Ik zag het ook, maar volgens mij stond hij te wiegen.quote:
Dan haalt hij hetquote:
Maar niet perse subtielquote:Op maandag 27 februari 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan haalt hij het
Die kunnen een tractor besturen
GJ 2 handen in de zakken, of het een seintje is i don't know.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:24 schreef Charmian het volgende:
laat seinen maar beginnen...of doen ze dat al?
Moetquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef D. het volgende:
Is het wie dit ‘moet’ spelen, of wie dit ‘moeten’ spelen?
Volgens mij moet spelenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef D. het volgende:
Is het wie dit ‘moet’ spelen, of wie dit ‘moeten’ spelen?
Risico vsn het vakquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef HappyCharly het volgende:
Niemand kan dit
GJ baalt, als mensen hem er nu op zetten gaat hij naar huis
Jappie misschien?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef Harry het volgende:
Wie zou het wel halen??
Ik zie JW dit nog wel doen. Maar verder?
Ik denk dat niemand dit kan binnen die 3 minutenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef Harry het volgende:
Wie zou het wel halen??
Ik zie JW dit nog wel doen. Maar verder?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan de winnaar ienand wegsturen, dus zullen ze op GJ gaan
stomquote:Op maandag 27 februari 2023 09:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dit kan binnen die 3 minuten
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef HappyCharly het volgende:
3
[..]
stom
een opdracht die zeker nietgehaald kan worden
Die blijft sowieso wel bij de laatst 10 of 5quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
Is de conclusie dan nu al, dat de productie (ik weiger Febo te zeggen) wil dat Isaac blijft ?
Meer ruimte daarquote:
we moeten nog even wachten op de uitslag..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
Is de conclusie dan nu al, dat de productie (ik weiger F*bo te zeggen) wil dat Isaac blijft ?
Eerst oefenen zoquote:Op maandag 27 februari 2023 09:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
we moeten nog even wachten op de uitslag..
Denk het maar er is wel een zaadje gepland want ik denk niet dat Isaac nog veel te vertellen heeft na deze opdracht.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
Is de conclusie dan nu al, dat de productie (ik weiger F*bo te zeggen) wil dat Isaac blijft ?
Dan krijgt @:puzziepie gelijk.
Mensen hebben het zelf al die tijd geaccepteerdquote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Denk het maar er is wel een zaadje gepland want ik denk niet dat Isaac nog veel te vertellen heeft na deze opdracht.
denk t wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Denk het maar er is wel een zaadje gepland want ik denk niet dat Isaac nog veel te vertellen heeft na deze opdracht.
Maar niemand durfde en nu is het openlijk dat veel van de groep Isaac weg wil.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen hebben het zelf al die tijd geaccepteerd
Ze hadden er al lang tegen in kunnen gaan
Als ze er allemaal zo fel op tegen zijn hadden ze ook samen kunnen op staan tegen icequote:Op maandag 27 februari 2023 09:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar niemand durfde en nu is het openlijk dat veel van de groep Isaac weg wil.
jaquote:Op maandag 27 februari 2023 09:34 schreef Loveable het volgende:
Dus degene met de meeste stemmen moet de opdracht doen? Haalt hij/zij het stuurt hij/zij iemand naar huis?
En ze geven nu de grens aan.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze er allemaal zo fel op tegen zijn hadden ze ook samen kunnen op staan tegen ice
Nee ik vind hem ook heel vervelend
Maar je bepaalt zelf of je er in mee gaat of niet
Daar krijg je toch echt kotsneigingen vanquote:
kloptquote:Op maandag 27 februari 2023 09:34 schreef Loveable het volgende:
Dus degene met de meeste stemmen moet de opdracht doen? Haalt hij/zij het stuurt hij/zij iemand naar huis?
Wat zou er dan gebeuren?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Binnen 3 minuten ook, deze opdracht is niet haalbaar.. nice
Tenzij ze weten wie erop komtquote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
De opdracht staat al klaar, nog voor het knoppendrukken, dat zou uitsluiten dat de Exitgame speciaal ontworpen is voor een bepaald persoon
Nopequote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Was iedereen wakker toen de zoemer ging?
Deze is gewoon niet haalbaar...quote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
De opdracht staat al klaar, nog voor het knoppendrukken, dat zou uitsluiten dat de Exitgame speciaal ontworpen is voor een bepaald persoon
neequote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Preciesquote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. of het hele knopjesdrukken is fake, dat ze gewoon iemand weg willen
dan heb je esther niet gezien zeker toen ze moest stemmenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe nog helemaal nadenken bij de stemkast...
ehh dat heb je vooraf gedaan als het goed is
Kan heel goed, zowel bij BB als hier is er geen controle, geen notaris ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. of het hele knopjesdrukken is fake, dat ze gewoon iemand weg willen
netgemistquote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan heb je esther niet gezien zeker toen ze moest stemmen
Geen idee niet te zienquote:
Ik hoop dat de groep ooit een keer achteraf gaat checken bij hunzelf wie op wie gestemd heeftquote:Op maandag 27 februari 2023 09:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan heel goed, zowel bij BB als hier is er geen controle, geen notaris ofzo.
Dat is te ingewikkeld met de bandjes van Hannelore.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:47 schreef HappyCharly het volgende:
warom roepen ze die mensen niet gewoon om
we komen het toch wel te weten
Ik hoop hetquote:Op maandag 27 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Zou GJ zijn eigen gat hebben gegraven?
Vrees er wel voor, maar wie weet kan hij dit met zijn ogen dichtquote:Op maandag 27 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop het niet, ik heb liever Isaac naar huis.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat moet hij maar niet proberenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vrees er wel voor, maar wie weet kan hij dit met zijn ogen dicht
je zou voor minder zuur kijkenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef lojanda het volgende:
Sasha kijkt ook behoorlijk zuur.. had ze niet verwacht die stemmen.. kunnen de komende dagen genieten van haar vrolijkheid ben ik bang.
