Dat is zodat ik een pot jam kan open krijgen gok ikquote:
Een pot augurken toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zodat ik een pot jam kan open krijgen gok ik
quote:
Oh ik heb wat gemist…quote:
Goffer ik wou nou niet zeggen dat het een piemelding is.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer ik wou nou niet zeggen dat het een piemelding is.
Kreng.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Als je die hiermee open wil krijgen moet je wel heel rigoureus te werk gaan hoor.
Wat wil jij met dat ding dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer ik wou nou niet zeggen dat het een piemelding is.
In huize Nijn niet.quote:
Oh...nou ja.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja dan maar ff samen weekend vieren
Goed plan.quote:
Ik kijk BB.quote:
Hoi, alles goed?quote:
Ik ookquote:
Nee, niet heel schokkend. Voor mij 1 uitschieter. Jonge knul, toffe gast,20 nog maar.quote:
quote:
Geen idee, ik kijk het verder niet. Ik hou niet zo van dat geroddel en anderen er uit werken enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, niet heel schokkend. Voor mij 1 uitschieter. Jonge knul, toffe gast,20 nog maar.![]()
De rest is alleen bezig om anderen voor de bus te gooien.
Hij is favoriet, hoop dat hij wint.
Ik heb twee favorietenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ja, we hebben verschillende favoriet
Rellen vind ik tof, maar ik hou van knokken met open vizier.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het verder niet. Ik hou niet zo van dat geroddel en anderen er uit werken enzo.
Expeditie Robinson was ook altijd zo. Dat is het spel, maar toch irritant om te zien.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb twee favorieten![]()
Vind Jason ook een leuke kerel.
Ik ook. Gewoon zeggen wat je denkt, niet dat achterbakse gedoe achter je rug om.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rellen vind ik tof, maar ik hou van knokken met open vizier.
Dus stiekem kijk je ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon zeggen wat je denkt, niet dat achterbakse gedoe achter je rug om.
Volgend jaar in de ZiggoDome.. of was het nou in de Arena.?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ladies and gentlemen,
He is back
[ twitter ]
[ twitter ]
Plaatje 3:quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Damn
[ afbeelding ]
Zoekt er nog iemand een baan?
[ afbeelding ]
Wie heeft er zin in gillen?
[ afbeelding ]
quote:
Lunch staat nu voor me toevallig,quote:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lunch staat nu voor me toevallig,
geen jam idd,
maar verder
Is die pot nu open?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lunch staat nu voor me toevallig,
geen jam idd,
maar verder
No JAM for you!!quote:
Kaas is altijd goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb lekker kaas op de markt gehaald.
Iig beter dan die vd supermarkt.quote:
Ja volkomen mee eens. Daar hoor je eigenlijk ook met een boogje omheen te lopen want eigenlijk geen kaas maar plasticquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig beter dan die vd supermarkt.
Ik had laatst kipfilet gehaald ik heb het weggegooid, niet te vreten. Smakeloos en taai.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:12 schreef pullup het volgende:
Maar ik geef toe het komt toch gewoon vaak in mijn mandje mee
Echt stom eigenlijk
Kruiden erop en fatsoenlijk bakken ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had laatst kipfilet gehaald ik heb het weggegooid, niet te vreten. Smakeloos en taai.
quote:
En jam?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik eet een omeletje met kaas vanavond
Ik gooi een loempia in de oven. Morgen zuurkoolquote:
Morgen weer bij het ontbijtquote:
In de rookovenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kruiden erop en fatsoenlijk bakken ?
Oh, zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kruiden erop en fatsoenlijk bakken ?
Helemaal lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een rook oven met eikenhout
quote:
Ooohhhh, maak mij gek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een rook oven met eikenhout
Zuurkool is lekker. Straks boodschappen doen en misschien haal ik het ook welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gooi een loempia in de oven. Morgen zuurkool
Zijn te koopquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ooohhhh, maak mij gek.![]()
Ik weet niet of mijn buren het kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn te koop [ link | afbeelding ]
Ik vind het lekker ruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buren het kunnen waarderen.
Ik ook, ik mis de kampvuren die ik vroeger op padvinderij maakte.quote:
Aardappels poffen op het strandquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik mis de kampvuren die ik vroeger op padvinderij maakte.
Héééquote:
Ah da's altijd lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. En volgende week kan ik later beginnen
Daar en hier zijn ook aardig relatiefquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar kan inderdaad overal zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga fietsenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar kan inderdaad overal zijn
Wandelen. Het is tenslotte prachtig weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan wel naar buiten hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zelfhulp boek hoe je aan bier moet komen als je niet naar buiten kunt?
Daaromquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel schrijvers schrijven onder het genot van een drankje
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel schrijvers schrijven onder het genot van een drankje
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:14 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Wandelen. Het is tenslotte prachtig weer.
is wel lekker fris weer buiten, zonnetje schijntquote:
nog nooit op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat spul had ik een keer op dat ging niet goed
Geen ideequote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog nooit op.
Is wel legaal toch tegenwoordig?
Nooit gehad.quote:
Dank je voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou dat niet drinken muis
Levers houden sws niet van dat soort dingen iig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou dat niet drinken muis
Absint is niet alleen sterke drank maar ook next level bullshitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Levers houden sws niet van dat soort dingen iig.
Ik heb al genoeg giftige shit gegeten/-slikt om te weten hoe het zou moeten voelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Absint is niet alleen sterke drank maar ook next level bullshit
Ook weleens een bad trip ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg giftige shit gegeten/-slikt om te weten hoe het zou moeten voelen.
Nou het is een beetje als Coca cola met cocaine. Absint had ook wat lekkers. Oh for fuck sake Absint werd voor het eerst commercieel geproduceerd door Henri-Louis Pernod in 1805. Als ik ergens ziek van was was het wel Pernod/Ricardquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Absint is niet alleen sterke drank maar ook next level bullshit
De enige die ik me kan herrinneren is dat ik dacht dat ik een arm van mn maatje er vanaf gereden had met mn fiets, maar die heeft niet heel erg lang geduurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ook weleens een bad trip ?
Ik zat in een stripverhaal ofzo. Ik eet never nooit meer spacecake.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De enige die ik me kan herrinneren is dat ik dacht dat ik een arm van mn maatje er vanaf gereden had met mn fiets, maar die heeft niet heel erg lang geduurd.
Bij mijn laaste paddo trip had ik heel mijn inboedel uitgedeeld aan de buren en mede flatgenotenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De enige die ik me kan herrinneren is dat ik dacht dat ik een arm van mn maatje er vanaf gereden had met mn fiets, maar die heeft niet heel erg lang geduurd.
oh bij mij waren het gedroogde coopelandias en opzich was de trip wel tof, alleen het rezien tussendoor dus niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat in een stripverhaal ofzo. Ik eet never nooit meer spacecake.
Je hebt 2 puntenquote:
Ik krijg je nog welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik zag het.Leuk! Ik heb nog nooit zolang zo hoog gestaan.
Ik ook ik zat Guust Flater te lezen en kwam niet meer bijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat in een stripverhaal ofzo. Ik eet never nooit meer spacecake.
Ja je bent goed op weg. Ik heb ook nog niet zo vaak zo'n lange lijst deelnemers met punten gezien, dat is wel leuk.quote:
Het is een leuk topic in ONZ Ik mocht er lang niet zijn dus het is leuk dat ik wat puntjes hebquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja je bent goed op weg. Ik heb ook nog niet zo vaak zo'n lange lijst deelnemers met punten gezien, dat is wel leuk.
Ik weet echt niet waar je het over hebt. Lul maar raakquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zouden muizen net zo goed smaken in tequila als wormen?
Voor een knaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt. Lul maar raak
Weet jij het wel?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, Groningen heeft gewonnen
Niet gekeken maar eindelijk weer eensquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, Groningen heeft gewonnen
Ja gelukkig wel.. mooie wedstijd ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet gekeken maar eindelijk weer eens
Ahhhhhsernalquote:
Aan kopquote:
Die film was een opstapje voor acteurs die later best wel grote werden.quote:
Ik heb er geen verstand vanquote:
Ik nog minder.quote:
Geen idee. Ik heb nog nooit tequila met een worm gedronken. Wel mezcal.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zouden muizen net zo goed smaken in tequila als wormen?
Scherpquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog nooit tequila met een worm gedronken. Wel mezcal.
Rustig maar, ik ben er al.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een rust hier vanavond, is iedereen naar de kroeg ofzo?
Ah gelukkig, ik was al bang dat ik hier in mijn eentje beetje biertjes moest gaan weg tikkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben er al.
Ik ben een pc aan het installeren en ik moest nog een kamer leegmaken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik was al bang dat ik hier in mijn eentje beetje biertjes moest gaan weg tikken
Nieuwe PC of oude opnieuw aan het installeren?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een pc aan het installeren en ik moest nog een kamer leegmaken.
Een tweedehands pctje, geinig dingetje voor in de hobby kamer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuwe PC of oude opnieuw aan het installeren?
Ahah!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tweedehands pctje, geinig dingetje voor in de hobby kamer.
Ik had hem al even maar hij wou geen verbinding met de NAS maken dus heb ik er een verse installatie gedaan. Maar dat ging niet zonder slag of stoot.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik heb ook nog een hobby pc staan waar ik nog wat aan moet verbouwen, maar die staat al dik een maand stof te happen
Ja, daar gaat wel even tijd in zitten inderdaad en windows niet de gemakkelijkste om te installeren vanaf 0quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem al even maar hij wou geen verbinding met de NAS maken dus heb ik er een verse installatie gedaan. Maar dat ging niet zonder slag of stoot.
Het is vooral al die microsoft shit zien te omzeilen. Flikker op met al die meuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, daar gaat wel even tijd in zitten inderdaad en windows niet de gemakkelijkste om te installeren vanaf 0
Gooi er dan wat anders opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vooral al die microsoft shit zien te omzeilen. Flikker op met al die meuk.
Ik had laatst een leuke samengesteld, alleen het prijskaartje....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, eindelijk die nieuwe pc bestellen, dat moest ik nog doen
Dat is ook niet echt een optie.quote:
Was je bij Piet aan het shoppen ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had laatst een leuke samengesteld, alleen het prijskaartje....
[..]
Dat is ook niet echt een optie.
Oh,. ik bestel een 'kant en klare', scheelt weer een hoop gepruts.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had laatst een leuke samengesteld, alleen het prijskaartje....
Daarom heb ik op 3 van de 4 pc's hier in huis gewoon lynux draaienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vooral al die microsoft shit zien te omzeilen. Flikker op met al die meuk.
Maar je betaald de bouw ervan wel dik en dubbel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh,. ik bestel een 'kant en klare', scheelt weer een hoop gepruts.
Grote kans jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je betaald de bouw ervan wel dik en dubbel.
In onze wilde jaren gingen we met een vaste vriendinnengroep altijd avondjes mezcal slempen en wie als eerste de worm in haar glas had (en opat!) werd de rest van de avond vrijgehouden.quote:
Vrijgehouden van..............?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In onze wilde jaren gingen we met een vaste vriendinnengroep altijd avondjes mezcal slempen en wie als eerste de worm in haar glas had (en opat!) werd de rest van de avond vrijgehouden.
Hoe vaak heb jij die door geslikt?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In onze wilde jaren gingen we met een vaste vriendinnengroep altijd avondjes mezcal slempen en wie als eerste de worm in haar glas had (en opat!) werd de rest van de avond vrijgehouden.
betalen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrijgehouden van..............?
Ik had altijd de pech om de tweede of de derde te treffen. Meestal hadden we 'm dan al aardig zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij die door geslikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon dikste PC bestellen die ze bij de lokale computer boer kunnen bouwen en als je moet betalen gewoon zo reagerenDie vond ik toch te duur hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.informatique.(...)mepc-xtreme-iii.html
Uit hun 'standaard' aanbod dan.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon dikste PC bestellen die ze bij de lokale computer boer kunnen bouwen en als je moet betalen gewoon zo reagerenDan zou ik maar gelijk een onderduik-adres zoeken /SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel heel prijzig iddquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vond ik toch te duur hoor
https://www.informatique.(...)-amd-xtreme-iii.html
Uit hun 'standaard' aanbod dan.
T was nog de foute link ook, die er nu staat is nog iets duurder.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gelijk een onderduik-adres zoeken /
Regel jij die veiligheid danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:50 schreef pullup het volgende:
Man3
https://nos.nl/regio/geld(...)id-niet-gegarandeerd
Ik zit safe, hij heeft het op boeren gemuntquote:
De vriend van mijn dochter heeft een huisje op de Veluwe en een paar weken geleden zagen zij de leeuw aan de andere kant van een vennetje staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:50 schreef pullup het volgende:
Man3
https://nos.nl/regio/geld(...)id-niet-gegarandeerd
Of bedoel je niet safe voor die wolf?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit safe, hij heeft het op boeren gemunt
Wacht maar tot de zeewolf opduikt, dan heb jij ineens geen roeisters meer overquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit safe, hij heeft het op boeren gemunt
Naast een T-rex?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vriend van mijn dochter heeft een huisje op de Veluwe en een paar weken geleden zagen zij de leeuw aan de andere kant van een vennetje staan.
Haai!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de zeewolf opduikt, dan heb jij ineens geen roeisters meer over
Een leeuw?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vriend van mijn dochter heeft een huisje op de Veluwe en een paar weken geleden zagen zij de leeuw aan de andere kant van een vennetje staan.
Ah de bekende leeuwwolfquote:
Tuurlijk, ze zagen een leeuw staan aan een vennetje op de veluwe,quote:
Min. 1/3 ben je al kwijt voor de videokaart.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vond ik toch te duur hoor
https://www.informatique.(...)mepc-xtreme-iii.html
Uit hun 'standaard' aanbod dan.
Stond ‘ie in zijn hempie?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was die bovenste, hoe heet ie ook alweer, Viktor Reinier.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was die bovenste, hoe heet ie ook alweer, Viktor Reinier.
Laat die leeuw dan ook niet in z’n hempie staanquote:
Daarom wordt het ook een goedkopere daar, die videokaart is toch overkill.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Min. 1/3 ben je al kwijt voor de videokaart.
Ik heb mij kapot gelachen met dat topic.quote:
Een pareltjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mij kapot gelachen met dat topic.
Ik ga even navragenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Er is ook thermo-ondergoed he
Was het wel op de Veluwe? Niet bij de Beekse Bergen?
Die zijn er niet meer.quote:
Die hebben vrouwen niet nodig, die hebben al een muts.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Er is ook thermo-ondergoed he
Was het wel op de Veluwe? Niet bij de Beekse Bergen?
Heb je toch wel een filmpje gemaakt van hun reactie?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Hier in de straat net wat jochies die stoer aan het doen waren met golfjes met uitlaten die klinken alsof de wagen helemaal opgevoerd is. Maar even mijn JBL box bij het open raam gezet en op vol volume dit youtube filmpje afgespeeld![]()
![]()
Nee, dat helaas niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je toch wel een filmpje gemaakt van hun reactie?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben vrouwen niet nodig, die hebben al een muts.
Lul.quote:
schiet niet op zoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
Wie zou het zijn? 🤔
GC / Wie is deze man?
kut dat alle foto's intussen vernaggeld zijn in oude topicsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
Wie zou het zijn? 🤔
GC / Wie is deze man?
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kut dat alle foto's intussen vernaggeld zijn in oude topics
Die TS is ook verdwenen.quote:
Is nog iets meer dan een jaar geleden online geweest.quote:
Nee, dat was de Cock met C O C Kquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die van Flikken Maastricht toch ofzo
Dan zal die ook wel in Goede tijden hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Oh, ik dacht van Flikken Rotterdam
Burgers’ Zooquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Diepzeevisje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Topic wordt opgeslokt
[ afbeelding ]
Pas jij helemaal maar op ja,quote:
Tot aan ik uitgescheten wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij helemaal maar op ja,
misschien eet ie ook wel badeendjes.
Dan kunnen we je wel zien zitten in hem
In compostvorm jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tot aan ik uitgescheten wordt.
Nog meer plastic in de zee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |