Ik weet ff totaal nietsquote:Op maandag 27 februari 2023 17:06 schreef Monique___ het volgende:
@:ireth jij was de sluiter![]()
Laat je de titel aanpassen, heb hem geopend.
vandaar dat ze dan met Angelo in bed kruipt en lkkr voetje wrijftquote:Op maandag 27 februari 2023 17:07 schreef marky het volgende:
Chiara heeft dus nog een jongen buiten bb wat ze daarna wil uitzoeken.
Idioot is het. In de dbk zegt hij dat hij chiara zo zou nomineren. Dit gedrag van hem is alleen omdat hij denkt dat mensen een koppeltje willen zien en hij denkt dan populair te wordenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Je bent ons voor![]()
Michi is nog steeds vol van zichzelf. En hij is jaloers als Chiara met Jason sport, dan wil hij haar 'claimen'.
Ja das wel raar.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vandaar dat ze dan met Angelo in bed kruipt en lkkr voetje wrijft
koekoek
Ik hoop dat Jason slim genoeg is denk het wel 🙏quote:Op maandag 27 februari 2023 17:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik mag toch echt hopen, dat dit gezeik niet zijn kop gaat kosten.![]()
Vind het zo'n down to earth jongen, geen poespas en gezeik.
Tuurlijk niet. Volgens mij neemt hij dat ook als een vent.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik mag toch echt hopen, dat dit gezeik niet zijn kop gaat kosten.![]()
Vind het zo'n down to earth jongen, geen poespas en gezeik.
Hij uh had het warm van de twurksessiequote:Op maandag 27 februari 2023 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
Die implantaten bij zijn borstel lijken minder te worden. Snap niet waarom hij altijd met ontbloot boven lijf rond wil lopen. Compensatie voor zijn lengte. Hij is kwetsbaar zegt hij.
Liefde maakt blind en zij is veel te uitgekookt en berekenend voor hem.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jason slim genoeg is denk het wel 🙏
eerst maar es drachtig zien te worden ,en werpenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
mama in wording Jolientje geeft mimi wijze raad
of eitje eruit tikkenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eerst maar es drachtig zien te worden ,en werpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |