Hoi Mexx, wat grappig dat je hier bent.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:39 schreef Yasmin__x het volgende:
Wat zou ik toch intens gelukkig zijn als die Gert-Jan er samen met Wanda uitvliegt. Een dubbele eliminatieopdracht en gelijk twee vliegen in één klap.
huuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 26 februari 2023 17:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoi Mexx, wat grappig dat je hier bent.
Rupi is een valse pisnicht dus dat kon je uittekenen want beiden gaan op voor manager en dan komt die kant naar bovenquote:
En dan kunnen we wel stoppen met kijken.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou het wel een mooie actie vinden als Isaac blijft dat dan Babette, Gertjan, Wendy, Wanda en Jappie zelf opstappen
Vergelijkbaar met Mirthe en daardoor ben je als groep en individu bang om diegene erop te zetten. Terwijl je er ook in kan doorslaan want Bern is vooral sterk qua fysiek en spelletjes spelen. Maar op basis van brains valt ie juist vaak door de mand.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern is de stille kracht
Kan bijna alles en slipt er zo door
Kan je drie voorbeelden geven waaruit blijkt dan de brains van Bern matig zijn? Of twee, mag ook.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Mirthe en daardoor ben je als groep en individu bang om diegene erop te zetten. Terwijl je er ook in kan doorslaan want Bern is vooral sterk qua fysiek en spelletjes spelen. Maar op basis van brains valt ie juist vaak door de mand.
wrn schandelijk , morrie voegt niks toe , brengt amper geld binnen , thuis kan ze ook afvallen en hoestenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:28 schreef Judiwi het volgende:
Schandelijk een Sasha die tegwn Moirama wil. Schandelijk die gele groep met hun chantage. Pfff.
Het is en blijft een spel he, ze moeten toch mensen er uit spelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:28 schreef Judiwi het volgende:
Schandelijk een Sasha die tegwn Moirama wil. Schandelijk die gele groep met hun chantage. Pfff.
Volg die kerel amper maar als ik even twee recente voorbeelden mag geven: Barcelona de hoofdstad van Spanje en Wanda zei gisteren dat al het speltechnische aan Bern voorbijgaat. Verder zeggen de bro's dat Esther heel erg slim is maar dat blijkt dan weer niet uit haar gedrag en uitspraken. Als je daar bent dan kun je allerlei testjes uitvoeren en spotten zo zou ik het doen.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan je drie voorbeelden geven waaruit blijkt dan de brains van Bern matig zijn? Of twee, mag ook.
Bern is sowieso waardeloos qua topografie aldus hijzelf en dan verbeter je elkaar lijkt mequote:Op zondag 26 februari 2023 17:37 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat Barcelona hoofdstad van Spanje een uitspraak van Sasha was
Heb hem wel vaker 30 seconds zien spelen en ook bij de verdienopdrachten waarbij algemene kennis handig zou zijn was hij onzichtbaar. Zijn algemene kennis lijkt me niet heel best, wat op zich niets hoeft te zeggen over hoe 'slim' iemand is. Maar hij lijkt te denken zoals hij praat; sloom en omslachtig. Als hij een opdracht krijgt waarbij hij binnen korte tijd antwoorden moet geven denk ik dat hij zou kunnen bezwijken onder die tijdsdruk.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volg die kerel amper maar als ik even twee recente voorbeelden mag geven: Barcelona de hoofdstad van Spanje en Wanda zei gisteren dat al het speltechnische aan Bern voorbijgaat. Verder zeggen de bro's dat Esther heel erg slim is maar dat blijkt dan weer niet uit haar gedrag en uitspraken. Als je daar bent dan kun je allerlei testjes uitvoeren en spotten zo zou ik het doen.
Weet ik en ze kunnen niets vinden. Maar het is wel knap irritantquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
gezellig een "double date"
Wanda krijgt trouwens een dikke kop
je hebt toch helemaal geen idee waarmee hij dat geld heeft verloren?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:55 schreef HopScotch het volgende:
Tips over blackjack van een ex-gokverslaafde die veel geld heeft verloren. Mja.
Bij 30 seconds duurt bij hem 3 minuten. Of hij zegt hû hû ipv het woord.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb hem wel vaker 30 seconds zien spelen en ook bij de verdienopdrachten waarbij algemene kennis handig zou zijn was hij onzichtbaar. Zijn algemene kennis lijkt me niet heel best, wat op zich niets hoeft te zeggen over hoe 'slim' iemand is. Maar hij lijkt te denken zoals hij praat; sloom en omslachtig. Als hij een opdracht krijgt waarbij hij binnen korte tijd antwoorden moet geven denk ik dat hij zou kunnen bezwijken onder die tijdsdruk.
Dat klopt.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt toch helemaal geen idee waarmee hij dat geld heeft verloren?
ja, met gokken, maar dat kan op allerlei manieren.
Echt vaak hoor. Ook in zijn taalbeheersing.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan je drie voorbeelden geven waaruit blijkt dan de brains van Bern matig zijn? Of twee, mag ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu hoor ik dat Zoë zich op wil opofferen dan is ze het weekend thuis en haar moeder id maandag en dinsdag vrij.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:04 schreef Flow3r het volgende:
Babs kan niet wachten om weer thuis te zijn en weer te kunnen gaan studeren, ze gunt het Zoe meer om te blijven
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:05 schreef Flow3r het volgende:
Zoe denkt dat de andere kant ( Isaac ) Babet er op gaat zetten om zo Gertjan te raken
Ze denken dat misschien Wendy, Zoe of Babet op de stip gaan komen, en ze willen alle 3 wel naar huis, ze gunnen het elkaar meer om te blijvenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu hoor ik dat Zoë zich op wil opofferen dan is ze het weekend thuis en haar moeder id maandag en dinsdag vrij.
Het gaat ook alle kanten op daar het duurt ook te lang allemaalquote:Op zondag 26 februari 2023 18:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze denken dat misschien Wendy, Zoe of Babet op de stip gaan komen, en ze willen alle 3 wel naar huis, ze gunnen het elkaar meer om te blijven
Daar geloof ik niets van.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze denken dat misschien Wendy, Zoe of Babet op de stip gaan komen, en ze willen alle 3 wel naar huis, ze gunnen het elkaar meer om te blijven
Ze hebben sowieso geen zin meer om daar te zitten met Isaac, zoveel is wel duidelijkquote:Op zondag 26 februari 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat ook alle kanten op daar het duurt ook te lang allemaal
Maar het lijkt er op dat ze geen zin meer hebben en naar huis willen
dat hoopt hijquote:Op zondag 26 februari 2023 18:10 schreef Flow3r het volgende:
Volgens Babs heeft Isaac tegen Kenzy gezegd dat als ze straks geen manager meer is, ze terug bij het pact is
De laatste discussie die ik heb gezien was dat Rupert&Co. op Sasha willen en dat Jeff en Marciano zeiden dat ze zich niet in de kaarten moesten laten kijken als ze toch niet genoeg stemmen hadden en ze beter op Esther zouden kunnen gaan. Maar geen idee of dat de laatste stand van zaken is en ik kreeg ook niet het idee dat er al een consensus over was.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.
Heeft iemand als iets van de andere kant gehoord waarop ze eventueel willen gaan?
Het duurt gewoon allemaal veel te lang, elke keer moeten ze weer plannen bijstellen dankzij die kut Feboquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur van gisteren staat nu online, ga nu losse fragmenten en verzoeken doen, waaronder deze ....![]()
[ afbeelding ]
Zoe heeft trek in pik - 25 februari 2023.Dat kind is niet bepaald woke, en dat valt te prijzen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah .. de uitleg over de Nintendo irratatie van Babette:
https://streamable.com/skwgnt
Babette had het op de WC met GJ over Isaac. Dat het een soort Mario spel is op de Nintendo, waar je uiteindelijk bij de eindbaas komt. Rupert zat in een hokje en hoorde dit. Is naar Isaac gelopen en het vertelt. Daarna kwam Isaac de keuken waar Babette en GJ waren en zong het 'Mario theme' en zei : 'Je moet doen, wat je moet doen'.
Korte samenvatting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gezellig naar de sterrenwacht ......![]()
[ afbeelding ]
Erik gaat na het programma op date met Mirthe - 25 februari 2023.Als dat geen neuken wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 26 februari 2023 18:05 schreef Flow3r het volgende:
Zoe denkt dat de andere kant ( Isaac ) Babet er op gaat zetten om zo Gertjan te raken
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoi Mexx, wat grappig dat je hier bent.
Dat heeft werkelijk niks met woke zijn te maken.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kind is niet bepaald woke, en dat valt te prijzen...
Ik denk dat die eliminatie op het allerlaatst pas komt, dinsdag dus, meer tijd om voor team isaac nog met een plan te komen, of meer tijd voor de Febo om met een plan te komenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Mocht er morgen een eliminatie zijn dan lees ik hier wel
Maar ik denk ook dat ze voor Bep gaan
Deugen dan.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft werkelijk niks met woke zijn te maken.
Terwijl er wel een gesprek gaande was.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:30 schreef mootie het volgende:
Niks veranderd. Jw en Esther zeiken over het eten. Voor ze een hap gegeten hebben.
Ja, maar het is geen avg'tjequote:Op zondag 26 februari 2023 18:30 schreef mootie het volgende:
Niks veranderd. Jw en Esther zeiken over het eten. Voor ze een hap gegeten hebben.
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou het wel een mooie actie vinden als Isaac blijft dat dan Babette, Gertjan, Wendy, Wanda en Jappie zelf opstappen
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gezellig naar de sterrenwacht ......![]()
[ afbeelding ]
Erik gaat na het programma op date met Mirthe - 25 februari 2023.Van al die plannen komt helemaal niks terecht joh want ze lullen maar een eind weg en beloven van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
In dit specifieke geval denk ik toch wel.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van al die plannen komt helemaal niks terecht joh want ze lullen maar een eind weg
Ga jij even bij die hangouderen zittenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het er niet smakelijk uit zien, bleekjes...
lekker veel zoutquote:Op zondag 26 februari 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Mora laat ook even de nieren extra uren draaien
Die hard.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:38 schreef mootie het volgende:
Esther lacht keihard om het eten.
Misselijk sekreet.
Zij en Jw eten enorm smerig.
Ik krijg echt de neiging om die erwten door haar strot te duwen ( zoals je zou kunnen doen met een stuk kaas)quote:Op zondag 26 februari 2023 18:38 schreef mootie het volgende:
Esther lacht keihard om het eten.
Misselijk sekreet.
Zij en Jw eten enorm smerig.
Verbazingwekkendquote:Op zondag 26 februari 2023 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker veel zout
ze hebben daar geen van allen nog smaakpapillen
O, het kan smaken hoor maar het nodigt niet echt uit.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga jij even bij die hangouderen zitten![]()
Maar denk dat je gelijk hebt.
Mora is al flink aan de gang met zout en sambal
das heel fijn voor JW maar we hebben 2 streamsquote:Op zondag 26 februari 2023 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Thaise curry zei jw net een keer of 20.
Het ziet er wel saai uitquote:Op zondag 26 februari 2023 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, het kan smaken hoor maar het nodigt niet echt uit.
super gluequote:Op zondag 26 februari 2023 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
mijn man vraagt of esther vast zit aan hem met een ketting....
ik snap niet dat men een excuus voor haar gedrag verzint steeds... het is gewoon een vrouw met een gemeen vals karakter.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg echt de neiging om die erwten door haar strot te duwen ( zoals je zou kunnen doen met een stuk kaas)
wat een ontzettend kreng is dat
Ja ze is er mee weggekomen.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:40 schreef mootie het volgende:
Er is ook niks veranderd in de interactie tussen Esther en Jw.
Ze lacht nu alleen nog harder.
Mooi, jw stikt er bijna in.
Jij hebt het over afspreken maar zij heeft het over een heel programma met sterrenkijken, terwijl ook al aan anderen beloofd, wil gaan biljarten in het café van Erik, en ook nog graag polsstokhoogspringen. Mirthe praat zoals ze denkt namelijk warhoofd.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:36 schreef Verida het volgende:
[..]
In dit specifieke geval denk ik toch wel.
Ik denk echt wel dat deze twee elkaar na de loods nog eens zullen spreken .
Hebben ze na de eerste hap meteen gedaanquote:Op zondag 26 februari 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Nou nog even wachten tot JW alles naar binnen heeft geduwd.
Wat in volle gang, met volle scheppen bezig is.
En dan het eten afzeiken, kom maar door hoor
Waarop Zoe zegt dat ze het aan Jeff heeft gevraagd.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:44 schreef mootie het volgende:
Jw heeft wat knoflooksaus van jeff van vrijdag, er was heel veel over.
Zoe komt er om vragen. NEE, dit is van Jeff!!
Kanonne…
Oh toen ik het ff niet meer trokquote:Op zondag 26 februari 2023 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze na de eerste hap meteen gedaan
Knoflooksaus.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waarop Zoe zegt dat ze het aan Jeff heeft gevraagd.
Jeff heeft gezegd dat het bij JW is en toen gaf JW het potje knoflookpoeder aan Zoe.
Het hoeft niet allemaal in de eerste week na het programmaquote:Op zondag 26 februari 2023 18:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij hebt het over afspreken maar zij heeft het over een heel programma met sterrenkijken, terwijl ook al aan anderen beloofd, wil gaan biljarten in het café van Erik, en ook nog gaan polsstokhoogspringen. Mirthe praat zoals ze denkt: een totaal warhoofd.
We gaan nu eerst onsmakelijk peuteren.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh toen ik het ff niet meer trok![]()
Nou ja misschien nog een afterparty
Ik geef gewoon weer zoals ik het duidelijk gehoord heb.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Knoflooksaus.
En die is niet van Jeff, die is over van het eten van vrijdag.
Eenmaal buiten is het allemaal weer zo anders dus zo moet je eigenlijk niet eens willen denkenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Het hoeft niet allemaal in de eerste week na het programma![]()
ik geloof wel in een leuke vriendschap tussen die twee.
Ja ook dat nog, vooral dat slurpen erbijquote:Op zondag 26 februari 2023 18:49 schreef mootie het volgende:
[..]
We gaan nu eerst onsmakelijk peuteren.
Janet kan ook wel oeverloos zeuren en zeikenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
de naalden zijn allemaal kapot
Janet vind het blijkbaar de schuld van Wendy
want Janet zelf doet jaren met naalden
? welke stream?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
des te meer ze on stream is des te onsympathieker ik haar vindquote:Op zondag 26 februari 2023 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Janet kan ook wel oeverloos zeuren en zeiken
Heb ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
des te meer ze on stream is des te onsympathieker ik haar vind
Die dingen gedaan soms stukquote:Op zondag 26 februari 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
lekker koezenquote:Op zondag 26 februari 2023 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee jammer
Oh wissel naar Jeff en Kim
Maar dat gaat nog nergens over.
Knuff, knuff knufff
Maar altijd beter dan de vorige tweequote:Op zondag 26 februari 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker koezen![]()
maar totaal niet boeiend
Bij wie, was maar heel kort dan zo kort dat ik het niet eens mee kreeg had zeker weer de verkeerde stream aanquote:Op zondag 26 februari 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Esther opent het bal.
Het afzeiken is begonnen
Ja zijn verplichte corvee.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
JW aan de afwas, zie je wel dat hij wat doet
Klopt het was heel kort.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij wie, was maar heel kort dan zo kort dat ik het niet eens mee kreeg had zeker weer de verkeerde stream aan
KimD weet zich totaal geen raad zonder Jeff want die klemt zich telkens aan hem vast als een Siamese tweelingquote:Op zondag 26 februari 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Zapp Bro's.
Ik ben terug bij Jeff en Kim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geintje bij de kas - 25 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ze is net aan het opnoemen wat ze vandaag heeft gedaanquote:Op zondag 26 februari 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD weet zich totaal geen raad zonder Jeff want die klemt zich aan hem vast als een Siamese tweeling
Ze heeft ook verder niet echt iemand anders daar.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD weet zich totaal geen raad zonder Jeff want die klemt zich telkens aan hem vast als een Siamese tweeling![]()
Omdat ze weet dat ze daarna weer in zijn armen vliegt jaquote:Op zondag 26 februari 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is net aan het opnoemen wat ze vandaag heeft gedaan
allemaal zonder Jeff
gisteren ook
ze doen veel afzonderlijk van elkaar
Maar ze is wel min of meer een eenling.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is net aan het opnoemen wat ze vandaag heeft gedaan
allemaal zonder Jeff
gisteren ook
ze doen veel afzonderlijk van elkaar
Wat je zegt inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze is wel min of meer een eenling.
Vraag me af of ze dat gaat trekken zonder Jeff
ze hebben allemaal iemand nodig daarquote:Op zondag 26 februari 2023 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat ze daarna weer in zijn armen vliegt ja
Maar allemaal heel oppervlakkig daar is geen sprake van wederzijds vertrouwen of close zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
ze is ook vaak met ZOe de laatste weken
Niet perse een eenling, in het begin ging ze van de een naar de ander.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze is wel min of meer een eenling.
Vraag me af of ze dat gaat trekken zonder Jeff
nee zoe is voor niemand te vertrouwenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar allemaal heel oppervlakkig daar is geen sprake van een vertrouwen
Jeff zelf ookquote:Op zondag 26 februari 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben allemaal iemand nodig daar
de enige waarvan ik denk dat ze het red zonder haar buddy is Wendy
Als Wanda gaat, gaat Jappie ookquote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jeff zelf ook
Jasper zal ook doorgaan
En ik denk ook een Mirthe
Zoe is een ongeleid projectiel.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zoe is voor niemand te vertrouwen
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet perse een eenling, in het begin ging ze van de een naar de ander.
KimD heeft Jeff als 'haar alles' vriendje en speltechnisch doet ze niks waardoor ze wederom maar achter Jeff aanhobbeltquote:Op zondag 26 februari 2023 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet perse een eenling, in het begin ging ze van de een naar de ander.
Omg dan is Jappie nog slapper daar, dan ik denk.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Wanda gaat, gaat Jappie ook
die doet niet anders als hele dagen achter haar aanlopen
Jeff heeft nog Ice
(Tiano en Matin reken ik niet mee)
Mirthe kan maar die gaat denk ik niet winnen
ze maakt vaak haar eigen keusquote:Op zondag 26 februari 2023 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft Jeff als 'haar alles' vriendje en speltechnisch doet ze niks waardoor ze wederom maar achter Jeff aanhobbelt
wat zou ze dan moeten doen "speltechnisch"quote:Op zondag 26 februari 2023 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft Jeff als 'haar alles' vriendje en speltechnisch doet ze niks waardoor ze wederom maar achter Jeff aanhobbelt
Ga ik toch even schakelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Tiano is ook een poos in K5 geweest vandaag
Ik hoop dat het lekkerder smaakte dan dat het eruit zietquote:
De laatste tijd gaat ze gewoon telkens mee omdat ze wel moet en er zelf allemaal geen zicht op heeftquote:Op zondag 26 februari 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze maakt vaak haar eigen keus
en hobbelt er niet achter aan als ze er niet achter staat
Berend was haar ideequote:Op zondag 26 februari 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat ze gewoon telkens mee omdat ze wel moet en er zelf allemaal geen zicht op heeft
Thanks, opname loopt ....quote:Op zondag 26 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas
stream 2 gametalk bro's
vanaf 19.10 ongeveer
Berend lozen is speltechnisch niet eens verstandigquote:Op zondag 26 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend was haar idee
Berend haat Kim nu
dat is een meningquote:Op zondag 26 februari 2023 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend lozen is speltechnisch niet eens verstandig
Dat is wel gebeurd, Berend is nu niet meer op de streamsquote:Op zondag 26 februari 2023 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend lozen is speltechnisch niet eens verstandig
Mooi, want ik stapte er te laat in.quote:
Slimquote:Op zondag 26 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Tiano verteld niet eens de waarheid aan Ice
Tiano en Matin praten regelmatig met elkaarquote:Op zondag 26 februari 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Janet zingt, nou ja zingt.
Het gesprek van de bro's stagneert.
Dat die Martin daar ook steeds bij is, is me ook een raadsel
Puur voor de rugdekking toch?
Wat een **** wijf is het ook dan hé.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:20 schreef Ebinas het volgende:
Ice weet dat JW de boodschapper is geweest.
Hij heeft het van Rupie want daar heeft esther het weer tegen gezegd
Ja echt enorm.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat een **** wijf is het ook dan hé.
Tegen isaac zeggen dat ze t niet wil zeggen en dan tegen rupie waarvan ze t weet dat hij t toch wel doorlult.
Aanname weer......quote:Op zondag 26 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Wanda gaat, gaat Jappie ook
die doet niet anders als hele dagen achter haar aanlopen
Jeff heeft nog Ice
(Tiano en Matin reken ik niet mee)
Mirthe kan maar die gaat denk ik niet winnen
misschien moet hij nog even naar K5quote:Op zondag 26 februari 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Ice heeft het nog niet helemaal rond, iets klopt er niet
Ik heb die van Jeff niet gehoord, maar ik vind dit ook al leuk gedaan door hen samen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
is leuk
al vind ik die van Jeff leuker
Jasper is geen schim meer van zichzelf, hoop dat die sukkel snel vertrekt ....quote:
Maar goed als hij het hoort, dan kreunt en steunt hij 3x.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:25 schreef OmaJacky het volgende:
Helaas is t jammer dat JW dit niet te horen gaat krijgen.
Gelukkig verteld hij haar niks meer.
Want nu willen ze eventueel op morrie want ze denken dat de groep Bro op babette gaan.
Isaac noemt nu spy, prins lul
Prins lul is dacht ik GJ.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:25 schreef Ebinas het volgende:
Spy, prins lul, en nog 1
Zijn volgens Ice de 3 smaken
sashaquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Prins lul is dacht ik GJ.
Spy is sasha of wanda?
Wel ironisch trouwens dat KimD Berend telkens 'vies' noemde en op zo'n momenten blijft herhalen. Laatst zei Zoe soortgelijks tegen Babs: 'KimD heeft van dat viezige vette haar, in de ochtend ook vaak een hele muffe geur over haar hele lichaam'.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wel gebeurd, Berend is nu niet meer op de streams
Daar ging de post niet over...Misschien even beter lezenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jasper is geen schim meer van zichzelf, hoop dat die sukkel snel vertrekt ....![]()
Samen met Jeff had hij goud in handen, nu is het een trieste loser samen met Wanda ...
Yep.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Prins lul is dacht ik GJ.
Spy is sasha of wanda?
Zoe zeiquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel ironisch trouwens dat KimD Berend telkens 'vies' noemde en op zo'n momenten blijft herhalen. Laatst zei Zoe soortgelijks tegen Babs: 'KimD heeft van dat viezige vette haar, in de ochtend ook vaak een hele muffe geur over haar hele lichaam'.
Er waren RLS'en waar wij Cossers geen bijnamen mochten gebruiken omdat het verwarrend werd.quote:
Ja doet ze leuk, ze heeft al een paar keer geoefendquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er waren RLS'en waar wij Cossers geen bijnamen mochten gebruiken omdat het verwarrend werd.
Nu doen ze het zelf
Waffel is heul geen gekke naamquote:Op zondag 26 februari 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ze bedenken ook steeds gekkere namen![]()
maar daarvan zeggen ze B en Bquote:Op zondag 26 februari 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waffel is heul geen gekke naam
Die van Mirthe en van Kenzy zijn ook leukquote:Op zondag 26 februari 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die van Jeff niet gehoord, maar ik vind dit ook al leuk gedaan door hen samen.
Die heb ik ook nog niet gehoord, maar ik kan me er niets bij voorstellenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van Mirthe en van Kenzy zijn ook leuk
je kunt ook @DGK_Tegengas of @Hoempah taggen en vragen of ze een filmpje kunnen plaatsenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef juul. het volgende:
Zo jammer dat er geen filmpje is van het gesprek tussen Marciano en Wanda gisterenavond, ik viel er op het eind pas in
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:25 schreef OmaJacky het volgende:
Helaas is t jammer dat JW dit niet te horen gaat krijgen.
Gelukkig verteld hij haar niks meer.
Want nu willen ze eventueel op morrie want ze denken dat de groep Bro op babette gaan.
Isaac noemt nu spy, prins lul
Over een uur heb je weer iets anders gemist, want dan zijn de plannen weer gewijzigdquote:
Mirthe heeft best een leuke stem met zingen, niet verkeerdquote:Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehoord, maar ik kan me er niets bij voorstellen![]()
Ik vind hun zo niets.
Esther heeft vandaag aan Rupie vertelt wie haar de info gegeven heeft. JW.quote:
Iets over Esther en JW ging het over in het berichtquote:Op zondag 26 februari 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een uur heb je weer iets anders gemist, want dan zijn de plannen weer gewijzigd
Dat de Bro's nu erachter zijn gekomen dat JW ervan af wist dat ze GJ erop willen zetten om Isaac eruit proberen te krijgen.quote:
De info over het wegstemmen van Isaac?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Esther heeft vandaag aan Rupie vertelt wie haar de info gegeven heeft. JW.
En rupie heeft het aan Ice vertelt
Yep "Het Plan"quote:Op zondag 26 februari 2023 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De info over het wegstemmen van Isaac?
Deze misschien ?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef juul. het volgende:
Zo jammer dat er geen filmpje is van het gesprek tussen Marciano en Wanda gisterenavond,
ik viel er op het eind pas in
Maar dat wisten ze toch al,quote:Op zondag 26 februari 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat de Bro's nu erachter zijn gekomen dat JW ervan af wist dat ze GJ erop willen zetten om Isaac eruit proberen te krijgen.
Dacht dat hij dat al wist, zeker Isaac?quote:
Ik ga mijn best doen als ze het weer laten horenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe heeft best een leuke stem met zingen, niet verkeerd
Van K3 willen Wanda en Kenzy vooral Jeffrey eruit hebben.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac denkt dat Kenzi met hun mee gaat.
Voor zover ik begreep gaat zij met de andere groep mee want zij wil ook isaac eruit.
@DGK_Tegengasquote:Op zondag 26 februari 2023 19:20 schreef Ebinas het volgende:
Ice weet dat JW de boodschapper is geweest.
Hij heeft het van Rupie want daar heeft esther het weer tegen gezegd
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze misschien ?
Wanda en Marciano over vertrouwen - 25 februari 2023.Ha, kan ik 'm cancelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee van wat ik wist had ze JW zijn naam niet genoemd bij Icequote:Op zondag 26 februari 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat hij dat al wist, zeker Isaac?
KimD krijgt totale kortsluiting met bijhorende waanideeën bij de gedachte alleen al dat ze mogelijk 'haar Jeff' kwijtraaktquote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef juul. het volgende:
Kim die belooft aan Zoë om op GJ te stemmen als hij maar niet Jef naar huis stuurt
Nou breekt mijn klomp
ik kijk morgen wel om 11 uurquote:Op zondag 26 februari 2023 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg eigenlijk bija niet meer wat al die plannen nu zijn ...
Ben er ook wel zat van.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk morgen wel om 11 uur
wie ze dan hebben gekozen
Ik voel een Kimmetje opkomen...quote:Op zondag 26 februari 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk morgen wel om 11 uur
wie ze dan hebben gekozen
huh?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel een Kimmetje opkomen...
Het heeft ook totaal geen zin, het verandert elke keer weer.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg eigenlijk bija niet meer wat al die plannen nu zijn ...
Het is al te laat voor echte actie.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO moet kleur gaan bekennen en eindelijk die eliminatie erin gaan gooien
Nee een Kim D'tje bij mezelfquote:
Ze wachten nog effe op een paar ziek/zwak/misselijke/medisch dure weglopersquote:Op zondag 26 februari 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO moet kleur gaan bekennen en eindelijk die eliminatie erin gaan gooien
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wachten nog effe op een paar ziek/zwak/misselijke/medisch dure weglopers
hoe dan ook voor woensdag is er een eliminatiequote:Op zondag 26 februari 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wachten nog effe op een paar ziek/zwak/misselijke/medisch dure weglopers
Verwacht twee zoemersquote:Op zondag 26 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe dan ook voor woensdag is er een eliminatie
ze hebben tot woensdag etenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verwacht twee zoemers
Verdienopdracht en eliminatie
Morgen 24 uur aftelklok, dinsdag eliminatie, woensdag manager verkiezingen, donderdag verdienopdracht. Maar het zou zomaar eens helemaal geen eliminatie kunnen worden deze managerschapsperiode omdat er al veel vertrokken zijn...quote:Op zondag 26 februari 2023 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verwacht twee zoemers
Morgen zeker een geldopdracht voor eten, maar elimineren lijkt van de agenda af bij Feboquote:Op zondag 26 februari 2023 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verwacht twee zoemers
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze misschien ?
Wanda en Marciano over vertrouwen - 25 februari 2023.Mijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is gebaseerd op het aantal verdienopdrachten die Kenzy heeft gehad dus daar zal er nog wel eentje aan toegevoegd wordenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben tot woensdag eten
dus kan na de manager verkiezing
ik hoor de brandweerquote:Op zondag 26 februari 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is gebaseerd op het aantal verdienopdrachten die Kenzy heeft gehad dus daar zal er nog wel eentje aan toegevoegd worden
Tijdens de periode van alle managers is er ook een eliminatie geweestquote:Op zondag 26 februari 2023 19:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen 24 uur aftelklok, dinsdag eliminatie, woensdag manager verkiezingen, donderdag verdienopdracht. Maar het zou zomaar eens helemaal geen eliminatie kunnen worden deze managerschapsperiode omdat er al veel vertrokken zijn...
Misschien staat Mexx wel weer te blèren en draait FEBO een afspeelbandje op repeatquote:
Dat is geen geschreven regel dat er een eliminatieopdracht moet zijn in een managerperiode.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Tijdens de periode van alle managers is er ook een eliminatie geweest
anders heeft het immuun zijn van de manager totaal geen nut.
denk dat het te ver uit elkaar staat daarquote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straks ontruiming van de loods, door rookontwikkeling over overslaande brand. Wij willen actie
Gaat mij om de actiequote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat het te ver uit elkaar staat daar
Welnee, gewoon een boer die verzekeringsgeld wil.. beter dan uitgekocht worden door die ratten van de StikstofMaffiaquote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Straks ontruiming van de loods, door rookontwikkeling over overslaande brand. Wij willen actie
Jakkes knuffelen met Estherquote:Op zondag 26 februari 2023 19:58 schreef Clasientje het volgende:
Babette is ook een vieze snicky bah, leuk doen en knuffelen met Esther maar dan later roddelen over haar.
Erikquote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik dat goed, ze willen Moraima eruit?
Van mij ook niet, laat die viezerik zelf maar naar huis gaanquote:Op zondag 26 februari 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik
ja maar geloof niet dat dat gaat gebeuren![]()
mag niet
van mij
Puntenopdrachten zijn afgeschaft toen het entertainment boek er kwamquote:Op zondag 26 februari 2023 19:58 schreef greysbones het volgende:
of een puntenopdracht
voor het halfjaarsfeest
dat zou nog kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |