De rest losse vlodders? 1 dags vlinders en ziektes??🤪🙄😮💨quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
WAT? mimi pas 1 relatie gehad hoor ik nu??
Pfffff.... zet 'm maar op de bank!!quote:Op maandag 27 februari 2023 10:00 schreef Jockari het volgende:
MiMi wat leuteren, maar Chiara luistert niet echt.
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pfffff.... zet 'm maar op de bank!!
Moe van..
Mimi heeft zichzelf nogal hoog!quote:Op maandag 27 februari 2023 10:04 schreef Jockari het volgende:
MiMi zit verhaal ter plaatse te verzinnen.
Nou, dat issie dus sowieso al nietquote:Op maandag 27 februari 2023 10:07 schreef Kayro het volgende:
[..]
Mimi heeft zichzelf nogal hoog!
alles wordt hem aangedaan 😖
Misschien iets met projectie
Al snel slachtoffer hč
Wat je uitdeeld krijg je terug
Wat mij opvalt is dat die Belgen heel moeilijk praten. Ze kunnen geen normale zin afmaken zonder dinges, dit dat, euh euh.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe kan je een dit dat dit dat
En kom je daar en dit dat en dat dit verhaal van MA in godsnaam volgen
Mini is nog opzoek naar zich zelf.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
WAT? mimi pas 1 relatie gehad hoor ik nu??
+Lesleyquote:Op maandag 27 februari 2023 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die Belgen heel moeilijk praten. Ze kunnen geen normale zin afmaken zo der dinges, dit dat, euh euh.
Nieuwe generatie🤪 ik jankte om verloren knikkers😁quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is niet normaal als je denk dat de wereld om likes en followers draait als je 18 bent
Jason is op zoek naar een vrouw niet naar een meisje. Die gaat ook echt een wat oudere vriendin vinden denk ik zomaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef Jockari het volgende:
Jason praat als een volwassene. Top !
Met mimi praat ze over strategie en met Jason over alles dat haar persoonlijk raakt. Jason vraagt confronterende vragen op de meest vriendelijke manier en uit echte interesse.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef jooba het volgende:
Chiara knapt serieus af op mimi zijn kleuterverhalen. Oppervlakkig mannetje.
Jason daarentegen, wow zo volwassen !
Die kunnen misschien wel komen optredenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Het rijtje gecancelde artiesten komt voorbij
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef jooba het volgende:
Tot Jason iets zegt wat niet in haar straatje past, dan kapt ze hem af en zegt ik praat wel met iemand anders.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Met mimi praat ze over strategie en met Jason over alles dat haar petsoonlijk raakt. Jason vraagt confronterende vragen op de meest vriendelijke manier en uit echte interesse.
Dat gaat nog wel indalen bij haar. Duurt altijd even voordat ze het snapt. Je hoeft niet alles te zeggen om jezelf te zijn. Je kan ook heel goed weten wanneer te zwijgen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Tot Jason iets zegt wat niet in haar straatje past, dan kapt ze hem af en zegt ik praat wel met iemand anders.
Wat een foutje was sorryquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is hier mee?
Hey ik quote op een foto van mod
Helemaal mee eens Jason veel volwassener dan Michelangeloquote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef jooba het volgende:
Ja en kijk naar Ali die heeft nog niets gehad en dan eten ze ook nog zijn Halal eten erbij op en hoor je hem klagen? Nee dusquote:Op maandag 27 februari 2023 10:44 schreef BBERTJE het volgende:
Beauty pakket voor Char en Jolien met twee coins om te douchen is wel eerlijk tegenover de rest
Ik gun het Ali meer dan Bartquote:Op maandag 27 februari 2023 10:49 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ben wel benieuwd of er meer voor Bart komt. Er stond ook vrijwel niks op het karton volgens mij. Vind ik sneu. Ik mag hem echt wel, gun hem ook even een “boost”.
Ik gun Ali de overwinning mbt de optredens deze week. Geef hem maar een vrijstellingquote:Op maandag 27 februari 2023 10:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en kijk naar Ali die heeft nog niets gehad en dan eten ze ook nog zijn Halal eten erbij op en hoor je hem klagen? Nee dus
Dat is zeker waar ik gun hem zeker meer maar sommige krijgen na mining teveel niet alleen Charlottequote:Op maandag 27 februari 2023 10:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en kijk naar Ali die heeft nog niets gehad en dan eten ze ook nog zijn Halal eten erbij op en hoor je hem klagen? Nee dus
Och, dat vond ik van MA ook zo smerig. “Ik nomineer hem vanwege het constant vragen dingen te kopen uit de wall”. Die jongen (Ali) heeft letterlijk alles gedeeld wat hij kocht, met iedereen. En wanneer hij zelf niks heeft kan hij het bekijken. Egoļstisch.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar Mich A is zo laf he die durft hem dat niet in het gezicht te zeggen Dat vind ik wel zon lafaardquote:Op maandag 27 februari 2023 10:54 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Och, dat vond ik van MA ook zo smerig. “Ik nomineer hem vanwege het constant vragen dingen te kopen uit de wall”. Die jongen (Ali) heeft letterlijk alles gedeeld wat hij kocht, met iedereen. En wanneer hij zelf niks heeft kan hij het bekijken. Egoļstisch.
Verwend mannetje ookquote:Op maandag 27 februari 2023 10:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar Mich A is zo laf he die durft hem dat niet in het gezicht te zeggen Dat vind ik wel zon lafaard
Er moet hoe dan ook een belg uit.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gun Ali de overwinning mbt de optredens deze week. Geef hem maar een vrijstelling
Ach bart zei zelf die.tekst die ik had was door volwassenen geschreven en voor charlotte door 10 jarige kinderenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:49 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ben wel benieuwd of er meer voor Bart komt. Er stond ook vrijwel niks op het karton volgens mij. Vind ik sneu. Ik mag hem echt wel, gun hem ook even een “boost”.
Punt is Ali geeft al zijn coins uit. Dan derlt hij wel maar verwacht vervolgens dat andere ookdelen erger nog hij vraagt en loopt te bedelen bij anderen. Hoe hij zeurde over de Milka die Jason gehad had van een fan was gewoon niet normaal.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:54 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Och, dat vond ik van MA ook zo smerig. “Ik nomineer hem vanwege het constant vragen dingen te kopen uit de wall”. Die jongen (Ali) heeft letterlijk alles gedeeld wat hij kocht, met iedereen. En wanneer hij zelf niks heeft kan hij het bekijken. Egoļstisch.
Dan m.a dat vind ik zo een oppervlakkig bluffertje met zijn sterke nepverhalen over meisjes allemaal.of jolien mag ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil Lot of MA wel opofferen voor Ali
Ik ook hoor daar niet van.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil Lot of MA wel opofferen voor Ali
Ja ? En het jatten dan van 3 van zijn coints door Ias en hij en Chiara hebben daar lekker van liggen snoepen Is dat normaal?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:01 schreef marky het volgende:
[..]
Punt is Ali geeft al zijn coins uit. Dan derlt hij wel maar verwacht vervolgens dat andere ookdelen erger nog hij vraagt en loopt te bedelen bij anderen. Hoe hij zeurde over de Milka die Jason gehad had van een fan was gewoon niet normaal.
Dannyquote:Op maandag 27 februari 2023 11:02 schreef ledn81 het volgende:
nieuwe SL filmpjes![]()
Ilse in beeld![]()
Oh Danny ook
Chiara en m.a. aten zaterdag nacht ook de popcorn van jason opquote:Op maandag 27 februari 2023 11:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ? En het jatten dan van 3 van zijn coints door Ias en hij en Chiara hebben daar lekker van liggen snoepen Is dat normaal?
Ben ook heel benieuwd hoe Chiara dat gaat handelen. Dan is ze haar egostreler en knuffel kwijt.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan m.a dat vind ik zo een oppervlakkig bluffertje met zijn sterke nepverhalen over meisjes allemaal.of jolien mag ook
Zeg, wat heb ik je misdaan om zo gestraft te wordenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Febo; Danny en Chayron graag op stream 1 voor @:Ireth. Dan mag de rest op stream 2
Ja dan is het karma want zij had tegen 'm.a. gezegd dat hij lyndsey moest kiezen om charlotte dwars te zitten.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd hoe Chiara dat gaat handelen. Dan is ze haar egostreler en knuffel kwijt.
Chiara wist niet dat het gejat was. Maar dan nog dat gaat niet over het gedrag van Ali. Het gedrag van Ias en Chiara kunnen we nog wel een aparte boom opzetten.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ? En het jatten dan van 3 van zijn coints door Ias en hij en Chiara hebben daar lekker van liggen snoepen Is dat normaal?
Die versterken elkaar. Maar ja ze komen zichzelf tegen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dan is het karma want zij had tegen 'm.a. gezegd dat hij lyndsey moest kiezen om charlotte dwars te zitten.
Oh jawel want ze heeft het zelf gezegd dus ze wist ervan. Ik heb het vernomen uit haar mond zo naief is ze dan wel weer om het anderen te vertellen om er lol over te hebben.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara wist niet dat het gejat was. Maar dan nog dat gaat niet over het gedrag van Ali. Het gedrag van Ias en Chiara kunnen we nog wel een aparte boom opzetten.
Bij de andere 2 was er iets voor de hele groep. Zij krijgt iets persoonlijks.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:44 schreef BBERTJE het volgende:
Beauty pakket voor Char en Jolien met twee coins om te douchen is wel eerlijk tegenover de rest
Een foto is niets persoonlijks? Oh wist ik nietquote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bij de andere 2 was er iets voor de hele groep. Zij krijgt iets persoonlijks.
🤣🤣ja wauw!!🫣quote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Kayro, jij wilde de act weten van Bart en Chiara. Die gaan goochelen.
Mijn persoonlijke wens is, dat ze doorgezaagd wordt
Blijkbaar want MA jatte Jason zijn popcorn en Chiara vrat het lachend op.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze kwam erachter nadat ze ervan gesnoept had.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Oh jawel want ze heeft het zelf gezegd dus ze wist ervan. Ik heb het vernomen uit haar mond zo naief is ze dan wel weer om het anderen te vertellen om er lol over te hebben.
Dat zagen dat zal MA wel doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Kayro, jij wilde de act weten van Bart en Chiara. Die gaan goochelen.
Mijn persoonlijke wens is, dat ze doorgezaagd wordt
MA wist niet dat het de bak van Jason was. Later besefte hij dat pas.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Blijkbaar want MA jatte Jason zijn popcorn en Chiara vrat het lachend op.
Ja dus? Dan geef je het terug ipv het lachend opeten.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kwam erachter nadat ze ervan gesnoept had.
Dan had hij het op dat moment terug moeten geven ipv opeten.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
MA wist niet dat het de bak van Jason was. Later besefte hij dat pas.
We hebben het over de freeze.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Een foto is niets persoonlijks? Oh wist ik niet
Zei had de coins niet gejat dat heeft Ias gedaan. Ze nam er een hap van.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dus? Dan geef je het terug ipv het lachend opeten.
Is niet alleen charlotte ook jolien krijgt het. Dus is die dat dan ook oneerlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 11:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bij de andere 2 was er iets voor de hele groep. Zij krijgt iets persoonlijks.
Ik heb het over de popcorn, dat met Ias heb ik zelf niet gezien dus geen mening over.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Zei had de coins niet gejat dat heeft Ias gedaan. Ze nam er een hap van.
Zeker waar. Ik ben Mimi inmiddels zat.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:16 schreef -river- het volgende:
En de bak popcorn is totaal niet belangrijk, wat en hoe je met andere omgaat wel.
Ik neem mijn woorden terugquote:Op maandag 27 februari 2023 11:16 schreef ledn81 het volgende:
Op zich wel leuk die confessions filmpjes in de SL. In ieder geval gesprekjes die we/ik nog niet gezien had.
Ja dat is niet tof, het moet gewoon voor heel de groep zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
We hebben het over de freeze.
Jolien kreeg warm water voor de groep.
Micha kreeg pasta voor de groep.
Charlot een beauty pakket voor 2.
Ik zou nooit meewerken aan die freeze.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dat is niet tof, het moet gewoon voor heel de groep zijn.
Hij heeft het Jason licht te laat gezien. Verontschuldigt zich voor zijn gedrag naar hem toe aangaande het vertrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Die Chayron zegt nog wel goede dingen
Tsjongejongejongequote:Op maandag 27 februari 2023 11:43 schreef Ireth het volgende:
Ias heeft hem Ali gegund![]()
Ik ga ias steeds meer waarderen
Dat is met die spellen zoals weegschaal muzieknoot enz?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:42 schreef TheLuckyman het volgende:
Spel geweest voor de secret room. Ali heeft gewonnen, Ias lijkt een beetje geholpen te hebben.
Ali mag woensdagochtend waarschijnlijk weer kiezen welk spel hij wil gaan spelenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat is met die spellen zoals weegschaal muzieknoot enz?
Ias is een slim manipulatief mannetje. Door dit soort zaken te gunnen hoopt hij op waardering in de groep. Ik blijf moeite met hem houden en ik vind zijn handjes eng.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:43 schreef Ireth het volgende:
Ias heeft hem Ali gegund![]()
Ik ga ias steeds meer waarderen
Ja en hij is gewoon een pionnetje voor haar! Ze kijkt ook echt vals. Is niets gemeend bijquote:Op maandag 27 februari 2023 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die 2 in de badkamer bah. Kunnen nooit eens blij zijn voor een ander als die iets krijgen of winnen. Zijn 2 zure vruchten
Ias is gewoon het kleine irritante broertje wat je graag ziet verdwijnen als je gezellig met vriendinnen wil roddelen, maar die wel de eerste die wat verkeerd zegt over je neer zal hoeken...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ias is een slim manipulatief mannetje. Door dit soort zaken te gunnen hoopt hij op waardering in de groep. Ik blijf moeite met hem houden en ik vind zijn handjes eng.
Het begint er hier anders ook erg op te lijken. Was weer hierheen gekomen voor een wat objectievere blik maar het wordt hier ook een afzeikshow van bepaalde bewoners.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dat Twitter is zo toxic en doorzichtig. Ben blij dat ik daar jaren geleden mee gestopt ben.
Wat had je anders verwacht?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het begint er hier anders ook erg op te lijken. Was weer hierheen gekomen voor een wat objectievere blik maar het wordt hier ook een afzeikshow van bepaalde bewoners.
Mijn objectieve blik over MA is terecht, hij is een vals Italiaans amateur coureurtje met 0 ervaring met vrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het begint er hier anders ook erg op te lijken. Was weer hierheen gekomen voor een wat objectievere blik maar het wordt hier ook een afzeikshow van bepaalde bewoners.
Ha ha Fok is niet toxic maar sarcastisch.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. De casting van de deelnemers is topquote:Op maandag 27 februari 2023 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ha ha Fok is niet toxic maar sarcasties.
Veel grootspraak.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:07 schreef jooba het volgende:
[..]
Mijn objectieve blik over MA is terecht, hij is een vals Italiaans amateur coureurtje met 0 ervaring met vrouwen.
Afknappertje voor veel vrouwen denk ik.
Tja tv momentje he. Moet wel lachen om het feit dat ze die shirts gelijk linken aan de dierentuin.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:13 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Zit me echt af te kijken waar ik naar zit te kijken inderdaad..
Ja.. lekker tactischquote:Op maandag 27 februari 2023 12:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker over nagedacht over een Urn hebben bij charlotte![]()
![]()
Dacht ik ook meteen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:14 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
Jesus.. je kunt niet overal spontaan over nadenken...quote:Op maandag 27 februari 2023 12:14 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
De tuinslang was ontsnaptquote:Op maandag 27 februari 2023 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat is een goeie kan even niet kijken
Ja, zucht..quote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef Jockari het volgende:
MiMi begint weeral te leuteren over meissie dit, meissie dat...
Tijd voor Drive to servive op Netflix dan 😉quote:Op maandag 27 februari 2023 13:18 schreef happyme28 het volgende:
Gebeurt weinig. Jason heeft gesport, Linds en Char oefenen hun act. Bart en Ali kletsen buiten en zwaan/kleefaan blablabla volg ik niet
Ja hij spoot ze nat ook hequote:Op maandag 27 februari 2023 12:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De tuinslang was ontsnapt![]()
Uit verveling speelde ze safaripark toneelstukje
samenquote:Op maandag 27 februari 2023 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Is die bak met spullen voor jorien en charlotte samen of hebben ze allebei zo.een bak
Ja zie zelden andere meiden dat doen bart doet het ook wel.quote:
Dat kan prima zeker als ze stevig in de schil zitten. Ik doe regelmatig manderijnensap bij de sinasappelsap persen. Je kan het alleen heel slecht bewaren. Beste is meteen invriezen of meteen gebruiken.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn die sukkels nou echt manderijnen aan het persen![]()
Manderijnen sap is volgens mij ook te koop toch?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn die sukkels nou echt manderijnen aan het persen![]()
Nou nee hoor vanmorgen Bart.met charlotte en nu net charlotte alleen. En vrijdag was dat ook al charlotte en met nog iemandquote:Op maandag 27 februari 2023 14:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doen ze echt allemaal. Ieder hangt zijn eigen was op en samen de handdoeken.
Ik zie ze allemaal de hele dag door hun was ophangen. Ze hangen hun eigen was op. Ze wassen zelf hun wasjes aangevuld soms met dat van een ander. Waar ik Bart, Lindsey en Mimi andere nog wel zie helpen.met strijken is was op hangen van de eigen was normaal.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee hoor vanmorgen Bart.met charlotte en nu net charlotte alleen. En vrijdag was dat ook al charlotte en met nog iemand
spelletje voor 2 coins kopen en dan kun je er 4 coins van maken als je hem haaltquote:Op maandag 27 februari 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Goeidemiddag mensen,
Waarom moet Jolien dat touwtje springen doen, wat hangt ervan af?
Oke, niet echt heel boeiend dus...thanks.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
spelletje voor 2 coins kopen en dan kun je er 4 coins van maken als je hem haalt
Dit is algemene was waar ik het over heb handdoeken en wasmachine was. Handwasjes doen ze zelf dat kloptquote:Op maandag 27 februari 2023 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaal de hele dag door hun was ophangen. Ze hangen hun eigen was op. Ze wassen zelf hun wasjes aangevuld soms met dat van een ander. Waar ik Bart, Lindsey en Mimi andere nog wel zie helpen.met strijken is was op hangen van de eigen was normaal.
Sjongejongequote:Op maandag 27 februari 2023 14:49 schreef Jockari het volgende:
Ias heeft er een snelheid op zitten
[ afbeelding ]
Ze zullen wel niet anders hebbenquote:
Jaquote:Op maandag 27 februari 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet anders hebben![]()
Gisteren toch pas gekregen of niet?
Fijn ik heb liever dat ze wat meer van zichzelf zou laten zien. Dat ze ook eens probeerd naar andere te luisteren en niet alles op zichzelf projecteerd.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is algemene was waar ik het over heb handdoeken en wasmachine was. Handwasjes doen ze zelf dat klopt
is het ook 20 minuten? Dan heeft ze nog een kwartierquote:Op maandag 27 februari 2023 15:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Zit gewoon met ingehouden adem te kijken
Dan kan ze beter die eten, die zijn er genoeg.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
Jolien denkt dat de worst van Ali lekkerder is dan de andere worsten
Zal Bernt blij mee zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 15:41 schreef czvt het volgende:
Heeft ooit iemand Lindsey (aka knaagdier, boomzaag) water zien gebruiken in de badkamer? Zo ja zijn daar beelden/foto's van? Ik heb ze alvast gemist!
Hmmm... Zal die spiralensloper blij mee zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
Nee, in de douche zie ik haar alleen met kleren aan. / Omkledenquote:Op maandag 27 februari 2023 15:41 schreef czvt het volgende:
Heeft ooit iemand Lindsey (aka knaagdier, boomzaag) water zien gebruiken in de badkamer? Zo ja zijn daar beelden/foto's van? Ik heb ze alvast gemist!
Ja in one time ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Moeten we nu klappen dat het in 1x lukt een blok hout door te slaan charlotte
Jammer dat ze niet hoefde te gaan afgelopen zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2023 16:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja word je gestoord van en nog op 2 streams
Ja zeg dat wel jaquote:Op maandag 27 februari 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet hoefde te gaan afgelopen zaterdag
Charlotte lijkt ook wel voorbereid.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:08 schreef ledn81 het volgende:
Vandaag is wel "Charlotte ontdekt de wondere wereld".
Freeze opdracht
Flesje flippen (nadat ze die bij Jason wegkaapte nog voordat ie muntjes kon pakken, Charlotte kwam meteen met muntjes aanlopen)
Mandje met beautyshit bij dr bed neerzetten en lekker bekijken
Houtblokkie hakken
En heel veel x girl roepen
Die had ze net gekregen van bb en in haar zak zitten en gister toen 'm.a. gelijk weer spel pakte wilde nadat jorien het vroeg ook jason.geem afspraak hierover maken om te overleggen.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:08 schreef ledn81 het volgende:
Vandaag is wel "Charlotte ontdekt de wondere wereld".
Freeze opdracht
Flesje flippen (nadat ze die bij Jason wegkaapte nog voordat ie muntjes kon pakken, Charlotte kwam meteen met muntjes aanlopen)
Mandje met beautyshit bij dr bed neerzetten en lekker bekijken
Houtblokkie hakken
En heel veel x girl roepen
Ik heb haar die 2 coins uit dat schoonheidspakket in haar coinhouder zien doen. "Dan kunnen we lekker douchen" zei ze nog. en ik vond het vreemd dat ze niet 1 muntje bij Jolien erin deed.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die had ze net gekregen van bb en in haar zak zitten en gister toen 'm.a. gelijk weer spel pakte wilde nadat jorien het vroeg ook jason.geem afspraak hierover maken om te overleggen.
Ik gok Michelangelo en Jolien want die zie ik nu al een tijdje oefenen.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:30 schreef Ireth het volgende:
Wie zijn er vanavond aan de beurt qua optreden?
Jason en Ias en waarschijnlijk ook Charlotte en Lindsey vandaag. Maar snap het niet helemaal meerquote:Op maandag 27 februari 2023 16:30 schreef Ireth het volgende:
Wie zijn er vanavond aan de beurt qua optreden?
Ik voel me een beetje een vieze gluurder, kijkend naar het trillende poepske van dat schattige kleine italiaantje...quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 16:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een vieze gluurder, kijkend naar het trillende poepske van dat schattige kleine italiaantje...
Beide nietquote:Op maandag 27 februari 2023 16:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]zwaar spul wat je rookt/drinkt?
![]()
quote:
Ik ging zappen, maar daar zit hij ookquote:Op maandag 27 februari 2023 16:44 schreef marky het volgende:
Perfect voor Mimi hij kan de hele tijd naar zichzelf in de spiegel kijken.
Hij zegt nu zelf ook Magic Mikequote:Op maandag 27 februari 2023 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde hem al zeggen, dat zijn shirt uitgaat...waarom
Hij denkt dat het vast leuk is voor de vrouwelijke kijkers.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde hem al zeggen, dat zijn shirt uitgaat...waarom
Dat vul jij inquote:Op maandag 27 februari 2023 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij denkt dat het vast leuk is voor de vrouwelijke kijkers.
Dit veranderd straks in een ordinair strip act.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zegt nu zelf ook Magic Mike
Mocht ie willen
Lolquote:Op maandag 27 februari 2023 16:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een vieze gluurder, kijkend naar het trillende poepske van dat schattige kleine italiaantje...
Ow... hebben wij dat ook beloofd??quote:Op maandag 27 februari 2023 16:52 schreef engine het volgende:
Het mag allemaal niet verder verteld worden
Niet dat ik weetquote:
Ja, niet in bed, want dat vindt ze zielig.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:51 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik MA nu zeggen dat chiara heeft gezegd dat ze niet te close wil doen met hem sls Jason er bij is?
Dat hoorde ik hem nu ook zeggenquote:Op maandag 27 februari 2023 16:51 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik MA nu zeggen dat chiara heeft gezegd dat ze niet te close wil doen met hem sls Jason er bij is?
Maar heeft Chiara dat ook gezegd of wordt dat er nu van gemaakt?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
Chiara vindt het zielig om hem te zeggen dat hij geen kans maakt.. maar er wordt wel over geventileerd
Dit is de versie van MA die dat verteld nav zijn gesprekken met Chiara...quote:Op maandag 27 februari 2023 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Maar heeft Chiara dat ook gezegd of wordt dat er nu van gemaakt?
Dat is precies wat ze wel doetquote:Op maandag 27 februari 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
Lief van Jolien dat ze het niet eerlijk vindt en hoopt dat Chiara het niet gebruikt voor het spel (verliefdheid jason).
En daarom tegen hem zegt.
Al voor ze iets hebben, zegt genoeg weerquote:Op maandag 27 februari 2023 16:59 schreef happyme28 het volgende:
Ik trek die gozer echt niet. Niet te doen. Ik 'claim' haar
Heel goed advies voor Chiara dat ze aan Michelangelo geeftquote:Op maandag 27 februari 2023 16:56 schreef Monique___ het volgende:
Lief van Jolien dat ze het niet eerlijk vindt en hoopt dat Chiara het niet gebruikt voor het spel (verliefdheid jason).
En daarom tegen hem zegt.
ja ze draait hem om haar vinger.quote:
Heb chiara horen zeggen ik ga niet met je in bed liggen want is zielig voor jason.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit is de versie van MA die dat verteld nav zijn gesprekken met Chiara...
Dus helemaal waterdicht is het niet...
quote:Op maandag 27 februari 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heel goed advies voor Chiara dat ze aan Michelangelo geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |