abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208143649
En zo ja? wat is de uitkomst? blijft het het zelfde of ga je minder betalen?

Ik ben heel benieuwd of het namelijk nut heeft, gaat best wel wat tijd in zitten om al die vragen te beantwoorden en foto's te schieten etc.

Dus deel jullie meningen! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_208144087
Bel een Taxateur.
Laat je huis taxeren.
Onthoud dat je die pas volgend jaar kan gebruiken of dat je moet terugrekenen naar 1 januari vorig jaar.

Klaar.

Misschien heb je er op de lange termijn iets aan. Verder is het lood om oud ijzer.
pi_208144155
Vorig jaar gebeld naar gemeente, wat van de WOZ-waarde af weten te lullen in een veel te lang telefoongesprek. Scheelde paar tientjes. Dit jaar geen zin in.
pi_208144194
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef investeerdertje het volgende:
Bel een Taxateur.
Laat je huis taxeren.
Onthoud dat je die pas volgend jaar kan gebruiken of dat je moet terugrekenen naar 1 januari vorig jaar.

Klaar.

Misschien heb je er op de lange termijn iets aan. Verder is het lood om oud ijzer.
Is niet mijn huis, maar een pand van de gemeente.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_208145634
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:24 schreef Chandler het volgende:

[..]
Is niet mijn huis, maar een pand van de gemeente.
Uuuh?
pi_208145714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:15 schreef investeerdertje het volgende:
Uuuh?
Ben gewoon benieuwd naar de echte waarde van het pand.

én

quote:
De WOZ-waarde is de waarde van uw woning. De WOZ-waarde wordt gebruikt om de hoogte van belastingen en heffingen te bepalen, zoals de onroerendezaakbelasting. Bij een huurhuis bepaalt de WOZ-waarde ook de hoogte van uw huur. Gemeenten bepalen de hoogte van de WOZ-waarde met een taxatie.
En aangezien mijn huis nogal 1970 (gebouwd in 1908) is, alleen maar gashaarden heeft en niet overal dubbelglas, geen isolatie what so ever, scheuren in plafonds, vloeren lopen 5cm af (van links naar rechts) etc... is het misschien handig om te kijken of het iets kan schelen.
Like trump...
pi_208146281
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef Chandler het volgende:

[..]

én
[..]
En aangezien mijn huis nogal 1970 (gebouwd in 1908) is, alleen maar gashaarden heeft en niet overal dubbelglas, geen isolatie what so ever, scheuren in plafonds, vloeren lopen 5cm af (van links naar rechts) etc... is het misschien handig om te kijken of het iets kan schelen.
Ik snap je pand van de gemeente verhaal niet.

Maar bel een taxateur.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 22:35:17 #8
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208147254
quote:

[..]

én
[..]
De gemeente heeft ons vorig jaar diverse malen lastig gevallen met vragen of we foto's van de binnenkant wilden doorgeven, voor "een betere waardebepaling". Nu wonen wij in een nieuwbouwhuis, en als ik dat optel bij de hebberigheid van de overheid gaat daar m.i. niet uitkomen dat de WOZ waarde gaat zakken. Heb daarom niet gereageerd, maar misschien is dat voor jou wel van toepassing. Zo'n slecht mogelijke foto's opsturen zou ik zeggen ^O^
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 23:32:04 #9
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_208148123
De laatste keer dat ik het deed heb ik het aan zo'n 'check je Woz bedrijfje' overgelaten. Vanaf het moment van inzenden duurde het bijna 1 jaar voor ik antwoord kreeg en het antwoord was 'nee we kunnen niets voor je doen'

Daarna nooit meer iets mee gedaan, ik geloof het wel
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_208148238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 22:35 schreef daNpy het volgende:
bouwhuis, en als ik dat optel bij de hebberigheid van de overheid gaat daar m.i. niet uitkomen dat de WOZ waarde gaat zakken. Heb daarom niet gereageerd, maar misschien is dat voor jou
Woon je dan in Enschede?
pi_208148242
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:32 schreef karr-1 het volgende:
De laatste keer dat ik het deed heb ik het aan zo'n 'check je Woz bedrijfje' overgelaten. Vanaf het moment van inzenden duurde het bijna 1 jaar voor ik antwoord kreeg en het antwoord was 'nee we kunnen niets voor je doen'

Daarna nooit meer iets mee gedaan, ik geloof het wel
En toch kosten die bedrijven geld, dat betaald de gemeente én daar betaald de burger dan weer voor :(
pi_208148334
Kon het niet checken omdat we een nieuwbouw huis hebben. Heb toen het eerste jaar wel mijn WOZ omlaag gekregen.
pi_208148777
Nee
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 26 februari 2023 @ 00:24:04 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_208148790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:41 schreef bananen-plukker het volgende:

[..]
En toch kosten die bedrijven geld, dat betaald de gemeente én daar betaald de burger dan weer voor :(
Vast wel maar wat wil je daar mee zeggen? Dat soort bedrijfjes beloven je honderden euros aan besparing en uiteindelijk levert het geen cent op.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_208149389
ik zou niet weten waarom, woz ligt onder de toen geldende marktprijs van de woningen :') (dat weet ik want toen is het gekocht)
pi_208149669
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 00:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Vast wel maar wat wil je daar mee zeggen? Dat soort bedrijfjes beloven je honderden euros aan besparing en uiteindelijk levert het geen cent op.
Als de WOZ-waarde inderdaad niet klopt, moet de gemeente deze bedrijven soms tot 1.500 euro aan proceskosten betalen. Voor de burger is het belastingvoordeel soms maar enkele tientjes. "Het aantal uren werk van deze bedrijven staat niet in verhouding tot de vergoeding", laat de gemeente Almere weten.
pi_208149678
Mijn woz waarde ligt ruim een ton onder koopprijs
Ik vind het wel best zo..
  zondag 26 februari 2023 @ 07:54:36 #18
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208149717
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef bananen-plukker het volgende:

[..]
Woon je dan in Enschede?
Nope
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 26 februari 2023 @ 08:00:51 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208149735
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 00:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Honderden euro's aan besparing? Hoe dan?

Als je huis een WOZ van een miljoen heeft terwijl het 750K waard is kom je misschien aan ¤ 175 lagere gemeentelijke belastingen.

Maar hoe groot is de kans dat ze 250K te hoog geschat hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208150021
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 07:36 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Als de WOZ-waarde inderdaad niet klopt, moet de gemeente deze bedrijven soms tot 1.500 euro aan proceskosten betalen. Voor de burger is het belastingvoordeel soms maar enkele tientjes. "Het aantal uren werk van deze bedrijven staat niet in verhouding tot de vergoeding", laat de gemeente Almere weten.
Dan moeten ze daar maar wat aan doen. Volgens de berekening van eerlijkewoz.nl is mijn woz waarde geen ¤365.000, maar ¤330.000 en ik ga niet de moeite nemen om in bezwaar te gaan of een taxateur te bellen. Wat mij betreft dus gunstig dat er een bedrijfje is die deze moeite uit handen wil nemen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208150083
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:09 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Dan moeten ze daar maar wat aan doen. Volgens de berekening van eerlijkewoz.nl is mijn woz waarde geen ¤365.000, maar ¤330.000 en ik ga niet de moeite nemen om in bezwaar te gaan of een taxateur te bellen. Wat mij betreft dus gunstig dat er een bedrijfje is die deze moeite uit handen wil nemen.
Dan ook niet zeuren als het volgende jaar weer met 10% omhoog moet.
pi_208150146
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:21 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Dan ook niet zeuren als het volgende jaar weer met 10% omhoog moet.
Laat ik zo'n bedrijfje gewoon weer bezwaar maken.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208150163
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:30 schreef NaarMensje het volgende:
Precies, kost niets (nou ja anders dan belasting betalen en dat doen we al :+ )
Like trump...
pi_208150184
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:30 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Ja jij snapt het :R
pi_208150202
quote:

[..]
Ik heb niet zo’n zin in een bureautje ertussen. En gelukkig de gemeente ook niet (Den Haag).
Als je hier bezwaar maakt, wordt je door de gemeente zelf gebeld en kun je je bezwaar toelichten. Kom je er dan niet uit, dan kun je verder in het bezwaar proces.

Sinds ik weet hoe die bureautjes werken probeer ik die te vermijden.

Heb nu twee keer bezwaar gemaakt. 1 x bezwaar toegewezen, 1x niet.
Dit jaar ga ik het weer doen, want de vergelijkende panden zijn minder vergelijkbaar dan de gemeente wil doen lijken.😢
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_208150290
op een begeleidende brief bij mij aanslag staat:

quote:
Gratis bezwaar maken!
Bezwaar maken bij de gemeente is altijd
gratis voor u als inwoner.
Er zijn veel bureaus die aanbieden gratis
bezwaar voor u te maken. Echt gratis
is dit niet, wij moeten als gemeente de
vergoeding betalen en dat is al snel ¤ 500.
Helpt u ons mee om deze kosten te
besparen door eerst contact met ons op te nemen
Al iedere woningbezitter in een gemeente bezwaar aanmaakt, dan gaat iedere gemeente toch failliet? :{
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208150349
ik snap niet helemaal waarom de gemeente kosten aan zo'n bedrijf moet betalen? die heeft ze nooit ingehuurd of wat dan ook?
pi_208150436
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:54 schreef mschol het volgende:
ik snap niet helemaal waarom de gemeente kosten aan zo'n bedrijf moet betalen? die heeft ze nooit ingehuurd of wat dan ook?
dit ja. Moeten ze ook betalen als je het bezwaar verliest?

Waarom zou een gemeente dan waardes te hoog inschatten? (met risico sowieso te moeten dokken) Is dat vanwege software voor waardebepaling die de gemeentes gebruiken of zo?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208150469
quote:
de echte waarde weet je pas als je je huis verkocht hebt.
Alle andere waardebepalingen zijn schattingen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208150483
quote:
er zijn meer wetten die ik niet snap in NL. Ik heb het ook opgegeven om dit te proberen te begrijpen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208150497
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:32 schreef Chandler het volgende:

[..]
Precies, kost niets (nou ja anders dan belasting betalen en dat doen we al :+ )
Nou ja, de publieke middellen worden minder vanwege die bureautjes en dat treft iedereen en eigenlijk vooral de sociale onderklasse, maar goed daar heeft @NaarMensje geen last van.
pi_208150526
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
de echte waarde weet je pas als je je huis verkocht hebt.
Alle andere waardebepalingen zijn schattingen.
Klopt, het is vaak net wat de gek er voor geeft, maar ik ben bang dat ze qua prijs wel redelijk goed zitten (WOZ) want onlangs is er een pand aan de bewoners verkocht voor ruim 700k... en dat was nog zonder verbouwingen van een paar ton... lol

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nou ja, de publieke middellen worden minder vanwege die bureautjes en dat treft iedereen en eigenlijk vooral de sociale onderklasse, maar goed daar heeft @:naarmensje geen last van.
Klopt, en dat is fijn voor haar! :)
Like trump...
pi_208150544
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:11 schreef Chandler het volgende:
Klopt, en dat is fijn voor haar!
zeker en ook haar goed recht om deze verachtelijke ideologie te hebben.
pi_208150562
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:11 schreef Chandler het volgende:
Klopt, het is vaak net wat de gek er voor geeft, maar ik ben bang dat ze qua prijs wel redelijk goed zitten (WOZ) want onlangs is er een pand aan de bewoners verkocht voor ruim 700k... en dat was nog zonder verbouwingen van een paar ton... lol
Ik heb alleen ervaring met mijzelf, maar toen ik mijn huidige huis kocht kreeg ik een formulier van de gemeente of ik de boel wou verbouwen. Ik heb toen maar wat ingevuld in mijn naiviteit, want ik was nog jong. En een jaar later werd de WOZ mijn aankoopbedrag plus hetgeen ik invulde bij de verbouwing. Die sprong was meer dan 25% en in die tijd begonnen de huizenprijzen iets te dalen.

Ik ben benieuwd wat er nu gebeurd bij mijn andere huis wat ik net gekocht heb. Ook die WOZ waarde is flink lager dan mijn aankoopbedrag.
pi_208150578
Wij hebben een keer bezwaar gemaakt toen de gemeente ons huis op 750.000 had getaxeerd. De vergelijkingswoningen waren vrijstaande villa's met een lap grond. Ze hadden alleen op woonoppervlakte gekeken, 350M2 is een groot huis maar het was een rijtjeswoning met een hoop uitbouwen aan de achterkant (voormalige supermarkt en bakkerij).

Het is toen aangepast naar 275.000 (aantal jaren geleden).
pi_208150590
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:02 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
dit ja. Moeten ze ook betalen als je het bezwaar verliest?

Waarom zou een gemeente dan waardes te hoog inschatten? (met risico sowieso te moeten dokken) Is dat vanwege software voor waardebepaling die de gemeentes gebruiken of zo?
nee, dan niet. Alleen als het zo'n KNIP lukt om de woz waarde te verlagen. Het loont ook voor die KNIP om de woz waarde minimaal lager te krijgen, want dan kunnen ze het het jaar daarop weer doen en weer geld incasseren uit de publieke middellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door noodgang op 01-03-2023 21:39:21 ]
pi_208150756
quote:
Zal wel met juridische werkzaamheden te maken hebben die zo'n bedrijf formeel moet uitvoeren

Zoals in civiele procedures, wettelijk is vastgelegd dat de verliezende partij, de juridische kosten moet betalen van de winnende partij, niet dat dit civiele procedures zijn.....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_208150768
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 08:00 schreef Leandra het volgende:

Als je huis een WOZ van een miljoen heeft terwijl het 750K waard is kom je misschien aan ¤ 175 lagere gemeentelijke belastingen.

In onze gemeente is een ton lagere WOZ al ¤200,- minder bovengenoemde lasten: EWF bijtelling (0,35%), erfbelasting, watersysteemheffing gebouwd (0,03338%), OZB = 0,0875% v.d. WOZ, allemaal van de WOZ afhankelijk.

Ik heb dus bezwaar aangetekend via zo'n bureau.

[ Bericht 8% gewijzigd door blomke op 26-02-2023 10:50:01 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 26 februari 2023 @ 10:52:55 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208150863
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:40 schreef blomke het volgende:

[..]
In onze gemeente is een ton lagere WOZ al ¤200,- minder bovengenoemde lasten: EWF bijtelling (0,35%), erfbelasting, watersysteemheffing gebouwd (0,03338%), OZB = 0,0875% v.d. WOZ, allemaal van de WOZ afhankelijk.

Jammer, kun je net zo goed (of beter) zelf. Dit zorgt er alleen maar voor dat de gemeentelijke lasten in jouw gemeente volgend jaar nog hoger worden.

Daarnaast: hoe groot denk je dat de kans is dat jouw gemeente er ¤ 100.000,- naast zit?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 februari 2023 @ 10:57:32 #40
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208150903
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik heb alleen ervaring met mijzelf, maar toen ik mijn huidige huis kocht kreeg ik een formulier van de gemeente of ik de boel wou verbouwen. Ik heb toen maar wat ingevuld in mijn naiviteit, want ik was nog jong. En een jaar later werd de WOZ mijn aankoopbedrag plus hetgeen ik invulde bij de verbouwing. Die sprong was meer dan 25% en in die tijd begonnen de huizenprijzen iets te dalen.
Toen ons bouwkavel nog gras met een heleboel lucht erboven was, kregen we ook al een WOZ aanslag op basis van de tekeningen. Bedankt :s)

Ik begrijp echter niet wat de verkoopwaarde van je huis ermee te maken heeft. In mijn beleving is de WOZ altijd lager en dat is maar goed ook?
  zondag 26 februari 2023 @ 11:02:58 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208150972
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:57 schreef daNpy het volgende:

[..]
Toen ons bouwkavel nog gras met een heleboel lucht erboven was, kregen we ook al een WOZ aanslag op basis van de tekeningen. Bedankt :s)

Ik begrijp echter niet wat de verkoopwaarde van je huis ermee te maken heeft. In mijn beleving is de WOZ altijd lager en dat is maar goed ook?
Nee, De WOZ-waarde (voor woningen) = de waarde in het economisch verkeer. Dus de marktwaarde = verkoopwaarde. De waardepeildatum ligt echter altijd op 01-01 van het jaar voorafgaand aan het belastingjaar waar je in zit. In 2023 dus op 01-01-2022. In tijden van (fors) stijgende huizenprijzen is de WOZ-waarde dus gevoelsmatig lager dan de verkoopwaarde, maar de WOZ-waarde loopt dus 1 jaar achter op de werkelijkheid.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 februari 2023 @ 11:39:37 #42
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208151379
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 11:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, De WOZ-waarde (voor woningen) = de waarde in het economisch verkeer. Dus de marktwaarde = verkoopwaarde. De waardepeildatum ligt echter altijd op 01-01 van het jaar voorafgaand aan het belastingjaar waar je in zit. In 2023 dus op 01-01-2022. In tijden van (fors) stijgende huizenprijzen is de WOZ-waarde dus gevoelsmatig lager dan de verkoopwaarde, maar de WOZ-waarde loopt dus 1 jaar achter op de werkelijkheid.
Gelukkig is de WOZ voor ons dan een stuk lager als de verkoopwaarde.
Daarom heb ik ook weinig trek in de gemeente te informeren hoe ons huis er van binnen uitziet. Sowieso zou de overheid niet achter de voordeur moeten willen kijken, maar dat is een andere discussie.

Net even de aanslag bekeken, de vaste bedragen zijn verhoogd, de procentjes zijn omlaag en de WOZ is iets hoger, dus het gaat om enkele euro's verschil op het totaal bedrag.
  zondag 26 februari 2023 @ 11:41:20 #43
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208151397
quote:

[..]
Je act begint wat eentonig te worden
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 26 februari 2023 @ 11:44:57 #44
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208151444
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:40 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik had je hoger dan dat zitten.

Je realiseert je hopelijk ook dat je daling waarschijnlijk minimaal zal zijn zodat je het bedrijf volgend jaar weer kan inschakelen?
  zondag 26 februari 2023 @ 12:16:42 #45
338319 ZarB
Piña colada
pi_208151776
Ga zeker geen bezwaar maken want de woz waarde is flink lager dan de woningwaarde. Woning is recent getaxeerd en dat scheelde 190k. _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_208151822
quote:

[..]
geen moeite willen doen voor bezwaar maken maar wel moeite nemen een derde partij in te schakelen..
waarbij je niet het maximale eruit haalt.. _O-
pi_208152217
Net eens die wozwaarde.nl bekeken. Check ingevuld en dat dan ook nog eens ingevuld met de werkelijke onderhoudsstaat in gedachten.

Nou, ze zeggen zelf al dat het geen nut heeft. Die 10k.
pi_208154034
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik had je hoger dan dat zitten.

Want? Is mijn berekening verkeerd?

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Je realiseert je hopelijk ook dat je daling waarschijnlijk minimaal zal zijn zodat je het bedrijf volgend jaar weer kan inschakelen?
Dat weet ik van tevoren niet.
pi_208154087
Komen waardes uit rollen van letterlijk 1.3 ton hoger dan 2 jaar terug.. En toen was het al gekte.

Huizenmarkt moet wel wat klappen. Gaat zo niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 26 februari 2023 @ 15:10:58 #50
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208154146
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:03 schreef blomke het volgende:

[..]
Want? Is mijn berekening verkeerd?
Nee, dat je zo'n bureau inschakelt.
quote:
[..]
Dat weet ik van tevoren niet.
Natuurlijk wel, zo naief ben je toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')