Nog een geluk dat hij niet mee gaat zingenquote:Op maandag 27 februari 2023 07:26 schreef Charmian het volgende:
debieltje martin achter de djset...de goden zij dank is er niks te horen
De FEBO maakt het er zich makkelijk vanafquote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Lekker ook dat ze zo ding hebben binnen gebracht.
Kaarten, muziek luisteren, pingpongen tafeltennis ik zag gisteren dat ze ook al rackets hebben om gewoon te tennissen. Spelletjes doen, boeken lezen. Dat is toch geen gameshow Zo is het ook wel een jaar vol te houden om de langste gameshow ever er van te maken
Waarom denk je dat ik niet meer kijk?quote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Kaarten, muziek luisteren, pingpongen tafeltennis ik zag gisteren dat ze ook al rackets hebben om gewoon te tennissen. Spelletjes doen, boeken lezen. Dat is toch geen gameshow Zo is het ook wel een jaar vol te houden om de langste gameshow ever er van te maken
Ze beginnen het zelf ook zat te worden zo te horen gisterenquote:Op maandag 27 februari 2023 07:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO maakt het er zich makkelijk vanaf
Laat ze zichzelf maar vermaken
Zodat we je nog meer missenquote:Op maandag 27 februari 2023 07:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meer kijk?
Ik denk dat de grootste uitdaging een jaar in een bubbel is. Ik zou daar persoonlijk niet aan moeten denken om met zo weinig prikkels te moeten leven.quote:Op maandag 27 februari 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij ook helemaal niets. Op een geven moment heb je ook niets meer te praten dan over elkaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 07:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste uitdaging een jaar in een bubbel is. Ik zou daar persoonlijk niet aan moeten denken om met zo weinig prikkels te moeten leven.
ik vind janet ook minder leuk , dominante vieze en betweterige damequote:Op maandag 27 februari 2023 08:00 schreef greysbones het volgende:
De manier waarop matin met janet praat hoor je dat hij haar niet bepaald leuk vindt
Liever Janet dan Matinquote:Op maandag 27 februari 2023 08:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vind janet ook minder leuk , dominante vieze en betweterige dame
Doe maar 5quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef Charmian het volgende:
en sommigen die ook gewoon blijven liggen, ik hoop dat ze binnen 10 minuten voor het spelscherm moeten verzamelen
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:16 schreef Charmian het volgende:
en sommigen die ook gewoon blijven liggen, ik hoop dat ze binnen 10 minuten voor het spelscherm moeten verzamelen
Z’n. neus ?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:17 schreef Korak het volgende:
Erik nuttigt even wat uit z'n overlevingspakket
Dit keer een reepje een of anderquote:
Die kan dat in geval van nood toch gewoon in haar lichaam oplossenquote:
Whuuutttquote:Op maandag 27 februari 2023 08:20 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks voor het doorgeven Dotteke, had ik em bijna gemist...
weten ze al of het eli of iets andersis?
MOET nu toch e;ominatie zijn aubquote:Op maandag 27 februari 2023 08:20 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks voor het doorgeven Dotteke, had ik em bijna gemist...
weten ze al of het eli of iets andersis?
jij mentioned mij niet eensquote:Op maandag 27 februari 2023 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuuuttt
Niet meteen de cos openen.
ik zou niet weten hoequote:Op maandag 27 februari 2023 08:21 schreef Korak het volgende:
[..]
Die kan dat in geval van nood toch gewoon in haar lichaam oplossen
hahahaquote:Op maandag 27 februari 2023 08:21 schreef Alocanda het volgende:
Dadelijk zegt de stem, goed gedaan jullie zijn allemaal voor 8.30 uit bed.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:23 schreef Korak het volgende:
Zouden de dames voor dit soort gevallen noodscenarios voor het make-uppen hebben?
Nou, gezien Zowie daar elke dag 2 uur over doetquote:Op maandag 27 februari 2023 08:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
die tijd op de kamer is tijd om te make uppe?
ohh die heeft vast een snelle versiequote:Op maandag 27 februari 2023 08:25 schreef Korak het volgende:
[..]
Nou, gezien Zowie daar elke dag 2 uur over doet
Make up hebben ze op de kamer staanquote:Op maandag 27 februari 2023 08:23 schreef Korak het volgende:
Zouden de dames voor dit soort gevallen noodscenarios voor het make-uppen hebben?
Present.quote:
Dat kan niet anders, hij zat vanmorgen al in z'n Mein Leiderschap te lezenquote:
Als ze tussen janet en Erik in blijft staan ruikt niemand watquote:Op maandag 27 februari 2023 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik doe m'n tanden als laatste, want ze hebben geen geur op tv
Het is al korterquote:Op maandag 27 februari 2023 08:30 schreef HappyCharly het volgende:
ik vidn dit haar van jeff heel vreemd.. iets korter en dan zoi omhoog is prima
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze tussen janet en Erik in blijft staan ruikt niemand wat
Ik hoop een onmogelijk voor GJquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het patroon klopt, komt er nu (als het een eliminatie is) een fysieke proef.
goodmorning... hopelijk eliquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef lojanda het volgende:
Net op tijd voor de zoemer![]()
Goedemorgen
Ik denk het ook, Wim Vroeghe heeft genoeg tijd gehad om iets te lassen en solderen!quote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het patroon klopt, komt er nu (als het een eliminatie is) een fysieke proef.
nee isaacquote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop een onmogelijk voor GJ
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt het gemist
gJ is naar huis
Niet slim, stemmen ze Bern wegquote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef Li0nHeart het volgende:
omg .. Sasha herinnert ons er even aan dat vandaag ook het judotoernooi is.
Dikke kans op eliquote:Op maandag 27 februari 2023 08:33 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo op een eliminatie maar het zal wel weer een verdienopdracht zijn.
Eindelijk!quote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt het gemist
gJ is naar huis
Nee als 1 iemand erop komt dan is het GJquote:Op maandag 27 februari 2023 08:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb liever eerst isaac
maar die komt er niet eens op, wedden?
Alles kan, gezien de tijd misschien beiden.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:33 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo op een eliminatie maar het zal wel weer een verdienopdracht zijn.
oprecies en warsch met esther of sas en dan gaat er iemand die ik niet als eerste wil enquote:Op maandag 27 februari 2023 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee als 1 iemand erop komt dan is het GJ
Zoë je denken maar ik hoorde iemand gisteren zeggen dat er in het reglementboek niet staat dat er elke maand een eliminatie is. Wel dat de manager niet kan worden geëlimineerd.quote:
.. en al reepje op!quote:
dat kloptquote:Op maandag 27 februari 2023 08:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë je denken maar ik hoorde iemand gisteren zeggen dat er in het reglementboek niet staat dat er elke maand een eliminatie is. Wel dat de manager niet kan worden geëlimineerd.
Was wendyquote:Op maandag 27 februari 2023 08:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë je denken maar ik hoorde iemand gisteren zeggen dat er in het reglementboek niet staat dat er elke maand een eliminatie is. Wel dat de manager niet kan worden geëlimineerd.
Nee zo'n vieze gezondequote:
ook erik heeft nooit gezegd dat er verplicht een eli is elke maandquote:Op maandag 27 februari 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was wendy
Maar er zijn anderen zoals Erik die wat anders zeggen
En ik weet dat hij het beter leest
sas of esther komen er allen op met proef voor 2 , en word dan moriie-sasquote:Op maandag 27 februari 2023 08:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oprecies en warsch met esther of sas en dan gaat er iemand die ik niet als eerste wil en
heel toevallig.. isaac ontkomt weer
goh
Waarschijnlijk heeft hij het helemaal uitgeplozenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was wendy
Maar er zijn anderen zoals Erik die wat anders zeggen
En ik weet dat hij het beter leest
enm dan is al dat gezeik over isaac en gj voor niks geweestquote:Op maandag 27 februari 2023 08:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas of esther komen er allen op met proef voor 2 , en word dan moriie-sas
Elke manager heeft minimaal 1 vrijstelling in zijn of haar mandquote:Op maandag 27 februari 2023 08:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook erik heeft nooit gezegd dat er verplicht een eli is elke maand
Het wordt geen Mori Sas want ze willen niet op Sasquote:Op maandag 27 februari 2023 08:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas of esther komen er allen op met proef voor 2 , en word dan moriie-sas
dus dat betekent dat je een vrijstelling hebt (als er een eli is, of 6) niet dat er elke maand een eli isquote:Op maandag 27 februari 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke manager heeft minimaal 1 vrijstelling in zijn of haar mand
Deduceren
ja effe vergeten ......... nog vroegquote:Op maandag 27 februari 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt geen Mori Sas want ze willen niet op Sas
dat hele gezeik 230947239847238 dagen lang slaat nergens op als nu mora eruit gaarquote:Op maandag 27 februari 2023 08:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
mora eruit is speler minder van ander team ,hangt van de proef af , proef voor 1 bewoner dan gj , voor 2 bewoners morrie sas
ik word een beetje moe van eunice en haar hobbiesquote:Op maandag 27 februari 2023 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ..??
Eunice : Weet je wat ik met het geld van de balletschoenen ga kopen? Ik ga geen balletschoenen meer kopen, maar dartpijlenset en een [iets].
Die spitzen had ze toch al?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ..??
Eunice : Weet je wat ik met het geld van de balletschoenen ga kopen? Ik ga geen balletschoenen meer kopen, maar dartpijlenset en een [iets].
Dat je minimaal 1 vrijstelling hebtquote:Op maandag 27 februari 2023 08:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus dat betekent dat je een vrijstelling hebt (als er een eli is, of 6) niet dat er elke maand een eli is
dat is niet wat er staatquote:Op maandag 27 februari 2023 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je minimaal 1 vrijstelling hebt
Dus dat er een eliminatie per maand is
Sowieso
misschien past Moirama zequote:
Ze had nieuwe gekocht van haar Zalando geld maar die stuurt ze terug.. vandaar.quote:
Esther is ingewisseld voor Morriequote:Op maandag 27 februari 2023 08:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
enm dan is al dat gezeik over isaac en gj voor niks geweest
mora er uit, dat levert nu toch niks op
Minimaal 1 vrijstelling betekent dat er minimaal 1 eli moet zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 08:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is niet wat er staat
je kunt dat er in lezen
nee dat je minimaal 1 keer vrijgesteld wordt ALS er een vrijstelling is, kan ook 3 keer.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minimaal 1 vrijstelling betekent dat er minimaal 1 wil moet zijn
Klaar meequote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ voelt zich maar weer eens het mannetje.
Ik hoop dat Moraima nog even mag blijven.. er zijn nog genoeg rotte appels die eerder mogen opzouten.quote:
Een kuiquote:Op maandag 27 februari 2023 08:44 schreef lojanda het volgende:
Eunice gaat geen nieuwe balletschoenen meer kopen maar koopt van het geld dartpijlen en een kui zegt ze.. waarschijnlijk bedoelt ze een keu
Ik hoop zo dat hij op zijn bek gaat zo meteen.. echt dat hij afgaat als een gieter. Het enige nadeel is dan dat Isaac blijft en die gun ik precies hetzelfde.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zeggen ze niet de zin die ze meerdere malen hebben genoemd ( ook in de maand van Jeff ) dat een manager minimaal 1 vrijstelling heeft in zijn of haar maandquote:Op maandag 27 februari 2023 08:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee dat je minimaal 1 keer vrijgesteld wordt ALS er een vrijstelling is, kan ook 3 keer.
Febo is volgens mij wel van plan om elke maand te elimineren, maar die zin dekt die lading niet
ze gaan allebei nietquote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij op zijn bek gaat zo meteen.. echt dat hij afgaat als een gieter. Het enige nadeel is dan dat Isaac blijft en die gun ik precies hetzelfde.
ik begrijp je welquote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zeggen ze niet de zin die ze meerdere malen hebben genoemd ( ook in de maand van Jeff ) dat een manager minimaal 1 vrijstelling heeft in zijn of haar maand
Daar staat niet bij als er een eliminatie is
Dus er kunnen ook 3 eli zijn en maar 1 vrijstelling
Alleen als je dat wil zienquote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan hoop ik dat het Rupert zal zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze gaan allebei niet
mora of sash pf ineens rupi ofzo gaat
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het Rupert zal zijn.
Je kunt niet minimaal 1 vrijstelling hebben zonder eliminatiequote:Op maandag 27 februari 2023 08:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik begrijp je wel
ik weet ook dat er over deze zin discussie is
open voor interpretatie and such
Erik naar huisquote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef Charmian het volgende:
omdat erik 1 keer heeft geroepen dat hij op moraima gaat, zijn ineens alle ballen op haar
Op FB wordt hij de sekteleider genoemdquote:Op maandag 27 februari 2023 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
als iemand ander zich zou opwerpen was het waarschijnlijk een held geweest
let's agree to disagreequote:Op maandag 27 februari 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet minimaal 1 vrijstelling hebben zonder eliminatie
Neen ze moeten kunnen kiezen uit minimaal 2quote:
Over betrouwbare bronnen gesprokenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB wordt hij de sekteleider genoemd
Oja, dan uit iedereen die nog geen manager us geweestquote:Op maandag 27 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neen ze moeten kunnen kiezen uit minimaal 2
Sinds wanneer heb je bronnen nodig in een RLSquote:
gelukkig weten ze helemaal niet dat er een eli komt ofzo..quote:Op maandag 27 februari 2023 08:59 schreef lojanda het volgende:
Zoë is toch wel een verstandig kind hoor en ze doet ook altijd iets met de tips die je haar geeft.
Ze heeft weer een jurkje aangetrokken bij het gaan van de zoemer
Ja die zit klaar voor zijn moment..quote:
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:05 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Het lekkere hapje staat er weer wel
dan ga ik gillemnquote:Op maandag 27 februari 2023 09:06 schreef greysbones het volgende:
Het zal een domme verdienopdracht zijn
Ja de meeste lagen nog op bed met een volle blaasquote:
Met d'r waaibomenkapsel.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:09 schreef lojanda het volgende:
Mevr zuurtje (Esther) kijkt niet gerust..
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de meeste lagen nog op bed met een volle blaas
Mooiquote:Op maandag 27 februari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de meeste lagen nog op bed met een volle blaas
Stikzenuwachtigquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
Dat stilzijn lukt ze maar moeilijk.
En er komt ook nooit een sanctie opquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
Dat stilzijn lukt ze maar moeilijk.
Die is nooit voor 10.00 wakker..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, anders vraag ik het niet.
Tiano.quote:
Die staat volop te seinen..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:13 schreef Harry het volgende:
Isaac doet nu al een paar keer een hand voor zijn rechter oog naar iemand....
quote:
Vandaar dat die daar stond. Vond het al zo vreemd.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
Ima was de laatste die in de rij stond voor het plassen
minimaal 50.000 uit de potquote:Op maandag 27 februari 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er komt ook nooit een sanctie op
Nee staan nog steeds te wachten.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
Moest even met de hond weg, al bekend wat er gaat gebeuren?
Nee. Iets ballen op pionnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
Moest even met de hond weg, al bekend wat er gaat gebeuren?
Zal tijd worden..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:16 schreef Deisyy het volgende:
STILTE AUB! LAATSTE WAARSCHUWING, ANDERS EEN GELE KAART!
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
moet hannelore nog uit haar bed getrommeld worden mss
Hmm laat ik daar nu niks van gelovenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Oempaloempa : Stilte alstublieft! Laatste waarschuwing, anders gele kaart!
laatste ookquote:Op maandag 27 februari 2023 09:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Oempaloempa : Stilte alstublieft! Laatste waarschuwing, anders gele kaart!
Zodat ze een shot kunnen maken van iedereen die staat te wachtenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Het duurt wel lang zeg, snap dat nooit zo waar dat voor is
ALs ze daar zo lang tijd voor nodig hebben zijn het ok maar een stelletje klungelsquote:Op maandag 27 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zodat ze een shot kunnen maken van iedereen die staat te wachten
Spanning opbouwenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Het duurt wel lang zeg, snap dat nooit zo waar dat voor is
Dat zou toch niet zolang hoeven duren met al die camera’squote:Op maandag 27 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zodat ze een shot kunnen maken van iedereen die staat te wachten
Correct en tevens juistquote:Op maandag 27 februari 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze daar zo lang tijd voor nodig hebben zijn het ok maar een stelletje klungels
Ik schrok er ook vanquote:Op maandag 27 februari 2023 09:20 schreef StephanL het volgende:
Jesus die stem staan hard![]()
Jaaa eliminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |