De rest losse vlodders? 1 dags vlinders en ziektes??🤪🙄😮💨quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
WAT? mimi pas 1 relatie gehad hoor ik nu??
Pfffff.... zet 'm maar op de bank!!quote:Op maandag 27 februari 2023 10:00 schreef Jockari het volgende:
MiMi wat leuteren, maar Chiara luistert niet echt.
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pfffff.... zet 'm maar op de bank!!
Moe van..
Mimi heeft zichzelf nogal hoog!quote:Op maandag 27 februari 2023 10:04 schreef Jockari het volgende:
MiMi zit verhaal ter plaatse te verzinnen.
Nou, dat issie dus sowieso al nietquote:Op maandag 27 februari 2023 10:07 schreef Kayro het volgende:
[..]
Mimi heeft zichzelf nogal hoog!
alles wordt hem aangedaan 😖
Misschien iets met projectie
Al snel slachtoffer hè
Wat je uitdeeld krijg je terug
Wat mij opvalt is dat die Belgen heel moeilijk praten. Ze kunnen geen normale zin afmaken zonder dinges, dit dat, euh euh.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe kan je een dit dat dit dat
En kom je daar en dit dat en dat dit verhaal van MA in godsnaam volgen
Mini is nog opzoek naar zich zelf.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
WAT? mimi pas 1 relatie gehad hoor ik nu??
+Lesleyquote:Op maandag 27 februari 2023 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die Belgen heel moeilijk praten. Ze kunnen geen normale zin afmaken zo der dinges, dit dat, euh euh.
Nieuwe generatie🤪 ik jankte om verloren knikkers😁quote:Op maandag 27 februari 2023 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is niet normaal als je denk dat de wereld om likes en followers draait als je 18 bent
Jason is op zoek naar een vrouw niet naar een meisje. Die gaat ook echt een wat oudere vriendin vinden denk ik zomaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:11 schreef Jockari het volgende:
Jason praat als een volwassene. Top !
Met mimi praat ze over strategie en met Jason over alles dat haar persoonlijk raakt. Jason vraagt confronterende vragen op de meest vriendelijke manier en uit echte interesse.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef jooba het volgende:
Chiara knapt serieus af op mimi zijn kleuterverhalen. Oppervlakkig mannetje.
Jason daarentegen, wow zo volwassen !
Die kunnen misschien wel komen optredenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Het rijtje gecancelde artiesten komt voorbij
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:21 schreef jooba het volgende:
Chiara knapt serieus af op mimi zijn kleuterverhalen. Oppervlakkig mannetje.
Jason daarentegen, wow zo volwassen !
Tot Jason iets zegt wat niet in haar straatje past, dan kapt ze hem af en zegt ik praat wel met iemand anders.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Met mimi praat ze over strategie en met Jason over alles dat haar petsoonlijk raakt. Jason vraagt confronterende vragen op de meest vriendelijke manier en uit echte interesse.
Dat gaat nog wel indalen bij haar. Duurt altijd even voordat ze het snapt. Je hoeft niet alles te zeggen om jezelf te zijn. Je kan ook heel goed weten wanneer te zwijgen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Tot Jason iets zegt wat niet in haar straatje past, dan kapt ze hem af en zegt ik praat wel met iemand anders.
Wat een foutje was sorryquote:Op maandag 27 februari 2023 10:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is hier mee?
Hey ik quote op een foto van mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |