwacht. Maar ook dat is zo goed als uitgebleven. Alleen Frankrijk en Rusland hebben de VS er voor veroordeeld.

En Duitsland en China en ...
quote:
Ah, en ook Kofi Anan zelf, de baas van de VN in die tijd. De VN heeft in 2004 al gezegd dat de tweede golfoorlog een illegale oorlog was. Maar de VS trok zich sowieso niets aan van de Internationale gemeenschap. Net zoals nu, 19 jaar later, Rusland zich ook niets aantrekt van de Internationale gemeenschap.

Wat George W. Bush de VN aangedaan heeft, zal nog jarenlang door blijven echoen in oorlogen over de hele wereld. Wat ik hier zeg kan elk land zeggen, en ze hebben gelijk.

De VS heeft er een precedent mee gezet waar zelfs nu Rusland gebruik van maakt. Hoe moet de wereld op deze manier ooit beter worden?
Daar heb je een punt en dat werd toen ook al aangedragen dat het tegen ze gebruikt zou gaan worden. Bush en met name Cheney waren ongelofelijke hufters.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_208178628
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208178675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:42 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik probeer het al jaren met Rutte, maar toch lukt het niet. :D

De Russen proberen het al jaren met Poetin, en ook hen lukt het niet. :D
Dat komt omdat, een voor mij onnavolgbare reden, mensen op die geschiedenisleraar en zijn kut partij blijven stemmen.
pi_208178690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat komt omdat, een voor mij onnavolgbare reden, mensen op die geschiedenisleraar en zijn kut partij blijven stemmen.
Hypotheekrenteaftrek en geen goed alternatief op rechts.
pi_208178725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Er zijn nog zat goede Russen. Maar wat kun je doen in die totalitaire staat als burger?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')