En mij mag GJquote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik heb liever Isaac naar huis.
Dat denk ik welquote:Op maandag 27 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Dit!quote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat GJ dit kan en Isaac wegstuurt
Beter van niet, we gaan het zien hoe het gaat als ie aan het oefenen isquote:
bedoelt om te falen, jammer welquote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef HopScotch het volgende:
Een schier onmogelijke opdracht en 5 minuten oefentijd? Hm, bijzonder.
Ze zouden niet op ice stemmen HCquote:Op maandag 27 februari 2023 09:50 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ehh... Isaac heeft dus geen 1 gekregen he
ja door hem.. mafkeesquote:Op maandag 27 februari 2023 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Deze haal ik ook
Isaac : Natuurlijk.. beetje aan stuur trekken. Dit was gepland .. dit was gepland.
gj zei dat alle opdrachten te doen waren...dusssssquote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef HopScotch het volgende:
Een schier onmogelijke opdracht en 5 minuten oefentijd? Hm, bijzonder.
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Deze haal ik ook
Isaac : Natuurlijk.. beetje aan stuur trekken. Dit was gepland .. dit was gepland.
i hoopdat ie zelf zijn koffertje paktquote:Op maandag 27 februari 2023 09:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat Isaac dunne poep door de broek heeft nu
Dat dusquote:Op maandag 27 februari 2023 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is mij om het even .... Isaac of GJ
Ik denk het nietquote:Op maandag 27 februari 2023 09:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat Isaac dunne poep door de broek heeft nu
soms mag je lang oefenen en nu ineens niet?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:53 schreef HopScotch het volgende:
Hij mag zelfs niet in die ruimte oefenen. Het wordt steeds gekker.
De zenuwe opbouwen dusquote:Op maandag 27 februari 2023 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meestal moet er eerst een zoemer gaan.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Zoe dacht dat hij met het karretje op de kop moest
Zoe hoorde dat dat karretje gedraaid moest worden, dus ze dacht op de kopquote:Op maandag 27 februari 2023 09:53 schreef Harry het volgende:
Man man, GJ zit echt niet op het coachen van Zoe te wachten.
Mooiquote:Op maandag 27 februari 2023 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Dit is haalbaar, dit is haalbaar.
Babette : Ja, sws met die ballen, jij bent van de ballen!
GJ : Ja, maar die moeten niet vallen....
'Jij houdt van balluh'quote:Op maandag 27 februari 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Peptalk van Babette: jij kan dit, je hebt finesse, je hebt focus!
Maar binnen 3 minuten....quote:Op maandag 27 februari 2023 09:55 schreef spapaars het volgende:
Kwestie van goed sturen, geen onmogelijke opdracht, hij zal slagen.
Icequote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
nou dan kan Gert zijn grote mond waarmaken en gaatie Jeff naar huis sturen..
Als je je nekt uitsteekt mag je beloond worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het nog steeds stoer van GJ, sukkol als hij is
Watertank oefenen was ook raar, zoiets leer je nietquote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind het heel raar dat er maar 5 min oefentijd is.
Met die watertank was het 2 uur?
Met het koord was het ook een flinke tijd.
Idd heel raar ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef mootie het volgende:
Inderdaad, 5 minuten is bizar kort, helemaal in vergelijking met de andere opdrachten.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:56 schreef mootie het volgende:
Ben er wel blij mee, heb niet veel tijd vandaagquote:Op maandag 27 februari 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, 5 minuten is bizar kort, helemaal in vergelijking met de andere opdrachten.
Ja maar daar mag hij niet oefenen.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:00 schreef Charmian het volgende:
dat karretje moet straks toch binnen de pionnen gedraaid worden?
360 gradenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:00 schreef Charmian het volgende:
dat karretje moet straks toch binnen de pionnen gedraaid worden?
aww cutequote:Op maandag 27 februari 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Zoe dacht dat hij met het karretje op de kop moest
Hij red het nu niet in 5 min dan gaat hij het denk ik ook niet in drie min reddenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, 5 minuten is bizar kort, helemaal in vergelijking met de andere opdrachten.
nee, snap ik, ik bedoel dat is een heul klein vierkantjequote:Op maandag 27 februari 2023 10:00 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja maar daar mag hij niet oefenen.
Ja klopt inderdaad. Ik denk dat het wel te doen is eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, snap ik, ik bedoel dat is een heul klein vierkantje
Tuurlijk wil Martin dat.. stel je voor dat hij even niet in beeld isquote:Op maandag 27 februari 2023 10:03 schreef Deisyy het volgende:
Zoe en Martin willen beiden naast Babette
3 minuten.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
Het is bijna een onmogelijke opdracht om dit te doen laat staan binnen 5 minuten.
echyt hequote:Op maandag 27 februari 2023 10:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wil Martin dat.. stel je voor dat hij even niet in beeld is
gewoon op je eigen stip gaan staanquote:Op maandag 27 februari 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
Matin wil op zijn stip staan
Dus zoe moet weg van hem
Zoe blijft staan
Matin
Je bent echt een klein kind jij
Die man zou je toch een mep geven
Ze hebben geen eigen stipquote:Op maandag 27 februari 2023 10:05 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
gewoon op je eigen stip gaan staan
Ja is ook heel jammer. Ik had hem Esther laten doenquote:Op maandag 27 februari 2023 10:04 schreef HappyCharly het volgende:
weljammer dat er een onhaalbare proef is
zit Isaac al stiekem in zijn vuistje te lachen?
Netquote:Op maandag 27 februari 2023 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me af of dat karretje zelfs wel past in de breedte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |