En dan ook nog met voetballen.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
Niet eens mogen oefenen en dan binnen drie minuten 360 graden (!) draaien allemaal in een oppervlak kleiner dan de kas
Waarom blijven ze daar op bed hangen, wie zijn bed is dat babet toch?quote:
ja, tot grote frustratie van Kim, dat ze op haar kamer zitten te chillen. Maar dat doen ze omdat isaac het chillhoekje van Wanda en Jappie heeft weggehaald. Kussens en pallets naar beneden.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom blijven ze daar op bed hangen, wie zijn bed is dat babet toch?
Nou daar kan kamer 2 toch niks aan doen, moeten ze lekker op Isaac zijn bed gaan zittenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja, tot grote frustratie van Kim, dat ze op haar kamer zitten te chillen. Maar dat doen ze omdat isaac het chillhoekje van Wanda en Jappie heeft weggehaald. Kussens en pallets naar beneden.
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 18:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou daar kan kamer 2 toch niks aan doen, moeten ze lekker op Isaac zijn bed gaan zitten
Of ze hadden de pallets en de kussen moeten pakken en de zithoek weer makenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Mss bang voor Ice en dan maar zo'n rare move
Nu laten ze zich iig erg kennenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of ze hadden de pallets en de kussen moeten pakken en de zithoek weer maken
Zou ik ook gaan huilenquote:Op maandag 27 februari 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze weer.. en dan ook nog een zingende Martin erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |