"De plu met"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
"De plu met"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hij is best treffend hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee die had ik echt niet gezien, puur toeval haha. Maar wel geweldig.
in de GRquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Clasientje het volgende:
Zit chelsea daar nou uren te wachten tot ze nou eindelijk kan zingen daar ?
Nee joh die heeft dat eerst 1500x moeten inzingen omdat het vals was en vandaar dat we zo lang moesten wachten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Clasientje het volgende:
Zit chelsea daar nou uren te wachten tot ze nou eindelijk kan zingen daar ?
Dat is al lang opgenomen joh.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee joh die heeft dat eerst 1500x moeten inzingen omdat het vals was en vandaar dat we zo lang moesten wachten.
Hahaha😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee joh die heeft dat eerst 1500x moeten inzingen omdat het vals was en vandaar dat we zo lang moesten wachten.
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is een hoop technisch mogelijk (ik spreek uit ervaring) maar er zijn uitzonderingen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |