Ik zag het ook, maar volgens mij stond hij te wiegen.quote:
Dan haalt hij hetquote:
Maar niet perse subtielquote:Op maandag 27 februari 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan haalt hij het
Die kunnen een tractor besturen
GJ 2 handen in de zakken, of het een seintje is i don't know.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:24 schreef Charmian het volgende:
laat seinen maar beginnen...of doen ze dat al?
Moetquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef D. het volgende:
Is het wie dit ‘moet’ spelen, of wie dit ‘moeten’ spelen?
Volgens mij moet spelenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef D. het volgende:
Is het wie dit ‘moet’ spelen, of wie dit ‘moeten’ spelen?
Risico vsn het vakquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef HappyCharly het volgende:
Niemand kan dit
GJ baalt, als mensen hem er nu op zetten gaat hij naar huis
Jappie misschien?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef Harry het volgende:
Wie zou het wel halen??
Ik zie JW dit nog wel doen. Maar verder?
Ik denk dat niemand dit kan binnen die 3 minutenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef Harry het volgende:
Wie zou het wel halen??
Ik zie JW dit nog wel doen. Maar verder?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2023 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan de winnaar ienand wegsturen, dus zullen ze op GJ gaan
stomquote:Op maandag 27 februari 2023 09:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dit kan binnen die 3 minuten
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef HappyCharly het volgende:
3
[..]
stom
een opdracht die zeker nietgehaald kan worden
Die blijft sowieso wel bij de laatst 10 of 5quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
Is de conclusie dan nu al, dat de productie (ik weiger Febo te zeggen) wil dat Isaac blijft ?
Meer ruimte daarquote:
we moeten nog even wachten op de uitslag..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
Is de conclusie dan nu al, dat de productie (ik weiger F*bo te zeggen) wil dat Isaac blijft ?
Eerst oefenen zoquote:Op maandag 27 februari 2023 09:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
we moeten nog even wachten op de uitslag..
Denk het maar er is wel een zaadje gepland want ik denk niet dat Isaac nog veel te vertellen heeft na deze opdracht.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:29 schreef Harry het volgende:
Is de conclusie dan nu al, dat de productie (ik weiger F*bo te zeggen) wil dat Isaac blijft ?
Dan krijgt @:puzziepie gelijk.
Mensen hebben het zelf al die tijd geaccepteerdquote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Denk het maar er is wel een zaadje gepland want ik denk niet dat Isaac nog veel te vertellen heeft na deze opdracht.
denk t wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Denk het maar er is wel een zaadje gepland want ik denk niet dat Isaac nog veel te vertellen heeft na deze opdracht.
Maar niemand durfde en nu is het openlijk dat veel van de groep Isaac weg wil.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen hebben het zelf al die tijd geaccepteerd
Ze hadden er al lang tegen in kunnen gaan
Als ze er allemaal zo fel op tegen zijn hadden ze ook samen kunnen op staan tegen icequote:Op maandag 27 februari 2023 09:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar niemand durfde en nu is het openlijk dat veel van de groep Isaac weg wil.
jaquote:Op maandag 27 februari 2023 09:34 schreef Loveable het volgende:
Dus degene met de meeste stemmen moet de opdracht doen? Haalt hij/zij het stuurt hij/zij iemand naar huis?
En ze geven nu de grens aan.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze er allemaal zo fel op tegen zijn hadden ze ook samen kunnen op staan tegen ice
Nee ik vind hem ook heel vervelend
Maar je bepaalt zelf of je er in mee gaat of niet
Daar krijg je toch echt kotsneigingen vanquote:
kloptquote:Op maandag 27 februari 2023 09:34 schreef Loveable het volgende:
Dus degene met de meeste stemmen moet de opdracht doen? Haalt hij/zij het stuurt hij/zij iemand naar huis?
Wat zou er dan gebeuren?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Binnen 3 minuten ook, deze opdracht is niet haalbaar.. nice
Tenzij ze weten wie erop komtquote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
De opdracht staat al klaar, nog voor het knoppendrukken, dat zou uitsluiten dat de Exitgame speciaal ontworpen is voor een bepaald persoon
Nopequote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
Was iedereen wakker toen de zoemer ging?
Deze is gewoon niet haalbaar...quote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
De opdracht staat al klaar, nog voor het knoppendrukken, dat zou uitsluiten dat de Exitgame speciaal ontworpen is voor een bepaald persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |